Wackeningen 2006

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gesloten
inhuman Form
Contacteer:

Bericht door inhuman Form » za jul 16, 2005 7:54 pm

Polluted Inheritance :wink:

Hirchart

Bericht door Hirchart » za jul 16, 2005 7:55 pm

Erynide schreef:[..]

:lol:

Is zo'n 7 km vanuit Zetten. :twisted:
Als ik doortrap is het 10 minuten fietsen voor mij :wink:
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Björn

Bericht door Björn » za jul 16, 2005 7:55 pm

Stoma

Meridian

Bericht door Meridian » za jul 16, 2005 7:59 pm

Stormrider sluit ik me volledig bij aan!
Manegarm zou ook geweldig zijn :)

The Chosen

Bericht door The Chosen » za jul 16, 2005 8:00 pm

Sargatanas schreef:[..]

Ga gewoon heen, ik reis ook elke keer een tering eind, who cares.
Als je het er niet voor over hebt, ga je thuis maar lekker in een hoekje zelfmedelijden hebben.
Ik weet nog niet of ik het voor over heb, omdat ik niet weet welke bands er komen. En ik vraag alleen maar over er een slaapplaats over is, dus ik begrijp je uitspraak niet echt.

Meridian

Bericht door Meridian » za jul 16, 2005 8:00 pm

Excrementory Grindfuckers kunnen ook vast wel voor een feestje zorgen :D

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » za jul 16, 2005 8:03 pm

Rattlehead schreef:
Is het geen idee om er een NWOBHM in te stoppen> voor Satan zou ik wel dat pokkeeind reizen.....
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » za jul 16, 2005 8:03 pm

The Chosen schreef:[..]

Ik weet nog niet of ik het voor over heb, omdat ik niet weet welke bands er komen. En ik vraag alleen maar over er een slaapplaats over is, dus ik begrijp je uitspraak niet echt.
Ach, ik word dat gejank over afstand gewoon een beetje ziek, inderdaad kijk ik eerst ook even aan welke bands er komen, maar als er goede bands in nederland spelen, ben ik bereid om overal heen te reizen.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

The Chosen

Bericht door The Chosen » za jul 16, 2005 8:06 pm

Maar voor sommige mensen speelt afstand wel een rol.

Richard

Bericht door Richard » za jul 16, 2005 8:06 pm

Ik hoop dat jullie het voor elkaar krijgen een iets gemengder samenstelling te regelen.

Zo'n black/death kunstje kan iedereen en doet ook iedereen. Heb eens lef en boek een paar vette powermetal en Heavy Metal bands.

En of het coverbands zijn boeit me ook geen hol, die krijgen de zaal altijd plat (weer eens iets anders dan 10 headbangende gasten met daarachter zo'n 300 met de handen in de zak).

Megaseth, Stormrider, die Slayer coverband van KoM05 etc.

Of je boekt gewoon Brutus, Onheil, Inhume, Conquestador, Officium Trieste en laat je Altar headlinen.
HAHA neen.

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » za jul 16, 2005 8:08 pm

The Chosen schreef:Maar voor sommige mensen speelt afstand wel een rol.
Ja, en ik vind dat ze zich niet moeten aanstellen.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » za jul 16, 2005 8:12 pm

Sarcoma Inc.
Blood Red Throne
Flesh Made Sin
Infernal Majesty
Origin
Dew Scented
Immolation
Laaz Rockit
Into Eternity
Cirith Gorgor
Terug van weg geweest

Amibor

Bericht door Amibor » za jul 16, 2005 8:15 pm

Ik moet zeggen dat het altijd slimmer is om op zulke avonden meer heavy metal te boeken dan andere stijlen. Mensen die black/death gaaf vinden, kunnen een heavy metal band ook zeker wel apprecieren. Andersom is dat absoluut niet het geval.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » za jul 16, 2005 8:18 pm

Oja, en Novembre gaat aan het eind van het jaar weer touren, misschien is dat een idee?

@ Amibor: Dat valt wel mee hoor. Ik denk dat het aan beide kanten ongeveer hetzelfde is met openheid voor andere metalstromingen.
Terug van weg geweest

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » za jul 16, 2005 8:20 pm

Conquestador, Mental Captivity, Calibern. Kijk, dan heb je drie toffe bands, allen van Metalfan!

