Teksten. in hoeverre belangrijk/intressant??
- Blackmetal
- Contacteer:
Slayer heeft niet bijzondere teksten?
Denk nog maar eens goed na over de teksten van bijv.War Ensemble, Angel of Death. Ze hebben redelijk wat nummers die je aan het denken kunnen zetten.
Denk nog maar eens goed na over de teksten van bijv.War Ensemble, Angel of Death. Ze hebben redelijk wat nummers die je aan het denken kunnen zetten.
In circles of dominance, emotional deeps unite
Fiction and Transcendence woven together
In the Essence of Purity lies Wisdom
Join the forces, the Spiritual Black Dimensions
Dimmu borgir - The Insight And The Catharsis
Ik beschouw me zelf letterkundig begaafd genoeg om te snappen waar deze teksten over gaanBlackmetal schreef:Slayer heeft niet bijzondere teksten?

"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
- Sandr
- Contacteer:
de meeste bands waar ik vaak naar luister hebben naar mijn mening interessante teksten, het gaat me lang niet altijd om de diepgang, maar ze kunnen een nummer veel sfeer meegeven
en (al de 498e keer dat ik het zeg) nazi-teksten komen er bij mij niet in
en (al de 498e keer dat ik het zeg) nazi-teksten komen er bij mij niet in
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
- TELEPETHERION
- Contacteer:
Caninus! Gaaf!Sai schreef:D'r is maar 1 band met goede teksten
http://www.pitbullgrindcore.com/
maargoed de zangers zijn ook 2 pitbulls dus dat scheelt.
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey
- Gary Busey
- The Horseman
South Of HeavenFusion schreef:[..]
Wow, dit verbaast me echt! Slayer teksten zijn echt het schoolvoorbeeld van cliche en niet bijzonder!
Dead Skin Mask
Dittohead
213
Nummers met teksten met een achterliggende gedachte.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
Als ik het er niet mee eens ben, koop ik de plaat ook niet. Period!XnegativeX schreef: Daarom vind ik, in tegenstelling tot mijn bonusheld Dissection, dat teksten van hardcore en punk bands (bijv. Good riddance) wel heel sterk zijn. Niet omdat ik het er zo nodig mee eens ben, maar omdat het me aan het denken zet.
En daarbij, muziek zie ik als vermaak. niet als iets wat "mij aan het denken zet". Dan lees ik wel een boek of de krant

