Haha, deal. Staat het bier koud?Arawn schreef:[..]
Thanks! Kzie je vanavond......kan ik het nog even inwrijven.

Oh jawel hoor, valt wel aan te komen. Gothic connectiesArawn schreef:I hate to burst your bubble but......sold out everywhere!
Oftewel de hele tour is volledig uitverkocht en er is dus echt NERGENS meer een kaartje te koop.![]()
Aantal jaren geleden was het binnen een paar uur uitverkochtArawn schreef:[..]
Ja met connecties is het natuurlijk een andere zaak!![]()
Maar ik zou er dan toch niet te lang mee wachten....de vraag is blijkbaar heel erg groot.
godverdomme, daar heb je echt veel geluk.......Arawn schreef:I hate to burst your bubble but......sold out everywhere!
Oftewel de hele tour is volledig uitverkocht en er is dus echt NERGENS meer een kaartje te koop.
Ik heb eerst België, Duitsland en Frankrijk geprobeerd en heb het na Ierland, Engeland en Spanje maar opgegeven.
Marktplaats leek me de enige overgebleven manier en tot gisteravond stonden daar alleen maar 'gevraagd' advertenties.
Er worden daar nu al prijzen tot 65 Euro geboden, dus dan weet je wel hoeveel geluk ik gehad heb.![]()
Maar goed, ik heb ze nu thuis in de kast liggen en hoef alleen nog maar een paar weken te wachten.
PS: Ik was trouwens de 4e die naar de verkoper belde, hij had de eerdere oproepen niet gehoord omdat de telefoon nog in zijn jaszak zat.
Toen ik belde zag hij dat pas, maar het maakte hem niet uit wie ze kocht en dus had ik ze.
Lord Leuber schreef:Kent iemand ook de DCD tribute cd (The Lotus Eaters)?
Die is ook erg mooi!
(oa Ulver, The Gathering, Trail of Tears, en veel meer)
Nope, geld is bijna op. Had nog wel een aanbod gekregen van 2 kaarten maar goed, andere keer maar weer.Arawn schreef:Nog maar 17 nachtjes slapen en het is eindelijk zover!
Ik heb al volop vragen gehad om m'n kaartjes te verkopen, maar al kreeg ik het driedubbele van wat ik betaald heb dan deed ik het nog niet....![]()
Mindless Mayo ga jij ook nog?
Zal BREIN eens richting Lisse sturen...Nidhuggur schreef:Die zijn het niet geworden.
Een andere vrouw bood haar kaarten aan op Marktplaats. Zij woont een dorp verderop, maar toen we haar belden had ze de kaarten al verkocht. Later heeft ze diegene weer afgebeld, omdat ze dacht toch te kunnen. Toch niet dus, jammer voor haar. Dus wij werden teruggebeld omdat die eerste koper niet te bereiken was, en hebben we een deal gesloten.
Een paar brandcd's van albums die zij nog niet heeft, de kaartjes voor de originele verkoopprijs.