Waking The Dead 2004 in de Goudvishal te arnhem....
-
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
tralalala
zeg pipo.. het is niet binnen een tijdsbestek van een jaar, maar net iets langer als we toch gaan zitten zeuren.....Rascul schreef:[..]
Binnen het tijdsbestek van een jaar godverdomme, ook goed.
Ga nou gewoon door met het neerzetten van bands als Grave, dan komt het nog wel goed.
tsja, als je interessant wil lopen doen kun je het krijgen kereltje..
verder hoef je je niet te bemoeien met de programmering.. als het je niet bevalt dan kom je niet en blijf je maar fijn thuis naar stryper luisteren...
zo, ik heb werderom gesproken...
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....
Het woord Stryper ligt wel erg voor op je tong he? Onderdrukte frustraties of heimelijke gevoelens misschien?
Verder heb ik me inderdaad niet te bemoeien met de programmering, da's natuurlijk jullie taak. Ik geef alleen maar een mening. Daar is dit topic voor. Als je het daar niet mee eens bent, fijn voor je. Je zaal krijg je toch wel vol, heb je mij niet voor nodig.
Verder heb ik me inderdaad niet te bemoeien met de programmering, da's natuurlijk jullie taak. Ik geef alleen maar een mening. Daar is dit topic voor. Als je het daar niet mee eens bent, fijn voor je. Je zaal krijg je toch wel vol, heb je mij niet voor nodig.
Makkers staakt uw wild geraas
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
-
Als ik 23:20 de trein in Arnhem pak, kom ik 00:00 aan op Utrecht Centraal en moet ik 00:15 de trein richting Hilversum pakken. Maar volgens jou gaat die dan niet meer.. kutzooi.natassja schreef:volgens mij na twaalf uur niet meer
naja zoals de treinen op zondag rijden want dan is het zondag
maar anders kun je gezellig met die frans bauer fans mee
-
Heb je dat gechecked of roep je zomaar wat? Ik meen me namelijk te herinneren dat ze met kerstavond een uitzondering maken omdat het schijnt dat machinisten en conducteurs ook familie hebben.Rascul schreef:De laatste treinen voor zon- en feestdagen zijn altijd gelijk aan die op andere dagen. Ze rijden alleen wat minder keren in het uur (gewone treinen dan, niet de laatste treinen).
In ieder geval, volgens mij houdt http://www.9292ov.nl wel rekening met Kerstavond.
"Buy land. They've stopped making it!"
Eerste en 2de Kerstdag rijden de treinen dit jaar als op een zondag...
Een dag gaat om 04:00 's nachts in, dus niet na 0:00, of te wel de vrijdag
rijden de treinen als op iedere vrijdag... Met oud en nieuw rijden de
treinen tot een uur of 20:00...
Deze info werd mede mogelijk gemaakt door S.H.O.S. reizen, voor al uw
festivaldeportaties
Een dag gaat om 04:00 's nachts in, dus niet na 0:00, of te wel de vrijdag
rijden de treinen als op iedere vrijdag... Met oud en nieuw rijden de
treinen tot een uur of 20:00...
Deze info werd mede mogelijk gemaakt door S.H.O.S. reizen, voor al uw
festivaldeportaties
-
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
te laf om te komen..
ik hoor eht alw eer....
zoals elke keer...
maargoed.
eht was een evtte avond
vilkates knalde er wel op, leuke mysticum cover.... redelijk standaard verder...
dns was weer eens geniaal.. veel bloed gesproei en lompe snelle black metal.. leukl dat ze een enorm jezus beeld kapot ramden op eht podium..
forgotten tomb heeft 2 uur lang volgens mij zo'n beetje elk nummer wat ze hebben perfect gespeelt... wat een vette show zeg.. niet normaal.. super vet geluid ook trowuens...
ik hoor eht alw eer....
zoals elke keer...
maargoed.
eht was een evtte avond
vilkates knalde er wel op, leuke mysticum cover.... redelijk standaard verder...
dns was weer eens geniaal.. veel bloed gesproei en lompe snelle black metal.. leukl dat ze een enorm jezus beeld kapot ramden op eht podium..
forgotten tomb heeft 2 uur lang volgens mij zo'n beetje elk nummer wat ze hebben perfect gespeelt... wat een vette show zeg.. niet normaal.. super vet geluid ook trowuens...
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....
- MindlessMayo
Ik zou gaan maar achteraf gezien blij dat ik niet gegaan ben, zowieso zouden de bands mij niet boeien. Was misschien alleen gegaan om te kunnen lachen om die podium acts, maar ach.. zelfs dat was niet echt bijster origineel.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
hey Jim, er zit zeker cola onder je punt-toetsik stamp je kapot schreef:te laf om te komen..
ik hoor eht alw eer....
zoals elke keer...
maargoed.
eht was een evtte avond

het was een goeie avond in elk geval. Vilkates vond ik best saai, afgezien van de Mysticum cover, goed gekozen.
Darkened Nocturn Slaughtercult vond ik dé band van de avond, goeie podiumact en aggresieve BM zoals ik het graag heb, wat heeft dat wijf een strot trouwens.
Forgotten Tomb speelde strak, geluid was érg goed inderdaad en de sfeer zat er goed in. Volgend jaar maar weer hehehe
Darkened Nocturn Slaughtercult vond ik dé band van de avond, goeie podiumact en aggresieve BM zoals ik het graag heb, wat heeft dat wijf een strot trouwens.
Forgotten Tomb speelde strak, geluid was érg goed inderdaad en de sfeer zat er goed in. Volgend jaar maar weer hehehe
- ik stamp je kapot
- Contacteer: