Juist Ali.sicness0317 schreef:Ach ja, dat is dan hun eigen pakiaan. We kunnen nog genieten van albums die ze hebben uitgebracht. Feeding on fools is echt gaaf, und Mailing the torso:lol: DAMMAGE ASSASSMENT
Houwitser R.I.P
- fetuskiller
- Contacteer:
-
-
Voor de liefhebber wat extra info:
Damnation attendeerde ons erop dat de Nederlandse death metal band Houwitser het bijltje erbij neer gegooid heeft. De band kreeg al eerder te horen dat ze geen nieuw contract kregen bij Osmose Productions. Aad en Alex beginnen een nieuwe band met de naam No Face Slave. Theo en Stan werken aan hun eigen projecten.
Aad zal ook actief gaan zijn in de nieuwe band Blast Corps. Forever Underground Records zal hun cd "Gloryfied" uit gaan brengen, die "a mix of old school swedish death metal but with the brutality of today's music with extreme vokills and with the feeling of forgotten times" zal brengen.
Blast Corps line-up:
Peter Paul - Guitar, Bass & Vocals(ex-Unexpected, ex-Sadistic)
Aad Kloosterwaard- Vocals (ex-Sinister, ex-Houwitser, Infinited Hate, No Face Slave)
Toep - Drums (Putrefied)
Bron: Zware Metalen forum

Damnation attendeerde ons erop dat de Nederlandse death metal band Houwitser het bijltje erbij neer gegooid heeft. De band kreeg al eerder te horen dat ze geen nieuw contract kregen bij Osmose Productions. Aad en Alex beginnen een nieuwe band met de naam No Face Slave. Theo en Stan werken aan hun eigen projecten.
Aad zal ook actief gaan zijn in de nieuwe band Blast Corps. Forever Underground Records zal hun cd "Gloryfied" uit gaan brengen, die "a mix of old school swedish death metal but with the brutality of today's music with extreme vokills and with the feeling of forgotten times" zal brengen.
Blast Corps line-up:
Aad Kloosterwaard- Vocals (ex-Sinister, ex-Houwitser, Infinited Hate, No Face Slave)
Toep - Drums (Putrefied)
Bron: Zware Metalen forum

LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!
Pff.SatanicA schreef:Voor de liefhebber wat extra info:
Blast Corps line-up:
Toep - Drums (Putrefied)
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- fetuskiller
- Contacteer:
- Sandr
- Contacteer:
is dat een baviaan uit Pakistan?sicness0317 schreef:Ach ja, dat is dan hun eigen pakiaan. We kunnen nog genieten van albums die ze hebben uitgebracht. Feeding on fools is echt gaaf, und Mailing the torso:lol: DAMMAGE ASSASSMENT
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
Ik had hetzelfde gezegd als het over Black Metal zou gaan. Ik vind het een beetje vreemd dat ze constant aandacht blijven trekken door met de ene band te kappen, en met een ander project of band door te gaan. Dat vind ik een vrij lage manier van promotie.SatanicA schreef:[..]
HAHAHA![]()
Ik zei toch ook:"Voor de liefhebber"
Ik wist dat je het jou geen zak zou doen Robgoroth..
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
Oh nu krijgen we weer een band "Blast Corps".
Wie kan die gasten eens aan hun verstand peuteren dat niemand op die overbodige zooi zit te wachten (behalve een aantal kontekruipers bij de aardschok dan).
Het zijn vooral de "grote" muzikanten die altijd zitten zeiken dat er zoveel troep uitgebracht wordt, dat de echte goede releases ondersneeuwen, je door de bomen het bos niet meer ziet etc, maar daarentegen wel zelf ik weet niet hoeveel projecten hebben die geen fuck aan het hele genre toevoegen.
Wie kan die gasten eens aan hun verstand peuteren dat niemand op die overbodige zooi zit te wachten (behalve een aantal kontekruipers bij de aardschok dan).
Het zijn vooral de "grote" muzikanten die altijd zitten zeiken dat er zoveel troep uitgebracht wordt, dat de echte goede releases ondersneeuwen, je door de bomen het bos niet meer ziet etc, maar daarentegen wel zelf ik weet niet hoeveel projecten hebben die geen fuck aan het hele genre toevoegen.
- HellcommandeR
- Oblivion
- Contacteer:
sicness0317 schreef:Ach ja, dat is dan hun eigen pakiaan. We kunnen nog genieten van albums die ze hebben uitgebracht. Feeding on fools is echt gaaf, und Mailing the torso:lol: DAMMAGE ASSASSMENT

"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
Of het Nembrionic/Consolation/Fuckface & Unlord syndroomEdwynn schreef:Hmm...ik constateer het Asphyx syndroom. Eerst een band oprichten vervolgens ermee stoppen en dan met praktisch dezelfde bandleden een nieuwe band oprichten om er exact dezelfde muziek mee te gaan maken. Wat is dat toch hier in die Hollandse Death metal scene??

Heerschen en laten Heerschen!
- fetuskiller
- Contacteer:
- Sturmblast