Yep....aardig druk....ben je nog in het kasteel geweest voor een rondleiding?MMayo schreef:[..]
Nee das wel jammer, heb nog wel gekeken of ik je ergens zag lopen maarja met die mensen massa daar
Elf Fantasy Fair 23 en 24 april 2005 te Haarzuilens
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
- Korefuji
Aye! Zonde alleen dat het net allemaal aan het verzakken is. Je zag overal scheuren lopen.MMayo schreef:[..]
Neuh, voorgaande jaren al eens geweest. Prachtig kasteel.

Hoe vond je trouwens die zwarte koets met creepy koetsier...ik lag helemaal dubbel toen 'ie een aantal oudere mensen liet schrikken door spontaan naar ze toe te springen!

The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
- Groucho Marx
- Groucho Marx
- Pantalaimon
Nu maak je je te druk om het uiterlijk van andere mensen vind ik.MMayo schreef:[..]
4e jaar en vergeleken met voorgaande jaren worden de edities steeds minder, het wordt steeds drukker en drukker tot aan het vervelende toe. Ik verwacht niet dat iemand iets huurt of iets maakt, ik verwacht wel dat mensen een beetje zelfinzicht hebben betreft kleding. Een fair zoals deze is geen vrijbrief om je te hullen in afschuwelijke kleding, dat waren geen elfjes meer.. dat waren reusachtige elfen waarvan minstens 10 babyelfen tussen hun elfenpakjes uitpuilden. Het was gewoon een grote berg met lelijke mensen die de fair als excuus gebruiken om uit hun grot te kruipen en hun lelijkheden te tonen. Meisjes met rode jurken, bijpassend bij hun op uitbarsten staande puisten, reusachtige cradle fans in te strakke jurken, pandaberen in corset gepropt, mannen in jurken rokken en rennend op hoge hele hoge laklaarzen met beenhaar glurende over de rand, gympen onder een fantasie outfit, spijkerbroek onder je rokje en meer van die ongein. Dat heeft niks te maken met kleding maken of huren, maar wel alles met smaak.. wansmaak, absoluut. Overigens waren er gelukkig ook een heleboel mooie mensen (met en zonder fantasieoutfit).
trouwens, in de LOTR films heeft Gandalf zelf ook gympies aan

"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"
Ik maak me nergens druk over, heb juist enorm staan lachen om die mensen, maar dat neemt niet weg dat ik ze zo voor me zie. Gandalf zou ook geen gympen moeten dragen, witte gympen.. blootvoets, das pas trui.Pantalaimon schreef:[..]
Nu maak je je te druk om het uiterlijk van andere mensen vind ik.
trouwens, in de LOTR films heeft Gandalf zelf ook gympies aan
Ja was mooi ja.. heb nog foto's van die vent gemaakt. Overigens vond ik dit jaar het niveau wat betreft kunst (beeldjes enzovoorts) erg hoog, helemaal in de tent. De freakshow was ook erg mooi gemaakt.Korefuji schreef:[..]
Aye! Zonde alleen dat het net allemaal aan het verzakken is. Je zag overal scheuren lopen.
Hoe vond je trouwens die zwarte koets met creepy koetsier...ik lag helemaal dubbel toen 'ie een aantal oudere mensen liet schrikken door spontaan naar ze toe te springen!
- Korefuji
Ja idd....de kwaliteit van dingen was idd erg goed, helaas waren de prijzen soms ook erg hoog. De freakshow vond ik echt grappig...gaf een beetje een london dungeon gevoel qua hoe het eruit zag.MMayo schreef:[..]
Ja was mooi ja.. heb nog foto's van die vent gemaakt. Overigens vond ik dit jaar het niveau wat betreft kunst (beeldjes enzovoorts) erg hoog, helemaal in de tent. De freakshow was ook erg mooi gemaakt.

- Groucho Marx
- Groucho Marx
- Pantalaimon
Al met al best gaaf ondanks het forse slaaptekort. Ik heb toch best een aantal heel asardig aangekelde mensen gezien, met name qua de Victoriaanse stijl zeg maar. Qntal wel evengezien vandaag maar na een tijdje was ik de zweverigheid wel een beetje zat en zijn we ergens anders naartoe gegaan. Jammer genoeg betrok toen het weer en ging en zelf in de loop van de iddag miezeren. De battle was idd crap, sorry maar in het geheel niet overtuigend of leuk om naar te kijken. Overigens was de mede wel weer lekker, mooie etiketlozefles voor 6euro die een stuk beter was dan de duurdere variant.
en volgens mij zag ik Heidewolf nog bij het voorbijlopen
en volgens mij zag ik Heidewolf nog bij het voorbijlopen
Goed, even verder dan maar en foto's zijn helaas wat donker ik moet nog oefenen hehe..
Kasteeltje

Tuintje

Qntal heerscht!

Mede ook!

Publiek enzo

Beelden enzo

Veldslag
Elfenleger in aantocht

Huurlingen oid

Publiek kijkt ademloos toe

Meppen

Dooien

Oja en een koetsier die iedereen steeds liet schrikken hehe

Zo, dat waren genoeg foto´s dacht ik zo.
Kasteeltje

Tuintje

Qntal heerscht!

Mede ook!

Publiek enzo

Beelden enzo

Veldslag
Elfenleger in aantocht

Huurlingen oid

Publiek kijkt ademloos toe

Meppen

Dooien

Oja en een koetsier die iedereen steeds liet schrikken hehe

Zo, dat waren genoeg foto´s dacht ik zo.

