9812476932001,45 orgasmes per seconde. Minstens. Arcturus :D

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Rascul

Bericht door Rascul » zo sep 05, 2004 8:43 pm

Robgoroth schreef:Pardon Rascul, die reactie was voor Kristof.
Pardon me..
Makkers staakt uw wild geraas

Fusion

Bericht door Fusion » zo sep 05, 2004 8:54 pm

Rascul schreef:Niet mee eens. Ik vind dat Arcturus net zo'n status als Meshuggah verdient heeft, gezien de muziek die ze maken. Doch luister ik zelf liever naar Meshuggah.
Begrijp me niet verkeerd ik vind Arcturus heel origineel, maar ze hebben samen met een aantal andere bands tegelijkertijd een bepaalde stromingen gevormd (avantgare of hoe men t ook noemt). Meshuggah kwam opeens uit het niets met een stijl aan die nog nooit iemand had gespeeld op het eerste album. Na hun EP "None" hebben ze gewoon weer een nieuwe stijl gecreerd in hun eentje en die verder doorgevoerd. Nu zie je opeens overl bands hun stijl pikken (Textures etc), en das natuurlijk een bevestiging en een groot compliment. Ik vind Meshuggah niet alleen veel beter, maar meen ook echt dat ik denk dat ze een mijpaal zijn in metalgeschiedenis.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo sep 05, 2004 8:56 pm

Robgoroth schreef:Want jij hebt Arcturus al 28 keer gezien.
23
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » zo sep 05, 2004 8:57 pm

Fusion schreef:Ik vind Meshuggah niet alleen veel beter, maar meen ook echt dat ik denk dat ze een mijpaal zijn in metalgeschiedenis.
alleen zijn ze er niet zo bekend mee geworden als andere bands die belangrijk voor de scene waren, aangezien de muziek niet toegankelijk voor iedereen is.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo sep 05, 2004 8:58 pm

Soulcollector schreef:[..]

alleen zijn ze er niet zo bekend mee geworden als andere bands die belangrijk voor de scene waren, aangezien de muziek niet toegankelijk voor iedereen is.
bekendheid is ook totaal geen graadmeter voor kwaliteit

Fusion

Bericht door Fusion » zo sep 05, 2004 8:58 pm

Kristof schreef:[..]

bekendheid is ook totaal geen graadmeter voor kwaliteit
Volgens mij bedoelt SC dat ook helemaal niet.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » zo sep 05, 2004 8:59 pm

kwaliteit heeft er niks mee te maken. het zou een reden voor mensen kunnen zijn om ze geen mijlpaal te noemen. "ze hebben toch weinig invloed op de metalwereld gehad" en dat is ook zo. maar hoe klein aandeel dit soort muziek ook heeft, het onderscheidt zich duidelijk van de rest.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo sep 05, 2004 9:02 pm

Alles beinvloedt alles is altijd mijn mening, is heel moeilijk om daar lijnen in te trekken.
En je kan overal parallelen trekken.

Durf me er dus niet echt over uitspreken.

Sephtis
Contacteer:

Bericht door Sephtis » zo sep 05, 2004 9:44 pm

Het was erg sneu dat de heren te kampen hadden met werkelijk belachelijke techneuten.

Eerst gaat de versterker naar de klote van de gitarist, die vervolgens t apparaat een zwieper geeft; Goed, dat kan gebeuren.
Hij krijgt een nieuwe versterker, en speelt vrolijk door.

Vervolgens denkt een onverlaat van zo'n klote technicus even van links voor, naar rechts achter 't podium over te steken; Mr. de gitarist is hier niet op voorbereid en loopt naar voren terwijl de techneut hem compleet ondersteboven schoffelt; gevolg: gitaar stuk!

ZIEDEND! wassie en vervolgens krijgtie een andere gitaar waar hij de show leuk mee afmaakt.

Zijn er ook van die KLOOTZAKKEN; midden voor! die het leuk vinden, de stekker van de adapter van de compressor van de zanginstallatie d'r uit te trekken... erg lollig...:S

In elk geval heeft heer Øyvind zich inderdaad als een waardig vervanger van Trickster Garm doen gelden!!! Hier en daar een beetje moeite met het halen van de toon toch wel, of hij doet zich af met een leuke scream in plaats van hetgeen Garm presteerde, maar 't is live zeggen we dan maar... nee zonder dollen: Øyvind een zeer waardig vervanger.

