FortaRock - The Festival 2011
Re: FortaRock - The Festival 2011
Owkee komt tie, Een nederlandse band. 2 Demo's gemaakt en een Full Length, Demo's uit 1987 en 1988, Full Length een jaar later. Band bestaat uit 2 leden. De ene heeft in Sinister gespeelt en de ander in Eternal Solstice. Moet te doen zijn nu he? Om de bandnaam en het nummer te geven is natuurlijk minder leuk
Bedankt, dit moet meer dan genoeg zijn!
Als je het weet moet je maar ff PM sturen! of zet het op het Forta gastenboek, kijk ik ook ongeveer 2x per dag op
- fetuskiller
- Contacteer:
Na de hint van Cj weet ik 'em ook, maar hij is wel erg moeilijk 

Ik heb je een overbodige pm gestuurd, CJ.
Geef mijn verregaande dufheid maar de schuld.....
Geef mijn verregaande dufheid maar de schuld.....
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ik heb 't via Fortarock gastenboek gedaan!
Hah, m'n eerste gok was goed 

Doe ik ook niet.Natasja schreef:Niet voorzeggen.
Helaas, niet gewonnen:

De oplossing van de prijsvraag was:PRIJSVRAAG #1=GESLOTEN
We hebben vele reacties mogen ontvangen. Sommigen waren er al vroeG bij, maar hadden duidelijk moeite met nummer 9 en 20. Uiteindelijk stroomden de goede antwoorden toch nog binnen. Gelukkig maar. Uit de vele goede antwoorden is een winnaar geloot.
Jordy Koppen mag zich de gelukkige winnaar noemen van twee tickets en een festivalshirt!
Niet getreurd, er zal nog een mogelijkheid komen tot het winnen van tickets middels een zelfde prijsvraag, maar deze zal voor de echte connaisseur gemaakt worden.
Meshuggah heeft geen nummer dat 'Destroy erase improve' heet, het juist antwoord op nummer 11 is 'Future breed machine'. Wel zo handig als ze het zelf wél goed doen natuurlijk. :p
Ze hebben het inmiddels al aangepast.
Die herkende ik meteen ja voordat de gitaren inzetten. Nummer 9 was toch niet zo moeilijk dacht ik? Duidelijk Slayer, duidelijk geen eigen nummer. En als je een beetje Minor Threat kent en luisterde kon je duidelijk horen dat ze de titel 10 keer duidelijk zongen.
Oftewel, voor mij was het wel duidelijk
Ik zat wat te kloten bij 2, 13 en 20 volgens mij. En uiteindelijk alles gevonden behalve nummer 20 die voorgezegd was.
Oftewel, voor mij was het wel duidelijk

Ik zat wat te kloten bij 2, 13 en 20 volgens mij. En uiteindelijk alles gevonden behalve nummer 20 die voorgezegd was.
- KoenM
- Contacteer:
Samen met mijn broer ook alles gevonden, behalve nr 20. Die is idd voorgezegd op ZM.
Ik had zelf alles behalve 20, die heb ik op basis van de hints hierboven gevonden. Jammer dat het zelfs voorgezegd was. Op die manier kan toch weer iedereen winnen.
Inderdaad ja, wij hadden wel alles gevonden ook nummer 20 daarom baalde ik er een beetje van
, maar goed dit is wat er op de website staat: Niet getreurd, er zal nog een mogelijkheid komen tot het winnen van tickets middels een zelfde prijsvraag, maar deze zal voor de echte connaisseur gemaakt worden.
Blijkbaar een moeilijker lijstje, hopelijk wordt deze dan niet overal voorgezegd.

Blijkbaar een moeilijker lijstje, hopelijk wordt deze dan niet overal voorgezegd.
http://www.last.fm/user/Natasja-84
Ik hoop dat ze allemaal onbekende groepen er tussen gooien vanuit de andere kant van de wereld! Dan kan ik misschien nog winnen
Bekende groepen ben ik veel beroerder mee (Ik schaamde me er wel voor dat ik Testament niet herkende)

Er is weer een nieuwe prijsvraag. Moeilijker dit keer, want we moeten van een reeks albumhoezen raden van welk album ze zijn:

Hoofdprijs: de prima laatste cd van Dark Tranquillity en een oud shirtje.

Hoofdprijs: de prima laatste cd van Dark Tranquillity en een oud shirtje.
Zo ff snel pik ik er 5 uit. zal naar de rest maar eens goed gaan kijken
En opgelost.. 

