Manowar zwei!

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » vr dec 28, 2007 7:35 pm

Lennert schreef:http://www.myspace.com/manowarofficial

Luistert allemaal naar Silent Night in Manowar versie :mrgreen:
Had ik al gedaan toen Gilbert het melde. 8)

Ik vind de engelse versie trouwens beter dan de duitse.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Mr Brownstone
Berichten: 720
Lid geworden op: za sep 30, 2006 11:00 am
Locatie: Assen

Bericht door Mr Brownstone » vr dec 28, 2007 8:28 pm

Dragonforce schreef:[..]
Had ik al gedaan toen Gilbert het melde. 8)

Ik vind de engelse versie trouwens beter dan de duitse.
Nah..ik ga toch meer voor de versie van Achmed the Dead Terrorist :wink:
The more fuck off the name, the more fuck off the band!

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » zo dec 30, 2007 6:59 am

Johan schreef:
MANOWAR: 'Warrior's Shield' Condom Now Available - Dec. 17, 2007

MANOWAR's official web site has been updated with the following message:

"MANOWAR fans have requested a special piece of merchandise from their favourite metal band. MANOWAR has heard these requests and delivered. The new Manowar condoms are the perfect romantic accessory for all true metal couples. Whether you are looking to spice things up in the bedroom or meet somebody new after the show, MANOWAR condoms will do the trick. Now, you are ready for any chance meetings that turn into unexpected friendships.

"This special 'Warrior's Shield' is made of 100% natural rubber latex and transparent in colour. All condoms are FDA-approved against pregnancy, AIDS and other STDs. Expiration date, lot numbers and health advisories printed on the back of each condom.

"The 'Warrior's Shield' is individually packaged with the white MANOWAR logo emblazoned on the package. The 'Warrior's Shield' is sold five (5) condoms per bag.

"MANOWAR condoms now available at the Kingdom Of Steel online store, just in time for the holidays!

"Now you can not only say 'Fuck the world,' you can do it as well."

Visit the The Kingdom Of Steel online store at this location.

:lol:
o getver, die koop ik mooi voor mn schoonbroer's verjaardag :lol:

edit, jawadde, uitverkocht!
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » zo dec 30, 2007 3:37 pm

Zo zie je maar weer dat er wel degelijk een grote vraag naar was van alle warriors to fuck the world. :lol:

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » zo dec 30, 2007 5:15 pm

Ik hou enorm van domme band/fan merchandise, ik heb hier wat erg domme kiss prullen (kiss zeep, een iron maiden schoolbusje, steven segall energy drinks etc) dus the warrior shield zou wel mooi tussen mn verzameling staan :lol:
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo dec 30, 2007 5:28 pm

yesferro schreef:steven segall energy drinks
WTF????

als het van Chuck Norris zou zijn zou het blikje leeg zijn, want ja, Chuck heeft dat niet nodig.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » zo dec 30, 2007 5:37 pm

hopelijk zijn ze wel leeg, die van steven segall smaken vreselijk slecht
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23083
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » zo dec 30, 2007 5:56 pm

Took schreef:[..]


WTF????

als het van Chuck Norris zou zijn zou het blikje leeg zijn, want ja, Chuck heeft dat niet nodig.
Het was toch juist Chucks zweet wat die drankjes zo effectief maakt?
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
dudes
Berichten: 533
Lid geworden op: di aug 15, 2006 9:52 pm
Contacteer:

Bericht door dudes » wo jan 23, 2008 6:27 pm

HOLYHELL, JACK STARR'S BURNING STARR, MAJESTY and STORMWARRIOR have been confirmed for the Magic Circle Festival 2008

.... Kobus een Zuid afrikaanse band stond al vast.

:roll: en tja hoe diep kun je zinken !!!
MANOWAR and Magic Circle Music Announce "The Golden Ticket" Contest

Would you like to win free tickets to the Magic Circle Festival II, July 2008 in Bad Arolsen, Germany? Here is your chance.

