Waldrock 2009: 13 juni
- goddethroned
Same here, maar ik heb daar nu nog geen last van. Zal morgen nog wel komenscorpion schreef: al met al een heel leuk weekend gehad, alleen 5 uur slaap in voor 2 nachten is niet voor herhaling vatbaar.

[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]
I'm freezing [/i]
- goddethroned
Bij onze tenten was gisteravond nog een after party waar op het laatst zo'n 30 man stond die elkaar niet kenden maar gewoon met elkaar ouwehoerden en een biertje dronken. Erg gezellig hehe
[i]In the shadow of the light from a black sun
I'm freezing [/i]
I'm freezing [/i]
nou, er staat alweer wat op Youtube
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=azmY0KkF ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=azmY0KkF ... re=related[/youtube]
Het was een heftig weekend, erg gezellig maar weinig slaap gehad.
Moest zondag helemaal bijkomen en ik kan het vandaag nog merken
(kunt dan toch merken dat je geen 18 meer bent.....).
Maar het was leuk, prachtig weer, Heaven en Hell was het hoogtepunt.
Lemmy blijft leuk, zelfs al weet je van te voren welke nummers hij
gaat spelen.
Papa Roach was nieuw voor mij, je moet niet naar ze kijken maar hun
muziek was super.
Moest zondag helemaal bijkomen en ik kan het vandaag nog merken
(kunt dan toch merken dat je geen 18 meer bent.....).
Maar het was leuk, prachtig weer, Heaven en Hell was het hoogtepunt.
Lemmy blijft leuk, zelfs al weet je van te voren welke nummers hij
gaat spelen.
Papa Roach was nieuw voor mij, je moet niet naar ze kijken maar hun
muziek was super.
Meh. Kheb heel die review voor Jan Piemel geschreven.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Alsof dat ene jaar nou zoveel uitmaakt.diaantje schreef: (kunt dan toch merken dat je geen 18 meer bent.....).
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
- Beastie Meijer
- Bleek No. 1
Zo, weer (voor één berichtje) terug van weg geweest.
Wâldrock 2009; gaaf, stoer en vooral heerlijk weer!
En om het even wat leuker te maken, zijn we backstage gegaan.
Enfin, hierrr een klên fotoverslagje hoe het (ongeveer) ging;

Luchtbedje oppompen

..naast de lekkerste sloot van Nederland.

Bij Delain. Kutplekje, maar ach, de dag was nog jong.

Dan maar (tijdens Voivod) even boven de Jägermeister Ice Bar genieten van 't uitzicht.

"That's life".

Even Jägermeister promoten.

Killswitch Engage. Sinds wanneer is die mafkees actief?

Uren later, wachten op Lemmy (van Motörhead natuurlijk).

Dan maar even op de foto met Mikkey Dee (drummer Motörhead).

Ook Kim (ook al is ze absoluut geen fan van Motörhead) wilde op de foto met hem.

En toen lekker gegeten. Aardappelen met schnitzel, aardappelpuree, komkommersalade, rijst en slâ.
Eens wat anders dan de gebruikelijke hamburgers, friet en beenham wat je normaal krijgt voorgeschoteld op festivals.

Met 'kroonluchter' in de zaal. Oké, het zal wel.

Toen kwam Lemmy eindelijk naar buiten voor het optreden. Godver kut, de manager of wat dan ook zei dat hij geen tijd had voor foto's en gezwets. Dus loop ik maar achter hem als een schoothondje.
Nee, kon Elessar niet overtreffen door een geslaagde foto met Lemmy te knippen. En nee, ik wilde hem niet storen door als een doorgeslagen groupie op zijn deur te bonken, ook al kon ik er zo naartoe lopen.

Boehoe, daar gaat mijn kans.
Lemmy's broek zat trouwens zo strak dat hij erbij liep alsof 'ie in z'n broek had gescheten. Maar Lemmy blijft god.

