Bootleg? Weet je dat zeker?nuberus schreef:[..]
bootje
Lunar Aurora
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
ik heb zelf Seelenfeuer en dat is een leuke melodieuze black metal plaat, al bevat deze cd slechts fracties van de latere geniale vindingrijkheid.
Vanwege de details en de sfeer heb ik em nog regelmatig opstaan.
Persoonlijk luister ik er liever naar dan Zyklus, maar dat is meer vanwege het iets meer pakkende karakter.
Persoonlijk luister ik er liever naar dan Zyklus, maar dat is meer vanwege het iets meer pakkende karakter.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Zyklus is je iets te hoog gegrepen?Jeroen schreef:ik heb zelf Seelenfeuer en dat is een leuke melodieuze black metal plaat, al bevat deze cd slechts fracties van de latere geniale vindingrijkheid.
Verbaast me niks.
Kop dicht, Thorko
- Jeroen
- Contacteer:
neuh, dat zeker niet.
Maar Seelenfeuer is meer een plaat die je voor de lol even opzet als achtergrondmuziek.
Zyklus is meer een album waar je goed voor moet gaan zitten om er in op te kunnen gaan.
Je trekt je conclusies weer te snel..vriend
Maar Seelenfeuer is meer een plaat die je voor de lol even opzet als achtergrondmuziek.
Zyklus is meer een album waar je goed voor moet gaan zitten om er in op te kunnen gaan.
- XnegativeX
- Contacteer:
- Jeroen
- Contacteer:
ik ben het dan meer met NegativeX eens.Gangrad schreef:Seelenfeuer is naar mijn mening complexer dan welk ander LA-werk ook. En al zeker geen achtergrond-muziek
Het werk is best complex, maar neigt meer naar chaotisch, ook vanwege de niet al te beste productie.
- XnegativeX
- Contacteer:
Weet ik. Ik zeik ook maar wat.Jeroen schreef:neuh, dat zeker niet.
Neem eens een pak zout tot je, joh.
Off topic: Moest je die Maiden single cd's nou nog eigenlijk? Die 2 Run To The Hills dingen, dus.
Kop dicht, Thorko
- Jeroen
- Contacteer:
tja, ik kan gewoon weinig hebben de laatste tijd.Plaag schreef:[..]
Weet ik. Ik zeik ook maar wat.
Neem eens een pak zout tot je, joh.
Off topic: Moest je die Maiden single cd's nou nog eigenlijk? Die 2 Run To The Hills dingen, dus.
Ik heb geen zin om redenen open op tafel te gooien.
die singles..ach..ik moet nog even bekijken hoe ik met de financiën zit
Gauw kopen dan. Ik had mazzel met die; trof hem ergens in een tweedehands bak aan voor 7 euri.
Vergeleken met Zyklus zou je kunnen zeggen dat de nummers iets minder zorgvuldig zijn opgebouwd, maar dat neemt niet weg dat ze ook toen al schitterende melodieen componeerden. Het album heeft een krachtige sound, de vocals staan harder in de mix waardoor ze wat gemener klinken.
Vergeleken met Zyklus zou je kunnen zeggen dat de nummers iets minder zorgvuldig zijn opgebouwd, maar dat neemt niet weg dat ze ook toen al schitterende melodieen componeerden. Het album heeft een krachtige sound, de vocals staan harder in de mix waardoor ze wat gemener klinken.
The True North, Strong and Free
Ff zitten graven betr. Seelenfeuer shirt:
The SEELENFEUER shirt was done 8 years ago by our former label Voices Prod.
In cooperation with another label, should be sold out since ages (the
original), BLAKK ATAKK from Germany did some reedition without our
permission and this reedition is also of bad quality...
Regards,
Whyrhd
Er bestaan dus twee versies, 1 originele en 1 bootleg shirt.
The SEELENFEUER shirt was done 8 years ago by our former label Voices Prod.
In cooperation with another label, should be sold out since ages (the
original), BLAKK ATAKK from Germany did some reedition without our
permission and this reedition is also of bad quality...
Regards,
Whyrhd
Er bestaan dus twee versies, 1 originele en 1 bootleg shirt.
En de man zal heersen.
- ruben somewhere online
Compleet euforisch ben ik ook niet, maar het is denk ik wel echt één van de betere black-metal bands die ik ken (goed, ik ken er dan ook niet veel..). Ik ken alleen het album 'Elixir Of Sorrow' . Hoe is de rest in vergelijking met dit album?Meltdown schreef:Compleet euforisch zoals jij ben ik er nog niet over.
ZEG!
Mond is ongelooflijk.
Wie vindt dat ze veel directer zijn op dit album (wat ik al vaak gehoord heb, dat ze directer zijn), moet nog maar eens goed luisteren. Ik schijn een gave te bezitten om in één keer te horen dat dit een weergaloos meesterwerk is, zo vreselijk goed, zo GODVERDOMME! hoe zeg je dat?!
Ongelooflijk.
Halen, iedereen. En rap een beetje!
Mond is ongelooflijk.
Wie vindt dat ze veel directer zijn op dit album (wat ik al vaak gehoord heb, dat ze directer zijn), moet nog maar eens goed luisteren. Ik schijn een gave te bezitten om in één keer te horen dat dit een weergaloos meesterwerk is, zo vreselijk goed, zo GODVERDOMME! hoe zeg je dat?!