No purchase is necessary to enter the contest and there are two ways to enter: By simply subscribing to the Magic Circle Music mailing list at http://www.magiccirclemusic.com/ or by purchasing the exclusive MANOWAR condom at http://store.magiccirclemusic.com/.

The winner or winners will win a FREE ticket for the Magic Circle Festival II in July 2008 at Bad Arolsen, Germany. For those who purchase condoms there will be a special "golden" condom having the number of the ticket written on it. Whoever finds the condom must email the winning number to sales@magiccirclemusic.com in order to collect their free ticket. For those who enter by subscribing to the mailing list, there will be a random drawing and the winner will be contacted by Magic Circle Music.

Again, no purchase is necessary to enter the contest.

.... hoop voor ze, dat ie niet eerst gebruikt wordt voor ze hem opsturen !!

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » do jan 24, 2008 12:59 am

Het houdt maar niet op!

Ze moeten trouwens wel ophouden met alleen maar diezelfde matige bands van Joey's Label te programmeren als ze deze keer ook 25.000 man willen, aangezien de entreeprijs nu toch een tikje hoger ligt.

En deze keer nog niet eens Gamma Ray.

Alleen Stormwarrior was vorig jaar naast Manowar en Gamma Ray de moeite waard. En toch ook voor een groot deel omdat Kai ouwe Helloween shit kwam zingen.

Gebruikersavatar
Crow
Berichten: 502
Lid geworden op: do jan 05, 2006 6:20 pm
Locatie: Veenendaal

Bericht door Crow » za jan 26, 2008 3:35 am

Maonwar speelt 6 klassieke albums van ze helemaal, vind ik reden genoeg om te gaan, hiervoor gaat wacken maar lekker aan de kant, ook al staan er bands die ik zeer graag wil zien.

Manowar gaat bij mij boven alles, vooral 4 dagen voor maar 95 euro, krijg je hier in nl toch niet.

En moet ze live zien, vorig jaar is het me al door de neus geboord!!

Weet iemand hoe het met de regels kwa dB van motoren zit in duitsland trouwens?? Ben er erg over aan het nadenken om met de motor te gaan namelijk, maar heb open uitlaten, en weinig zin om me motor op te laten halen...
Death is just the beginning

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » za jan 26, 2008 9:36 am

Crow schreef:Manowar gaat bij mij boven alles, vooral 4 dagen voor maar 95 euro, krijg je hier in nl toch niet.
Ook in Duitsland niet, want het echte festival is maar 2 dagen. Dat ze de andere 2 dagen dan vermommen als "je mag de soundcheck bijwonen" enzo.....
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » za jan 26, 2008 11:15 am

Took schreef:[..]


Ook in Duitsland niet, want het echte festival is maar 2 dagen. Dat ze de andere 2 dagen dan vermommen als "je mag de soundcheck bijwonen" enzo.....
Ofwel, je wordt twee uur lang verveeld met loos gemep op een veel te luide snaredrum.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
dudes
Berichten: 533
Lid geworden op: di aug 15, 2006 9:52 pm
Contacteer:

Bericht door dudes » za jan 26, 2008 12:48 pm

....... HO HO en één of andere MR Metal uit duitsland heeft zich zo diep in de @#$ van de moderator op het officiele forum gewurmd dat hij een BBQ organiseerd en officieel het festival opent. Als je braaf bent op het officiele mag je ook nog is met een T shirt contest meedoen. Alleen voor de HoD forum leden. Dus als je en een HoD shirt en BBQ wil moet je ff op het officiele forum zijn. Dus wat nu alles voor de fans !! Die fans zijn wel geselecteerd door een forum, waar je niet eens een critische vraag of opmerking mag maken. :roll:


...... maar goed ik heb het toch wel naar mijn zin daar, met mijn echte vrienden en geen forum "vrienden" :wink:

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6804
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » zo jan 27, 2008 4:23 pm

Crow schreef:Maonwar speelt 6 klassieke albums van ze helemaal, vind ik reden genoeg om te gaan, hiervoor gaat wacken maar lekker aan de kant, ook al staan er bands die ik zeer graag wil zien.

