Black Metal.

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Hellhammer

Bericht door Hellhammer » ma jun 27, 2005 3:51 pm

Meltdown schreef:[..]

Nou ja....Temnozor natuurlijk. Gaan we wéér op NS over.
Nokturnal Mortum ook.

Meltdown

Bericht door Meltdown » ma jun 27, 2005 3:55 pm

Hellhammer schreef:[..]

Oke, ik begin alvast. :P
Meningen over het legendarische Hellhammer?
Displeased heeft een dubbel cd liggen met de demo's Satanic Rites en Triumph of Death geremastered.
Klinkt als een bootleg die ze proberen te verpatsen als officiële release. Daar heeft Displeased nogal een handje van, meen ik.

Van Hellhammer ben ik alleen bekend met Apocalyptic Raids. Ja, dat is wel prettige old-school beukschijt, lekker simpel, wel lichtelijk overtroffen vandaag de dag.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » ma jun 27, 2005 3:59 pm

Apocalyptic Raids is gaaf ja, alleen een beetje kort.
Triumph of Death is zo'n vet nummer.

Plaag

Bericht door Plaag » ma jun 27, 2005 4:00 pm

Nog even dit:

NSBM hoort in mijn ogen niet thuis in Black Metal. Heel simpel.

Ik ben Black Metal tegengekomen door wie ik ben, door wat ik voel en ervaar, door wat ik haat en door wat ik belangrijk vind. Zonder een uitgebreid boek open te doen over de spirituele kant in mij die maakt dat ik naar onder andere Black Metal luister: Deze kant van muziek is zo belangrijk voor mij, nu misschien niet te bevatten voor een ander, zolang ik er niet uitgebreid over schrijf hier, maar reken maar dat Black Metal voor mij zwaar weegt. Heel zwaar. Dus: HOE HALEN JULLIE WANNE BE BRUINHEMDEN HET IN JULLIE GORE HARSES OM DAT MACHTIGE INSTRUMENT TE MISBRUIKEN, STEL VERKRACHTERS!
Simpele zielen, allemaal. Als je je gedachten wil verspreiden, begin dan een keer met DENKEN. En begin bij jezelf. Ga eens serieus na WAAROM je de neiging hebt om om je heen te trappen en te haten. Heb je die neiging wel? Probeer je niet alleen maar stoer te doen? DENK, en denk grensoverschrijdend. En niet bekrompen, stel idealisten met mongolenbrein.

Verder: lui die het niet om de inhoud, maar "om de muziek" gaat, zijn principeloos slachtvee. NSBM is namelijk niet meer en niet minder dan een ordinair propaganda-middel.

Dat was een kort fragment van wat ik ervan vind.
Kop dicht, Thorko

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » ma jun 27, 2005 4:03 pm

Meltdown schreef:Nou ja....Temnozor natuurlijk. Gaan we wéér op NS over.
Temnozor's Horizons... vond ik ronduit kut, hehe.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » ma jun 27, 2005 4:06 pm

Er zijn nou eenmaal mensen die weinig waarden hechten aan hun principes, zoals ik.
Hoewel je wel een punt maakt over NSBM, veel bands zijn gewoon een stel talentloze Hitler-geobserdeerden, maar er zitten zeker puike bands tussen.
Een voorbeeld van een talentloze band is Aryan Kampf 88 (die naam al :roll: ), die band bied nul komma nul. Slechte teksten, stofzuiger productie, etc. Zolang een NS band goede muziek maakt, en niet al te Hitler-prijzende, Jood-hatende teksten heeft, vind ik het best.

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » ma jun 27, 2005 4:06 pm

Hieronimus schreef:[..]

Temnozor's Horizons... vond ik ronduit kut, hehe.
:shock:

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » ma jun 27, 2005 4:08 pm

Tijd dat ik 'm nog eens luister dan maar?
Front voor/der Matigheid
last.fm

Judas Iscariot

Bericht door Judas Iscariot » ma jun 27, 2005 4:11 pm

Hieronimus schreef:En ik zoek nog wat bands à la Drudkh, Nargaroth, Wyrd. Met zo'n prachtig natuursfeertje.
Iemand aanraders?
Probeer Darkestrah en Vinterriket eens.