Daarbij, ik kan mij nauwelijks voorstellen dat bands die enorm serieuze (en linkse tree hugging hippie-crap) teksten hebben, nog lol kunnen hebben op het podium. Dat zou namelijk enorm tegenstrijdig zijn. Zwaar beladen teksten, en dan toch met een glimlach op je smoelwerk staan.
Anyway, klikkerdieklikkerdie
- XnegativeX
- Contacteer:
Dit is een beetje een cheapshot, ik weet het, maar...Dissection schreef:[..]
Als ik het er niet mee eens ben, koop ik de plaat ook niet. Period!
Ben jij het dan wel "eens" met teksten over satanisme, het uitmoorden van christenen of bloederige gore teksten?
Hmmm, het lezen van een boek zou ook als vermaak gezien kunnen worden. D'r zijn genoeg mensen die boeken alleen maar lezen als een vorm van entertainment. Ik vind het persoonlijk gewoon een stuk interessanter als de teksten ook wat te vertellen hebben. Precies om dezelfde reden dat ik technische muziek meer kan waarderen dan hersenloze pop-deuntjes.Dissection schreef:[..]
En daarbij, muziek zie ik als vermaak. niet als iets wat "mij aan het denken zet". Dan lees ik wel een boek of de krant.
Hier doe je 2 veronderstellingen die mij doen vermoeden dat ze meer op vooroordelen dan op feiten zijn gebasseerd. Ten eerste snap ik niet hoe je er toch telkens bij komt dat een band als Good riddance teksten schrijft op een "tree hugging hippie" manier. En ten tweede snap ik de notie niet helemaal waarom een persoon die een beetje bewust in het leven staat geen lol kan hebben. Dat is net zoiets als zeggen dat een death metal band, die alleen over moord en doodslag zingt, geen grapje zou mogen maken op het podium.Dissection schreef:[..]
Daarbij, ik kan mij nauwelijks voorstellen dat bands die enorm serieuze (en linkse tree hugging hippie-crap) teksten hebben, nog lol kunnen hebben op het podium. Dat zou namelijk enorm tegenstrijdig zijn. Zwaar beladen teksten, en dan toch met een glimlach op je smoelwerk staan.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
En dat neem jij serieus????XnegativeX schreef:Dit is een beetje een cheapshot, ik weet het, maar...
Ben jij het dan wel "eens" met teksten over satanisme, het uitmoorden van christenen of bloederige gore teksten?
Teksten die wat te vertellen hebben, ok, maar niet als de muziek daar dusdanig onder lijdt. Een band kan nog zo vet zijn, als ineens de meest grote crustie-core teksten eroverheen geschreeuwd worden "kill all meat-eaters, throw down the government", dan hoeft het voor mij niet meer.Hmmm, het lezen van een boek zou ook als vermaak gezien kunnen worden. D'r zijn genoeg mensen die boeken alleen maar lezen als een vorm van entertainment. Ik vind het persoonlijk gewoon een stuk interessanter als de teksten ook wat te vertellen hebben. Precies om dezelfde reden dat ik technische muziek meer kan waarderen dan hersenloze pop-deuntjes.
Laat ik het zo stellen, bands die enorm aan het PREDIKEN zijn (zoals veel sXe bands), mogen onmiddelijk oprotten. Bands als (oa.)Good Riddance, (p)reaching forward, zitten continu te zaniken over wat wij allemaal wel niet fout doen, en dat we het allemaal beter moeten doen, en geen vlees meer moeten eten, allemaal aan de tofu moeten gaan, anders moeten we dood.Hier doe je 2 veronderstellingen die mij doen vermoeden dat ze meer op vooroordelen dan op feiten zijn gebasseerd. Ten eerste snap ik niet hoe je er toch telkens bij komt dat een band als Good riddance teksten schrijft op een "tree hugging hippie" manier. En ten tweede snap ik de notie niet helemaal waarom een persoon die een beetje bewust in het leven staat geen lol kan hebben. Dat is net zoiets als zeggen dat een death metal band, die alleen over moord en doodslag zingt, geen grapje zou mogen maken op het podium.
En een shirt met de binnenkant van een slachthuis en dan eronder zetten "go vegetarian, it's the only way" is wat mij betreft te SNEU voor woorden.
Kortom, je mag van mij over vanalles zingen, zolang het niet dwangmatig wordt en je je mening gaat opdringen.
Daarom ben ik overigens totaal uit de hardcore-scene gestapt. De linkse lobby is mij ietwat te eng. Een politiek-incorrecte funband als One Life Crew die op de EHCP zou spelen, werd enorm geboycot, er zouden protesten komen, bladiebla, dus Theo en Onno hebben de band toen gecancelled. Kreeg je er Maroon voor in de plaats. Das ook politiek incorrect, maar links, en dan mag het ineens wel. ROT TOCH OP!
Wat gaan we straks krijgen, als S.O.D. in Nederland komt spelen, dat er massa's linkse mensen voor de deur gaan staan, verfbommen gooien ed. omdat ze deze "dubieuze band"(want ja, een cd die getiteld is "speak english or die" en nummers als "aren't you hungry", dat kan niet!) niet in Nederland willen zien? Ik denk dat die mensen eens de realiteit onder ogen moeten zien en moeten stoppen met boomknuffelen, en rap ook. Ons tolerant landje wordt kapotgemaakt door een stel raddraaiers die een ander zijn plezier niet gunnen. Ik ga graag naar SOD en OLC, maar maakt dat mij meteen een smerige (rechtse) fascist? Dacht het ook niet

