Graspop Metal Meeting 2006
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
alleen zullen die dan weer s middags een half uurtje mogen spelen, net zoals vijf jaar terugdako schreef:Edguy, gave troep!
edguy moet je in duitsland zien, met een full show, dat is totaal anders dan een een half uur op een festival voor een publiek wie het niet kan boeien met slecht geluid
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Defleshed by flieS
- Dragonforce
Kristof schreef:[..]
alleen zullen die dan weer s middags een half uurtje mogen spelen, net zoals vijf jaar terug
edguy moet je in duitsland zien, met een full show, dat is totaal anders dan een een half uur op een festival voor een publiek wie het niet kan boeien met slecht geluid
Ja, jij hebt altijd wat te zeiken ja.
Dragonforce opende vorig jaar op de zondag ook met een half uur speeltijd, en dat was ook gaaf zat.
Dus.
En DbF: opbokken, grindtegel.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
- Dragonforce
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
het is nog bijna 5 maanden! elk jaar beginnen er rond deze tijd namen bekend te worden, het zal niet lang meer duren of er wordt een flink blik namen open geript.Dragonforce schreef:[..]
Geen enkel festival heeft nog bands waarvoor ik er naar toe moet. Die mogen wel eens komen anders wordt het wel een behoorlijk triest festival seizoen...
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
na een halfuur ben ik niet tevreden, misschien jij wel, ik totaal nietdako schreef:[..]
Ja, jij hebt altijd wat te zeiken ja.
Dragonforce opende vorig jaar op de zondag ook met een half uur speeltijd, en dat was ook gaaf zat.
Dus.
En DbF: opbokken, grindtegel.
in het geval van dragonforce ben ik overigens tevreden met drie minuten
Er zullen toch altijd bands moeten zijn die minder dan een uurtje spelen, en misschien is Edguy dan wel de klos.
Ik kan er mee leven, anders zou ik ze wel in een zaaltje gaan bekijken in plaats van op een festival.
Ik kan er mee leven, anders zou ik ze wel in een zaaltje gaan bekijken in plaats van op een festival.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Zo vaak zijn ze niet in de buurt natuurlijk, maar dat er altijd een aantal bands de klos zijn daar heb je helemaal gelijk in.Djaser schreef:Er zullen toch altijd bands moeten zijn die minder dan een uurtje spelen, en misschien is Edguy dan wel de klos.
- Meneer Tijmen
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- Meneer Tijmen
- Contacteer:
Dat is lang niet altijd positief maar goed. Ik begrijp wat je wilde zeggen.
Sixteen and on the run from home,
Found a job in Times Square working live S&M shows.
Twenty-five bucks a fuck and John's a happy man.
She wipes the filth away and it's back on the streets again.
Queensrÿche - Spreading The Disease
- fetuskiller
- Contacteer:
- Meneer Tijmen
- Contacteer:
ok, maar die worden niet bij voorbaat mooier, er gaat enkel een stukje verpakking af.
laten we maar ophouden hehe.
laten we maar ophouden hehe.
Graspop verzorgt zijn gasten (voor die prijs) erg slecht, dat hebben we vorig jaar kunnen zien.
Er zal een goeie lineup moeten komen (headliner: het begint met Mano en endigd op war) wil ik er weer komen. Wat een dwazen daar.
En dan nog een dagkaart. Fuck die camping. Mensen gaan er bijkans dood aan de hitte en geen gratis water, maar flesjes van 20cl voor 1,50. Krijg maar wat Graspop. Doen ze het voor het geld of voor de muziek? Je kan het op een misser van de organisatie gooien, maar als er bij 35 graden geen water uit een kraan is, maar wel van die dure flesjes dan trek ik mijn conclusies. Echt waar voor je 110 euro.
Er zal een goeie lineup moeten komen (headliner: het begint met Mano en endigd op war) wil ik er weer komen. Wat een dwazen daar.
