Neurotic Deathfest 2006, Dynamo Eindhoven.
- Soulcollector
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Kijk! Dit zijn opzich wel goede berichten, Eindhoven is voor mij niet veel verder dan Rotterdam, alleen met de trein wel iets lastiger te berijken. Dat er nu twee podia en 15 bands spelen is natuurlijk wél te gek! Godless Truth en vooral Mental Horror zijn alvast twee zeer gave bands. Gaat een zeer gezellig feesje worden daar in Dynamo.
hehe...tis ook altijd wat met jou.
nee, maak niet uit.
De residentie is wat ver voor mensen uit bergen, dat ervaar ik al jaren.
heeft als voordeel dat ik nooit een huis vol vreemd volk heb.
Je kent onze nieuwe victim bassist wel. die heeft dat met enige regelmaat. (dan lig ik weer eens in een hoekje te pitten.)
nee, maak niet uit.
De residentie is wat ver voor mensen uit bergen, dat ervaar ik al jaren.
heeft als voordeel dat ik nooit een huis vol vreemd volk heb.
Je kent onze nieuwe victim bassist wel. die heeft dat met enige regelmaat. (dan lig ik weer eens in een hoekje te pitten.)
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ik ga ook naar Ehv maar toch vind ik het erg jammer dat Baroeg deze keer van de dag ontdaan wordt.
Juist de kleinschaligheid en gemoedelijkheid in Baroeg was bijzonder sfeerbepalend. Van mij had het niet groter hoeven worden en 2 podia zie ik al helemaal niet zitten.
Juist de kleinschaligheid en gemoedelijkheid in Baroeg was bijzonder sfeerbepalend. Van mij had het niet groter hoeven worden en 2 podia zie ik al helemaal niet zitten.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
-
Je krijgt nu 15 bands voor dezelfde prijs als dat je er eigenlijk 10 kreeg. Ook krijg je er een grotere metalmarkt bij. Dan is wat verder reizen misschien toch de moeite waard?MetalJan schreef:Godverdomme! Ben hier echt niet blij mee. Baroeg was juist zo dichtbij. Weet niet of ik nou nog wel kom.
Neurotic Records Forum:
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Tja, aan de prijs-kwaliteitsverhouding ligt het inderdaad niet ( hoewel het voor bijvoorbeeld mij wel ruim 14 euro duurder is nu om te reizen, maar dat doet er verder niet toe), maar van mij persoonlijk hadden meer bands niet eens gehoeven.ruud schreef:[..]
Je krijgt nu 15 bands voor dezelfde prijs als dat je er eigenlijk 10 kreeg. Ook krijg je er een grotere metalmarkt bij. Dan is wat verder reizen misschien toch de moeite waard?
Ik vond de kleinschaligheid in Baroeg wel iets hebben. Een hele fijne sfeer, een gezellige meute, leuk aantal bands en de mogelijkheid om ze allemaal te zien, indien gewenst ( en tussendoor nog eff ene frietje wegsnokken) omdat ze allemaal op 1 pudium stonden.
Voor de metalmarkt heb ik geen geld dus dat is ook geen trekpleiser, alleen zout op de wonden.
Maargoed, zo valt er altijd wel wat te zeiken.
We verwachten dit jaar wat meer mensen. Zo ben ik afgelopen week naar Bolt Thrower in Baroeg geweest. Niks mis met die tent, maar toch niet heel erg relaxed als hij ramvol staat. Dit probleem zullen we in Dynamo wat minder snel krijgen lijkt me.
Neurotic Records Forum:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Yup, daar was ik ook, maar ik had in tegenstelling tot de meeste mensen geen last van de drukte. Tja, het was wat warm en plakkerig maar vooraan was ruimte zat, m`n bier kreeg ik ook wel.ruud schreef:We verwachten dit jaar wat meer mensen. Zo ben ik afgelopen week naar Bolt Thrower in Baroeg geweest. Niks mis met die tent, maar toch niet heel erg relaxed als hij ramvol staat. Dit probleem zullen we in Dynamo wat minder snel krijgen lijkt me.
En de de deathfesten de voorgaande jaren viel de drukte opzich ook heel erg mee. Het was er altijd wel druk, maar niet overmatig druk. Bovendien was het beide keren lekker weer en an zitten een hoop mensen buiten.
Nouja, we zien het wel, in Dynamo.
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik vind Dynamo opzich wel een betere keuze. Zeker ook als er meer bands kunnen spelen (hoopt nog steeds op Fleshless). Dat er meer mesen in kunnen is ook altijd mooi meegenomen, en zo hebben de duitsers ook meer kans om te komen, Eindhoven ligt voor hun immers veel dichterbij. Ook de metalmarkt en de twee podia vind ik een goed idee. beetje heen en weer lopen en in beweging blijven is altijd lekker. beetje rond zwalken door dat gebouw heen. Baroeg vind ik zowiezo wel erg klein voor een festival als dit.
- grafdelver
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik kan je in ieder geval verklappen dat Deranged niet (hoog) op onze lijst voorkomt op dit moment. Maargoed, we zijn met diverse bands aan het praten, daar komen vast nog wel een paar leuke bevestigingen uit, die veel mensen tof vinden, en sommigen uiteraard weer kut vinden 

Neurotic Records Forum:
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Zeker productief:SARPANITUM (UK) added. Line-up compleer nu:
Gorerotted (UK)
Psycroptic (AUS)
Disavowed (NL)
Avulsed (ES)
Prostitute Disfigurement (NL)
Hate (PL)
Arsebreed (NL)
Insidious Decrepancy (US)
Infected Malignity (JP)
Sanatorium (SK)
Godless Truth (CZ)
Vomit The soul (IT)
Mental Horror (BR)
Emeth (BE)
Sarpanitum (UK)
Prijs wordt 20 Euro voor 15 bands + metal market + afterparty. Tickets gaan over een paar weken on sale, en de running order wordt z.s.m. bekend gemaakt op de website (welke nog aangepast gaat worden aan de naamsverandering e.d.)
Gorerotted (UK)
Psycroptic (AUS)
Disavowed (NL)
Avulsed (ES)
Prostitute Disfigurement (NL)
Hate (PL)
Arsebreed (NL)
Insidious Decrepancy (US)
Infected Malignity (JP)
Sanatorium (SK)
Godless Truth (CZ)
Vomit The soul (IT)
Mental Horror (BR)
Emeth (BE)
Sarpanitum (UK)
Prijs wordt 20 Euro voor 15 bands + metal market + afterparty. Tickets gaan over een paar weken on sale, en de running order wordt z.s.m. bekend gemaakt op de website (welke nog aangepast gaat worden aan de naamsverandering e.d.)
Neurotic Records Forum: