kom maar met die bijl....
Nee, dat staat op geheime locatie. Het is de controlekamer van de Ondergrondse Boeren Homo Zender. De stem van relnichten in de harde en veroordelende boerengemeenschap!
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
- The Reckoning
Waar hij het programma Make Calls For Hot Menballs mag regelen, waar hij onder zijn homoerotische nickname Metallica4ever hete mannelijke gebruikers mag koppelen, en het er zelf ook lekker van neemt.Fusion schreef:Nee, dat staat op geheime locatie. Het is de controlekamer van de Ondergrondse Boeren Homo Zender. De stem van relnichten in de harde en veroordelende boerengemeenschap!
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- The Reckoning
- The Reckoning
"En we hebben aan de lijn, CoenV! Nou Coen! Ik kan je vertellen dat je aardsgelukkig mag zijn, want je bent bij deze gekoppeld met een kalende, vervelende, gladde gozer, genaamd Fusion! Kom op jongens, even knuffelen!"CoenV schreef:[..]
Waar hij het programma Make Calls For Hot Menballs mag regelen, waar hij onder zijn homoerotische nickname Metallica4ever hete mannelijke gebruikers mag koppelen, en het er zelf ook lekker van neemt.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]
Tering gast, wat ben jij toch een domme aap die overal op ingaat en met de meest infantiele onoriginele kut-weerleggingen komt. Ga dood, mongool.Metallica4ever schreef:[..]
"En we hebben aan de lijn, CoenV! Nou Coen! Ik kan je vertellen dat je aardsgelukkig mag zijn, want je bent bij deze gekoppeld met een kalende, vervelende, gladde gozer, genaamd Fusion! Kom op jongens, even knuffelen!"
- The Reckoning
- The Reckoning
- Yokozuna
- Contacteer:
Sick, kun je vragen aan de drummer wat hij voor zijn bassdrum gebruikt?
Demping? Patch op het vel? Trigger? Zit best veel attack in de bassdrum. En ik vind de drums niet rammelen, hij drumt alles gewoon strak. Waar sloeg dat op?
Demping? Patch op het vel? Trigger? Zit best veel attack in de bassdrum. En ik vind de drums niet rammelen, hij drumt alles gewoon strak. Waar sloeg dat op?
Hehe, en aan het eind ging iedereen maar schelden, stoere metalbikkels toch ook altijd hierkanker ff lekker op naar een ander topic met dat lamme gezeik....stelletje teringhoeren

Laatst gewijzigd door Yokozuna op vr aug 06, 2004 1:44 am, 2 keer totaal gewijzigd.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
Geen trigger nodig bij ray alleen een 2 euro muntstuk met een stuk duck-tape.Yokozuna schreef:Sick, kun je vragen aan de drummer wat hij voor zijn bassdrum gebruikt?