Tijdens Kreator kon je het kaartje voor maar 20 euro kopen incl service kosten.fetuskiller schreef:Als het goed is is dit de complete line-up:
Six feet under
Nile
Dark funeral
Dying fetus
Cataract
Disbelief
Gorgoroth
Wykked witch
Anvil
Infernal majesty
Dew scented
Oceans of sadness
Info:
Zaal Open: 15:00
Aanvang: 16:00
Einde: 23:00
Entree: 30,00 + 3,35 service kosten.
ma 28 maart 2005 - No mercy in 013
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil
Op de site van Metallysee staat dit:
SIX FEET UNDER - NILE - DARK FUNERAL - DISBELIEF - DYING FETUS - CATARACT - WYKKED WYTCH
13.03. D LOSHEIM AM SEE @ EISBAHNHALLE
14.03. D ESSEN @ ZECHE CARL
15.03. D HAMBURG @ MARKTHALLE
16.03. D BERLIN @ COLUMBIA HALLE
17.03. CZ PRAHA @ KD DOMOVINA - NEW
18.03. D GLAUCHAU @ ALTE SPINNEREI
19.03. A WIEN @ PLANET MUSIC
20.03. A INNSBRUCK @ HAFEN
21.03. ITA MILANO @ TRANSILVANIA
22.03. CH PRATTELN @ Z7
23.03. D LUDWIGSBURG @ ROCKFABRIK
24.03. FR STRASBOURG @ LA LAITERIE
25.03. D MUNSTER(dieburg) @ LIVE ARENA
26.03. BL ANTWERPEN @ HOF TER LOO
27.03. FR PARIS @ LA LOCOMOTIVE
28.03. NL TILBURG @ 013
Paris - Tilburg
Gorgorth + Dew Scented + Enthroned + Infernal Majesty
Heerschend feestje dan. Daar ben ik zeker bij.
SIX FEET UNDER - NILE - DARK FUNERAL - DISBELIEF - DYING FETUS - CATARACT - WYKKED WYTCH
13.03. D LOSHEIM AM SEE @ EISBAHNHALLE
14.03. D ESSEN @ ZECHE CARL
15.03. D HAMBURG @ MARKTHALLE
16.03. D BERLIN @ COLUMBIA HALLE
17.03. CZ PRAHA @ KD DOMOVINA - NEW
18.03. D GLAUCHAU @ ALTE SPINNEREI
19.03. A WIEN @ PLANET MUSIC
20.03. A INNSBRUCK @ HAFEN
21.03. ITA MILANO @ TRANSILVANIA
22.03. CH PRATTELN @ Z7
23.03. D LUDWIGSBURG @ ROCKFABRIK
24.03. FR STRASBOURG @ LA LAITERIE
25.03. D MUNSTER(dieburg) @ LIVE ARENA
26.03. BL ANTWERPEN @ HOF TER LOO
27.03. FR PARIS @ LA LOCOMOTIVE
28.03. NL TILBURG @ 013
Paris - Tilburg
Gorgorth + Dew Scented + Enthroned + Infernal Majesty
Heerschend feestje dan. Daar ben ik zeker bij.
[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]
-
- CALIBANaan
- Contacteer:
- SoulReaper
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
ik vind alles wel rossen van ze.fetuskiller schreef:[..]
Veel black metal dat wel, maar dit keer geen marduk maar Enthroned en Gorgoroth dus nu WEL goeie black metal
Ik kijk erg uit naar Enthroned, die laatste schijf rost behoorlijk
en inderdaad geen standaard blackbands. das wel tof
Gelegenheids Satanist
- zwarte krijser
- fetuskiller
- Contacteer:
He mafkees! wel wat beter kijken he... dit haal ik van de Gogoroth website af:zwarte krijser schreef:Kennen jullie die grap van Gorgoroth die naar de 013 kwamen? Juist ja, die komen niet meer. Gaahl gaat blijkbaar liever een beetje in de bak zitten. De flikker.
Please take note that all future concerts will go on as scheduled with Gaahl on vocals. There is a long waiting time in Norway for going to jail in matters like these
Dusch ze komen lekker wel

- fetuskiller
- Contacteer:
en die hebben allebei afgezecht! hahahahaWhiplashWimpie schreef:Ik ga voor Anvil en Infernal Majesty. Voor de rest saaie line up vind ik. Er zijn zo veel meer vette bands. Maar ja, dat zal wel een kwestie van smaak zijn.
Tijdschema (ovb)
THE CHOICE
16.00 - 16.30 Cataract // Gaaf!
16.45 - 17.15 Gorgoroth // Wil ik wel zien...
17.30 - 18.10 Dying Fetus // Geniaal!
18.25 - 19.05 Disbelief // Mwah
19.25 - 20.10 Dark Funeral // Eten!
