Plaag schreef:Nog even dit:
NSBM hoort in mijn ogen niet thuis in Black Metal. Heel simpel.
Ik ben Black Metal tegengekomen door wie ik ben, door wat ik voel en ervaar, door wat ik haat en door wat ik belangrijk vind. Zonder een uitgebreid boek open te doen over de spirituele kant in mij die maakt dat ik naar onder andere Black Metal luister: Deze kant van muziek is zo belangrijk voor mij, nu misschien niet te bevatten voor een ander, zolang ik er niet uitgebreid over schrijf hier, maar reken maar dat Black Metal voor mij zwaar weegt. Heel zwaar. Dus: HOE HALEN JULLIE WANNE BE BRUINHEMDEN HET IN JULLIE GORE HARSES OM DAT MACHTIGE INSTRUMENT TE MISBRUIKEN, STEL VERKRACHTERS!
Simpele zielen, allemaal. Als je je gedachten wil verspreiden, begin dan een keer met DENKEN. En begin bij jezelf. Ga eens serieus na WAAROM je de neiging hebt om om je heen te trappen en te haten. Heb je die neiging wel? Probeer je niet alleen maar stoer te doen? DENK, en denk grensoverschrijdend. En niet bekrompen, stel idealisten met mongolenbrein.
Verder: lui die het niet om de inhoud, maar "om de muziek" gaat, zijn principeloos slachtvee. NSBM is namelijk niet meer en niet minder dan een ordinair propaganda-middel.
Dat was een kort fragment van wat ik ervan vind.
Klopt! hoe sneller de scheiding word gemaakt hoe beter. 'Slechts' de muziek is gelijk.. soort van.. de rest totaal niet.
'Gewone' Satanische/Nihilistische/Misantropische BM is ook een propaganda middel, zoals elke overtuiging dat eigenlijk heeft. Het boeit niet wat voor overtuiging je hebt, verschil tussen mensen is er altijd al geweest en zal altijd zo blijven. Onze maatschappij is principeloos en dat zijn dus al mensen zat die nergens een fuck om geven.
Plaag schreef:Dus: HOE HALEN JULLIE WANNE BE BRUINHEMDEN HET IN JULLIE GORE HARSES OM DAT MACHTIGE INSTRUMENT TE MISBRUIKEN, STEL VERKRACHTERS!
Simpele zielen, allemaal. Als je je gedachten wil verspreiden, begin dan een keer met DENKEN. En begin bij jezelf. Ga eens serieus na WAAROM je de neiging hebt om om je heen te trappen en te haten. Heb je die neiging wel? Probeer je niet alleen maar stoer te doen? DENK, en denk grensoverschrijdend. En niet bekrompen, stel idealisten met mongolenbrein.
.
Over wie heb je het?
Ik heb genoeg gewone BM concerten/festivals meegemaakt waar satan worshippers zich als een stel losers opensnijden en alles en iedereen haten omdat ze een kruis aanbidden. Verder zijn ze spiritueel zo christelijk als de kanker.. maar dat buiten gelaten.
Gewone BM zet zich teveel af op de maatschappij, blijft aan de zijlang hangen en huilen hoe kut de maatschappij wel niet is. Dit passieve moderne gedrag is PRECIES hetzelfde als mainstream personen. Ze verheffen zich niet boven de personen die ze zogenaamd haten. Wat is het nut? waarom zijn ze de Elite?
Ik ken genoeg personen in NSBM die werkelijk hun Woorden omzetten in Daden, zoals een Heroische Man in het verleden gedaan zou hebben. En ik heb het niet over grafschennis of het graffitien van hakenkruizen....
Wat boeit het eigenlijk? IN THE END, WE ARE ALL ALONE. Discrimineer voor jezelf wat voor jezelf het beste is, mochten daar meer mensen zo over denken, prima, zoniet, ook prima.