Black Metal Topic 2
Ik hoop het niet, aangezien ik Planet ZOG ronduit geweldig vond, en daarom net A New Race For A New World besteld heb.
Hopelijk vind ik hem wel goed te genieten, anders moet ik diegene die dat beweerde toch maar eens met een hardhouten stok op gaan zoeken.
Hopelijk vind ik hem wel goed te genieten, anders moet ik diegene die dat beweerde toch maar eens met een hardhouten stok op gaan zoeken.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Ik vind hem minder, hij is wel gaaf, zeker, maar ik vind dat hij het niet haalt bij Planet Zog.CoenV schreef:Ik hoop het niet, aangezien ik Planet ZOG ronduit geweldig vond, en daarom net A New Race For A New World besteld heb.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- Hieronimus
- Hieronimus
- Draconian
- Lult over cdtjes
Zo, net de split van Galgeras, Goll en Vazal binnen. Eerste indruk: het Galgeras-gedeelte is bovengemiddeld, Goll kan me niet zo bekoren en Vazal is erg goed. Nog meer mensen die hier iets over te melden hebben?
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Zekers! Geweldig album. In het begin (als mp3) ging ie het ene oor in en het andere weer uit. Kende ook al bijna alle nummers al, dus de verassing was er een beetje vanaf. Daarna heb ik 'm origineel gekocht en maar eens een paar keer op het juiste volume gedraait (hard!) en door een koptelefoon beluisterd, en toen kon ik 'm pas echt waarderen.Svenson schreef:Iemand de nieuwe Cirith Gorgor al gehoord?
Het blijft natuurlijk altijd een kwestie van smaak, maar ik vind ze de beste Black Metalband van Nederland.
Waar valt de muziek eigenlijk mee te vergelijken? Fluisterwoud?Svenson schreef:Ik heb Reliekrover van Galgeras maar ik vind de productie echt ontzettend storend, ik kan niet echt fatsoenlijk naar die plaat luisteren. Qua nummers zit het wel degelijk goed in elkaar, maar die sound is echt afgrijselijk.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
Ik heb hem nog niet, maar ik heb al wel wat samples beluisterd. Galgeras was erg goed, Goll ook en Vazal ook. Dus eigenlijk gewoon een goede cd.Draconian schreef:Zo, net de split van Galgeras, Goll en Vazal binnen. Eerste indruk: het Galgeras-gedeelte is bovengemiddeld, Goll kan me niet zo bekoren en Vazal is erg goed. Nog meer mensen die hier iets over te melden hebben?
- XnegativeX
- Contacteer:
Shining is verrrrdomme uit elkaar. Ze brengen nog 1 cd uit genaamd IV: The Eerie cold en dan is het afgelopen. Erg jammer.
Ps.
Is Vazal niet dat bandje van Karnivoor? (uut Zwolle?)
Ps.
Laatst gewijzigd door XnegativeX op di aug 31, 2004 7:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Welke? Ik heb alleen Angst, Självdestruktivitetens Emmisarie, en die vind ik iets te 'mechanisch'.Morgeve schreef:Hmm aan het begin vond ik de vazal-cd die ik heb gaaf (uit haat herrezen(geloof ik)), maar nu ik hem veel vaker heb gehoord luister ik hem eigelijk nooit meer.
ik heb wel weer mijn Shining cd terug gevonden en daar ben ik toch wel blij mee
Within Deep Dark Chambers daareentegen is erg goed, moet ik nog eens kopen eigenlijk.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Heette die laatste niet IV: The Darkroom Sessions? Of ben ik nu heel erg in de war met een andere band?XnegativeX schreef:Shining is verrrrdomme uit elkaar. Ze brengen nog 1 cd uit genaamd IV: The Eerie cold en dan is het afgelopen. Erg jammer.
Ps.

We're particles in motion, we can't accept we've no control
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Sweden's suicide squadron SHINING are currently in the studio, recording their fourth full length album "SHINING IV - The Eerie Cold", which will once again be released through Avantgarde Music in the not too distant future.
Bron:
http://www.voicesfromthedarkside.de/int ... hining.htm
Bron:
http://www.voicesfromthedarkside.de/int ... hining.htm
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- MindlessMayo
Vazal ja..Morgeve schreef:
@xnegativex ja vazal is het bandje van jaap uit zwolle ja
bandje van Karnivoor (of was het de Carnivoor met een C)
edit: oops.. niet goed gelezen..
Laatst gewijzigd door MindlessMayo op di aug 31, 2004 7:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
- XnegativeX
- Contacteer:
mijne waren niet zo duurtelluriet schreef:Misschien moet je geen schoenen van 260 euro kopen.