Anders:
Erazer (heavy metal uit Nederland, zeer tof)
Wizard (Epic Power Metal uit Duitsland, meezinguh!!)
Enforcer (Thrash, ook tof)
Action In DC (fucking gaaf)
Accelerate (NL heavy)
Black Knight (NL Heavy)
MeNNen (NL hardrock/Heavy)
HIGHWAY CHILE!!!! (NL hardrock/heavy)
Roadkill (NL heavy)
Chainsaw (NL heavy/thrash)
Methusalem (NL heavy)
Influence (NL heavy)

Kijk, dan heb je een leuk lijstje bands. Flikker inderdaad maar op met zo'n setlist als vorig jaar, met alleen maar extreme metal. Dit jaar moet er wat echte metal doorheen.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » za jul 16, 2005 8:22 pm

Amibor schreef:Ik moet zeggen dat het altijd slimmer is om op zulke avonden meer heavy metal te boeken dan andere stijlen. Mensen die black/death gaaf vinden, kunnen een heavy metal band ook zeker wel apprecieren. Andersom is dat absoluut niet het geval.
Inderdaad, eens lekker niet met de armpjes over elkaar grim kijken of in een kankerpit belanden, maar headbangen op een lekker enthausiaste heavy metal band. Voor wat old school thrash ben ik ook enorm te vinden. Maar probeer Highway Chile, die oude rakkers zijn ook weer bezig, de gekken.

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Richard

Bericht door Richard » za jul 16, 2005 8:22 pm

HC staat binnenkort in schiedam trouwens.
HAHA neen.

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » za jul 16, 2005 8:23 pm

Richard schreef:HC staat binnenkort in schiedam trouwens.
Joh, in total music?

Took
Contacteer:

Bericht door Took » za jul 16, 2005 8:24 pm

Richard schreef:Ik hoop dat jullie het voor elkaar krijgen een iets gemengder samenstelling te regelen.

Zo'n black/death kunstje kan iedereen en doet ook iedereen. Heb eens lef en boek een paar vette powermetal en Heavy Metal bands.
Om vervolgens net zo'n fiasco te krijgen als Ragnarock? Nee dankje.

Een black/death "kunstje" kan ook niet iedereen. Wij kregen met de line-up van vorig jaar meer dan 400 man binnen. Dat heb ik weinig zalen en/of mensen zien doen de afgelopen tijd.
En of het coverbands zijn boeit me ook geen hol, die krijgen de zaal altijd plat (weer eens iets anders dan 10 headbangende gasten met daarachter zo'n 300 met de handen in de zak).

Megaseth, Stormrider, die Slayer coverband van KoM05 etc.
Er zijn zat coverbands. Wellicht boeken wij er ook 1, maar ik vraag mij af of daar daadwerkelijk extra mensen op afkomen.
Of je boekt gewoon Brutus, Onheil, Inhume, Conquestador, Officium Trieste en laat je Altar headlinen.
En heb je meer bandleden dan betalende bezoekers binnen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » za jul 16, 2005 8:24 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Inderdaad, eens lekker niet met de armpjes over elkaar grim kijken of in een kankerpit belanden, maar headbangen op een lekker enthausiaste heavy metal band. Voor wat old school thrash ben ik ook enorm te vinden. Maar probeer Highway Chile, die oude rakkers zijn ook weer bezig, de gekken.

Natuurlijk moet er een beetje variatie zijn, maar wat meer Heavy en thrash mag na vorig jaar wel.
En zeg ik het nog 1 keer, Stormrider, en je hebt zowiezo een feest.

Richard

Bericht door Richard » za jul 16, 2005 8:26 pm

ok dude.
HAHA neen.

Vorck

Bericht door Vorck » za jul 16, 2005 8:28 pm

neeee niet alleen thrash en gay metal met mensen met krulletjes!
LHURGOYF

Daeminion

Bericht door Daeminion » za jul 16, 2005 8:30 pm

Bolt Thrower. Tegen die tijd hebben ze volgens mij hun nieuwe album al uit, Engeland is niet duur qua transportkosten, alleen de prijs van de band zelf weet ik niks over. Van eventuele tours van ze heb ik ook nog niks vernomen.