WillemJan

Bericht door WillemJan » ma jun 27, 2005 4:13 pm

Ik zoek Darkthule - Beyond the Endless Horizons (op CD), weet iemand of die momenteel ergens verkrijgbaar is?

Judas Iscariot

Bericht door Judas Iscariot » ma jun 27, 2005 4:18 pm

Gisteren heb ik Draugar - Wheatering The Curse gekocht voor een leuk prijsje. Wat een gave zooi is dat zeg!! Het doet denken aan Leviathan (US) maar dan iets minder ziek. Ik heb 'm nog niet helemaal afgeluisterd maar er is hier vast wel iemand die het kent...

Plaag

Bericht door Plaag » ma jun 27, 2005 4:19 pm

Judas Iscariot schreef:Gisteren heb ik Draugar - Wheatering The Curse gekocht voor een leuk prijsje. Wat een gave zooi is dat zeg!! Het doet denken aan Leviathan (US) maar dan iets minder ziek. Ik heb 'm nog niet helemaal afgeluisterd maar er is hier vast wel iemand die het kent...
Je moet die daarvoor eens beluisteren.
Kop dicht, Thorko

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » ma jun 27, 2005 4:39 pm

Hieronimus schreef:Tijd dat ik 'm nog eens luister dan maar?
Jup. :P

K.

Bericht door K. » ma jun 27, 2005 4:48 pm

Hellhammer schreef:Er zijn nou eenmaal mensen die weinig waarden hechten aan hun principes, zoals ik.
Dan heb je dus niks te zoeken in BM.
Hellhammer schreef: Zolang een NS band goede muziek maakt, en niet al te Hitler-prijzende, Jood-hatende teksten heeft, vind ik het best.
De ideologie van NS bands en de personen daarachter zijn hoofdzakelijk hetzelfde, of dat nou een band is als Aryan Kampf 88 of wat 'gematigder' bands als Nokturnal Mortum of Graveland. Het is dus nogal hypocriet om wel naar bands te luisteren die er niet zo direct mee naar voren komen en niet naar bands te luisteren die wél duidelijk zijn met hun statements.

Wat Aryan Kampf 88 betreft ben ik het wel met je eens, compleet kansloze rommel.

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » ma jun 27, 2005 4:51 pm

Hellhammer schreef:Jup. :P
Sorry, maar ik blijf het niks vinden.
Front voor/der Matigheid
last.fm

K.

Bericht door K. » ma jun 27, 2005 4:52 pm

Hieronimus schreef:[..]

Sorry, maar ik blijf het niks vinden.
Wat vind je er precies zo kut aan?

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » ma jun 27, 2005 4:55 pm

De stem van die gozert, de Folk-deuntjes die eigenlijk alleen maar irritant zijn ipv sfeervol.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Zorya

Bericht door Zorya » ma jun 27, 2005 6:57 pm

Hieronimus schreef:De stem van die gozert, de Folk-deuntjes die eigenlijk alleen maar irritant zijn ipv sfeervol.
Ik moet je nodig wat goede smaak bijbrengen Hiero.
Ik ga je overladen met folk mp3s jaja.
From their torment springs its delight.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » ma jun 27, 2005 7:05 pm

Zorya schreef:Ik moet je nodig wat goede smaak bijbrengen Hiero.
Ik ga je overladen met folk mp3s jaja.
Hij doet 't erom... :D
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » ma jun 27, 2005 8:18 pm

Judas Iscariot schreef:Gisteren heb ik Draugar - Wheatering The Curse gekocht voor een leuk prijsje. Wat een gave zooi is dat zeg!!
Die 'moet' ik nog steeds in me bezit krijgen, op vinyl uiteraard, same goes for het album From Which Hatred Grows.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Amibor

Bericht door Amibor » ma jun 27, 2005 8:47 pm

Plaag schreef:Nog even dit:

