Bullet for my Valentine

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Took
Contacteer:

Re: Bullet for my Valentine

Bericht door Took » di aug 24, 2010 10:41 pm

ik moet nodig de oude FAQ weer terugzetten, met daarin "blijf lekker weg uit topics over bands waar je niks aan vindt"
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Tho
Contacteer:

Bericht door Tho » di aug 24, 2010 10:46 pm

Took schreef:ik moet nodig de oude FAQ weer terugzetten, met daarin "blijf lekker weg uit topics over bands waar je niks aan vindt"
Nou aangezien die er niet staat is hij blijkbaar niet relevant, right?

Took
Contacteer:

Bericht door Took » di aug 24, 2010 10:58 pm

Tho schreef:
Took schreef:ik moet nodig de oude FAQ weer terugzetten, met daarin "blijf lekker weg uit topics over bands waar je niks aan vindt"
Nou aangezien die er niet staat is hij blijkbaar niet relevant, right?
nee, ik was te lui om 'm na de upgrade terug te zetten.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Tingis

Bericht door Tingis » wo aug 25, 2010 12:26 am

De riffs zijn inderdaad goed, maar de live-actie had het voor mij gewoon verpest :] Je hoeft het niet persoonlijk op te pakken als iemand iets minder goed zegt over een band die je goed vindt, het is niet zwart/wit.

Gijscoman

Bericht door Gijscoman » ma mei 02, 2011 9:20 am

Waarom zeiken mensen dat deze band niet echt metal is. Als je het niets vind, luister t niet. Je hoeft nog niet direct mensen er om uit te schelden of de band af te zeiken. Gelukkig gebeurt dat op dit forum niet, maar moet je al die internettrolls zien... Jammer, want het is gewoon goede muziek.

Cjmormon

Bericht door Cjmormon » ma mei 02, 2011 9:38 am

Ik kende al wel wat singles van de band maar toen ze op Fortarock bekend werden gemaakt heb ik me toch wat meer verdiept in de muziek, en ben erachter gekomen dat het gewoon lekkere muziek is. De nieuwste plaat Fever klinkt ook erg lekker! Heb ze dus een keer live gezien en vond het niks. Tot dat ik een uurtje na de show dacht, maar zo slecht waren ze toch niet?? nee dat klopt. de hele Situatie eromheen. een vriendin van mij is groot fan dus ik moest wel voor aan gaan staan (Was haar eerste concert/festival) en wat tref je daar aan, alleen maar van die springende en schreeuwende kindjes. Ik wist niet hoe snel ik daar weg moest komen dus ben maar gaan pitten, alsof je met een slappe afwasdoek en met een stel kleuters aan het pitten bent. dus al met al de hele situatie daar voor was niet helemaal 100% maar de band speelde gewoon goed!

powerpieter

Bericht door powerpieter » za mei 28, 2011 6:52 pm

ik vind tears don't fall en scream aim fire wel leuk maar ik ben ook niet zo van de BFMV

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za mei 28, 2011 6:59 pm

Gefeliciteerd met deze draak van een eerste post (m.a.w. naar het voorsteltopic) ;)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gijscoman

Bericht door Gijscoman » zo mei 29, 2011 8:40 am

Jeroen schreef:Gefeliciteerd met deze draak van een eerste post (m.a.w. naar het voorsteltopic) ;)
Ik heb dat voorsteltopic ook eigenlijk niet gedaan, bedenk ik me :D Maar ik liet wel snel even wat reacties achter, zodat die 1 er niet zo staat.

Krimhild
Altijd welkom

Bericht door Krimhild » zo mei 29, 2011 9:11 am

Gijscoman schreef:
Jeroen schreef:Gefeliciteerd met deze draak van een eerste post (m.a.w. naar het voorsteltopic) ;)
Ik heb dat voorsteltopic ook eigenlijk niet gedaan, bedenk ik me :D Maar ik liet wel snel even wat reacties achter, zodat die 1 er niet zo staat.
Ja zeg heej, ga dat dan eens even rap doen. Je moet er wel iets voor over hebben om op MF te kunnen posten.
Mediteren kun je leren!

Plaats reactie