En met Stormrider stel je een gedeelte van het publiek al tevreden, aangezien ze bij velen populair zijn vanwege het feit dat ze meer dan goed hun covers ten gehore kunnen brengen. Die lijken me dus ook een goeie optie.

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » za jul 16, 2005 8:30 pm

Rattlehead schreef:Mocht Razor gaan touren met een nieuw album dan regel ik het zelf wel ! :wink:

Is het geen idee om er een NWOBHM in te stoppen> voor Satan zou ik wel dat pokkeeind reizen.....
Ja, maar ik denk dat Satan iets te true en duur is voor Wackeningen.

nightwing

Bericht door nightwing » za jul 16, 2005 8:33 pm

Dissection schreef:[..]

Omdat we de vorige editie daar ook hielden...
ja en ik vond het een gave locatie! best leuke zaal, leuke metalmarket ernaast. en een eetkelder eronder. Gaver kan niet!
www.last.fm/user/robenroll

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » za jul 16, 2005 8:34 pm

Maar er zijn nog genoeg leuke New Wave bandjes die nog spelen, zoals

Raven
Witchfynde
Demon
holocaust
Fist
Diamond Head
Angel Witch
Elixir
Girlschool
Cloven Hoof
Chateaux
Axis

Dus keuze zat, naast de flikkerige extreme metalbandjes.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » za jul 16, 2005 8:34 pm

Daeminion schreef:Bolt Thrower. Tegen die tijd hebben ze volgens mij hun nieuwe album al uit, Engeland is niet duur qua transportkosten, alleen de prijs van de band zelf weet ik niks over. Van eventuele tours van ze heb ik ook nog niks vernomen.
Klopt, maar Bolt Thrower doet altijd dezelfde zalen aan, of je moet met veel geld over de brug komen. Uiteraard zou ik bijzonder graag Bolt Thrower als headliner hebben, maar ik vrees dat dat er niet in zit.
En met Stormrider stel je een gedeelte van het publiek al tevreden, aangezien ze bij velen populair zijn vanwege het feit dat ze meer dan goed hun covers ten gehore kunnen brengen. Die lijken me dus ook een goeie optie.
Klopt, maar komen mensen ook speciaal voor Stormrider kijken en zijn daarvoor bereid iets van 15€ te betalen? Het is meer een "leuk meegenomen" band, dan een band waarvoor je zo'n eind reist/speciaal komt, althans, op een festival dan. Dikke kans dat ze namelijk een tijdje later in de buurt spelen voor 5€ entree.

Sargatanas

Bericht door Sargatanas » za jul 16, 2005 8:35 pm

Saxon 747 schreef:Maar er zijn nog genoeg leuke New Wave bandjes die nog spelen, zoals

Angel Witch

Dus keuze zat, naast de flikkerige extreme metalbandjes.
Zou heel erg gaaf wezen.

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » za jul 16, 2005 8:35 pm

Dissection schreef:[..]

Klopt, maar komen mensen ook speciaal voor Stormrider kijken en zijn daarvoor bereid iets van 15€ te betalen? Het is meer een "leuk meegenomen" band, dan een band waarvoor je zo'n eind reist/speciaal komt, althans, op een festival dan. Dikke kans dat ze namelijk een tijdje later in de buurt spelen voor 5€ entree.
Hoeveel bands wil je in totaal laten spelen en hoeveel daarvan worden 'grote namen'?

nightwing

Bericht door nightwing » za jul 16, 2005 8:35 pm

Saxon 747 schreef:
Anders:
Influence (NL heavy)
die geven een best leuke live show weg ja! Zijn 2e geworden in de Metal Battle finale. Probeer anders ook eens de winnaar van de Metal Battle finale. Portall, geven beukende shows weg! zou een goede opener zijn.
www.last.fm/user/robenroll

Took
Contacteer:

Bericht door Took » za jul 16, 2005 8:40 pm

Saxon 747 schreef: Hoeveel bands wil je in totaal laten spelen en hoeveel daarvan worden 'grote namen'?
2 grote, 2 middel en 2 of 3 kleine bands.
nightwing schreef: die geven een best leuke live show weg ja! Zijn 2e geworden in de Metal Battle finale. Probeer anders ook eens de winnaar van de Metal Battle finale. Portall, geven beukende shows weg! zou een goede opener zijn.
Fijn, maar trekt het ook volk? Juist...
Ik geef dan liever de voorkeur aan een lokale band. Vorig jaar hadden we ook Soulreaver en Serenade of Darkness staan, die kwamen ook uit de buurt.

