deathmetal van lang geleden,is destijds onterecht ondergesneeuwd door de grotere bands en vrij onbekend... check het eens

Kan ik die ergens downloaden? Normaal download ik niet maar ik ga Asphyx zien op hun release party en ga hem daar wel oppikken, maar zou graag de nummers wel eens horen voor ik ze live zie.Cranial schreef:ik denk dat dat zojuist onder tafel is geveegd door de nieuwe asphyx plaat.....GODVERDOMME WAT IS DIE WREED !!!!!
kan nu al niet wachten tot dynamo outdoor
Necropolis een optie?Murdering monk schreef:Heeft er iemand nog goeie DM tips voor me?
Ik heb toevallig een financieel meevallertje, en kan dus wat extra cd's gaan halen. Normaal luister ik voornamelijk DM ala Morbid Angel, Immolation, Nile, Exmortem, Krönos, Carcass, en spul als Sodom, Municipal waste, WItchery, en incidenteel wat black.
Tips, aanraders?
Waar is dat boek te krijgen? Klinkt interessant.Sander schreef:Heeft iemand hier het boek Swedish Death Metal door Daniel Ekeroth al eens gelezen?
Heb het een paar dagen geleden binnen gekregen en vind het zeer de moeite, 450+ pagina's vol met oude foto's, flyers en natuurlijk info over elke mogelijke Zweedse DM band tot aan bands toe die het demo stadium nog niet eens gehaald hebben.
Woutjinho schreef:Cephalotripsy - Uterovaginal Insertion of Extirpated Anomalies 9/10 heerlijke logge brutal death
Guttural Secrete - Reek Of Pubescent Despoilment 7,5/10 was zeker niks mis mee, heeft misschien nog wat extra luisterkeren nodig
Lividity - The Age Of Clitoral Decay 8/10 klonk heel goed
Yogth Sothoth - ??? enige album 5,5/10 nah, sprak me niet aan
Extreme Masturbation - ??? 6,5/10 mwah, nog een paar keer draaien denk ik
Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis - album naam is te lang om te kopieeren, ben bang dat mn pc vast loopt 5,5/10 moest toch maar een keer beluisteren omdat je die naam overal langs ziet komen, maar was wel duidelijk dat de naam het enige is waardoor deze band bekend zou worden
rustig maarVictor schreef:[..]
Cephalotripsy? een 9? echt? en dan Guttural Secrete een 7,5 geven? Ga je schamen jij!! en Degrade echt checken, dat moet dan minstens op een 10 uit komen!
Ehm, Annotations heeft niet gespeeld op Deathfeast volgens mij, dus dat lijkt me lastig...Vlekkie schreef:Annotations of Autopsy is ook niet echt mijn ding.
Ik ben namelijk niet zon fan van Deathmetal dat tegen grind aan ligt en ook niet van de slam-death.
Ik vind namelijk zon 'typische slam/grind grunt' niet echt mooi.
Ik heb ze wel gezien op Deathfeast, en de performance viel niet tegen.
Oops, je hebt gelijk.fetuskiller schreef:[..]
Ehm, Annotations heeft niet gespeeld op Deathfeast volgens mij, dus dat lijkt me lastig...
Van die 2 vind ik Guttural Secrete duidelijk de betere. Cephalotripsy is vind ik niet slecht hoor, maar heb je na 3 nummers wel weer gehoord.Woutjinho schreef:Cephalotripsy - Uterovaginal Insertion of Extirpated Anomalies 9/10 heerlijke logge brutal death
Guttural Secrete - Reek Of Pubescent Despoilment 7,5/10 was zeker niks mis mee, heeft misschien nog wat extra luisterkeren nodig
Beetje vreemde verdeling dit... Die Cephalotripsy is leuk, maar die moet je niet te vaak draaien, de cijfers in de waardering nemen af per luisterbeurt.Woutjinho schreef:Cephalotripsy - Uterovaginal Insertion of Extirpated Anomalies 9/10 heerlijke logge brutal death
Lividity - The Age Of Clitoral Decay 8/10 klonk heel goed
Yogth Sothoth - ??? enige album 5,5/10 nah, sprak me niet aan
Extreme Masturbation - ??? 6,5/10 mwah, nog een paar keer draaien denk ik
Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis - album naam is te lang om te kopieeren, ben bang dat mn pc vast loopt 5,5/10 moest toch maar een keer beluisteren omdat je die naam overal langs ziet komen, maar was wel duidelijk dat de naam het enige is waardoor deze band bekend zou worden
Ja, die is inderdaad goed, hoewel ik die jankgitaar op den duur wel een beetje beu word.MetalJan schreef:[..]
Ik luister nu de nieuwe van Ulcerate (Everything Is Fire). Fans van Origin zouden dit ook eens moeten checken!
deze cds heb ik ook beoordeelt na een paar keer luisteren. maar cephalotripsy valt nog steeds heel goed in de smaak na heel wat keren te hebben geluisterd. en die P... band had wel wat sfeer maar bleef allemaal niet hangen.Audiophile schreef:[..]
Beetje vreemde verdeling dit... Die Cephalotripsy is leuk, maar die moet je niet te vaak draaien, de cijfers in de waardering nemen af per luisterbeurt.
En die Paracoccodiodinges vind ik veel hoger. Ik vind het op een of andere manier sfeervoller, maar dat kan ook te maken hebben dat ik die plaat regelmatig heb geluisterd over de koptelefoon 's nachts met een biertje achter de pc. Dan is die plaat te pruimen.
Ulcerate is gaaf! De nieuwe plaat sluit naadloos aan op de rest van de discografie, sterker nog, het wordt steeds beter!!MetalJan schreef:[..]
Van die 2 vind ik Guttural Secrete duidelijk de betere. Cephalotripsy is vind ik niet slecht hoor, maar heb je na 3 nummers wel weer gehoord.
Ik luister nu de nieuwe van Ulcerate (Everything Is Fire). Fans van Origin zouden dit ook eens moeten checken!
Oh, ik hoor toch wel wat flarden Origin en ook wel Hate Eternal. De zang vind ik eigenlijk wat tegenvallen. Teveel van hetzelfde.Narrative schreef:[..]
Ulcerate is gaaf! De nieuwe plaat sluit naadloos aan op de rest van de discografie, sterker nog, het wordt steeds beter!!
Overigens snap ik de vergelijking met Origin niet helemaal. Ik zou het zelf meer linken aan Immolation/Gorguts of iets dergelijks.
ik ga er waarschijnlijk heenCTTS schreef:AUTOPSY REUNITE FOR MARYLAND DEATHFEST
Submitted by intern on Fri, 17/07/2009 - 15:55
Legendary San Francisco Bay Area death metallers Autopsy are set to reunite for a headlining appearance at one of our favoureite festivals Maryland Deathfest, set to take place in May 2010. Also newly added to the bill are Melechesh, Coffins and Jesus Crost.
als ik ''gewoon wil hakken met een vette groove'' zet ik wel iets op uit 1986.... ik merk dat ik dit soort bands echt belachelijk begin te vinden en dat ik steeds verder terug in de tijd kruip voor goede muziek...vreemd?vertigo schreef:gewoon hakken met een vette groove. Uiteraard grafrochel present...![]()
Godver wat is dit vet!