@XNegativeX--> jammer dattie zich zo true voordoet in het echt, het is onder dat masker best een aardig ventje (ik ken hem nog van de middelbare school en nu woont hij ook in de buurt, dus kom hem nog wel hier en daar tegen)
tuuut tuut tuut tuuut tuuut
- MindlessMayo
Hehe hij woont praktisch bij mij in de straat, maarre hoezo true voordoen? Ik vond het een heel verlegen jongetje (of bederf ik nu zn imago).Morgeve schreef:[..]
jammer dattie zich zo true voordoet in het echt, het is onder dat masker best een aardig ventje (ik ken hem nog van de middelbare school en nu woont hij ook in de buurt, dus kom hem nog wel hier en daar tegen)
@Morgeve
Al gezien de popfront site?
ja hij komt ook verlegen over, maar moet je hem eens op een concert zien, stug zijn dikke jas aanhouden en moet je eens een discussie met hem aangaan over de mensheidMindlessMayo schreef:[..]
Hehe hij woont praktisch bij mij in de straat, maarre hoezo true voordoen? Ik vond het een heel verlegen jongetje (of bederf ik nu zn imago).
@Morgeve
Al gezien de popfront site?

popfrontsite? nee, ik ga nu even kijken

- MindlessMayo
Nouja discussie voeren ging niet zo goed, hij was na 3 bier al zat..Morgeve schreef:[..]
ja hij komt ook verlegen over, maar moet je hem eens op een concert zien, stug zijn dikke jas aanhouden en moet je eens een discussie met hem aangaan over de mensheid![]()
Hehe, dat is altijd zo bij Black Metal concerten, al die blekkies, mijzelf incluis natuurlijk (:silly: ), houden stug hun leren motorjacks aan, hoe warm het ook is. Creperen in de hitte is okay, zolang je maar true bent heheMorgeve schreef:[..]
ja hij komt ook verlegen over, maar moet je hem eens op een concert zien, stug zijn dikke jas aanhouden en moet je eens een discussie met hem aangaan over de mensheid![]()
popfrontsite? nee, ik ga nu even kijken

Ik vind Jaap trouwens helemaal niet wannabe-true of verlegen, kan aan mij liggen hoor.
- MindlessMayo
ja ik vind het best een aardige kerel hoor, maar als je een discussie met hem gaat houden over de waarde van een mens en de waarde van vriendschap word je erg triesttelluriet schreef:[..]
Hehe, dat is altijd zo bij Black Metal concerten, al die blekkies, mijzelf incluis natuurlijk (:silly: ), houden stug hun leren motorjacks aan, hoe warm het ook is. Creperen in de hitte is okay, zolang je maar true bent hehe
Ik vind Jaap trouwens helemaal niet wannabe-true of verlegen, kan aan mij liggen hoor.

Dat heb je vaak met die lui he, volgens hun is de hele wereld gedoemd, even als hun levens. Opzich altijd een juist moment voor leedvermaak.Morgeve schreef:[..]
ja ik vind het best een aardige kerel hoor, maar als je een discussie met hem gaat houden over de waarde van een mens en de waarde van vriendschap word je erg triest
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- XnegativeX
- Contacteer:
Sinds wanneer doet die gast zich true voor? De laatste keer dat ik hem sprak had hij nog een erg hoge aaibaarheidsfactor. Eerder was hij nog wel redelijk goed bevriend met Roy McDoom waar ik ook nog wel eens mee om ging.Morgeve schreef:[..]
mijne waren niet zo duuren dat is al heel lang geleden
@XNegativeX--> jammer dattie zich zo true voordoet in het echt, het is onder dat masker best een aardig ventje (ik ken hem nog van de middelbare school en nu woont hij ook in de buurt, dus kom hem nog wel hier en daar tegen)
geloof me, ik ken hem best wel goedXnegativeX schreef:[..]
Sinds wanneer doet die gast zich true voor? De laatste keer dat ik hem sprak had hij nog een erg hoge aaibaarheidsfactor. Eerder was hij nog wel redelijk goed bevriend met Roy McDoom waar ik ook nog wel eens mee om ging.