Overigens spelen er geen bands die op het vorige fest hebben gespeeld. (Om gezanik voor te zijn)
Laatst gewijzigd door Took op za jul 16, 2005 8:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » za jul 16, 2005 8:41 pm

En als er 1 of 2 echte metal bands tussen staan komt er meteen niemand meer.

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » za jul 16, 2005 8:46 pm

-Leng t'che
-Rotten Sound
-Kutschurft

Dat zijn bands waar ik wel mee kan leven.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Daeminion

Bericht door Daeminion » za jul 16, 2005 8:49 pm

Klopt, maar Bolt Thrower doet altijd dezelfde zalen aan, of je moet met veel geld over de brug komen. Uiteraard zou ik bijzonder graag Bolt Thrower als headliner hebben, maar ik vrees dat dat er niet in zit.
Is Bolt Thrower er dan zo gehecht aan om telkens in dezelfde zalen te spelen? Apart dat ze dan ineens meer geld zouden vragen als ze de mogelijkheid hadden om in een andere toko te kunnen spelen. Maar als dat echt zo is, het zij zo dan.

Een persoon als Marcel Coenen zal met z'n band wel degelijk mensen aantrekken ja en zal niet zo snel te boek staan als een 'meegenomen' band denk ik. En bij die 15€ moet je er ook bijrekenen dat ze daarvoor nog meerdere (bekendere) bands te zien krijgen.

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » za jul 16, 2005 9:02 pm

Duidelijk Jaded trouwens, geile wijven!

www.jadedrocks.com

Afbeelding
Could you say no to that?

Martine

Bericht door Martine » za jul 16, 2005 9:04 pm

Daeminion schreef:
Is Bolt Thrower er dan zo gehecht aan om telkens in dezelfde zalen te spelen? Apart dat ze dan ineens meer geld zouden vragen als ze de mogelijkheid hadden om in een andere toko te kunnen spelen. Maar als dat echt zo is, het zij zo dan.

Een persoon als Marcel Coenen zal met z'n band wel degelijk mensen aantrekken ja en zal niet zo snel te boek staan als een 'meegenomen' band denk ik. En bij die 15€ moet je er ook bijrekenen dat ze daarvoor nog meerdere (bekendere) bands te zien krijgen.
Ik kom voor Stormrider zeker mijn bedje uit. Enorm gave band!

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » za jul 16, 2005 9:07 pm

K3 trekt veel publiek, wil je zoiets Dissection? Wil je er nog flink aan verdienen ofzo omdat je zo bent aan het zeiken dat bands niet genoeg publiek trekken?
Maarja, dit topic is vrij zinloos aangezien niemand hier open minded genoeg is om bands uit een ander genre te noemen. Tot nu toe noemt bijna iedereen bands uit 1 metal stroming.
Ik denk dat je beter 1 grote publiekstrekker kunt boeken en dan voor de rest alleen maar kleinere (lokale) bandjes.
Ik denk dat Black niet zoveel publiek zou trekken aangezien de meeste van die ventjes verwend zijn en wel wachten tot ze in de buurt spelen. Maar bij thrash heb je van die gekken zoals !slayer! en Defenderofsteel die het halve land doorreizen voor een bandje :wink:
Terug van weg geweest

