Ancient, Forgotten Tomb en Winter Of Sin 7 oktober
- Chucknorris
wat een politiek correct antwoord.. dit wisten wij al langer!Regeer schreef:Het is nu officieel dat Forgotten Tomb niet meegaat. Vind het wel zo eerlijk dit te melden, aangezien velen voor deze band komen.
Reden:
De bassist heeft geen vrij kunnen krijgen.
Spijtig!
Verneem dit net van de bassist van Ancient.
Dat is onzin, want tot op de dag van gisteren ging alles nog gewoon door.Chucknorris schreef:[..]
wat een politiek correct antwoord.. dit wisten wij al langer!
Alles daarvoor was gewoon gelul in de ruimte.
Die gast van Ancient had steeds contact met FT en tegen hem zeiden ze tot gister dus dat het nog gewoon door ging.
Of de lui van Forgotten Tomb weten zelf van elkaar niet wat ze beloven, toezeggen of afspreken. Lekkere communicatie in je band, dan...
Verwacht van die sites niet dat ze up-to-date zijn. Baroeg al helemaal niet.Mendel schreef:Verdomme.. balen.
Wel raar dat het zo onduidelijk is, op de poster staat Forgotten Tomb en op de vera-site staat niet dat het gecanceld is..
Ik vernam dit ook pas gister uit eerste hand, en ik ga noch over de programmering of de sites. Ken die gast van Ancient goed en hij zocht via mij contact met Wokkel, de (mede-)programmeur en organisator van deze 2 shows.
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
dat is helemala geen gelul want forgotten tomb heeft enkele maanden geleden al aangegeven dat ze niet zouden spelen..
kijk, dat jij nu pas dit neiwus van de bassist van anacient hoord, betekend antuurlijk neit dat jij de erste bent die dit al wist....
hahahaha
kijk, dat jij nu pas dit neiwus van de bassist van anacient hoord, betekend antuurlijk neit dat jij de erste bent die dit al wist....
hahahaha
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
- Heer-Snader
ene draa heb je helmal geijk in vnid ik okoik stamp je kapot schreef:dat is helemala geen gelul want forgotten tomb heeft enkele maanden geleden al aangegeven dat ze niet zouden spelen..
hahahaha

ik denk.............................van wel
- grafdelver
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
- Chucknorris
Inderdaad!grafdelver schreef:Baroeg heeft VANDAAG van Wokkel, de tour organisator, te horen gekregen dat FT niet doorgaat, omdat de bassist niet mee kan. Precies wat Regeer gepost heeft dus. Dat het al maanden niet door zou gaan, is slap gelul.
De agenda op de site van Baroeg wordt wekelijks ververst trouwens...
Ziet u wel

Toen die roddels werden verspreid over het niet spelen van FT heb ik direct aan Ancient gevraagd hoe het zat.
Zj wisten toen van niets en gaven zelfs aan dat FT zelf pissed was dat er werd rondverteld dat ze NIET zouden spelen.
Speelt/speelde Wokkel niet in Fenris ofzo?grafdelver schreef:Baroeg heeft VANDAAG van Wokkel, de tour organisator, te horen gekregen dat FT niet doorgaat, omdat de bassist niet mee kan. Precies wat Regeer gepost heeft dus. Dat het al maanden niet door zou gaan, is slap gelul.
De agenda op de site van Baroeg wordt wekelijks ververst trouwens...
I came not to send peace...but a sword...And I have made...WAR!
- Chucknorris
- grafdelver
De geruchten deden al een tijdje de ronde ja, dat heb ik ook gelezen joh.ik stamp je kapot schreef:ik stamp je kapot
BerichtGeplaatst: Zo Sep 11, 2005 11:32 am
ik dacht dat forgotten tomb hier niet meer aan mee deed?
nou, hoe kan eht al dat ik het op 11 september het al wist?
@ Regeer: waarom kon FT niet gewoon met een andere bassist / zonder bassist komen eigenlijk?
Belangrijker: Iemand nog tips voor een vervanger?
-
-
- grafdelver
Waar haal je die 2 dagen van tevoren vandaan ???grafdelver schreef:[..]
De geruchten deden al een tijdje de ronde ja, dat heb ik ook gelezen joh.