Manowar gaat bij mij boven alles, vooral 4 dagen voor maar 95 euro, krijg je hier in nl toch niet.

En moet ze live zien, vorig jaar is het me al door de neus geboord!!

Weet iemand hoe het met de regels kwa dB van motoren zit in duitsland trouwens?? Ben er erg over aan het nadenken om met de motor te gaan namelijk, maar heb open uitlaten, en weinig zin om me motor op te laten halen...
Dan moeten ze het geen festival noemen, maar gewoon 2 dagen Manowar met wat voorprogramma.

Vorig jaar Gamma Ray was tenminste al iets gaafs erbij. Dit jaar moet dat nog komen lijkt me.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » wo jul 16, 2008 8:12 pm

Manowar schijnt op het Magic Circle Festival te hebben aangekondigd dat ze volgend jaar op dat festival het nieuwe album zullen spelen (dat dus in 2009 uit zal komen). Het zal bovendien geen gewoon album zijn, maar wordt geschreven in samenwerking met de Duitse bestseller-auteur Wolfgang Hohlbein. De cd zal vergezeld gaan van een roman, een bioscoopfilm en een computerspel. :shock: Hohlbein blijkt overigens sinds 1983 al meer dan tweehonderd science fiction, fantasy en horror boeken te hebben geschreven, dus aan hem zal het in ieder geval niet liggen als er komend jaar toch geen nieuwe plaat verschijnt.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jul 16, 2008 8:27 pm

Ik kom er steeds meer achter dat sommige acts op lp gewoon beter klinken dan op cd, terwijl ik dat altijd als crap heb afgedaan. Heb nu Kings Of Metal laatst aangeschaft op de plaat en ik blijf luisteren!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo jul 16, 2008 8:32 pm

Ik neem aan dat je Into glory Ride ook koopt op lp, lennert. al is het maar vanwege de foto's............... ;)
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jul 16, 2008 8:45 pm

Als ik hem vind, ik heb hem nu alleen als digipack :mrgreen:

Ik twijfel nu ook ineens ernstig met favoriete albums tussen Into Glory Ride, Sign Of The Hammer en Kings Of Metal.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » wo jul 16, 2008 8:54 pm

Hail to england ? Battle hymns ?
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jul 16, 2008 8:58 pm

Nee. Hail To England is gaaf, maar is me net wat aan de korte kant terwijl Battle Hymns slechts half gaaf is. Dark Avenger, Battle Hymns en Fast Taker zijn heel gaaf, maar de andere nummers zijn me wat te rock n' rollerig. Absoluut niet slecht, maar lang niet zo gaaf als de epische strijdliederen van Into Glory Ride en Sign Of The Hammer, terwijl de metal anthems van Kings Of Metal vele malen krachtiger zijn.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » wo jul 16, 2008 8:59 pm

THEY WERE THE METAL KINGS

tututututututututu

WOHAAAAAAAAAAAAAAAA
WOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » wo jul 16, 2008 10:14 pm

Gilbert schreef:Manowar schijnt op het Magic Circle Festival te hebben aangekondigd dat ze volgend jaar op dat festival het nieuwe album zullen spelen (dat dus in 2009 uit zal komen). Het zal bovendien geen gewoon album zijn, maar wordt geschreven in samenwerking met de Duitse bestseller-auteur Wolfgang Hohlbein. De cd zal vergezeld gaan van een roman, een bioscoopfilm en een computerspel. :shock: Hohlbein blijkt overigens sinds 1983 al meer dan tweehonderd science fiction, fantasy en horror boeken te hebben geschreven, dus aan hem zal het in ieder geval niet liggen als er komend jaar toch geen nieuwe plaat verschijnt.
:lolup: :lolup: :lolup:

Manowar begint beetje de Kiss van de 21ste eeuw te worden.... :lol:

Gebruikersavatar
dudes
Berichten: 533
Lid geworden op: di aug 15, 2006 9:52 pm
Contacteer:

