Black Metal Topic 2

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Fusion

Bericht door Fusion » zo sep 12, 2004 1:27 pm

verwoesting schreef:Iets zegt mij dat Fusion zich nu een ongeluk lacht om de reacties.
Iets zegt mij dat verwoesting de enige is die het snapt.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo sep 12, 2004 1:29 pm

Wel een hele slappe poging tot reacties uitlokken dan.
Ik had eigenlijk iets meer van jou verwacht.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Fusion

Bericht door Fusion » zo sep 12, 2004 1:31 pm

XnegativeX schreef:Wel een hele slappe poging tot reacties uitlokken dan.
Ik had eigenlijk iets meer van jou verwacht.
Ik wou helemaal geen reacties uitlokken. En je moet niet al te veel van mij verwachten, kan alleen maar tot teleurstelling leiden. En oh ja, blekkies moeten niet zo van die lange tenen hebben.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

phyrexianc

Bericht door phyrexianc » zo sep 12, 2004 1:32 pm

Fusion schreef:[..]

Ik wou helemaal geen reacties uitlokken. En je moet niet al te veel van mij verwachten, kan alleen maar tot teleurstelling leiden. En oh ja, blekkies moeten niet zo van die lange tenen hebben.
Daar zijn we blekkies voor hoor!

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo sep 12, 2004 1:33 pm

Ik wou helemaal geen reacties uitlokken.
Jawel, anders post je geen "alle blekkies zijn stom" post in het black metal topic.

Ik verwacht niet veel van jou maar wel dat je net boven het gemiddelde van een 14 jarige uit steekt.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Mausoleum

Bericht door Mausoleum » zo sep 12, 2004 1:34 pm

Ok.

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » zo sep 12, 2004 1:35 pm

Fusion schreef:Er zijn imho 2 soorten blekkies die in een band spelen:

* de fake posers, die zelf nergens in geloven, maar uit commercieel oogpunt en/of shockerend oogpunt met omgedraaide kruizen lopen te zwaaien.

* de misantropische satanische minkunkels, die idd satanist zijn, maar eigenlijk alleen maar depressieve magere bleekscheten zijn, die tegen t christendom en/of humaniteit en/of buitenlanders en/of vul-zelf-maar-in zijn..
En dan heb je altijd nog kortzichtige buitenstaanders die niet weten waar ze het over hebben.

Fusion

Bericht door Fusion » zo sep 12, 2004 1:35 pm

XnegativeX schreef:[..]

Jawel, anders post je geen "alle blekkies zijn stom" post in het black metal topic.
Nee. Als je jouw eigen redenatie boven mijn eigen bewering stelt, moet je dat zelf weten.

Fusion

Bericht door Fusion » zo sep 12, 2004 1:36 pm

NecroNoud schreef:[..]

En dan heb je altijd nog kortzichtige buitenstaanders die niet weten waar ze het over hebben.
En dan heb je altijd nog van die mensen die denken te weten waar ze het over hebben. En zichzelf tot de 'incrowd' rekenen en anderen tot buitenstaander.

Mausoleum

Bericht door Mausoleum » zo sep 12, 2004 1:39 pm

Het boeit mij echt geen flikker meer wat buitenstaanders over ons 'blekkies' denken. Ik zelf wil niet meer tot deze cultuur behoren, want het is als bij negers; doe stoer anders hoor je er niet bij en word je doodgemept. Ofzo. Ik doe lekker mijn eigen ding en bemoei me verder nergens mee. Je krijgt toch altijd van dat commentaar als dit over je heen.

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » zo sep 12, 2004 1:48 pm

Mausoleum schreef:[..]

Het boeit mij echt geen flikker meer wat buitenstaanders over ons 'blekkies' denken. Ik zelf wil niet meer tot deze cultuur behoren, want het is als bij negers; doe stoer anders hoor je er niet bij en word je doodgemept. Ofzo. Ik doe lekker mijn eigen ding en bemoei me verder nergens mee. Je krijgt toch altijd van dat commentaar als dit over je heen.
Heb je gelijk in, ik kan er ook niet mee zitten. Maar die zwart/wit visie van Fusion slaat gewoon op puin, en daarna is het van "jullie hebben mijn post niet begrepen". Kom op zeg, ga dan met mensen discussieren die wel op je niveau zitten. Waarom je met Black Metal bemoeien als je er toch zo'n hekel aan hebt en de drang hebt er zo minachtend over te doen.

phyrexianc

Bericht door phyrexianc » zo sep 12, 2004 1:50 pm

Heb je gelijk in, ik kan er ook niet mee zitten. Maar die zwart/wit visie van Fusion slaat gewoon op puin, en daarna is het van "jullie hebben mijn post niet begrepen". Kom op zeg, ga dan met mensen discussieren die wel op je niveau zitten. Waarom je met Black Metal bemoeien als je er toch zo'n hekel aan hebt en de drang hebt er zo minachtend over te doen.
Volgens vat je Fusions gelul iets te serieus op.