En een deathmetal band die zingt over moord en doodslag, meent het doorgaans niet serieus. Net als Blackmetalbands die weer over Satan zingen.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik snap je punt. En ik ben het er tot op zekere hoogte ook mee eens. Alleen hebben bands als Good riddance en Reaching forward maar bar weinig prekerige teksten. Overgens meent een band als One life crew (wat ook een erg gave band is) hun teksten over buitenlanders die op moeten rotten bloed serieus. Niet op de nazi manier maar wel op een rechtse manier. (Ja ja, ik weet ook wel dat niet al hun teksten daar over gaan maar dat geld dus ook voor Good riddance). Ik snap dus niet waarom je je zo enorm stoort aan linkse teksten terwijl je rechtse teksten grappig vind.
En nee, natuurlijk neem ik gore teksten niet serieus. Maar jij zegt: "Als ik het er niet mee eens ben koop ik het niet". Wil dat dan ook zeggen dat je het eens zou zijn met de acties van Jon NÖdtveidt omdat je zijn muziek wel luistert?
En nee, natuurlijk neem ik gore teksten niet serieus. Maar jij zegt: "Als ik het er niet mee eens ben koop ik het niet". Wil dat dan ook zeggen dat je het eens zou zijn met de acties van Jon NÖdtveidt omdat je zijn muziek wel luistert?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Blackmetal
- Contacteer:
ExileThe_Horseman schreef:[..]
South Of Heaven
Dead Skin Mask
Dittohead
213
Nummers met teksten met een achterliggende gedachte.
Threshold
In circles of dominance, emotional deeps unite
Oeh, je hebt een stok gevonden om te slaan, nu heb je ruzieXnegativeX schreef:Ik snap je punt. En ik ben het er tot op zekere hoogte ook mee eens. Alleen hebben bands als Good riddance en Reaching forward maar bar weinig prekerige teksten. Overgens meent een band als One life crew (wat ook een erg gave band is) hun teksten over buitenlanders die op moeten rotten bloed serieus. Niet op de nazi manier maar wel op een rechtse manier. (Ja ja, ik weet ook wel dat niet al hun teksten daar over gaan maar dat geld dus ook voor Good riddance). Ik snap dus niet waarom je je zo enorm stoort aan linkse teksten terwijl je rechtse teksten grappig vind.

Maar goed, ik zal even happen:
Wat Jon Nodtveidt BUITEN zijn band om doet, zal me worst wezen. Feit blijft, dat Dissection een geniale band blijft. En daar gaat het nou eenmaal om. Zolang zijn gedrag niet de muziek beinvloed, vind ik het allemaal best.
One life crew hun teksten over buitenlanders, tja, heb je zelf weleens in "redneck-county" in de US gezeten? Dan snap je meteen waar ze het over hebben...en ik geloof dat het merendeel van de US die mening deelt. Net als het merendeel van de Nederlandse bevolking die mening deelt. Alhoewel als er hier een band zou komen die predikt dat alle buitenlanders moeten opdonderen, ik dat weer een beetje te vindt. Bands als Landser, Skrewdriver, etc, vind ik zwaar sneu. Die kunnen ook over niets anders zingen.
OLC zingt over vanalles. Ze hebben ook schijt aan de KKK (inbred hillbillies), Jesse James en zijn prediken tegen "de blanke man", de mexicanen die met bosjes telkens het land binnenkomen en alleen maar kunnen parasiteren en... ja, eigenlijk schijt aan alles

Maar mooi dat we het eens zijn

- XnegativeX
- Contacteer:
Eh, wanneer waren wij het eens? Zoiets moet je sowieso niet hardop posten. Dat is slecht voor ons imago.
Maar goed, we kunnen er lang of kort over discussieren maar we komen toch nooit op een lijn.
Feit is dat muziek voor mij meer is dan alleen een beetje tijdverdrijf. Het is ook een uitlaatklep voor emoties en een soort van raam naar de buitenwereld. Een raam waardoor ik ook graag mag kijken naar de ideeen van anderen waar ik me dan ook weer graag door mag laten verrijken.
Voor jou is het meer alleen entertainment. En jij hebt je ideeen al vast staan. Daar hoeft niemand meer aan te sleutelen. (tenmindste, zo kom je op mij over.)
Voor beide is wat te zeggen.
Maar goed, we kunnen er lang of kort over discussieren maar we komen toch nooit op een lijn.
Feit is dat muziek voor mij meer is dan alleen een beetje tijdverdrijf. Het is ook een uitlaatklep voor emoties en een soort van raam naar de buitenwereld. Een raam waardoor ik ook graag mag kijken naar de ideeen van anderen waar ik me dan ook weer graag door mag laten verrijken.
Voor jou is het meer alleen entertainment. En jij hebt je ideeen al vast staan. Daar hoeft niemand meer aan te sleutelen. (tenmindste, zo kom je op mij over.)
Muziek is ook zeker een uitlaatklep. Maar dat zie ik ook als "vermaak".XnegativeX schreef: Maar goed, we kunnen er lang of kort over discussieren maar we komen toch nooit op een lijn.
Als ik pissed ben, zet ik een willekeurige blast-band op, dan is het zo over.
Maar doorgaan draai ik muziek omdat ik het relaxed vind, of omdat ik de band gaaf vind. Ik ben gigantisch fan van Suffocation, maar ik heb nooit echt aandacht aan de tekst besteed. Dit omdat de muziek op zichzelf al al mijn aandacht trekt.
- Yokozuna
- Contacteer:
Same here.Maar over het algemeen genomen, is juist het nummer zelf het belangrijkste voor mij, en niet de tekst.
Zoals gezegd: Een goed nummer met een cliché / niet boeiende tekst blijft een goed nummer, een nummer dat kut klinkt maar wel een goede tekst heeft, blijft een kutnummer.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
- Freakin_Viking
- Contacteer:
En Hatebeak, das een death metal band met een pappegaai als zangerD'r is maar 1 band met goede teksten
http://www.pitbullgrindcore.com/
maargoed de zangers zijn ook 2 pitbulls dus dat scheelt.
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
ik heb nog nooit SxE-bands horen preken eigenlijk.. en er al veel gezien de laatste paar jaren
dat ze soms uitleggen waar ze voor staan is toch wat anders dan preken??
en Good Riddance heb ik ook gezien (in '00) en preken? nee, niet dat ik me herinner!
..trouwes 'meat is murder' is geen preken.. dat is gewoon zo!