Bericht door dudes » wo jul 16, 2008 10:31 pm

Gene lives in a mansion in LA
Joey Lives in his Mom's basement in Auburn, NY

Gene bangs a playboy playmate
Joey bangs an employee of his label - well acutally he tends to fuck anyone that works for him.. and his fans too by putting out the same product 100 times...but I digress

Gene is know world wide.. hell my Grandma watches his TV show
Joey is known to True Metal Warriors (Mostly in Germany) the general public as well as any respected music magazine has no clue he exists on any level... when was the last time you saw "best bassist" next to his name in any poll??...anyone, anyone.. yea just like I thought.. ziltch!

just a few thoughts- I could go on forever on this topic.

Death to False metal eh Joey.. you have been false for a long time pal- glad to see the spell has been broken and the veil has been lifted.. maybe your fans will stop feeding into your BS. I liked it when you were a musician , that was a long time ago.

commentaar van iemand op blabbermouth :wink:

.....ach Joey beweerd dat er 35000 mensen op het fest waren. Hooguit 15000. Ook nog iemand met zijn zatte kop dood gereden door een ambulance.

Jammer dat er niks wordt gezegd over Scott die opeens uit Manowar is vertrokken.


Was wel heel erg gaaf om de eerste 6 albums live te zien. Eric was de eerste avond alleen niet echt knallend de tweede avond was hij wel heel goed. Eric is Manowar, van Joey is het jammer dat ie erbij zit :lol:


.

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » wo jul 16, 2008 10:33 pm

Eric is manowar ? Weet je wel wie alle nummers schrijft ? Precies, joey ja.

Joey, Eric en Ross the boss. Dat is manowar.
Laatst gewijzigd door Strijdkreet op wo jul 16, 2008 10:35 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » wo jul 16, 2008 10:33 pm

Ik bedoelde ook meer qua overdrevenheid endezo. Doet me wel erg denken aan het idee achter Music From "The Elder" (die op z'n zachtst gezegd geflopt is...). Daarvoor hadden Gene en Bob Ezrin (producer) ook bedacht dat er een boek moest komen, meerdere albums en meerdere films.

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » wo jul 16, 2008 10:38 pm

dudes schreef:
Jammer dat er niks wordt gezegd over Scott die opeens uit Manowar is vertrokken.
Goh, is dat echt zo? Dit heb ik nergens gelezen. Maar hadden ze die dagen dan geen drummer gebruikt?
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » wo jul 16, 2008 10:48 pm

dudes schreef:.....ach Joey beweerd dat er 35000 mensen op het fest waren. Hooguit 15000.
Ik neem aan dat de 35.000 het totaal is van alle dagen bij elkaar opgeteld. Een paar dagen voor het Fest stond op de website dat er 11.000 kaarten waren verkocht en als je dat met 3 vermenigvuldigt, kom je in de buurt van 35.000. Iemand die drie dagen gaat, wordt namelijk als drie personen geteld. :? Zo rekenen ze altijd bij meerdaagse festivals. Zo beweert Graspop de laatste jaren ook dat er meer dan 100.000 mensen zijn geweest.

Ik las trouwens dat Whitesnake en Def Leppard op het laatste moment hebben afgezegd wegens "contractuele problemen". Hoe hebben ze dat opgevangen? Was er op de zaterdag een gat in het programma of heeft Manowar gewoon weer een show van vijf uur gegeven?

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » wo jul 16, 2008 10:55 pm

Rene schreef:[..]Goh, is dat echt zo? Dit heb ik nergens gelezen. Maar hadden ze die dagen dan geen drummer gebruikt?
Op Wikipedia staat (zonder bronvermelding):
Rhino filled in for drummer Scott Columbus durning Manowars' recent show in Bulgaria and also played with them during their performance at Magic Circle Festival on July 11th & 12th 2008. It is not yet known how long Scott Columbus will be absent for, during the soundcheck at Magic Circle Festival, Joey DeMaio stated that Scott was missing due to recent "personal tragedies" he had suffered.