Ik ben Black Metal tegengekomen door wie ik ben, door wat ik voel en ervaar, door wat ik haat en door wat ik belangrijk vind. Zonder een uitgebreid boek open te doen over de spirituele kant in mij die maakt dat ik naar onder andere Black Metal luister: Deze kant van muziek is zo belangrijk voor mij, nu misschien niet te bevatten voor een ander, zolang ik er niet uitgebreid over schrijf hier, maar reken maar dat Black Metal voor mij zwaar weegt. Heel zwaar. Dus: HOE HALEN JULLIE WANNE BE BRUINHEMDEN HET IN JULLIE GORE HARSES OM DAT MACHTIGE INSTRUMENT TE MISBRUIKEN, STEL VERKRACHTERS!
Simpele zielen, allemaal. Als je je gedachten wil verspreiden, begin dan een keer met DENKEN. En begin bij jezelf. Ga eens serieus na WAAROM je de neiging hebt om om je heen te trappen en te haten. Heb je die neiging wel? Probeer je niet alleen maar stoer te doen? DENK, en denk grensoverschrijdend. En niet bekrompen, stel idealisten met mongolenbrein.

Verder: lui die het niet om de inhoud, maar "om de muziek" gaat, zijn principeloos slachtvee. NSBM is namelijk niet meer en niet minder dan een ordinair propaganda-middel.

Ik zeg; Amen. Maar betekent dit ook dat je geen NSBM hebt, want soms zijn bep. bands wel erg goed om links te laten liggen.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » ma jun 27, 2005 8:58 pm

K. schreef:[..]

Lul niet.
De meeste NS bands hebben de sfeer van een tochtige stacaravan, waar die extra culte demobandjes ook zijn opgenomen, naar alle waarschijnlijkheid.
Lul niet kevin ;), zo was het misschien 5 jaar geleden maar er komen nu steeds meer kwaliteits bands bij.
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » ma jun 27, 2005 8:59 pm

En de nieuwe temnozor lag vandaag in de bus btw!
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.

Plaag

Bericht door Plaag » ma jun 27, 2005 9:00 pm

Amibor schreef:[..]

Ik zeg; Amen. Maar betekent dit ook dat je geen NSBM hebt, want soms zijn bep. bands wel erg goed om links te laten liggen.
Astrofaes, misschien. Ik zou wel eens wat meer informatie over Astrofaes willen. Ik moet me er maar eens in verdiepen, want men roept vaak dat het een NSBM-band is, maar ik heb het idee dat er ook wel eens te makkelijk met die term wordt gesmeten. Dat NSBM een verzamelnaam wordt, waarbij je heel goed naar nuances moet kijken. Om maar wat te noemen: Ik kom niet uit Oekraïne. Ik kan dus ook heel moeilijk oordelen over hoe iemand uit Oekraïne zich voelt, hoe diegene naar de wereld kijkt en naar zijn volk en voorvaderen en nageslacht.

Ik heb in het verleden wel Burzum gehad, dat meer en meer gebruikt werd als instrument voor het groeiende fascistische gedachtengoed van Varg Vikernes. Die zich tegenwoordig meer en meer openbaart als een warrige idioot met een stel hersens waar je U tegen zegt. De grootste malloot in de "scene", wellicht. Die man is intelligent, ziek en hulpbehoevend.

De Burzum-zooi die ik had vond ik ook nog eens bereslecht: Aske MCD en Filosofem A5 digibook. Getrade voor bijna niks. Ik had er net zo goed op kunnen kakken en de CD's in de goot achterlaten.
Kop dicht, Thorko

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma jun 27, 2005 9:01 pm

Suicide Symphonies van Black Horizons uit duitsland is zo'n heerlijk schijfje!!!
Vergelijkbaar met Dissection en Immortal met ultra brute riffjes en een rete strakke drummer.

Checken die handel!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » ma jun 27, 2005 9:01 pm

Er is een nieuw Endstille nummer te beluisteren op de site http://www.endstille.com en mijn oren vinden het erg prettig om naar te luisteren!
Terug van weg geweest

K.