Zij ziet er tof uit

Godver, dit is toch wel een vrij ernstige aanblik

[b][color=red]Red[/color][/b] is the new black.
Nee, da's niet Funeral For A Friend. Da's gewoon een woeste uitspraak: [url]http://www.roodharigen.nl[/url]
Nee, da's niet Funeral For A Friend. Da's gewoon een woeste uitspraak: [url]http://www.roodharigen.nl[/url]
Het kon erger hoor, er liep ook een REUSACHTIGE elf rond, dat kon je geen elfje meer noemen. Echt formaat HUGE, 3x MMayo en dan in een kort rokje met felle kleurtjes en stroken. Toen stond ik wel even zo vanRoza schreef:
Zij ziet er tof uit
Godver, dit is toch wel een vrij ernstige aanblikIk zit hier werkelijke grinnikend achter mijn computer, me beseffende dat deze mensen zich serieus heel wat voelen in hun outfit.

Jammer dat mensen vaak vergeten dat overdaad schaadt.MMayo schreef:Het kon erger hoor, er liep ook een REUSACHTIGE elf rond, dat kon je geen elfje meer noemen. Echt formaat HUGE, 3x MMayo en dan in een kort rokje met felle kleurtjes en stroken. Toen stond ik wel even zo vanWTF das geen elfje meer.
-
- Krimhild
- Altijd welkom
haha ja die was echt eng, for christ sake. op de site zelf waren btw een heleboel mensen ook ontevreden, zeiden dat het dit jaar duurder was dan voorgaande jaren, dat het slechter was geregeld en dat er veel minder was te zien, ook minder muziek op straat etc (en prolly het kutweer). Maar als je gave spullen koopt is alles gaaf.. en dat heb ik wel gedaan ^^MMayo schreef:[..]
Op zich niet zo erg maar soms wel, beter voor de ogen. Zij had daarboven dan ook nog een soort naveltruitje aan, dat is gewoon eng en koud want koud was het wel.
Mediteren kun je leren!
'k ben ff wat aan 't neuzen op het EFF-forum en aanverwante: er zaten ook wel ontzèttend mooie kostuums bij! Wauw!

Om eens een voorbeeldje te geven.
Om eens een voorbeeldje te geven.
- Pantalaimon
ach, het is toch de Elf Fantasy Fair?Roza schreef:
Zij ziet er tof uit
Godver, dit is toch wel een vrij ernstige aanblikIk zit hier werkelijke grinnikend achter mijn computer, me beseffende dat deze mensen zich serieus heel wat voelen in hun outfit.
Het is hun fantasie waarin ze rondlopen dus wat boeit het.
Maargoed, ik wacht totdat ze een echte veldslag gaan nabootsen, zonder van te voren bepalen dat de elfjes gaan winnen. Dan pas doe ik mee, en kan mijn middeleeuws, europese krijgskunsten toepassen

"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"
- Korefuji
Oh nee he?! ben jij zo'n re-enactment figuur?Pantalaimon schreef:[..]
ach, het is toch de Elf Fantasy Fair?
Maargoed, ik wacht totdat ze een echte veldslag gaan nabootsen, zonder van te voren bepalen dat de elfjes gaan winnen. Dan pas doe ik mee, en kan mijn middeleeuws, europese krijgskunsten toepassen

- Groucho Marx
- Groucho Marx
Elf Nightmare fair.. enne ben jij dat op die foto toevallig?Pantalaimon schreef:[..]
ach, het is toch de Elf Fantasy Fair?

Hadden ze in de middeleeuwen ook al een europa? Gaaf zeg! Enne meedoen, moet je eerst een fiks bedrag betalen, zonde van het geld.
- fetuskiller
- Contacteer:
Wat een gaaf spel was dat haha, geniaal en inderdaad die vrijwilligersjurken zagen er niet uit.Heidewolf schreef:Hehe, leuk dat de bezoekers een goede tijd hebben gehad, want vrijwilligen was echt kut.
Als jullie iemand een lelijke rode soepjurk hebben zien staan bij het ringsteken op een zaterdag, dan was ik dat.
Zomdag heb ik me staat te vervelen bij het kindertreintje.

- Pantalaimon
niet precies, maar iedereen zn hobbies.Korefuji schreef:[..]
Oh nee he?! ben jij zo'n re-enactment figuur?
hoeveel metalfans hebben wel niet heel stoer een zwaard aan de muur hangen maar kunnen er niet mee omgaan? Veel larpers ook niet, maar op zo'n evenement kan je het wel een beetje toepassen op grotere schaal.
Jij gaat staan zwaardvechten op plaatsten waar duizenden mensen langs lopen omdat je zo graag je kunsten wilt vertonen? Dat leger gebeuren overigens waren met name ook mensen zonder kennis, waar wilde jij het gaan toepassen? Alleen bij de larp standjes kon je wat laten zien als je wilde, nou joepie.Pantalaimon schreef:[..]
niet precies, maar iedereen zn hobbies.
hoeveel metalfans hebben wel niet heel stoer een zwaard aan de muur hangen maar kunnen er niet mee omgaan? Veel larpers ook niet, maar op zo'n evenement kan je het wel een beetje toepassen op grotere schaal.
- Krimhild
- Altijd welkom
haha op zaterdag stond het ventje bij die trein echt heel zielig te kijken. wat een kutwerk lijkt me dat. boring as hell.Heidewolf schreef:Hehe, leuk dat de bezoekers een goede tijd hebben gehad, want vrijwilligen was echt kut.
Als jullie iemand een lelijke rode soepjurk hebben zien staan bij het ringsteken op een zaterdag, dan was ik dat.
Zomdag heb ik me staat te vervelen bij het kindertreintje.
Mediteren kun je leren!