Gebruikersavatar
dudes
Berichten: 533
Lid geworden op: di aug 15, 2006 9:52 pm
Contacteer:

Bericht door dudes » wo jul 16, 2008 10:59 pm

Strijdkreet schreef:Eric is manowar ? Weet je wel wie alle nummers schrijft ? Precies, joey ja.

Joey, Eric en Ross the boss. Dat is manowar.

Uhhh zonder Eric was manowar helemaal niks. Joey heeft gewoon een lijst van 10 woorden die hij door elkaar husselt en dan heeft ie een nieuw nummer. In de tijd van Ross waren de nummers wel goed. Joey heeft met zijn ego en grote bek meer kapot gemaakt dan goed gedaan. Eric heeft nog nooit een andere band afgezeken, Joey doet niet anders. Als hij niet zo arrogant was geweest en meer had getourd/albums had gemaakt was Manowar groot geworden en hadden ze zich op het niveau van Priest en Iron maiden kunnen meten, maar Joey heeft van Manowar een lachertje gemakt de afgelopen jaren. Met zijn free beer en free singles en blablablabla. Als je daarmee mensen moet trekken ipv je kwaliteiten als band dan doe je het ergens niet goed.

Joey heeft vrijdag Def Leppard en Whitesnake helemaal de grond in geboord het publiek uitgelokt om mee te doen en zaterdag is het programma ipv van 10:00 om 12:00 begonnen. Zonder dat er iets werd medegedeeld kon je niet het terrein op en mensen hebben al die tijd voor de poort staan wachten.

Mensen konden een refund van 15 Euro krijgen op de 4 dagen ticket en een dagkaart inleveren ( en natuurlijk gelijk vertrekken) als je voor deze bands was gekomen.

Gebruikersavatar
dudes
Berichten: 533
Lid geworden op: di aug 15, 2006 9:52 pm
Contacteer:

Bericht door dudes » wo jul 16, 2008 11:00 pm

Rene schreef:[..]


Goh, is dat echt zo? Dit heb ik nergens gelezen. Maar hadden ze die dagen dan geen drummer gebruikt?
Rhino

Gebruikersavatar
dudes
Berichten: 533
Lid geworden op: di aug 15, 2006 9:52 pm
Contacteer:

Bericht door dudes » wo jul 16, 2008 11:06 pm

Afbeelding

en mijn jongste dochtertje op Manowar fest afgelopen weekend.

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » wo jul 16, 2008 11:13 pm

Je programmeert haar toch niet van jongs af aan al als metalchick he?
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » wo jul 16, 2008 11:14 pm

-
Laatst gewijzigd door jeffrey op wo jul 16, 2008 11:15 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Allemaal even normaal doen tegen djent

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » wo jul 16, 2008 11:14 pm

Niet om het een of ander, maar Joey heeft wel met 10 woorden enkel gave nummers weten te maken.

Scott staat anders nog wel op de site van Manowar, wellicht is Rhino een tijdelijke vervanger hè.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23083
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » wo jul 16, 2008 11:17 pm

dudes schreef:huilhuilhuil
Ha, mooi joh.
Je gaat even naar een optreden van Manowar toe, en infakkingeens is het van je favoriete band ene of andere gaye sell-out geworden.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » wo jul 16, 2008 11:19 pm

:lol:
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jul 16, 2008 11:21 pm

Wat heeft Joey dan precies over Whitesnake en Def Leppard gezegd?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do jul 17, 2008 9:57 am

jeffrey schreef:Niet om het een of ander, maar Joey heeft wel met 10 woorden enkel gave nummers weten te maken.