Fusion

Bericht door Fusion » zo sep 12, 2004 1:52 pm

Sjongejongejonge. Het was gewoon een flauwe grap, en ja blijkbaar hebben jullie (op 2 mensen na) dat niet begepen. Dat zegt denk ik meer wat over hoe snel jullie je aangevallen voelen dan over hoe droog mijn humor is :roll: :roll: :roll:

En fyi, ik luister ook black metal, weet hoogswaarschijnlijk meer over satanisme dan jij, en ik heb t hele onstaan meegemaakt (toen luisterde jij nog waarschijnlijk naar Sesamstraat CDs). Ben ik nou trui? Nee? Mooi.

NecroNoud

Bericht door NecroNoud » zo sep 12, 2004 1:54 pm

Zal wel weer, al is het niet serieus bedoeld mag ik dan weten wat er zo grappig is?
Zo kun je elk commentaar over welk (metal) genre dan ook als grap gaan zien.

Fusion

Bericht door Fusion » zo sep 12, 2004 1:55 pm

NecroNoud schreef:Zal wel weer, al is het niet serieus bedoeld mag ik dan weten wat er zo grappig is?
Zo kun je elk commentaar over welk (metal) genre dan ook als grap gaan zien.
*zucht*

Mausoleum

Bericht door Mausoleum » zo sep 12, 2004 1:57 pm

Hou gewoon op met deze stomme discussie.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo sep 12, 2004 2:03 pm

Nee. Als je jouw eigen redenatie boven mijn eigen bewering stelt, moet je dat zelf weten.
Hahaha, leuke psychologie. Wel makkelijk als je op deze manier nooit achter je uitspraken hoeft te staan. Want je kunt overal je eigen redenatie aan vast knopen.

Ik zeg alleen dat je je verhaaltje typte als grapje om eens te kijken hoe mensen er op zouden reageren. Als niemand zou reageren dan zou het namelijk niet grappig zijn toch? En het is nog gelukt ook! Prachtig toch?

Fusion

Bericht door Fusion » zo sep 12, 2004 2:13 pm

XnegativeX schreef:Hahaha, leuke psychologie.
Nee xnegax, JIJ bent degene die hier psycologisch probeert te doen. IK plaats een POST en IK zeg dat IK er geen reacties mee wilde uitlokken. Als jij vervolgens blijft beweren van wel, en dat ik niet achter een uitspraak durf te staan (:roll: :roll:), wie is er dan bezig met pseudo-psuychelogische onzin? Moet ik het even spellen? I K W OU H E L E M A A L G E EN R E A C T I E S U I T L O K K E N?
XnegativeX schreef:Wel makkelijk als je op deze manier nooit achter je uitspraken hoeft te staan. Want je kunt overal je eigen redenatie aan vast knopen.
Nu ben jij degene die teleurstelt. Een beetje zielig dat jij niet iets van mij wilt aannemen maar er maar op blijft hameren dat ik lieg en wel reactie wou uitlokken. :?

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo sep 12, 2004 2:17 pm

Goed, dan geef ik jou gelijk. Maar wat was het doel van die post dan? Of plaatste je hem puur uit verveling?

Mausoleum

Bericht door Mausoleum » zo sep 12, 2004 2:20 pm

Mausoleum schreef:Hou gewoon op met deze stomme discussie.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo sep 12, 2004 2:25 pm

Waarom? Wat is er mis met een gezonde discussie op een forum?

Forum o [-s]: voor het-, in bespreking.

Fusion

Bericht door Fusion » zo sep 12, 2004 2:26 pm

XnegativeX schreef:Goed, dan geef ik jou gelijk. Maar wat was het doel van die post dan? Of plaatste je hem puur uit verveling?
Ik had geen doel, ik stond op het punt naar bed te gaan, en het floepte eruit. Ongetwijfeld zal het psychologisch :P gezien wel zo zijn dat mijn onderbewustzijn een schreeuw om aandacht uitte, maar ik was me er niet van bewust.

nuberus

Bericht door nuberus » zo sep 12, 2004 2:27 pm

XnegativeX schreef:[..]

