teleurstellend was unsane

AHAHA, tragisch humoristisch als je ziet wat ze met de hedendaagse technologie allemaal kunnen uitsteken op voorwaarde dat het werkt..iscariah schreef:Teleurstellend omdat de laptop op een bepaald moment niet meer werkte, ...
om eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee wat n00b betekent, ik wou het gewoon eens uittyppeniscariah schreef:[..]
n00b? Ik? Waarom? Als hier iemand de n00b is dan ben jij het.
Enne shoegazer muziek is als je meerdere stijlen in elkaar laat overlopen.
Hehe, jij ook? Ik doe dat ook altijd bij bands zoals Jesu en Neurosis.playingwithfire schreef:[..]
om eerlijk te zijn, ik heb geen flauw idee wat n00b betekent, ik wou het gewoon eens uittyppen![]()
en ik heb shoegazer muziek te letterlijk opgenomen vrees ik.."starennaarjeschoenen"..grappig want het is wel typisch iets dat ik doe wanneer ik luister naar Jesu en Neurosis; staren in het oneindige met volume op maximum...
iscariah schreef:Inderdaad, een kleine verslaving.
Oh, en de remixes op de 2de CD van de Japanse uitgave zijn ook zeer gaaf.
Ja, ik heb de Japanse 2CD release sinds gisteren.
*pats pats*
ach zo, ik heb mij rotgezocht naar die Japanse versie, maar kon niets vinden..iscariah schreef:Men neef is naar Japan geweest ... de rest kun je wel raden zeker?
Waarom? Om aan men verslaving te voldoen natuurlijk.
Wat zei ik? Wat zei ik? Juist.XnegativeX schreef:Eindelijk is het dan zover. Ik heb Jesu binnen en heb het album eens stevig beluisterd. En ik moet zeggen...dit klinkt helemaal te gek! De muziek past inderdaad in hetzelfde straatje als Neurosis, Isis en Cult of Luna. En ik had nooit gedacht dat er ooit nog een cd uit zou komen in dit genre die Panopticon van Isis van z'n troon zou kunnen stoten. Maar Jesu lukt dat toch maar mooi.
De grootste troef van deze band is de stem van Justin Broadrick. Hij schreeuwt niet, wat hun genre-genoten wel doen. Hierdoor valt Jesu sowieso op. Maar naast dat creeert de stem van Justin Broadrick ook een prachtige sfeer. Heerlijke dromerige, melancholieke landscapes.
Gek genoeg doet de sfeer me niet zo zeer aan Neurosis of Isis denken maar meer aan Chroma Key. Het project van ex-Dream theater toetsenist Kevin Moore. Ik kan fans van Jesu dan ook warm aanbevelen om het album You go now van Chroma key eens te gaan beluisteren.