Hellhammer was erg lekker op dreef inderdaad; dermate dat dit voor Sverd een tweetal keer ietwat te snel ging; die trok de gigantische snelheden even niet meer, en liep niet geheel met Hellhammer op een lijn...maar hey! Voor hun was 't relatief nieuw voor ons idemdito! En al met al; fe-no-me-naal!!

Kostelijk vermaakt heb ik me aldaar! 't koste me vreemd genoeg geen ene cent! We waren vergeten de kaartjes af te rekenen; en die lui riepen ons ook niet terug of zo...vraag me niet hoe dat kon...4 kaartjes, voor niks...

En hier wat plaatjes:

Afbeelding
Lijstje...
Afbeelding
Nieuwe Garm :P
Afbeelding
Niet in haar ogen kijken, niet in haar ogen kijken! Doe 't niet!
Afbeelding
Onze enorme pechvogel...geeezz, wat moest hij pissed zijn zeg...
Afbeelding
En tja...ás of 't niks is hèh!!!

samson
zonder Gert

Bericht door samson » zo sep 05, 2004 11:08 pm

sephtis schreef:Het was erg sneu dat de heren te kampen hadden met werkelijk belachelijke techneuten.

Eerst gaat de versterker naar de klote van de gitarist, die vervolgens t apparaat een zwieper geeft; Goed, dat kan gebeuren.
Hij krijgt een nieuwe versterker, en speelt vrolijk door.

Vervolgens denkt een onverlaat van zo'n klote technicus even van links voor, naar rechts achter 't podium over te steken; Mr. de gitarist is hier niet op voorbereid en loopt naar voren terwijl de techneut hem compleet ondersteboven schoffelt; gevolg: gitaar stuk!

ZIEDEND! wassie en vervolgens krijgtie een andere gitaar waar hij de show leuk mee afmaakt.

Zijn er ook van die KLOOTZAKKEN; midden voor! die het leuk vinden, de stekker van de adapter van de compressor van de zanginstallatie d'r uit te trekken... erg lollig...:S

In elk geval heeft heer Øyvind zich inderdaad als een waardig vervanger van Trickster Garm doen gelden!!! Hier en daar een beetje moeite met het halen van de toon toch wel, of hij doet zich af met een leuke scream in plaats van hetgeen Garm presteerde, maar 't is live zeggen we dan maar... nee zonder dollen: Øyvind een zeer waardig vervanger.

Hellhammer was erg lekker op dreef inderdaad; dermate dat dit voor Sverd een tweetal keer ietwat te snel ging; die trok de gigantische snelheden even niet meer, en liep niet geheel met Hellhammer op een lijn...maar hey! Voor hun was 't relatief nieuw voor ons idemdito! En al met al; fe-no-me-naal!!

Kostelijk vermaakt heb ik me aldaar! 't koste me vreemd genoeg geen ene cent! We waren vergeten de kaartjes af te rekenen; en die lui riepen ons ook niet terug of zo...vraag me niet hoe dat kon...4 kaartjes, voor niks...

En hier wat plaatjes:
Ik weet helemaal niets meer van dit alles, jammer.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » ma sep 06, 2004 8:09 pm

Fusion schreef:Begrijp me niet verkeerd ik vind Arcturus heel origineel, maar ze hebben samen met een aantal andere bands tegelijkertijd een bepaalde stromingen gevormd (avantgare of hoe men t ook noemt). Meshuggah kwam opeens uit het niets met een stijl aan die nog nooit iemand had gespeeld op het eerste album. Na hun EP "None" hebben ze gewoon weer een nieuwe stijl gecreerd in hun eentje en die verder doorgevoerd. Nu zie je opeens overl bands hun stijl pikken (Textures etc), en das natuurlijk een bevestiging en een groot compliment. Ik vind Meshuggah niet alleen veel beter, maar meen ook echt dat ik denk dat ze een mijpaal zijn in metalgeschiedenis.
Arcturus liep 5 jaar voor op andere BM-bands door clean vocals in hun muziek te gebruiken. Maar wat je zegt over nieuwe stijl en blabla klopt. Het feit is alleen dat Arcturus een unieke band is.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Plaats reactie