Goede niet-metalbands
-
- yesferro
- Contacteer:
op studio brussel werd ie gek gedraaid!verwoesting schreef:hehe, eindelijk iemand die Spinvis kent, niemand op school kent die lui, maar ze zijn zoooo goed!yesferro schreef:geweldige teksten, smalfilm is een pareltje!
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
-
Studio Brussel roelt! als ik in Maastricht ben heb ik die altijd op staan!yesferro schreef:op studio brussel werd ie gek gedraaid!verwoesting schreef:hehe, eindelijk iemand die Spinvis kent, niemand op school kent die lui, maar ze zijn zoooo goed!yesferro schreef:geweldige teksten, smalfilm is een pareltje!
- Thaumaturgy
gast tool is gewoon metal.nightWishmaster schreef:hmm, ik vind het echt onzin om een band pas te accepteren als ie metal is, er is toch ook ontzettende kutmetal, en ik vind dat er ook genoeg non-metal bands zijn die ook geaccepteerd moeten woorden, trouwens, wanneer accepteer je eigenlijk iemand? lijkt me een beetje ver gaan om een hardwerkende band de inzet toont en zijn best doet maar in jouw oren niet super is meteen maar niet te accpeteren. en het is denk ik ook niet goed om je alleen maar op metal te concentreren, anders blijf je een beetje stil staan. ik vind Radiohead, Muse, Jeff Buckley en Tool bijvoorbeeld ook erg mooi en metal is het niet te noemen.
-
- Thaumaturgy
-
- Thaumaturgy
-
- Thaumaturgy
-
- Thaumaturgy
- Tim Cunningham
Tool en Dream Theater geen metal? Wat krijgen we nu...dan heb je toch wel een heel gesloten definitie van wat metal is lijkt me...vin die twee nu net de bands die vandaag de dag het meeste vernieuwing brengen binnen de metal...verwoesting schreef:nightWishmaster schreef:
Wanneer je pas iemand accepteerd ligt helemaal aan jou.
Non metal bands die ik ook gaf vin: Radiohead, Tool, Dream Theater, 16 horsepower, Spinvis, De Heideroosjes, Osdorp Posse etc.
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Fok, ik ben de Golden Earring, Frank Boeijen (Groep), de Dijk, Boudewijn de Groot, het Goede Doel en Toontje lager vergeten. Allemaal jeugdsentiment of zelfs nog steeds goed.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Thaumaturgy
- Thaumaturgy
- Thaumaturgy
-
maar wie o wie kent er nog goeie ouwe Queen? met o.a. Liar, Modern Times Rock and Roll, Sheer Heart Attack, Ogre Battle, Flick Of The Wrist, Stone Cold Crazy (verkracht door ene metallikut, ach laa ook maar wil ik geen discussie meer over beginnen), etc etc
Aerosmith is cool en de ouwe Guns N Roses ook
huhuh uh eeeeeh heheheh heheh hehe uhuhuh huh huhuh hehehe *taaaaa tatada tatadada* huhu hehehe huh
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
En? Ik luisterde al erg vroeg naar goeie muziek. Wacht ff, ik ben nog steeds jeugdig.Kristof schreef:jeugd sentiment; je ben pas 15!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Tim Cunningham
Da's een schitterende metalli-coverBrian May schreef:maar wie o wie kent er nog goeie ouwe Queen? met o.a. Liar, Modern Times Rock and Roll, Sheer Heart Attack, Ogre Battle, Flick Of The Wrist, Stone Cold Crazy (verkracht door ene metallikut, ach laa ook maar wil ik geen discussie meer over beginnen), etc etc
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !
- nightWishmaster
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ja... ik eigenlijk ook. Maar me pa draait het nog weleens en er zijn ergere dingen.
What about Chris de Burgh?
What about Chris de Burgh?
- Thaumaturgy