Onzin! Hij zal toch eens moeten gaan winkelen voor eten. Hij zal zijn rekeningen moeten betalen. Gekker nog, hij zal moeten werken om aan geld te komen. Je ontkomt niet aan het systeem. Je kunt je alleen maar verzetten.
op zich zou het wel kunnen, ironisch genoeg heb je wel een bult geld nodig om ea op te zetten. Maar wie heeft er tegenwoordig genoeg verstand van om zichzelf in het onderhoud te voorzien? Gewassen verbouwen, beesten verzorgen etc. Je hebt toch ook schoon water nodig...
En de man zal heersen.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo sep 12, 2004 2:27 pm

Ik had geen doel, ik stond op het punt naar bed te gaan, en het floepte eruit. Ongetwijfeld zal het psychologisch :P gezien wel zo zijn dat mijn onderbewustzijn een schreeuw om aandacht uitte, maar ik was me er niet van bewust.

Nou, voor deze keer dan. Anders wordt Mausoleum boos.

Mausoleum

Bericht door Mausoleum » zo sep 12, 2004 2:28 pm

XnegativeX schreef:Nou, voor deze keer dan. Anders wordt Mausoleum boos.
Ben niet boos, vind het alleen een beetje vervelend aan het worden. Het gaat totaal nergens over.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo sep 12, 2004 2:30 pm

nuberus schreef:[..]

op zich zou het wel kunnen, ironisch genoeg heb je wel een bult geld nodig om ea op te zetten. Maar wie heeft er tegenwoordig genoeg verstand van om zichzelf in het onderhoud te voorzien? Gewassen verbouwen, beesten verzorgen etc. Je hebt toch ook schoon water nodig...
Inderdaad, en je zult belasting moeten betalen voor het stukje grond dat je gebruikt. Ik weet van mensen die (vooral in de punk-scene) het systeem proberen te ontduiken en ik hoor ook over genoeg trukjes en ideetjes om het te doen. Maar het lukt nooit helemaal. Je zult je altijd met mensen moeten mengen.

En dan is er natuurlijk het psychologische effect. Zoals ik al eerder zei is de mens een kudde dier. Zonder "partner" (sexueel of gewoon voor conversatie) zou je volgens mij helemaal gek worden.

nuberus

Bericht door nuberus » zo sep 12, 2004 2:34 pm

volgens mij ook ja....sex met jezelf gaat ook vervelen en in de spiegel praten ook.
En de man zal heersen.

puist

Bericht door puist » zo sep 12, 2004 6:48 pm

Jeroen schreef:Ildjarn..dat is toch dat manneke van Blutreinheit en het bandje..
hmm..diep gezonken
Nee. Blutreinheit is een Pools label. Maar Ildjarn is inderdaad van Ildjarn, Sort Vokter en Thou Shalt Suffer.

Maar waarom is hij diep gezonken?
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » zo sep 12, 2004 6:57 pm

Omdat er geen hakenkruis in het logo zit?

Meltdown

Bericht door Meltdown » zo sep 12, 2004 7:07 pm

Hehe.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Mausoleum

Bericht door Mausoleum » zo sep 12, 2004 8:17 pm

Wat vinden jullie van Garmenhord?

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » zo sep 12, 2004 8:44 pm

Mausoleum schreef:Wat vinden jullie van Garmenhord?
Leuke band! Ben 1 oktober zeker in de goudvishal te vinden
Terug van weg geweest

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo sep 12, 2004 8:45 pm

Bestial Mockery die laatste is te gek
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Svenson

Bericht door Svenson » zo sep 12, 2004 8:46 pm

fetuskiller schreef:Bestial Mockery die laatste is te gek
Evoke the desecrator?
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo sep 12, 2004 8:46 pm

ja die ja! NECROSLUT

Last.fm

Svenson

Bericht door Svenson » zo sep 12, 2004 8:47 pm

Open her cunt! NECROSLUT!

Ik vind het extra instrument erg sterk, die kettingzaag.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo sep 12, 2004 8:50 pm

ja idd ja, tis echt een vette schijf

Last.fm

verwoesting

Bericht door verwoesting » zo sep 12, 2004 10:26 pm

DARKTHRONE, Former EMPEROR Members Join Forces In Black Metal Supergroup - Sep. 10, 2004

DISIPLIN guitarist General K has teamed up with Hellcommander Nattefrost (CARPATHIAN FOREST) and drummer Faust (ex-EMPEROR, DISSECTION) in a brand new band called HELVETE ("Hell" in Norwegian). Joining in on bass will be Invictus, and doing the vocals will be none other than Nocturno Culto (DARKTHRONE). No further information is currently available.

WTF!!!???

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » zo sep 12, 2004 10:34 pm

Wow, als dit klopt!! :D:D
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » zo sep 12, 2004 10:37 pm

puist schreef:[..]
Nee. Blutreinheit is een Pools label. Maar Ildjarn is inderdaad van Ildjarn, Sort Vokter en Thou Shalt Suffer.