en Good Riddance heb ik ook gezien (in '00) en preken? nee, niet dat ik me herinner!
..trouwes 'meat is murder' is geen preken.. dat is gewoon zo!

sweet graveyard here we come
Ouwe lulFusion schreef:[..]
Hmmm... ik was op mijn 16e ofzo dat stadium al gepaseerd. Maar goed, ik ben nu 32. En dat soort teksten als wat jij quote stoort me niet (behalve misschien wegens het gebrek aan inhoud).

Ach, ben zelf ook al goed op weg met m'n 25

I came not to send peace...but a sword...And I have made...WAR!
- XnegativeX
- Contacteer:
Begrijp me niet verkeerd, voor mij is muziek, naast een uitlaat klep, ook een vorm van entertainment om me te relaxen.Dissection schreef:[..]
Muziek is ook zeker een uitlaatklep. Maar dat zie ik ook als "vermaak".
Als ik pissed ben, zet ik een willekeurige blast-band op, dan is het zo over.
Maar doorgaan draai ik muziek omdat ik het relaxed vind, of omdat ik de band gaaf vind. Ik ben gigantisch fan van Suffocation, maar ik heb nooit echt aandacht aan de tekst besteed. Dit omdat de muziek op zichzelf al al mijn aandacht trekt.
Maar denk je zelf ook niet dat als, naast de muziek, de teksten je ook nog eens erg aanspreken het elkaar nog eens zou versterken? Het zou een extra dimensie geven aan het hele concept. Het geeft een "handle" om een connectie te krijgen bij de muziek.
Lees de teksten van de nieuwe Pain of salvation bijvoorbeeld maar eens. Die zijn erg sterk.
Ps.
Wat vind je van bands als Nasum, Misery Index en Dying fetus dan?
Laatst gewijzigd door XnegativeX op za okt 16, 2004 4:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- yesferro
- Contacteer:
en dan zijn er ook weer van die bands bij wie je niet kan beslissen wat nu het belangrijkst is, het instrumentale deel of de teksten (anathema, pink floyd)Fusion schreef:Teksten kunnen een mooie toevoeging zijn (Cynic, Psychotic Waltz), kunnen onbelangrijk zijn (Slayer, Metallica), maar kunnen mij er ook toe doen besluiten de band niet te luisteren (de meeste black metal bijv).
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
Ben jij dan zo'n grote boze sataan?Falkh schreef:Zoals ik al zei ik vind teksten behoorlijk belangrijk, ik zal dan ook geen cd's kopen van bands die als voorbeeld het woord van god verkondigen of iets in die trand, het kan dan nog zo gaaf en goed zijn, die troep komt bij mij niet in de cd lade.