20.25 - 21.00 Nile // Wat kort...

21.20 - 22.30 SFU // wil ik ook wel zien
KLEINE ZAAL
15.30 - 16.05 Prejudice // Gaaf!
17.20 - 17.55 Wykked Wytch // Nope!
18.15 - 18.50 Oceans Of sadness // Nope!
19.10 - 19.50 Dew Scented // Gaaf!
20.15 - 21.15 Enthroned // Geniaal!!
of te wel; ik ben d'r bij!
Doe es wat aan jullie zoeksysteem !!!
Wanneer je op No Mercy zoekt, vind je NIETS over een No Mercy Topic en geen mens die al die pagina's bijlangs gaat om te kijken of er al een topic over is...
Is namelijk lang niet de eerste keer dat er dubbelle topics zijn !!!
Als jullie dit willen vermijden moet je zorgen voor een goed zoek-systeem waarmee je dus kunt zoeken of er over een onderwerp al een topic is en dat werkt nu dus niet goed...
Wanneer je op No Mercy zoekt, vind je NIETS over een No Mercy Topic en geen mens die al die pagina's bijlangs gaat om te kijken of er al een topic over is...
Als jullie dit willen vermijden moet je zorgen voor een goed zoek-systeem waarmee je dus kunt zoeken of er over een onderwerp al een topic is en dat werkt nu dus niet goed...
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Je moet ook de catagorie in vullen...Regeer schreef:Doe es wat aan jullie zoeksysteem !!!

- fetuskiller
- Contacteer:
-
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Whahahaha, wat een zaad-programma.fetuskiller schreef:[..]
en die hebben allebei afgezecht! hahahaha
Tijdschema (ovb)
THE CHOICE
16.00 - 16.30 Cataract // Gaaf!
16.45 - 17.15 Gorgoroth // Wil ik wel zien...
17.30 - 18.10 Dying Fetus // Geniaal!
18.25 - 19.05 Disbelief // Mwah
19.25 - 20.10 Dark Funeral // Eten!
20.25 - 21.00 Nile // Wat kort...
21.20 - 22.30 SFU // wil ik ook wel zien
KLEINE ZAAL
15.30 - 16.05 Prejudice // Gaaf!
17.20 - 17.55 Wykked Wytch // Nope!
18.15 - 18.50 Oceans Of sadness // Nope!
19.10 - 19.50 Dew Scented // Gaaf!
20.15 - 21.15 Enthroned // Geniaal!!
of te wel; ik ben d'r bij!
AFWEZIG!
- the true Thorko
Tja... Blijft natuurlijk een kwestie van smaak...Dissection schreef:[..]
Noem ze maar op dan, die toppers.
Ik zie momenteel enkel tobbers en bands die al 20x langs zijn gekomen.
Het feit dat bands 20X langskomen speelt hierbij al helemaal geen rol!
Wees blij dat je hier woont. Vraag bijvoorbeeld maar aan een Amerikaan of Australiër, die wou dat ie zo vaak naar een concert kon!
Dat jij bovendien die bands geen reet aan vind is overigens jou probleem, want velen zullen er wel top-bands bij vinden zitten.
Persoonlijk ga ik voor de blackmetal bands en dan vooral Gorgoroth en Enthroned, aangezien je die al bijna nooit live ziet, maar bepaalde Deathmetal acts vind ik ook zeker de moeite waard om even mee te pikken.
Dus zit niet te zeiken over een ruk-line-up want velen zijn het niet met je eens!
We zitten hier in Nederland, niet Amerika of Australie.Regeer schreef:[..]
Tja... Blijft natuurlijk een kwestie van smaak...
Het feit dat bands 20X langskomen speelt hierbij al helemaal geen rol!
Wees blij dat je hier woont. Vraag bijvoorbeeld maar aan een Amerikaan of Australiër, die wou dat ie zo vaak naar een concert kon!
Dat jij bovendien die bands geen reet aan vind is overigens jou probleem, want velen zullen er wel top-bands bij vinden zitten.
Persoonlijk ga ik voor de blackmetal bands en dan vooral Gorgoroth en Enthroned, aangezien je die al bijna nooit live ziet, maar bepaalde Deathmetal acts vind ik ook zeker de moeite waard om even mee te pikken.
Dus zit niet te zeiken over een ruk-line-up want velen zijn het niet met je eens!
Kwestie van smaak: er staan op de hele dag 2 bands die ik wil zien, namelijk Nile en Dew Scented. Daar ga ik geen 33,50 voor neerleggen.
Vandaar: Ruk-line-up.
Dat er een paar mensen zijn die een andere smaak hebben, moeten ze zelf weten. Maar ik gok dat er niet meer dan 500man binnen zal staan.
Dissection schreef:[..]
We zitten hier in Nederland, niet Amerika of Australie.