Scott staat anders nog wel op de site van Manowar, wellicht is Rhino een tijdelijke vervanger hè.
Van de post Ross era zijn er daarnaast nog genoeg gave nummers:
-Metal Warriors
-Spirit Horse Of The Cherokee
-The Power Of Thy Sword
-The Demon's Whip
-Master Of The Wind
-Outlaw
-The Gods Made Heavy Metal
-Return Of The Warlord
-Call To Arms
-Warriors Of The World United
-Hand Of Doom
-House Of Death
-Fight Until We Die
-The Dawn Of Battle (wat ik meteen 1 van hun gaafste nummers ooit vind zelfs)

Het Gods Of War gedeelte weet ik niet veel van, dat album heb ik nog niet (maar gaat wel komen)

*stiekem vind ik Die With Honour gaaf klinken*
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do jul 17, 2008 10:03 am

http://www.youtube.com/watch?v=7OEY00Lg ... re=related

Respect voor Rhapsody overigens, hun versie van The Power Of Thy Sword klinkt gaaf.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do jul 17, 2008 10:44 am

dudes schreef:Jammer dat er niks wordt gezegd over Scott die opeens uit Manowar is vertrokken.
heh?
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Kwibus
Berichten: 250
Lid geworden op: vr apr 25, 2008 12:59 pm
Locatie: Vlissingen

Bericht door Kwibus » do jul 17, 2008 11:01 am

Lennert schreef:http://www.youtube.com/watch?v=7OEY00Lg ... re=related

Respect voor Rhapsody overigens, hun versie van The Power Of Thy Sword klinkt gaaf.
Hear...Hear!!!

Vind ik persoonlijk beter klinken dan Manowar.

manowarrior
Berichten: 69
Lid geworden op: do jan 25, 2007 2:18 pm

Bericht door manowarrior » do jul 17, 2008 11:08 am

Scott heeft de laatste maanden zowel zijn moeder als een jongere broer verloren en word hem nu tijd gegund om te beslissen of ie "terugkeert".

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » do jul 17, 2008 8:30 pm

Dan kan ik me voorstellen dat je niet zo in de stemming bent om nummers als 'Die With Honor' te moeten vertolken.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Zagato
Berichten: 3699
Lid geworden op: do mar 31, 2005 12:29 pm

Bericht door Zagato » ma okt 20, 2008 4:43 pm

Ik ben na de eerste 4 albums van Manowar een beetje afgehaakt maar die eerste 4 zijn wel erg de moeite waard!

NP: Kill with Power
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo nov 02, 2008 7:52 pm

Voor een tientje de eerste dvd van het Magic Circle Festival aangeschaft en ik zit so far bij DSG en ben wonderbaarlijk genoeg nog geeneens echt slechte acts tegengekomen. Ik was even bang slechts opvullertjes tot Manowar te zien, maar vooral Heavenly, Lion's Share en Mob Rules zijn erg gaaf.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22680
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » zo nov 02, 2008 10:03 pm

Ik ben nog steeds bezig de discografie van Manowar te ontdekken. Laatst Into glory ride gekocht. Aardige plaat, maar echt bijzonder vind ik 'm niet, al begint dat na een aantal luisterbeurten wel te komen.


Hoe is hail to England eigenlijk?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » zo nov 02, 2008 10:28 pm

Hail to england is geweldig, wat minder episch (jaja) dan IGR qua productie. Maar de nummers zijn in mijn mening een stuk beter.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo nov 02, 2008 11:16 pm

Mmm, ik blijf Into Glory Ride toch beter vinden, de nummers zijn wat logger en epischer dan Hail To England, die overigens ook goed te doen is. Persoonlijk zou ik je dan Sign Of The Hammer aanraden, die strijdt altijd bij mij voor de eerste plaats met Into Glory Ride. Sign Of The Hammer heeft de betere productie en een aantal uitstekende epics (Mountains, Guyana) en heerlijke metalsongs (Thor, The Oath).
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22680
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » zo nov 02, 2008 11:22 pm

Sign of the hammer heb ik al. van het 80's werk van Manowar ontbreekt alleen nog HTE. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Sign of the hammer nooit een goede kans gegeven heb (al vindt ik all men play on ten erg gaaf!)

Battle hymns en Kings of metal vind ik in ieder geval wel erg gaaf. Fighting the world is een best aardige plaat, maar daar staan toch wel een aantal fillers op.


Nu we het er toch over hebben.. Hoe zijn de platen na Kings of metal eigenlijk?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Plaats reactie