Maar waarom is hij diep gezonken?
De link tussen Blutreinheit en Ildjarn is dat dit label van Capricornus (volgens mij heette het vroeger Wolftower Prods./Old Legend Prods.) de tape-versies van Ildjarns werk uitbrengt...

Maar vond jij de laatste Capricornus niet erg gaaf, Jeroen? En Absurd? En Graveland? ...en nou is Ildjarn diep gezonken?
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » zo sep 12, 2004 10:39 pm

verwoesting schreef:DARKTHRONE, Former EMPEROR Members Join Forces In Black Metal Supergroup - Sep. 10, 2004

DISIPLIN guitarist General K has teamed up with Hellcommander Nattefrost (CARPATHIAN FOREST) and drummer Faust (ex-EMPEROR, DISSECTION) in a brand new band called HELVETE ("Hell" in Norwegian). Joining in on bass will be Invictus, and doing the vocals will be none other than Nocturno Culto (DARKTHRONE). No further information is currently available.
Wordt niks...

Samoht Slegov

Bericht door Samoht Slegov » zo sep 12, 2004 10:47 pm

the true Thorko schreef:[..]

Wordt niks...
Kan je nooit van tevoren zeggen

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » zo sep 12, 2004 10:51 pm

Samoht Slegov schreef:[..]

Kan je nooit van tevoren zeggen
Zegt Desekrator je nog iets? Ook zo'n 'all-star-norwegian-band'...

Er is de afgelopen 5 jaar niks fatsoenlijks meer uit Noorwegen gekomen. Basta.

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » zo sep 12, 2004 11:35 pm

verwoesting schreef:DARKTHRONE, Former EMPEROR Members Join Forces In Black Metal Supergroup - Sep. 10, 2004

WTF!!!???
HEY! Dat had ik al gepost :roll:
Terug van weg geweest

verwoesting

Bericht door verwoesting » zo sep 12, 2004 11:37 pm

Ohh...hehe.
Nou ja, ik hoop dat het wat gaat worden iig. Het komt van Blabbermouth dus waterdicht is het niet.

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » zo sep 12, 2004 11:39 pm

Ja, grote kans dat het gewoon een kloon van Carpathian Forest, Darkthrone of Disiplin ofzo wordt. Ik neem niet aan dat de heren nu ineens met iets heel vernieuwends komen.
Terug van weg geweest

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » zo sep 12, 2004 11:42 pm

Knevelaer schreef:Ja, grote kans dat het gewoon een kloon van Carpathian Forest, Darkthrone of Disiplin ofzo wordt. Ik neem niet aan dat de heren nu ineens met iets heel vernieuwends komen.
Sterker nog: de heren hebben met hun eigen bands de laatste tijd bar weinig gepresteerd, weinig kans dus dat dat in een keer gaat veranderen...

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » zo sep 12, 2004 11:47 pm

Ik ben eerder benieuwd naar de band van Malefic (Xasthur), Azentrius (Nachtmystium), Imperial (Krieg) en Wrest (Leviathan)! Deze heren hebben de laatste tijd allemaal meesterwerkjes afgeleverd (behalve Imperial mischien). En ik vraag me af wat er voor iets duisters uitkomt als deze heren hun krachten bundelen! Alleen Akhenaten van Judas Iscariot ontbreekt nog! Dan was deze band pas echt compleet geweest.
Terug van weg geweest

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » zo sep 12, 2004 11:49 pm

Knevelaer schreef:Ik ben eerder benieuwd naar de band van Malefic (Xasthur), Azentrius (Nachtmystium), Imperial (Krieg) en Wrest (Leviathan)! Deze heren hebben de laatste tijd allemaal meesterwerkjes afgeleverd (behalve Imperial mischien). En ik vraag me af wat er voor iets duisters uitkomt als deze heren hun krachten bundelen! Alleen Akhenaten van Judas Iscariot ontbreekt nog! Dan was deze band pas echt compleet geweest.
Die USBM is idd veel interessanter...

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » zo sep 12, 2004 11:59 pm

Knevelaer schreef:Ik ben eerder benieuwd naar de band van Malefic (Xasthur), Azentrius (Nachtmystium), Imperial (Krieg) en Wrest (Leviathan)! Deze heren hebben de laatste tijd allemaal meesterwerkjes afgeleverd (behalve Imperial mischien). En ik vraag me af wat er voor iets duisters uitkomt als deze heren hun krachten bundelen! Alleen Akhenaten van Judas Iscariot ontbreekt nog! Dan was deze band pas echt compleet geweest.
Sterke line-up. Ben benieuwd wat ervan terecht komt.

Gesloten