Heel goed !!! En daar mag je blij om zijn, want dan krijg je dus tenminste eens de kans dat je eens een band live kunt zien, daar niet!
Kwestie van smaak: er staan op de hele dag 2 bands die ik wil zien, namelijk Nile en Dew Scented. Daar ga ik geen 33,50 voor neerleggen.
Vandaar: Ruk-line-up.
Daar heb je gelijk in en dat is jou recht. Dit maakt het voor JOU idd een kut-line-up en dus: KWESTIE VAN SMAAK
Dat er een paar mensen zijn die een andere smaak hebben, moeten ze zelf weten. Maar ik gok dat er niet meer dan 500man binnen zal staan.
500 Man binnen, in 013? Vast niet... hoewel ik het fijn zou vinden om op dat festival eens rustig bands te kunnen kijken!
Altijd maar zeuren... Blijf dan thuis rukken en ga dan simpelweg niet hier naar toe.Dissection schreef:Geef toe, deze editie is weer net zo zouteloos en voorspelbaar als voorgaande edities. Weinig vernieuwends meer aan.
Ik zou graag eens wat andere bands zien schitteren op een xmass en no mercy.
It is my job as a human being to let my ignorance take control
- the true Thorko
Hoezo zeuren? Het gros van deze bands krijgt de locale pop-podia niet eens vol... waarom ze dan wel in 013 proppen?Mindkiller schreef:[..]
Altijd maar zeuren... Blijf dan thuis rukken en ga dan simpelweg niet hier naar toe.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Gebrek aan creativeit bij de organisatie? Weet ik veel, waarom zou je je eigen er uberhaupt druk om maken. Ga gewoon naar Graspop of Wacken ofzo.the true Thorko schreef:[..]
Hoezo zeuren? Het gros van deze bands krijgt de locale pop-podia niet eens vol... waarom ze dan wel in 013 proppen?

It is my job as a human being to let my ignorance take control
Ben je zeker nog nooit naar een X-mas of No Mercy festival geweest?the true Thorko schreef:[..]
Hoezo zeuren? Het gros van deze bands krijgt de locale pop-podia niet eens vol... waarom ze dan wel in 013 proppen?
Mensen zijn kudde-dieren en komen naar zo'n festival wel ineens opdagen... Kijk maar eens naar Wacken... ook genoeg bands die in clubs geen hond trekken maar dan wel ineens voor weet ik veel hoeveel mensen staan te spelen...
Ben het met je eens!Dissection schreef:Geef toe, deze editie is weer net zo zouteloos en voorspelbaar als voorgaande edities. Weinig vernieuwends meer aan.
Ik zou graag eens wat andere bands zien schitteren op een xmass en no mercy.
Maar de commercie verpest een hoop!
En als deze bands geen mensen zouden trekken, denk je dan echt dat ze voor zoiets geboekt werden?
- the true Thorko
Het is heel simpel: als het niveau van de programmering zo laag blijft zal 013 uiteindelijk genoodzaakt zijn te stoppen met dit soort festivals, met als excuus dat er geen markt meer voor is... Het ligt echter niet aan de eventuele markt, maar aan de manier waarop 013 denkt aan deze te moeten voldoen. Dat zou jammer zijn, omdat zo'n festival voor veel bands een belangrijk podium is.Mindkiller schreef:[..]
Gebrek aan creativeit bij de organisatie? Weet ik veel, waarom zou je je eigen er uberhaupt druk om maken. Ga gewoon naar Graspop of Wacken ofzo.
I'm not sick... I'm evil!
Ik heb er geen idee van aangezien ik nooit naar 013 kom... ligt VEEL te ver naar het zuiden. Heb bovendien Kreator in Osnabrück gezien. Vind 013 sowieso een KUT-zaal. Maar ja... bepaalde bands wil je nu eenmaal zien en je gaat dus...
Weet niet hoe druk het de vorige keer was met X-Mas, want aangezien de prutsers het ineens een dag hadden verschoven kon ik geen vrij krijgen.
Maar als het dan waar is dat deze bands idd geen volk trekken, dan begrijp ik de keuze van de line-up ook niet meer, want het draait toch alleen maar om de commercie.
Zou er zelf niets op tegen hebben om dit soort festivals in de kleinere zaals te gaan zien...
Vroeger waren X-Mas en No Mercy altijd uitverkocht.
Weet niet hoe druk het de vorige keer was met X-Mas, want aangezien de prutsers het ineens een dag hadden verschoven kon ik geen vrij krijgen.
Maar als het dan waar is dat deze bands idd geen volk trekken, dan begrijp ik de keuze van de line-up ook niet meer, want het draait toch alleen maar om de commercie.
Zou er zelf niets op tegen hebben om dit soort festivals in de kleinere zaals te gaan zien...
Vroeger waren X-Mas en No Mercy altijd uitverkocht.