Stevevaifan schreef:Volgens goed ingelichte bronnen schijnt Roger Waters aan de line-up toegevoegd te zijn
Ik heb zijn tourschema er eens even bij gepakt, en Waters speelt op 8 juni in Duitsland en op 12 juni in Ijsland. Lichtenvoorde ligt mooi op de route, en hij heeft nog niets staan op de tussenliggende dagen, dus dat gerucht zou wel eens kunnen kloppen...
Volgens Festivalinfo gaat Roger Waters op het Roskilde-festival het "Dark Side Of The Moon" album in zijn geheel spelen, aangevuld met een paar solo-nummers. Kijk, zo hoor ik het graag, ook al vind ik "Wish You Were Here" en "The Wall" persoonlijk nog een graadje beter. Die bewaren we dan maar voor de volgende keer.
Overigens gaat David Gilmour binnenkort ook op toernee met een weergaloze begeleidingsband, en heeft hij begin juni ook nog geen optredens geboekt. Ach, dat is waarschijnlijk wat veel gevraagd. Met een piepklein gastoptreden van Adje Vandenberg bij Whitesnake zou ik ook al wel tevreden zijn hoor.
Wat het gerucht over The Eagles betreft, dat lijkt mij wishful thinking. Die band lijkt mij te duur voor een festival. Hoewel ik ze zelf wel dolgraag een keer live zou willen zien, en helaas geen kaartje heb voor het optreden in Ahoy.