@ Regeer: waarom kon FT niet gewoon met een andere bassist / zonder bassist komen eigenlijk?
Op zo'n korte termijn studeer je niet ff een repertoir in, heh?
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
mwoa.... ik had het best willen proberen... weer een goede gelegenheid om me te bezatten emt misetr morbido... zal ik eens in hun busje kotsen als tegenprestatie dat morbid mijn bank eens onder heeft gekotst... hahaha
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....
-
- Chucknorris
- Violent God
- Contacteer:
-
- Blood&Ashes
Onderbouw dan eens waarom ze volgens jou zo slecht zijn?Blood&Ashes schreef:Inderdaad. Ancient speelde erg sterk. Alleen jammer van de technische problemen tijdens dat optreden. Winter of Sin was nog net om aan te horen, maar As It Burns was dikke bagger. Ik heb zelden zo'n slechte band gezien.
Ik bedoel, het kan niet je smaak zijn, maar dan hoeft een band nog niet slecht te zijn.
- Chucknorris
- Blood&Ashes
Het hele optreden kwam op mij nogal knullig over. Die gitarist danste over het podium alsof 'ie regelrecht uit één of andere boyband gehaald was en die zanger stond zo stijf als een plank. Geen van de bandleden had enige interactie met het publiek.Regeer schreef:[..]
Onderbouw dan eens waarom ze volgens jou zo slecht zijn?
Ik bedoel, het kan niet je smaak zijn, maar dan hoeft een band nog niet slecht te zijn.
Bovendien vond ik ook nog eens dat ze slecht speelden.
Was idd niet hun beste optreden. Toch is het zeker een goeie band. Ze winnen niet voor niets prijzen bij Metal-battles. De muziek is erg technisch en minder toegankelijk als je er niet mee bekend bent.Blood&Ashes schreef:[..]
Het hele optreden kwam op mij nogal knullig over. Die gitarist danste over het podium alsof 'ie regelrecht uit één of andere boyband gehaald was en die zanger stond zo stijf als een plank. Geen van de bandleden had enige interactie met het publiek.
Bovendien vond ik ook nog eens dat ze slecht speelden.
Bovendien is er geen woord gerept over het feit dat ze de dag zelf pas hoorden dat ze moesten spelen omdat Forgotten Tomb het liet afweten.
Ze waren dus verrast en onvoorbereid, maar stonden er wel weer!
Maar komen vervolgens amper de provincie uit...Dat je een prijs wint in een wedstrijd, is niet meteen een garantie tot goede muziek.Regeer schreef:[..]
Was idd niet hun beste optreden. Toch is het zeker een goeie band. Ze winnen niet voor niets prijzen bij Metal-battles.
Necrophagist is technisch... As it Burns is gewoon een nederlandse band, niets meer, niets minder. Of ze moeten het afgelopen jaar ineens een enorme omslag qua stijl hebben gemaakt.De muziek is erg technisch en minder toegankelijk als je er niet mee bekend bent.
Als band heb je dan dus 2 keuzes:Bovendien is er geen woord gerept over het feit dat ze de dag zelf pas hoorden dat ze moesten spelen omdat Forgotten Tomb het liet afweten.
Ze waren dus verrast en onvoorbereid, maar stonden er wel weer!
*Alle optredens meepakken, ookal ben je onvoorbereid
*Enkel de optredens doen waar je goed op voorbereid bent
Op de dag zelf beslissen of je een optreden doet is erg riskant, tenzij je minimaal wekelijks in de repetitieruimte een paar nummers van de set repeteert.
Ik snap best dat de band graag wilt spelen, maar gezien de reacties in dit topic, was het wellicht geen verstandige zet.
[url]http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=15615&highlight=[/url]
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
Dat was ook te merken aan hun interview destijds in de Aardschok "we moeten de provincie eens uitkomen"...Regeer schreef:Hah,hah,hah!
Dat meneer er nog nooit van gehoord heeft (omdat ie waarschijnlijk net als de meesten hier een uur rijden al te ver vindt) wil niet zeggen dat ze niet de provincie uitkomen. Ze hebben al optredens door het hele land gedaan.
[url]http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=15615&highlight=[/url]
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's