Dan het concert. Weer lekker vooraan zonder het uren wachten bij een hekje

Altijd leuk, mensjes bekijken.

Nog steeds Motörhead.

Afgelopen.
Toch een plectrum weten te vangen;

Na Motörhead, we moesten even pissen.
Nadat we klaar waren staat Ronnie James Dio doodleuk met mensen op de foto.
Wij wilden ook, maar helaas, kans verkeken want Dio werd "meegesleurd" door de drummer van Motörhead om even wat te relaxen e.d.
Kut.

Dan maar Heaven & Hell (voor die tijd kwam Dio niet nog een keer naar buiten om op foto's te poseren).

Gitaargod! Alhoewel het nummer 'Heaven & Hell' wel erg lang werd uitgestrekt.

Vuurwerk?

Show's over, ook nu geen kans om even foto's te knippen met bepaalde bandleden.

Als mini-klap op de vuurpijl, een lolbroek die mensen vast plakten op de staande toiletten.
Tijdens Wâldrock nog, als eerste, Methilde gezien en even snel kennis gemaakt.
Ook heb ik Elessar, Dako, Yowannuz (tijdens Motörhead) en (voor een seconde of 7) NotYourBitch gezien maar allen niet aangesproken.
Maar alles bij elkaar was Wâldrock meer dan geslaagd
Volgend jaar nog 'ns een keer!
Wâldrock 2009; gaaf, stoer en vooral heerlijk weer!

En om het even wat leuker te maken, zijn we backstage gegaan.
Enfin, hierrr een klên fotoverslagje hoe het (ongeveer) ging;

Luchtbedje oppompen

..naast de lekkerste sloot van Nederland.

Bij Delain. Kutplekje, maar ach, de dag was nog jong.

Dan maar (tijdens Voivod) even boven de Jägermeister Ice Bar genieten van 't uitzicht.

"That's life".

Even Jägermeister promoten.

Killswitch Engage. Sinds wanneer is die mafkees actief?

Uren later, wachten op Lemmy (van Motörhead natuurlijk).

Dan maar even op de foto met Mikkey Dee (drummer Motörhead).

Ook Kim (ook al is ze absoluut geen fan van Motörhead) wilde op de foto met hem.

En toen lekker gegeten. Aardappelen met schnitzel, aardappelpuree, komkommersalade, rijst en slâ.
Eens wat anders dan de gebruikelijke hamburgers, friet en beenham wat je normaal krijgt voorgeschoteld op festivals.

Met 'kroonluchter' in de zaal. Oké, het zal wel.

Toen kwam Lemmy eindelijk naar buiten voor het optreden. Godver kut, de manager of wat dan ook zei dat hij geen tijd had voor foto's en gezwets. Dus loop ik maar achter hem als een schoothondje.
Nee, kon Elessar niet overtreffen door een geslaagde foto met Lemmy te knippen. En nee, ik wilde hem niet storen door als een doorgeslagen groupie op zijn deur te bonken, ook al kon ik er zo naartoe lopen.

Boehoe, daar gaat mijn kans.
Lemmy's broek zat trouwens zo strak dat hij erbij liep alsof 'ie in z'n broek had gescheten. Maar Lemmy blijft god.

Dan het concert. Weer lekker vooraan zonder het uren wachten bij een hekje

Altijd leuk, mensjes bekijken.

Nog steeds Motörhead.

Afgelopen.
Toch een plectrum weten te vangen;

Na Motörhead, we moesten even pissen.
Nadat we klaar waren staat Ronnie James Dio doodleuk met mensen op de foto.
Wij wilden ook, maar helaas, kans verkeken want Dio werd "meegesleurd" door de drummer van Motörhead om even wat te relaxen e.d.
Kut.

Dan maar Heaven & Hell (voor die tijd kwam Dio niet nog een keer naar buiten om op foto's te poseren).

Gitaargod! Alhoewel het nummer 'Heaven & Hell' wel erg lang werd uitgestrekt.

