Ja!BlizzardBeast schreef:[..]
Helderziende Mayo!
Nog enkele toekomst berichten voor me?
Jij gaat dood!
Schokkend bericht he

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
maar dan heb je ook wat: Sworn Enemy komt ook, en Terror,Walls of Jericho, Slapshot,Agnostic Front....MetalTuupLimburg schreef:Jep, zo'n dingen zijn altijd in de Platte Zaol. Ook meteen het enige leuke wat hier in de buurt te doen is...
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
ik ken hatebreed al, kvind het gewoon niks. Als ik weggeblazen wil worden ga ik liever pitten bij Testament of Exodus, die hebben mijn voorkeur boven HatebreedRingWorm schreef:[..]
dan raad ik jou aan om toch even te gaan kijken, ik weet zeker dat jij compleet uit je schoenen wordt geblazen!
Ik kan wel meer onder het dansen en praten.MindlessMayo schreef:[..]
Oh nou ja prima hoor, bedoel het is best een slimme kalkoen als die kan dansen en praten tegelijk.. voor een kalkoen dan