Sex drugs en andermans zweet...Vlammy schreef:[..]
Dat is pas rock 'n roll!

Niet duur voor twee goede live-bands. Hoewel, Guapo heb ik nog niet live gezien, Peter alweer wel een aantal keer. Maar treden ook zo vaak op.Vlammy schreef:Voor mensen die vanavond niets te doen hebben en in de buurt zijn:
Peter Pan Speedrock / El Guapo Stuntteam live in de Mezz te Breda!
Aanvang: 21.30 uur
Zaal open: 21.00 uur
Prijs: € 10,00
Toegang is inderdaad gratis en achteraf is er een handtekeningensessie. Jammer is wel dat ze om 16.30 uur al beginnen, voor bepaalde werkende mensen is dat niet haalbaar.MK schreef:Peter Pan Speedrock treed deze vrijdag (10 juni) op in de Waterput in Bergen op Zoom. Volgens mij is de entree gratis. Het is dan ook in een CD-winkel.
Spread Eagle is trouwens goed te doen. Deze plaat komt iets of wat serieuzer over.
Mooi juist, is het tenminste niet zo achterlijk druk!Vlammy schreef:[..]
Toegang is inderdaad gratis en achteraf is er een handtekeningensessie. Jammer is wel dat ze om 16.30 uur al beginnen, voor bepaalde werkende mensen is dat niet haalbaar.
ik heb in verleden meer dan 100 elpees gekocht in waterputMK schreef:Peter Pan Speedrock treed deze vrijdag (10 juni) op in de Waterput in Bergen op Zoom. Volgens mij is de entree gratis. Het is dan ook in een CD-winkel.
Spread Eagle is trouwens goed te doen. Deze plaat komt iets of wat serieuzer over.
ja, maar 's avonds spelen ze in Zierikzee dus moeten ze op tijd weg lijkt me.Vlammy schreef:[..]
Toegang is inderdaad gratis en achteraf is er een handtekeningensessie. Jammer is wel dat ze om 16.30 uur al beginnen, voor bepaalde werkende mensen is dat niet haalbaar.
Dat weet ik niet, of het unplugged is.Kristof schreef:[..]
ik heb in verleden meer dan 100 elpees gekocht in waterput
heb uriah heep, julian sas en nog wat zooi daar live gezien, altijd humor
speelt PPS dan ook unplugged???
Daar heb je een grote kans op ja.Tokus schreef:[..]
ja verdomme, ik ging meestal op vrijdag er naar toe om ook weer 's 2e hands cds te shoppen, maar die zijn dus aan de kant geschoven dan
Haha, ja, voor de rest een goede zaak. Dat wel.Tokus schreef:dat laatste heb ik daar nog nooit gehad, maar dat komt in elke platenzaak wel 's voor hoor.
Ik heb geen klachten over de zaak. Schappelijke prijzen, vrij goed aanbod, personeel waar je mee kan lullen, goeie 2e hands en vinyl sectie.
zo, weer genoeg gepromote, ik moet ze 's hier op wijzen en korting eisen.
Meer rock 'n' roll invloeden klinkt goed want ik vond de laatste toch net wat minder rock 'n' roll dan we gewend waren. Maar desondanks ook een goed album.Kriestof schreef:de nieuwe cd komt er binnenkort aan
vandaag twee keer geluisterd en hij is weer leuk
wel wat meer rock 'n' roll invloeden, dus het swingt lekkerrr
Youwannaonemoresaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang!!!!!!!!Took schreef:
Gisteravond was de Band Clash ofzoiets, in 013, Peter Pan Speedrock vs Electric Eel Shock. En het was gaaf.
2 podia, bands die tegelijk spelen, een japanse versie van Black Sabbath's Palanoid, bands die elkaars nummers spelen, sumoworstelen, bands die van frontman wisselen, mooie vrouwen (kleine blonde dame vol tattoos die naast me stond, je mag me altijd mailen), gratis Red Bull, en een geweldige sfeer...
Een uitgebreider verslag volgt binnenkort.