Stinkpop 2005
Re: Stinkpop 2005
Jah goh, op Mystery Land komt de metelaar er ook vrij bekaaid af.Richard schreef:[..]
En dus?
Een bal is rond. En dus?
Vuur is heet. En Dus?
En dus niks. De metalaar komt er bekaaid af. Ik beweer ook niet dat zij beweren een metalfestival te zijn. Dus.
- toffe_ellende
waar zijn de tijden gebleven dat je van Dynamo op zondagavond bussen had die je naar Pinkpop bracht?Laus schreef:ben 5 of 6 keer geweest. vorig jaar niet meer geweest. Zowel de sfeer als de muziek gingen ernstig op de voorzichtige toer.
Het was altijd een erg fijn festival.
Maar evenals Dynamo inmiddels op de dodenlijst.
Het zegt eigenlijk zoveel.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]
Black Eyed Peas is niet zo bijzonder, maar Sugababes heerscht muzikaal gezien de meeste bands hiervan volledig naar huis. En Sugababes pretendeert ook niets anders dan pop te zijn, bands als Intwine, Epica etc komen op mij over alsof ze pretenderen alternatief, of metal, of rock te zijn, terwijl het gewoon verschrikkelijke op maat gesneden voor de doelgroep eenheidsworst is.toffe_ellende schreef:[..]
Triester dan Sugababes, Black Eyed Peas e.d.?
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
- HellcommandeR
hmm volgens mij kijkt er hier iemand weleens naar voetbal insiteFusion schreef:[..]
eenheidsworst
ontopic;
een festival hoeft niet 3 volle dagen een geweldige line-up te hebben, maar moet wel de moeite zijn om een bezoeker er 3 dagen te behouden, wat pinkpop doet (de 'beste' meest populaire bands op de maandag indelen) is naar mijn idee grote onzin
Born to live forever more!!!
- toffe_ellende
hahaha, kreeg een mailtje van de Heineken studenten service
"als je 5 kratten aanschaft krijg je er een dagkaart voor pinkpop bij, voor 30 euro extra. LET OP: dit betekend een goekoop kaartje van een al totaal uitverkocht festival"
Totaal uitverkocht? volgens mij komen er dit jaar 20000 mensen ipv het normale aantal van 60000....
"als je 5 kratten aanschaft krijg je er een dagkaart voor pinkpop bij, voor 30 euro extra. LET OP: dit betekend een goekoop kaartje van een al totaal uitverkocht festival"
Totaal uitverkocht? volgens mij komen er dit jaar 20000 mensen ipv het normale aantal van 60000....
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Jan Smeets zei gisteren nog in een interview dat ze bij 30.000 bezoekers quite zouden spelen. Er waren geloof ik pas 15.000 kaarten verkocht. Kunnen we hieruit concluderen dat Pinkpop een langzame pijnlijke dood aan het sterven is?Joris schreef:hahaha, kreeg een mailtje van de Heineken studenten service
- metal-willem
sinds de inspraak van Mojo gaat het bergaf. En dat is ook de bedoeling van Mojo want die willen het terrein zelf gaan bestieren.Dennus schreef:[..]
Jan Smeets zei gisteren nog in een interview dat ze bij 30.000 bezoekers quite zouden spelen. Er waren geloof ik pas 15.000 kaarten verkocht. Kunnen we hieruit concluderen dat Pinkpop een langzame pijnlijke dood aan het sterven is?
- fetuskiller
- Contacteer:
- the true Thorko
Ik hoop dat the Prodigy weer net zo'n fantastische show neerzet als op Lowlands destijds - horen we daar ook nooit meer iets van...fetuskiller schreef:Golden Earring heeerscht! maar verder is er behalve The Prodigy, Epica en De Heideroosjes is niet veel te doen...
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.