- fetuskiller
- Contacteer:
Ik weet er zo snel 10 

Ik lees nu pas dat je geen kaartjes kan winnen, doe ik daar nou die moeite voor.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ik twijfel bij 13 en 16, maar ik heb geen behoefte aan een cd van dark tranquility 

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
hm. 15 van de 16.....
- KoenM
- Contacteer:
Heb er 9 vd 16 op het eerste gezicht.
Een oud shirtje? Laat maar dan...
Ik heb ze inmiddels alle 16 maar ik wil helemaal geen cd en een oud t-shirt winnen, dacht dat het weer om kaartjes ging, helaas. 

http://www.last.fm/user/Natasja-84
- fetuskiller
- Contacteer:
Godver, toch moeilijker dan ik dacht...
14 van de 16 ben ik zeker van, de eerste ken ik niet en ik twijfel dan nog bij 1tje...
- EricMaiden
weet er zo op het eerste gezicht maar 8, godver 

Oden Will Bring Us Home When We Die!
http://www.last.fm/user/ericmaiden666
http://www.facebook.com/downfallofempires
http://www.last.fm/user/ericmaiden666
http://www.facebook.com/downfallofempires
Ik mis er 4.
Ben er bijna, 4 en 13 kan ik niet benoemen.
Ik zie er zo direct 6, maar ik ga geen moeite doen voor de rest. kaartjes willen we! Geen Dark Tranquility zooi! Ik in ieder geval. 

Mooi tijdschema alleen jammer dat er alleen bij de "grote" 4, 5 minuten tussen de optredens zit
EDIT: Owja en ook vaag dat Agnostic Front zo hoog op de bill staat en vrij vroeg speelt
EDIT: Owja en ook vaag dat Agnostic Front zo hoog op de bill staat en vrij vroeg speelt
Die hebben later die dag nog een optreden.
Ogja tuurlijk was ik helemaal vergeten
Helaas speelt Ghost kort, maar Gojira gelukkig wel lang, net als Triptykon!
En de prijsvraag: 6 weet ik er, bij een paar moet ik nog ff beter kijken. En de rest moet een toevals vondst worden
Bovendien, wat is er erg aan een CD en een T-Shirt (Al is het vreemd om rond te lopen met een festivalshirt van een festival waar je niet was geweest)?
En de prijsvraag: 6 weet ik er, bij een paar moet ik nog ff beter kijken. En de rest moet een toevals vondst worden

Bovendien, wat is er erg aan een CD en een T-Shirt (Al is het vreemd om rond te lopen met een festivalshirt van een festival waar je niet was geweest)?
Tja, een beetje die-hard is naar ELKE editie geweest sinds het begin der tijdGijscoman schreef:(Al is het vreemd om rond te lopen met een festivalshirt van een festival waar je niet was geweest)?

- Spirit In Black
Enig idee hoelang de plaat Opus Eponymous duurt..? Precies 34:41 minuten, met een beetje persen... '-)Gijscoman schreef:Helaas speelt Ghost kort, maar Gojira gelukkig wel lang, net als Triptykon!
Was nog een beetje te jong (en begon de eerste editie net meer metal dan Black Sabbath te luisteren)!Woutjinho schreef:Tja, een beetje die-hard is naar ELKE editie geweest sinds het begin der tijdGijscoman schreef:(Al is het vreemd om rond te lopen met een festivalshirt van een festival waar je niet was geweest)?
Bij tweede editie leerde ik de meeste bands pas na het festival kennen...
ff vergetenSpirit In Black schreef:Enig idee hoelang de plaat Opus Eponymous duurt..? Precies 34:41 minuten, met een beetje persen... '-)Gijscoman schreef:Helaas speelt Ghost kort, maar Gojira gelukkig wel lang, net als Triptykon!

Ik heb trouwens nooit shirts ervan gezien. Hebben die ook een artwork of alleen het logo?
edit: Wooohaaa!

edit: Wooohaaa!

Ja, ze hebben shirts met het artwork van het album en van de single.
??? Het ging over het Fortarock shirt geloof ik.Sander schreef:Ja, ze hebben shirts met het artwork van het album en van de single.
- fetuskiller
- Contacteer:
Hmm... Dat wordt vervelen tussen half 6 en kwart over 9 

hoe loopt de kaartverkoop? heb ik nog even de tijd of..?
Nee man, Sacred Reich kijken, minstens zo energiek als Parkway Drivefetuskiller schreef:Hmm... Dat wordt vervelen tussen half 6 en kwart over 9

En misschien niet zo energiek, maar ik verheug me toch ook zeker op Triptykon!
-
4; ooit gehoord van Kam Lee? Jawel toch? In welk leuk deathmetalcombo van vroeger jaren was hij actief?yowannuzz schreef:Ben er bijna, 4 en 13 kan ik niet benoemen.
Geen.