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » za jul 16, 2005 9:09 pm

Knevelaer schreef:K3 trekt veel publiek, wil je zoiets Dissection? Wil je er nog flink aan verdienen ofzo omdat je zo bent aan het zeiken dat bands niet genoeg publiek trekken?
Maarja, dit topic is vrij zinloos aangezien niemand hie open minded genoeg is om bands uit een ander genre te noemen. Tot nu toe noemt bijna iedereen bands uit 1 metal stroming.
Ik denk dat je beter 1 grote publikestrekker kunt boeken en dan voor de rest alleen maar kleinere lokale bandjes.
Ik denk dat Black niet zoveel publiek zou trekken aangezien de meeste van die ventjes verwend zijn en wel wachten tot ze in de buurt spelen. Maar bij thrash heb je van die gekken zoals !slayer! en Defenderofsteel die het halve land doorreizen voor een bandje :wink:
Ik ben het niet met je eens. Ik wil best bands uit andere genres noemen, maar ik heb geen flauw idee hoeveel je voor zo'n band betaald en of ze wel willen spelen. Voor Mayhem zou ik als organisator nog geen 15 euro willen neerleggen, maar ik denk niet dat ze daar tevreden mee zijn. Iedereen noemt bands uit zijn eigen hoekje, zodat Dissection en Tokus zich daar een beetje in kunnen verdiepen en kijken of het wat is.

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » za jul 16, 2005 9:16 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Ik ben het niet met je eens. Ik wil best bands uit andere genres noemen, maar ik heb geen flauw idee hoeveel je voor zo'n band betaald en of ze wel willen spelen. Voor Mayhem zou ik als organisator nog geen 15 euro willen neerleggen, maar ik denk niet dat ze daar tevreden mee zijn. Iedereen noemt bands uit zijn eigen hoekje, zodat Dissection en Tokus zich daar een beetje in kunnen verdiepen en kijken of het wat is.
Nou als er weer 400-500 mensen komen en iederene betaald 15 euro dan verdienen ze dus zo'n 6000 euro aan entree alleen. Een pilsje kost 1,40 ofzo? Ik gok dat men gemiddleld zo'n 8 pilsjes per man drinkt ofzo, dat is dus dan ongeveer 4500 euro nog eens. Dat is dan dus meer dan 10.000 euro en je zou daar toch wel wat aardige bandjes mee moeten kunnen boeken. Ik denk dat je voor een vrij grote band zo'n 2000-3000 euro kwijt bent. En zo'n 500 voor een lokal bandje. Dus reken maar uit. Maar ik snap het niet, als zoveel mensne Stormrider noemen, boek ze dan gewoon! Ze zullen echt niet voor niks worden genoemd! Er zijn misschien mensne die niet voor de headliner gaan maar meer voor de gezelligheid en dan kan een band als Stormrider toch de doorslag geven om toch te gaan.
Terug van weg geweest

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » za jul 16, 2005 9:17 pm

Knevelaer schreef:[..]
Maar ik snap het niet, als zoveel mensne Stormrider noemen, boek ze dan gewoon! Ze zullen echt niet voor niks worden genoemd! Er zijn misschien mensne die niet voor de headliner gaan maar meer voor de gezelligheid en dan kan een band als Stormrider toch de doorslag geven om toch te gaan.
Dat ben ik met je eens. Als het weer zo ruk is als vorig jaar, kom ik denk ik dit keer wel, gewoon, voor de gezelligheid. En dan is een bandje als Stormrider erg gaaf.

dako

Bericht door dako » za jul 16, 2005 9:22 pm

Het lijhkt mij bij voorbaat al een gelaagd feestje als de Rotterdamse Glamrock-band HoTT zou komen.

Afbeelding

Ik heb deze band nu twee keer live gezien, en allebei de keren was het een geweldig feest.
Ze maken gigantische over-the-top muziek (titels als 'Lick My Balls'en 'She Is Barely Legal' spreken al voor zich), en een geweldige show. Dee Snider-like make-up, Motley Crüe/Skid Row-achtige muziek, en een enthousiasme die geheid de hele zaal inslaat.

Iedereen die ze gezien heeft zal het met me eens zijn, dit is een gegarandeerd succes.

Ook de foto's op deze site spreken voor zich, neem ik aan.