Bericht door K. » ma jun 27, 2005 9:02 pm

ThorWulf schreef:[..]

Lul niet kevin ;), zo was het misschien 5 jaar geleden maar er komen nu steeds meer kwaliteits bands bij.
Maar het is een leuk argument om te gebruiken hehe.

Wanneer vind ik eens iets in de bus? 15 euro en een patch bijvoorbeeld? ;) :P

Overigens, Hellhammer (en anderen), wat vinden jullie ervan als de bandleden wel NS zijn, maar dat niet uiten via muziek of teksten? Kan dat dan weer wel?

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » ma jun 27, 2005 9:04 pm

Om even op de nsbm vs bm terug te komen.

Naar mijn bescheiden mening hebben beide genres geen fuck meer met alkaar te maken. De kloof die tussen bijde genres ligt word alleen maar groter.

Het gedeelte BM in nsbm hoeft van mij persoonlijk ook niet, het heeft alleen in muziekaal opzicht nog iets ermee te maken maar ideologisch allang niet meer. Ik noem het zelf ook liever "Battle Music"
Bovendien vind nsbm de laatste tijd meer aansluiting bij de Hatecore/Rac scene.

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » ma jun 27, 2005 9:05 pm

K. schreef:[..]

Maar het is een leuk argument om te gebruiken hehe.

Wanneer vind ik eens iets in de bus? 15 euro en een patch bijvoorbeeld? ;) :P

Overigens, Hellhammer (en anderen), wat vinden jullie ervan als de bandleden wel NS zijn, maar dat niet uiten via muziek of teksten? Kan dat dan weer wel?
Vandaag op de bus gegaan :), dus morgen of overmorgen.

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » ma jun 27, 2005 9:06 pm

Plaag schreef:Nog even dit:

Music is a bitch and we will rape it as we see fit.

K.

Bericht door K. » ma jun 27, 2005 9:06 pm

Mooi, heb beer-money nodig voor morgen hehe. Je shirt gaat morgen ook op de bus, moet morgen toch naar het postkantoor.

Mail nog even je adres s.v.p!

Plaag

Bericht door Plaag » ma jun 27, 2005 9:10 pm

ThorWulf schreef:Om even op de nsbm vs bm terug te komen.

Naar mijn bescheiden mening hebben beide genres geen fuck meer met alkaar te maken. De kloof die tussen bijde genres ligt word alleen maar groter.

Het gedeelte BM in nsbm hoeft van mij persoonlijk ook niet, het heeft alleen in muziekaal opzicht nog iets ermee te maken maar ideologisch allang niet meer. Ik noem het zelf ook liever "Battle Music"
Bovendien vind nsbm de laatste tijd meer aansluiting bij de Hatecore/Rac scene.
Een mooi pleidooi voor een apart nazi-topic.
Kop dicht, Thorko

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » ma jun 27, 2005 9:11 pm

Hellhammer schreef:Is Sunwheel - Monuments of Elder Faith wat?
Prima cd, goede productie. Beukende NSBM

Poggwyd
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » ma jun 27, 2005 9:12 pm

ThorWulf schreef: Bovendien vind nsbm de laatste tijd meer aansluiting bij de Hatecore/Rac scene.
Toch trekt het gros van die kaalkoppen die blackmetal anders nog steeds slecht! haha, en terrecht... want het is vaak ook gewoon KUTMUZIEK!
Hoegaarden or die!

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » ma jun 27, 2005 9:12 pm

Plaag schreef:[..]

Een mooi pleidooi voor een apart nazi-topic.
Ach, van mij mag er ook best een apart NSBM topic komen, ik ben het eens met Hellhammer dat de meeste nsbm bands een andere sfeer hebben.
Maar het openen laat ik aan iemand anders over, m'n post mag gequote worden daarvoor.