En dan nog een dagkaart. Fuck die camping. Mensen gaan er bijkans dood aan de hitte en geen gratis water, maar flesjes van 20cl voor 1,50. Krijg maar wat Graspop. Doen ze het voor het geld of voor de muziek? Je kan het op een misser van de organisatie gooien, maar als er bij 35 graden geen water uit een kraan is, maar wel van die dure flesjes dan trek ik mijn conclusies. Echt waar voor je 110 euro.
HAHA neen.
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
zoals eerder al bekend was kunnen we manowar zou goed als zeker wel vergeten. dat je moest betalen voor water vond ik ook tamelijk belachelijk.Richard schreef:Graspop verzorgt zijn gasten (voor die prijs) erg slecht, dat hebben we vorig jaar kunnen zien.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
uiteraard doen ze het voor het geld, ze mogen dan een vzw zijn, het blijft een soort van bedrijf, dat is bij elk festival zoRichard schreef:Graspop verzorgt zijn gasten (voor die prijs) erg slecht, dat hebben we vorig jaar kunnen zien.
en op bijna geen enkel festival delen ze gratis water uit, ook niet op metal-aproved festivals als wacken hoor
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
maar soms kan je wel gewoon uit de kraan drinken (fields of rock) en dat is in dessel niet het geval.Kristof schreef:[..]
uiteraard doen ze het voor het geld, ze mogen dan een vzw zijn, het blijft een soort van bedrijf, dat is bij elk festival zo
en op bijna geen enkel festival delen ze gratis water uit, ook niet op metal-aproved festivals als wacken hoor
Dit heb je zeker van festivalinfo.nl ?fetuskiller schreef:Bevestigde artiesten:
After Forever
Amored Saint
Deicide
Edguy
Ensiferum
Gathering, the
Michael Schenker Group
Moonspell
Saxon
Dus dit is het voor zover?
Staat voor mij nog niet echt iets boeiends tussen.
Niet echt de meest betrouwbare site.
Dit staat op het graspop-forum:
For the moment the following bands are confirmed :
0 BANDS
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- fetuskiller
- Contacteer:
Dat is niet helemaal waar van Edguy, Armored Saint, en Saxon heb ik nog geen betroubare bron gezien.Flaw schreef:reken er maar op dat die wel komen hoor. af en toe hebben ze wel een misser daar bij festivalinfo.nl, maar wat fetuskiller zegt, het staat ook al op de sites van de betreffende bands.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- givememetal
- BuRning_Fire
- Contacteer:
rechtstreeks van het graspop forum:
"bevestigd" houdt in dat het op de site van de bands stond, NIET dat ze door de organisatie van graspop bevestigd zijn"Bevestigd":
Ensiferum
Michael Schenker Group
After Forever
Saxon
Moonspell
The Gathering
Deicide
Edguy
Armored Saint
Evergrey
Sterke geruchten:
Trivium
Hatesphere
Gamma Ray
W.A.S.P.
Whitesnake
Soulfly
dEUS
Primal Fear
Ignite
Cannibal Corpse
Bolt Thrower
Manowar
Rhapsody
HolyHell
Scorpions
Overige geruchten:
Exodus
Helloween
Jon Oliva's Pain
Metallica
Korn
Autumn
Sengir
Brainstorm
Valse geruchten en bevestigingen:
Epica
- [url=http://rosbrigade.eu]Rosbrigade[/url] -
-
Ok hoop dat er een hoop daarvan waar is en vooral:
Michael Schenker Group
Saxon
The Gathering
Edguy
Armored Saint
Evergrey
Gamma Ray
W.A.S.P.
Whitesnake
Primal Fear
Manowar
Rhapsody
Scorpions
Exodus
Helloween
Jon Oliva's Pain
Brainstorm
Dit zou echt een super lijstje zijn.
Michael Schenker Group
Saxon
The Gathering
Edguy
Armored Saint
Evergrey
Gamma Ray
W.A.S.P.