Mocht er interesse zijn, dan kan ik contact opnemen met de band, en dan denk ik dat er zeker wel wat te regelen valt.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Vorck

Bericht door Vorck » za jul 16, 2005 9:23 pm

tsk stormrider nog nooit vangehoord en 4 mensen is niet "veel"

en black fans reizen niet? tis zelden dat er een fatsoenlijke black band optreed en als er iets fatsoenlijks komt is 1 zon band genoeg om doorslag te geven
LHURGOYF

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » za jul 16, 2005 9:24 pm

dako schreef:Het lijhkt mij bij voorbaat al een gelaagd feestje als de Rotterdamse Glamrock-band HoTT zou komen.

Afbeelding

Ik heb deze band nu twee keer live gezien, en allebei de keren was het een geweldig feest.
Ze maken gigantische over-the-top muziek (titels als 'Lick My Balls'en 'She Is Barely Legal' spreken al voor zich), en een geweldige show. Dee Snider-like make-up, Motley Crüe/Skid Row-achtige muziek, en een enthousiasme die geheid de hele zaal inslaat.

Iedereen die ze gezien heeft zal het met me eens zijn, dit is een gegarandeerd succes.

Ook de foto's op deze site spreken voor zich, neem ik aan.

Mocht er interesse zijn, dan kan ik contact opnemen met de band, en dan denk ik dat er zeker wel wat te regelen valt.
Zou gaaf zijn, eerst Hott, een paar afzichtelijke gozers die jaren 80 metal maken en daarna Jaded, 4 geile wijven die jaren 80 metal maken. Flikker er dan voor de rest maar blekkie bij, het boeit me geen flikker, ik ga dan Jaded leden pimpen, hahahahaha.

Laus
Contacteer:

Bericht door Laus » za jul 16, 2005 9:26 pm

goed idee Daak.

Of er nou genoeg volk op af komt of niet, voor mij wordt zo'n festival pas echt interessant als er uit zoveel mogelijk genres bandjes komen. Gewoon lekker divers. Wat dan de grote en kleine bandjes zijn boeie.

Helaas hebben wij tegen die tijd nog geen demo waarschijnlijk. Maar houdt voor 2007 vast een plekje vrij voor Piledriver ...

ouwe

Bericht door ouwe » za jul 16, 2005 9:46 pm

waarom moet ik daarbij aan carmageddon denken? hehe

maar ik bne ook voor variatie, zo trek je veel publiek. paar lokale talentvolle bandjes, en 2 grotere bands. probeer anders desaster? dat trekt redelijk wat volk en het is altijd headbangen geblazen. en als top van de vuurpijl: ik kom dan ook

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » za jul 16, 2005 9:51 pm

ouwe schreef:waarom moet ik daarbij aan carmageddon denken? hehe

maar ik bne ook voor variatie, zo trek je veel publiek. paar lokale talentvolle bandjes, en 2 grotere bands. probeer anders desaster? dat trekt redelijk wat volk en het is altijd headbangen geblazen. en als top van de vuurpijl: ik kom dan ook
Yes!

Maar aan welke bands denken de organisatoren zelf?

Trouwens, Exciter zou ook erg gaaf zijn!

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za jul 16, 2005 9:53 pm

Blaze, Masterplan, Thurisaz (de Belgische), Equilibrium, Thunderbolt (de Poolse)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Vorck

Bericht door Vorck » za jul 16, 2005 9:54 pm

effe wat argumenten voor severe torture en rompeprop en carach angren: niet duur goed en trekt volk en is lokaaal :wink:

edit oh en het zou te gek zijn als je arthemesia strikt, die gasten zijn ubervet en komen binnenkort met een neiuw album en hebben altijd al gezegt te touren langs NL www.arthemesia.blackmetal.fi 8)
Laatst gewijzigd door Vorck op za jul 16, 2005 9:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
LHURGOYF

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » za jul 16, 2005 9:54 pm

Of gewoon King Diamond als headliner, dat trekt ook lui.

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » za jul 16, 2005 9:55 pm

Saxon 747 schreef:Of gewoon King Diamond als headliner, dat trekt ook lui.
Dat was ik ook al aan het denken :D Dat zou echt zo heerschend zijn maar vragen die niet erg veel voor een optreden?
Terug van weg geweest

Gesloten