Wil je die link a.u.b. verwijderenEmmaneul schreef:de slechtste black metalnummers die ik ken:
Werwolf Division - War (Burzum)

Dat nummer is zo slecht, dat zou ik zelfs mijn ergste vijand nog niet aandoen.
Wil je die link a.u.b. verwijderenEmmaneul schreef:de slechtste black metalnummers die ik ken:
Werwolf Division - War (Burzum)
Uit Load en Re-load kun je 1 zéér goed album samenstellen.wuzzer schreef:metallica heeft ook goed spul, maar die 3 zijn ECHT slecht, vind ik
Als Dimmu Borgir al gay is, wat voor übergay iets pronkt er dan elke keer in je undersign?CoenV schreef:[..]
O ja, ik had in plaats van 3 Inches Of Blood de matige band Dimmu Borgir beter kunnen noemen. Dat valt ook, letterlijk homofiel te noemen, zoek gerust een foto van de band of wat fans op, om jezelf te overtuigen, of lees de posts van ene Sturmblast eens op MF.
Harvester Of Sorrow schreef:Dat heet Judas Priest.
zoiets is dus niet écht gay. maar dat lijkt zo. Doordat het niet zo is. Is het gaaf.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Hoewel de Sephiroth demo bijzonder kut is (sorry BenLennert from hell schreef:Verdomd... ik vrees dat ik geen echte gigantische klote albums kan opsommen omdat ik alleen goeie albums wil kopen
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Wat ontzettend leuk dat jij dit moet posten.The Reckoning schreef:
Als Dimmu Borgir al gay is, wat voor übergay iets pronkt er dan elke keer in je undersign?
Opvallend dat jij het herkend als dark room muziek, al valt dat eigenlijk weer goed te verklaren, fag.Sturmblast schreef:
en dat maakt ,t weer gay.
heb Jugulator gehord, gatverdamme wat een dark room muziek zeg.
Nee hoor, een of andere grapjas opent een topic met een vraag wat slecht is en begint zelf een stel mindere Metallica dingen te noemen. In andere gevallen is het Slipknot, Korn, of Linkin Park. Wat mij betreft dus gewoon een verkapte poging tot dezelfde zinloze discussies over deze bands.metal-willem schreef:[..]
Dit slaat ook nergens op
Volgens mij valt het veelvuldig plaatsen van Engelse woorden ook onder de term 'gay'.CoenV schreef:[..]
Opvallend dat jij het herkend als dark room muziek, al valt dat eigenlijk weer goed te verklaren, fag.
Ja, daar noem je een album van Judas Priest wat tamelijk buiten de boot valt qua Judas Priest releases. Andere zanger, nieuwere stijl, redelijke flop.
Al is ie zeker niet slecht, maar dat album typeerd Judas Priest niet.
Doe eens een betere poging, asshole.
Bands als Emperor, Satyricon, Thorns en nog een aantal wil ik niet als talentloos beschouwen.Emmaneul schreef:Het is logisch dat in de black metal de slechtste cds te vinden zijn.
Die muziekstijl is net als gabber (was) uitstekend geschikt om je talentloosheid te botvieren
zo'n stelling kun je alleen maar beamen
zeker als je de nummers van die lijst die ik gepost heb hebt beluisterd
Tering zeg! Verander zijn naam als straf voor deze walgelijke opmerking onmiddellijk terug in Metallica4ever, want ja, in Metallica's reet zit je nog steeds vastgeroest.The Reckoning schreef:[..]
Als Dimmu Borgir al gay is, wat voor übergay iets pronkt er dan elke keer in je undersign?
The Reckoning schreef:[..]
Volgens mij valt het veelvuldig plaatsen van Engelse woorden ook onder de term 'gay'.
"Asshole".
The Reckoning schreef:[..]
Volgens mij valt het veelvuldig plaatsen van Engelse woorden ook onder de term 'gay'.
"Asshole".
Vind ik meteen hun beste, maar als je een fan bent van het oude werk kan ik de teleurstelling goed snappenRattlehead schreef:[..]
Slechtste 3 is onmogelijk, de grootste 3 teleurstellingen is wel degelijk mogelijk....
3. Endorama - Kreator
mij ookfeestneus schreef:Zo ik wou
HIM/HER nog in de group gooien, wat een klote muziek, slaat nergens op, en denkt dat ze een nieuwe stroming hebben gemaakt. Het heeft 1 voordeel deze band, als iemand naar HIM/HER luisterd dan is het een barbiepop of te wel goth.
En sepultura-nation zuigt. net als nation en die andere ben ik gelukkig al vergeten.
Ik weet niet wat jullie van dissection vinden, maar dat heeft me ook nog kromme tenen en kokhals neigingen gegeven.
carpe diem babyThe Reckoning schreef:ReLoad is niet kut want daar staat Unforgiven 2 op.