Ongelooflijk.
Kop dicht, Thorko
Een gave, wat lul je nou man. Ik stuur je nog een keer een promo door.Plaag schreef:ZEG!
Mond is ongelooflijk.
Ongelooflijk.

Ouwehoer dat je er bent, ik zeg je nog zo, laat het ff inzinken voor je je relaas doet. Maar nee.
En de man zal heersen.
- Sandr
- Contacteer:
vind nu nog maar eens een winkel die open isPlaag schreef: Halen, iedereen. En rap een beetje!
ik zal het wel eens beluisteren, ik ben namelijk wel een liefhebber van geniale black metal
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
Nergens voor nodig, Nuubje. Ik weet zelf wel wanneer iets goed is of niet. En hoe goed. En zo.nuberus schreef:[..]
Een gave, wat lul je nou man. Ik stuur je nog een keer een promo door.Het is buiten kijf dat Mond een directer album is, met name door de heldere en volle productie wat op oudere releases niet het geval is. Daardoor hoor je alle klanken dus veel directer, waar het op oudere releases wat meer verstopt zit, ergo de structuur van Mond is meer open.
Ouwehoer dat je er bent, ik zeg je nog zo, laat het ff inzinken voor je je relaas doet. Maar nee.
En..
En in eerste instantie word je al murw gebeukt door het imposante karakter van "Mond".
Dit is mijn muziek, mijn band.
Jij bepaalt niks, daar kan je niet bij, niemand. NIEMAND!
Dit is (bij mij) geen kwestie van bezinken, dit is een kwestie van overrompeld worden.
Kop dicht, Thorko
Daar gaat het niet om, maar je denkt te kunnen melden dat Mond niet directer is. Dat is ie wel, nogmaals een schoon geluid en vollere productie maken de composities sowieso "open" in vergelijking met ouder materiaal. Daar kun je niet omheen, het is een zogenaamd en duidelijk hoorbaar feit.Plaag schreef:[..]
Nergens voor nodig, Nuubje. Ik weet zelf wel wanneer iets goed is of niet. En hoe goed. En zo.
En..
En in eerste instantie word je al murw gebeukt door het imposante karakter van "Mond".
Dit is mijn muziek, mijn band.
Jij bepaalt niks, daar kan je niet bij, niemand. NIEMAND!
Dit is (bij mij) geen kwestie van bezinken, dit is een kwestie van overrompeld worden.
Laten zinken is iets wat je zelf altijd propageert, dus ga mij niet vertellen dat het in dit geval anders is, omdat het jouw band is. Komt bij dat subjectiviteit momenteel hoogtij viert als het om Lunar Aurora gaat. Dat wil ik juist voorkomen, voordat ik gekke dingen ga roepen zoals jij. Ik bedoel jezelf een gave toedichten....daar heb je een bloemennaam voor he.
En de man zal heersen.
- XnegativeX
- Contacteer:
Je bent onwetend, kneus. Of jij in mijn kop kan kijken.nuberus schreef:[..]
Daar gaat het niet om, maar je denkt te kunnen melden dat Mond niet directer is. Dat is ie wel, nogmaals een schoon geluid en vollere productie maken de composities sowieso "open" in vergelijking met ouder materiaal. Daar kun je niet omheen, het is een zogenaamd en duidelijk hoorbaar feit.
Laten zinken is iets wat je zelf altijd propageert, dus ga mij niet vertellen dat het in dit geval anders is, omdat het jouw band is. Komt bij dat subjectiviteit momenteel hoogtij viert als het om Lunar Aurora gaat. Dat wil ik juist voorkomen, voordat ik gekke dingen ga roepen zoals jij. Ik bedoel jezelf een gave toedichten....daar heb je een bloemennaam voor he.
Nee dus.
Doei!
Kop dicht, Thorko
"The black vinyl version of Lunar Aurora's "Mond" album has arrived and will delivered the next days.XnegativeX schreef:Geen ruzie maken kinders.
Wanneer komt Mond eigenlijk uit?
Dat is pas belangrijke informatie.
Unfortunately there are some problems with the clear vinyl in the manufactory, so it is possible that we have to change this version into blue colour or do it also in black vinyl."
Cd is ook al uit....en het is geen ruzie hoor. Hooguit wat arrogantie de kop indrukken, want daar kan ik niet tegen.
En de man zal heersen.
- XnegativeX
- Contacteer:
Tuurlijk, ik loop gewoon ff te nichten.Plaag schreef:[..]
En jij moet niet alles letterlijk nemen.
Korreltje zout, enzo.
Voor de rest is Mond weer een wonderbaarlijke trip, dit keer een agressievere. En, hier komt ie, een directe klap in je smoel. Geen rookgordijnen door een wat ruizige productie of vele lagen instrumenten (alhoewel er wel degelijk een gigant van een diepte in zit). Neen, dit is open, donker, koud, toch rauw en bovenal schitterend! Godver, dit is domweg schitterend dat ze een keer hun aggressievste smoel laten zien en nog steeds als zichzelf klinken. Zeker volle maan geweest tijdens de opname....
En de man zal heersen.
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
vertaal het even wil je.nuberus schreef:En de schitterende teksten....:
Schritt fur Schritt
sah ich erneut
eine alte Welt,
sah ich erneut,
was ich bereits
zu kennen glaubte.
Mooi.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]
- Chucknorris