"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
- XnegativeX
- Contacteer:
Het satanisme staat mij ook niet aan hoor, het verschil is alleen dat de samenleving niet op het satanisme is gefunderdeerd en wel op het Christendom idem voor het Jodendom en Islam.XnegativeX schreef:Maar satanisme of naziisme (Nokturnal mortum in je avatar) zijn wel ok?
En wat je zegt over Nokturnal Mortum, ik ben niet zon gastje die in uniform en kramp in mijn rechterhand over straat loopt te marcheren. Alleen een aantal punten van het Nationaal Socialimse staan mij aan en vind ik interresant, waaronder het behouden van Cultuur, bloed en bodem.
Live leuk, op plaat absoluut niet boeiend.XnegativeX schreef:[..]
Begrijp me niet verkeerd, voor mij is muziek, naast een uitlaat klep, ook een vorm van entertainment om me te relaxen.
Maar denk je zelf ook niet dat als, naast de muziek, de teksten je ook nog eens erg aanspreken het elkaar nog eens zou versterken? Het zou een extra dimensie geven aan het hele concept. Het geeft een "handle" om een connectie te krijgen bij de muziek.
Lees de teksten van de nieuwe Pain of salvation bijvoorbeeld maar eens. Die zijn erg sterk.
Ps.
Wat vind je van bands als Nasum, Misery Index en Dying fetus dan?
- Sandr
- Contacteer:
je bente het waarschijnlijk ook wel eens met een paar christelijke standpuntenFalkh schreef:[..]
Maar ik ben dan ook geen Nationaal Socialist, ik ben het alleen eens met een aantal standpunten.
- Sargatanas
- XnegativeX
- Contacteer:
Ok, je tolereert dus satanisme en naziisme...terwijl je daar ook niet echt iets mee hebt. Maar zo gauw een band christenlijke teksten hanteert wil je het niet tolereren. Vreemde opvatting. Er zijn hier ideologieen die jij alle 3 geen echt warm hart toedraagt. Maar met 1 wil je niks te maken hebben en de rest wil je tolereren, sterker nog, je loopt er mee te koop. Puur omdat de ene het grootst is.Falkh schreef:[..]
Het satanisme staat mij ook niet aan hoor, het verschil is alleen dat de samenleving niet op het satanisme is gefunderdeerd en wel op het Christendom idem voor het Jodendom en Islam.
En wat je zegt over Nokturnal Mortum, ik ben niet zon gastje die in uniform en kramp in mijn rechterhand over straat loopt te marcheren. Alleen een aantal punten van het Nationaal Socialimse staan mij aan en vind ik interresant, waaronder het behouden van Cultuur, bloed en bodem.
- XnegativeX
- Contacteer:
Maar dat zijn toch ook bands die bekend staan om hun behoorlijk linkse gedachten goed?Dissection schreef:[..]
Live leuk, op plaat absoluut niet boeiend.
(Dying fetus tegenwoordig wat minder)
- Sandr
- Contacteer:
dit is geen goede reden om alle christelijk-getinte muziek buiten de deur te houdenFalkh schreef:[..]
tuurlijk, ik ga niet ontkennen dat ik alles afkeur wat christelijk getint is, daarentegen hang ik het niet aan. Wat ik wel aanhang is behoud van Cultuur, bloed en bodem.
Ik snap wat je bedoeld, maar zoals ik al zei vind ik cultuur en mijn eigen afkomst belangrijk, dus je zou kunnen zeggen dat het Nationaal Socialisme misschien wat is wat je zou kunnen steunen, alleen vind ik de volkerenmoord en de minachting van volkeren verkeerd. Ik vind alle volkeren gelijk, alleen ik vind dat je ze gescheiden moet houden. Daarentegen is het Satanisme natuurlijk ook gewoon een Christelijk iets, alleen is de samenleving er niet op gebaseerd dus ik vind het minder kwalijk.XnegativeX schreef:[..]
Ok, je tolereert dus satanisme en naziisme...terwijl je daar ook niet echt iets mee hebt. Maar zo gauw een band christenlijke teksten hanteert wil je het niet tolereren. Vreemde opvatting. Er zijn hier ideologieen die jij alle 3 geen echt warm hart toedraagt. Maar met 1 wil je niks te maken hebben en de rest wil je tolereren, sterker nog, je loopt er mee te koop. Puur omdat de ene het grootst is.
Ik heb nog nooit de moeite genomen om die teksten door te nemen. Daarbij trekt de muziek mij niet heel erg. Ik heb er dan ook geen plaat van in mijn kast staanXnegativeX schreef: Maar dat zijn toch ook bands die bekend staan om hun behoorlijk linkse gedachten goed?
(Dying fetus tegenwoordig wat minder)