Whitesnake
Primal Fear
Manowar
Rhapsody
Scorpions
Exodus
Helloween
Jon Oliva's Pain
Brainstorm
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.
- Metalheank
Zozo, armored Saint, Brainstorm, Sjon Oliva en Gamma Ray zijn wel trekkers voor mij.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
- Dragonforce
Daar teken ik voorNochdFaol schreef:Ok hoop dat er een hoop daarvan waar is en vooral:
Michael Schenker Group
Saxon
The Gathering
Edguy
Armored Saint
Evergrey
Gamma Ray
W.A.S.P.
Whitesnake
Primal Fear
Manowar
Rhapsody
Scorpions
Exodus
Helloween
Jon Oliva's Pain
Brainstorm

It's the end of time
- Meneer Tijmen
- Contacteer:
"Bevestigd":
Ensiferum
Michael Schenker Group
Saxon
Edguy
Gamma Ray
W.A.S.P.
Whitesnake
Primal Fear
Manowar
Rhapsody
Scorpions
Exodus
Helloween
Jon Oliva's Pain
Metallica
Hehe zou dat eens gaaf zijn, ben benieuwd wat er overblijft van dit lijstje.
Ensiferum
Michael Schenker Group
Saxon
Edguy
Gamma Ray
W.A.S.P.
Whitesnake
Primal Fear
Manowar
Rhapsody
Scorpions
Exodus
Helloween
Jon Oliva's Pain
Metallica
Hehe zou dat eens gaaf zijn, ben benieuwd wat er overblijft van dit lijstje.
Armored Saint
Wel verrek, Armored Saint zal naar eigen zeggen inderdaad op 25 juni op Graspop spelen ... en op 23 juni een concert geven in Arnhem!!! Ze hebben besloten om het aangekondigde optreden op Bang Your Head uit te breiden naar een Europese mini-toernee.
Alleraardigst bandje, maar Arnhem is dichterbij en goedkoper, dus ik wil wel graag nog wat meer voordat ik naar Graspop afreis. Een lijstje "sterke geruchten" en een lijstje "overige geruchten" van een webforum zie ik niet als harde garantie. Hoewel Graspop natuurlijk in het verleden wel bewezen heeft een sterke line-up te kunnen samenstellen.
Hmmm, ik denk dat ik zo direct maar eens ga dromen van een festivalletje in Belgie deze zomer met Saxon, Scorpions, WASP, Manowar, Whitesnake, Exodus, Metallica, Helloween, Gamma Ray, Michael Schenker, Jon Oliva en de andere genoemde acts. Hoogst onwaarschijnlijk, maar een zoete droom.

Alleraardigst bandje, maar Arnhem is dichterbij en goedkoper, dus ik wil wel graag nog wat meer voordat ik naar Graspop afreis. Een lijstje "sterke geruchten" en een lijstje "overige geruchten" van een webforum zie ik niet als harde garantie. Hoewel Graspop natuurlijk in het verleden wel bewezen heeft een sterke line-up te kunnen samenstellen.
Hmmm, ik denk dat ik zo direct maar eens ga dromen van een festivalletje in Belgie deze zomer met Saxon, Scorpions, WASP, Manowar, Whitesnake, Exodus, Metallica, Helloween, Gamma Ray, Michael Schenker, Jon Oliva en de andere genoemde acts. Hoogst onwaarschijnlijk, maar een zoete droom.
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- fetuskiller
- Contacteer:
Nee, meestal maakt graspop om de twee weken een rits namen bekent...Darth Vader schreef:Godsamme heb ik weer.. Het is al bijna zeker dat ik naar Graspop ga, maar in het voorlopige lijstje zit niet veel interessants voor mijWas het de voorgaande jaren niet zo dat in Februari de hele line-up voor GMM bevestigd werd?
Maar als dit je niet boeit kom je toch gewoon naar FTC

- Dragonforce