Plaag

Bericht door Plaag » ma jun 27, 2005 9:12 pm

Knevelaer schreef:Er is een nieuw Endstille nummer te beluisteren op de site http://www.endstille.com en mijn oren vinden het erg prettig om naar te luisteren!
Als er één band progressie boekt..
Laatst gewijzigd door Plaag op ma jun 27, 2005 9:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kop dicht, Thorko

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » ma jun 27, 2005 9:14 pm

Poggwyd schreef:[..]

Toch trekt het gros van die kaalkoppen die blackmetal anders nog steeds slecht! haha, en terrecht... want het is vaak ook gewoon KUTMUZIEK!
Nou dat valt toch tegen hoor. Hier in NL mss maar bij het Ian stuart mem fest in Jew.s.a staat een nieuw PF band in de lineup.
En op hammerskin feestjes staan daar de laatste tijd ook bands zoals grom en wotanorden.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 27, 2005 9:18 pm

Heeft iemand al wat gehoord van de band <code>?
In deze band zitten (ex)leden van Dodheimsgard. En dat hoor je ook. Rauwe, hypnotiserende black metal met een modern karakter en wat avant garde invloeden.
En bij die avant garde invloeden moet je vooral denken aan een cleane zang die de krijs bijstaat. En deze zorgt voor een erg depressieve, desolate sfeer.

Dikke aanrader!
http://www.codeblackmetal.com
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » ma jun 27, 2005 9:19 pm

HTML blackmetal?

Poggwyd
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » ma jun 27, 2005 9:27 pm

ThorWulf schreef:[..]

Nou dat valt toch tegen hoor. Hier in NL mss maar bij het Ian stuart mem fest in Jew.s.a staat een nieuw PF band in de lineup.
En op hammerskin feestjes staan daar de laatste tijd ook bands zoals grom en wotanorden.
Nee, het gros van die bands is, en blijft gewoon kut!
Respect zal er ongetwijfeld wel zijn, maar ik geloof niet dat het gros van de skins zit te wachten op die stijl muziek.

NSBM is namelijk zelden fijne "boem-tak-zuip-meeschreeuw"-muziek.
Hoegaarden or die!

ThorWulf
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » di jun 28, 2005 3:03 am

Nieuwtje van Micetrap:

After many delays and hectic legal situations, the National Socialist Black Metal album that the world didn't want you to hear is finally available! "Bulldozer Of Semitic Destruction" was recorded in some of the finest studios in the United States and produced by individuals well known in the Metal genres. Because of this, when the first producer learned of the lyrics, he was horrified that his name would be associated with NSBM and refused to continue with the project. The cd was put on hold while our lawfirm rectified the situation and was finally completed in another top notch studio! The musicianship and vocals are brutal, the sound quality is second to none and the lyrics are pure evil - if you love metal, this is an absolute must-have cd: Bulldozer Of Semitic Destruction - Stabotage - Perpetuating The Myth - Battlelust - Arsonist - Conflagration - Raping War Plague - Ironfist Retalliation - Ebola and March Into Oblivion.

Sample: http://www.micetrap.net/mp3s/BulldozerO ... botage.mp3

K.

Bericht door K. » di jun 28, 2005 9:39 am

Haha, je doet het erom he :lol:

Vind die sample nogal kut eerlijk gezegd, slecht drumgeluid, gitaren zijn te zacht afgestemd, en de vocals zijn nogal brak.

Judas Iscariot

Bericht door Judas Iscariot » di jun 28, 2005 10:02 am

Vind er ook geen flikker aan. De drums zijn irritant, riffs die ik al 100 keer eerder gehoord heb, die vocalen zijn echt zwaar kut, de instrumenten klinken ook niet echt goed uitgebalanceerd. Van die dure studio hoor je trouwens ook geen reet.