Live is het leuk om te zien als ze op een festival staan.
Beetje onzin natuurlijk, het nut van het gescheiden houden van volkeren is 0,0. En ja iedereen vind zijn cultuur en afkomst van belang, dat hoeft NIETs met nationaal socialisme te maken hebben, in die 'religie' is het echter veel prominenter, obesessief, aanwezigFalkh schreef:[..]
Ik snap wat je bedoeld, maar zoals ik al zei vind ik cultuur en mijn eigen afkomst belangrijk, dus je zou kunnen zeggen dat het Nationaal Socialisme misschien wat is wat je zou kunnen steunen, alleen vind ik de volkerenmoord en de minachting van volkeren verkeerd. Ik vind alle volkeren gelijk, alleen ik vind dat je ze gescheiden moet houden. Daarentegen is het Satanisme natuurlijk ook gewoon een Christelijk iets, alleen is de samenleving er niet op gebaseerd dus ik vind het minder kwalijk.
- XnegativeX
- Contacteer:
@Falkh: Sorry hoor, het schort bij mij absoluut niet dat je het christendom verwerpelijk vind (lekker zwaar woord ook) en het nationaal socialisme wel ok. Op de volkerenmoord na dan (WHAHAHAHAHAHAHAHAHA)
- XnegativeX
- Contacteer:
bands die zingen over moorden, verkrachten enz zal ik niet luisteren maar dat is meer omdat de muzieksoort die erbij hoort gewoon kut is
en naziebm kan nog zo mooi zijn maar als het (vaak wel) bij het kinderachtige af is hoef ik het niet te luisteren
je weet vaak een standpunt van een band en daar kun je het mee eens zijn of niet maar om nou alle teksten uit te gaan pluizen
nee bedankt
en naziebm kan nog zo mooi zijn maar als het (vaak wel) bij het kinderachtige af is hoef ik het niet te luisteren
je weet vaak een standpunt van een band en daar kun je het mee eens zijn of niet maar om nou alle teksten uit te gaan pluizen
nee bedankt
Nee hoor, ik denk wat ik wil denken, en het heeft niks te maken met mijn blekkie imago (wat een kut woordXnegativeX schreef:Ik hoef het er ook niet over eens te worden. Jou redenering slaat gewoon nergens op.
Ik vrees gewoon dat het er bij jou op aan komt wat "blekkie verantwoord is". En dat zou treurig zijn.

- XnegativeX
- Contacteer:
@natassja: Ik denk dat je daar een heel goed punt maakt. Als ik het eens moet zijn met alle teksten van de cd's die ik in mijn verzameling heb dan kan ik vanavond nog drie kwart weg flikkeren.
Maar ik blijf erbij dat een mooie tekst een nummer kan verrijken en een slechte tekst afbreuk kan doen aan dat nummer.
Maar ik blijf erbij dat een mooie tekst een nummer kan verrijken en een slechte tekst afbreuk kan doen aan dat nummer.
Oh jee... ik wist het wel...Falkh schreef:tuurlijk, ik ga niet ontkennen dat ik alles afkeur wat christelijk getint is, daarentegen hang ik het niet aan. Wat ik wel aanhang is behoud van Cultuur, bloed en bodem.
- Yokozuna
- Contacteer:
Beetje offtopic maargoed:
Satanisme (waarin ik me grotendeels kan vinden), even een paar feiten:
Satan zelf is slechts een symbool van afkeer tegen alle religien die belangrijke natuurlijke driften van de mens bewust onderdrukken. Satanisten geloven slechts in zichzelf als enige "god". Satanisten offeren dus ook niet, dat is slechts een karikatuur. Veel bands hebben er blijkbaar ook weinig koek van gegeten, als ze hun eigen teksten tenminste serieus nemen.
Satanisme (waarin ik me grotendeels kan vinden), even een paar feiten:
Satan zelf is slechts een symbool van afkeer tegen alle religien die belangrijke natuurlijke driften van de mens bewust onderdrukken. Satanisten geloven slechts in zichzelf als enige "god". Satanisten offeren dus ook niet, dat is slechts een karikatuur. Veel bands hebben er blijkbaar ook weinig koek van gegeten, als ze hun eigen teksten tenminste serieus nemen.
mp3's: http://members.home.nl/yoko