Metalfan Festival II - wie komen er

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gesloten
Heidewolf

Bericht door Heidewolf » vr feb 04, 2005 11:50 pm

Eigenlijk met de interliner en dan moet ik 22.45 al op station ede-wageningen zijn.
Heerlijk Helder Taalloeder

Martine

Bericht door Martine » vr feb 04, 2005 11:51 pm

Heidewolf schreef:Eigenlijk met de interliner en dan moet ik 22.45 al op station ede-wageningen zijn.
Volgens het schema is het om half 11 afgelopen, dan mis je dus niet veel.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr feb 04, 2005 11:51 pm

Heidewolf schreef:Eigenlijk met de interliner en dan moet ik 22.45 al op station ede-wageningen zijn.
Kan toch prima?
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » vr feb 04, 2005 11:53 pm

MindlessMayo schreef:[..]

Kan toch prima?
Kan heel prima.
Heerlijk Helder Taalloeder

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr feb 04, 2005 11:54 pm

Heidewolf schreef:[..]

Kan heel prima.
Gewoon gaan dan! Echt, je hebt zo aansluiting hoor en je zit daar echt niet de hele dag alleen.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » za feb 05, 2005 10:59 am

Allemaal heel veel plezier gewenst in ieder geval !!!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Rascul

Bericht door Rascul » zo feb 06, 2005 12:09 pm

Ja, rossen deed het wel! Sfeer was uitstekend, een hoop bezoekers en het tijdsschema liep prima volgens plan (kreeg ik het idee). Stagehand zijn is leuk, kan ik jullie wel vertellen. Daardoor heb ik niet zo veel meegepakt van de bands maar wel het volgende geoordeeld:

Soulreaver - Leuk, goeie openingsband, bracht de sfeer er lekker in. Het is wel een beetje pijnlijk om te zien dat zo'n Pestilence-cover (Twisted Truth) er dan weer met kop en schouders bovenuit steekt.

SoD - Niet slecht, maar ik heb ze absoluut al eens beter gezien. Het geluid was magertjes, de bandleden speelden een beetje langs elkaar heen en volgens mij was Sephtis ook niet zo best bij stem. Jammer maar helaas, volgende keer beter.

Putrefied - De enige band die ik helemaal gezien heb, en ze stelden wederom niet teleur. Lekkere band blijft dat toch, met die groovende lompeknoestendeath. En wat heeft die Marcel toch een belachelijk brute strot, alsof je twee piramides over elkaar schuurt, al staande in een oude rioolpijp (copyright Ktulu)

Hatred - Ik zou graag Thijs van al zn ego willen beroven en Hatred een kut boerenlullenbandje willen noemen, maar eigenlijk was het best gaaf. Vanwege gemieter met de backline heb ik niet veel gezien, maar wat ik zag beukte lekker door. Beter dan de demo iig.

Lord Belial - Nauwelijks gezien, en wat ik zag boeide me geen reet. Kwestie van smaak, want ze speelden niet slecht.

Anorexia Nervosa - Het was een gekloot met hun spullen, maar toen alles er stond klonk het ook goed. Van deze heren kan Kreddel Of Kut nog wat leren, geweldige sound hadden ze. De zanger was lekker opgefokt en de keyboards voegden in tegenstelling tot veel bands in het genre, veel toe. Uitstekend optreden.

Ancient Rites - Al tijdens het tweede numer van AR ging ik er reeds vandoor, deels om logistieke redenen, deels omdat Ancient Rites niet in mijn gave-band-boekje staat.

Verder nog gezien: Samson, Fusion, Jeroen/Jeroen, Bob en de rest kende ik al wel. Gezellig festival, absoluut voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Makkers staakt uw wild geraas

Took
Contacteer:

Bericht door Took » zo feb 06, 2005 12:19 pm

Rascul, post het ook even in dat Afterparty topic, dan gooi ik deze dicht. Anders wordt het zo onoverzichtelijk.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gesloten