Ze heersen hun eigen tieten eruit dus?Metallica4ever schreef:[..]
't Enige wat ze eruit heerschen zijn hun tieten.

Zet die aan/uit knop van je hersenen toch eens een keer aan.
Heersch. Zelfde groeiafwijking aan den vingersch.Suncross schreef:
Eindelijk iemand die het snapt.mann schreef:[..]
Heersch. Zelfde groeiafwijking aan den vingersch.
Sugababes zijn hoerige kutwijven die niet snappen dat muziek maken om muziek gaat, en niet hoe ze zo modieus zoveel mogelijk ranzig vlees te laten zien. De eerste single ging, maar toen ging het snel achteruit.
Ze zijn net zo erg als atomic kitten, alleen zien ze er 2/3de slechter uit en hebben ze nog geen covertjes op hun naam staan.
Zelfde concept, alleen andere beats. Bagger dus.
Sommige R'n'B lliederen (oude en neue) kan ik wel waarderen, maar het meeste zijn standaard pimp ho-blabla gooi-er-maar-weer-dezelfde-tonen-in-net-als-alle-vorige-11-liedjes-anders-snapt-onze-doelgroep-het-niet-meer zooi.
Ten eerste maakt t mij geen zak uit of iemand zelf de muziek schrijft of niet. En yi ze componeren mee aan de nummers (ze werden getekend door de platenmaatschappij omdat ze met een zelf gemaakte tape met beats en vocalen) aankwamen zetten.Hieronimus schreef:Sowieso vind ik het een beetje lame als je je muziek en teksten niet eens zelf schrijft
Het gaat ze ook om de muziek! Dat er dan ook nog een podiumpresentatie aan vast zit, verschilt niet met de gemiddelde metal-band. Die gasten presenteren zich ook zoals ze zelf willen en ze weten dat t publiek van ze verwacht.mann schreef:Sugababes zijn hoerige kutwijven die niet snappen dat muziek maken om muziek gaat, en niet hoe ze zo modieus zoveel mogelijk ranzig vlees te laten zien. De eerste single ging, maar toen ging het snel achteruit.
Wel s goed geluisterd naar hun laatste album? Jezelf wel eens in componeren verdiept? Zelf wel 1s geprobeerd een nummer als "Whatever Makes You Happy" van de Sugababes te maken? Dacht t niet he...mann schreef:Ze zijn net zo erg als atomic kitten, alleen zien ze er 2/3de slechter uit en hebben ze nog geen covertjes op hun naam staan.
Zelfde concept, alleen andere beats. Bagger dus.
Die is ZEKER goed!!! Ik vind de laatste t beste, dan die Angels... en dan pas die eerste.dantes_inferno86 schreef:Om jou discussievoer te geven.
Ik moet binnenkort ook maar eens Angels with dirty faces aanschaffen.Die is ook erg goed.