Judas Iscariot

Bericht door Judas Iscariot » di jun 28, 2005 10:11 am

Knevelaer schreef:Er is een nieuw Endstille nummer te beluisteren op de site http://www.endstille.com en mijn oren vinden het erg prettig om naar te luisteren!
Damn, dit klinkt echt geweldig. Ik vind het voorgaande werk enigzins saai maar dít....!!
Het heeft zelfs sfeer. Dit bevalt me echt uitermate goed, zo'n dikke laag ruis met allemaal onderliggende melodieen. Volgens mij is dit zo'n cd waar je na meerdere keren luisteren nog steeds nieuwe dingen ontdekt. Dat alles afgewisseld met wet duidelijkere riffs. Een lekkere productie, lekker zieke zang, sfeer en spanning in de muziek. Zo hoor ik het graag!

Othrys

Bericht door Othrys » di jun 28, 2005 10:24 am

ThorWulf schreef:Nieuwtje van Micetrap:
[...]
Kijk, Europese bands die over hun heidense voorvaderen en oude goden zingen en daar een flinke scheut (pan-Europees) nationalisme bijgooien kan ik vaak prima waarderen.
Het soort typisch Amerikaans KKK-racisme dat dit soort bands propageert vind ik infantiel en lachwekkend. Een stel ontevreden McDonald's medewerkers die hun haat jegens negers en joden middels "Black Metal" (het klinkt niet eens als Black Metal, waarschijnlijk omdat de muzikale kennis van de heren niet veel verder reikt dan Deicide) ventileren, oprotten echt. Laat ze maar weer burgers gaan bakken en plastic tafeltjes schoonmaken.
The True North, Strong and Free

K.

Bericht door K. » di jun 28, 2005 11:14 am

:lolup: :lolup:

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » di jun 28, 2005 11:33 am

ThorWulf schreef:HTML blackmetal?
Laatst heb ik een gelimiteerde oplage van de cd '404 Error' gekocht van de band <a href>, érg strak!
Front voor/der Matigheid
last.fm

iscariah

Bericht door iscariah » di jun 28, 2005 11:39 am

XnegativeX schreef:Heeft iemand al wat gehoord van de band <code>?
In deze band zitten (ex)leden van Dodheimsgard. En dat hoor je ook. Rauwe, hypnotiserende black metal met een modern karakter en wat avant garde invloeden.
En bij die avant garde invloeden moet je vooral denken aan een cleane zang die de krijs bijstaat. En deze zorgt voor een erg depressieve, desolate sfeer.

Dikke aanrader!
http://www.codeblackmetal.com
Nummer dat ik heb gehoord, stond op verzamelcd nieuwe Terrorizer, klonk zeer goed.
Jammer genoeg kon ik in dat nummer de cleane zang niet proeven omdat het een nummer zonder cleane zang was.

Mijn waarde Xneg heeft mij gisteren voorzien van een mp3 van de nieuwe Gehenna.
Als vergelijkingsmateriaal spookt Craft in mijn hoofd. Zelfde sfeer, dissonant, gelijkaardige zang, gelijkaardige BM, ...

NecRobert
Contacteer:

Bericht door NecRobert » di jun 28, 2005 1:50 pm

NecRobert schreef:Ik loop er al de hele tijd mee te zeulen, maar DE grootste ontdekking wat black metal betreft is toch wel <code>, met Dodheimsgard, Void en Ulver leden. Het is niet pure black vanwege de nogal avantgarde inslag af en toe (vooral door de aparte cleane zang), maar hun debuut Nouveau Gloaming heeft wel die onderhuidse spanning die een goede black metal plaat dient te hebben.

Probeer de nummers Brass Dogs maar 's of A Cloud Formed Teardrop Asylum.

Voor meer info zal ik jullie toch ff moeten doorwijzen naar m'n topic op zm:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1765797
@ Xnegative: ik was hier ook al ff langsgeweest hoor :wink:
https://www.facebook.com/intodarknessfestival
http://gointodarkness.nl
http://gointothevoid.nl

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » di jun 28, 2005 2:15 pm

ThorWulf schreef:En de nieuwe temnozor lag vandaag in de bus btw!
Bij mij gisteren. :P
Prachtige cd, hoewel het sfeertje totaal anders is als op Horizons.
De stem van de zanger vind ik ook een vooruitgang, lijkt een beetje op die van Robert Lowe, maar dan wat zwaarder.

Gesloten