Vuurwerk?

Show's over, ook nu geen kans om even foto's te knippen met bepaalde bandleden.

Als mini-klap op de vuurpijl, een lolbroek die mensen vast plakten op de staande toiletten.
Tijdens Wâldrock nog, als eerste, Methilde gezien en even snel kennis gemaakt.

Ook heb ik Elessar, Dako, Yowannuz (tijdens Motörhead) en (voor een seconde of 7) NotYourBitch gezien maar allen niet aangesproken.
Maar alles bij elkaar was Wâldrock meer dan geslaagd

Volgend jaar nog 'ns een keer!
Laatst gewijzigd door Bleek No. 1 op ma jun 15, 2009 11:47 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Hakkaa päälle pohjan poika!
- Bleek No. 1
We waren ook niet constant backstage. Ook gezellig naar de Metal Market geweest en weer naar het terrein e.d.Took schreef:Lemmy stond nog een hele tijd buiten te ouwehoeren, net nadat ze waren aangekomen. Eus staat er nog mee op de foto, had zo z'n pa kunnen zijn
Wel klote dat ik mijn kans heb verkeken, min of meer.
Took schreef:Lemmy stond nog een hele tijd buiten te ouwehoeren, net nadat ze waren aangekomen. Eus staat er nog mee op de foto, had zo z'n pa kunnen zijn

Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- Bleek No. 1
Haha, big mistake. Ik ben nog steeds in ecstase ervan, eigenlijk. Zat gelijk met de oude drummer in m'n harses.
Gelukkig heb ik hem niet geroepen of zo!
Of trouwens... tijdens Wâldrock was ik in zo'n kick dat ik alles wist (ondanks het bier) en nu pas begint de ecstase in te kicken eigenlijk, echt stom. Maar goed..
Gelukkig heb ik hem niet geroepen of zo!

Of trouwens... tijdens Wâldrock was ik in zo'n kick dat ik alles wist (ondanks het bier) en nu pas begint de ecstase in te kicken eigenlijk, echt stom. Maar goed..

Laatst gewijzigd door Bleek No. 1 op ma jun 15, 2009 11:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Bleek No. 1
Mag ik dan wel een reden geven om je te mogen kruisigen?
Ik, als BN1 zijnde... Kruisigen is nog te vriendelijk. Waar zijn die Friese paarden? Ik heb er een stuk of vier nodig en wat touw.
(oh, voor de vriendelijkheid en om aan te geven dat het als een grap bedoeld is:
)
Ik, als BN1 zijnde... Kruisigen is nog te vriendelijk. Waar zijn die Friese paarden? Ik heb er een stuk of vier nodig en wat touw.
(oh, voor de vriendelijkheid en om aan te geven dat het als een grap bedoeld is:

Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- Bleek No. 1
- Beastie Meijer
- Bleek No. 1
De verschillen worden veel kleiner als 60% al wordt ingenomen door het niet boeiende feit welke mensen niet zijn geweest. Zij kunnen de vraag toch niet beantwoorden en zouden dat zonder die optie ook niet gedaan hebben.
Och, ik zeik maar wat..
Waldrock was gaaf! Na enig oponthoud en kennismaking met de lokale dorpsgek van Burgum waren we rond 13:30 op de camping. Gelukkig waren er weer die briljante koters die je zooi van parkeerplaats naar de camping reden met hun skelters en karretjes. Na enkele fijne uurtjes relaxen op de camping met de nodige biertjes waren we rond 18:30 eindelijk zover om het festivalterrein op te gaan. Daar viel ons oog meteen op die briljante Grolsch stand, die een verder delerium bevorderde. Daarna was het tijd voor Motörhead, die ik wel eens beter heb gezien. Heaven and Hell daarentegen vond ik te gek! Ik heb dus 2 hele bands gezien op Waldrock, maar op zich kwam ik ook alleen voor deze 2, dus dat kwam prima uit.
Och, ik zeik maar wat..
Waldrock was gaaf! Na enig oponthoud en kennismaking met de lokale dorpsgek van Burgum waren we rond 13:30 op de camping. Gelukkig waren er weer die briljante koters die je zooi van parkeerplaats naar de camping reden met hun skelters en karretjes. Na enkele fijne uurtjes relaxen op de camping met de nodige biertjes waren we rond 18:30 eindelijk zover om het festivalterrein op te gaan. Daar viel ons oog meteen op die briljante Grolsch stand, die een verder delerium bevorderde. Daarna was het tijd voor Motörhead, die ik wel eens beter heb gezien. Heaven and Hell daarentegen vond ik te gek! Ik heb dus 2 hele bands gezien op Waldrock, maar op zich kwam ik ook alleen voor deze 2, dus dat kwam prima uit.
6000 en dat was 1000 te weinig om quitte te draaien als het goed is.
Edit: hier een link: http://www1.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_59826.aspx
Edit: hier een link: http://www1.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_59826.aspx
Took schreef:De side dêr't jo op klikt hawwe, kin fanwege in fout net opfrege wurde
Dikke 6000 man, voor 22e keer gehouden, 19 bands. 7500 man was nodig om uit de kosten te komen.6000 besikers op Wâldrock
Frysk / Kultuer 14-06-2009 | 18:04
Der ha goed 6000 muzykleafhawwers west op Wâldrock yn Burgum. It metalfestival waard sneon foar de 22e kear holden en der spilen 19 bands. De organisaasje hie hope op sa'n 7500 besikers om út de kosten te kommen.
It festival is sneon sûnder ynsidenten ferrûn. Neffens de organisaasje wie de sfear goed. Nei de preparty op freedtejûn wie der wol in probleem mei in besiker dy't troch it lint gie. Hy sprong ûnder ynfloed fan drank en drugs in pear kear de feart yn.
Zaterdag's zonder incidenten, goede sfeer. Vrijdagavond wél een probleem op de preparty, een bezoeker ging door het lint. Onder invloed van drank en drugs sprong hij een paar keer het water in
- Beastie Meijer
Ik hoop dat er nog een toekomst in zit.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
Hehe, dat was naast mijn tent. Als we het over dezelfde gast hebben tenminste.Satyr schreef:[..]
Dikke 6000 man, voor 22e keer gehouden, 19 bands. 7500 man was nodig om uit de kosten te komen.
Zaterdag's zonder incidenten, goede sfeer. Vrijdagavond wél een probleem op de preparty, een bezoeker ging door het lint. Onder invloed van drank en drugs sprong hij een paar keer het water in
Utereg!
-
Was er nu voor de 13e keer, en het verveelt niet. De magie blijft de kleinschaligheid.
Ik heb Dako daar gezien, verder weet ik niet wie er achter alle Nicks zitten.
Motörhead was tegek, ben lekker uit me dak gegaan, ondanks het slechtste optreden van de 6 keer dat ik ze gezien heb.
Als je het naar je zin hebt, wordt opeens de uitvoering minder belangrijk.
Een flinke sloot bier helpt ook.
Ik heb Dako daar gezien, verder weet ik niet wie er achter alle Nicks zitten.
Motörhead was tegek, ben lekker uit me dak gegaan, ondanks het slechtste optreden van de 6 keer dat ik ze gezien heb.
Als je het naar je zin hebt, wordt opeens de uitvoering minder belangrijk.
Een flinke sloot bier helpt ook.
Cocaine is god's way of saying you make too much money.
-
- Contacteer:
http://www.metalkrant.net, Metalkrant de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland!
Kan ook niet snel missen heTook schreef:goh huig, ik dacht al dat ik je zag lopen............

Met wie heb jij nog nooit zitten zuipen?dako schreef:
Godver, met die kerel heb ik nog vaak zat zitten zuipen.
Doet ie goed, die bolle.

[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]