Ignite
- XnegativeX
- Contacteer:
- Beastie Meijer
Uiteindelijk gaat het om de muziek en die is nog steeds op en top.
Preken is ook tegen mijn principes. Maar ik heb Ignite een paar maanden geleden nog gezien in Drachten en het valt best wel mee. Er wordt ook best veel flauwekul verkocht en grapjes gemaakt.
Als iedereen zijn kop in het zand steekt en geen misstanden aankaart dan komt het ook niet goed. Ignite steekt zijn nek uit. Die band had al zoveel groter kunnen zijn, maar dat deert ze niet, ze zijn wie ze zijn.
Tip: Je kunt ook een biertje gaan halen tijdens zijn speeches.
Preken is ook tegen mijn principes. Maar ik heb Ignite een paar maanden geleden nog gezien in Drachten en het valt best wel mee. Er wordt ook best veel flauwekul verkocht en grapjes gemaakt.
Als iedereen zijn kop in het zand steekt en geen misstanden aankaart dan komt het ook niet goed. Ignite steekt zijn nek uit. Die band had al zoveel groter kunnen zijn, maar dat deert ze niet, ze zijn wie ze zijn.
einde bericht
- KoenM
- Contacteer:
Lol.Beastie Meijer schreef:
Ik stoor me helemaal niet aan zijn verhalen. Sterker nog, het is voor mij een pluspunt bij deze band, ook al ben ik het niet altijd (meestal wel) met hem eens. Zoals al eerder gezegd hierboven vind ik het toe te juichen dat ze hun nek uitsteken.
- John Lydon
Helemaal mee eens,zou dan bijna hopen dat die speeches langer worden.Beastie Meijer schreef:Tip: Je kunt ook een biertje gaan halen tijdens zijn speeches.
Kan ik meer bier halen.

Maar ik heb enkel bij die speeches een "Bono-gevoel". Zoals gezegd vind ik de band en hun muziek verder geweldig. Het interesseert me alleen totaal niet voor hoeveel doelen hij zich inzet. Hij gaat z'n gang maar,ik kom voor de muziek.
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....
eeeeehSouth Bay punk pioneers PENNYWISE have announced that Zoli Teglas of Orange County's IGNITE is the band's new and permanent lead singer.
Teglas, a longtime friend and tourmate, recently played a handful of So Cal shows with PENNYWISE, including the 2009 Smokeout Festival and a sold-out Holiday Benefit concert for Amnesty International at Long Beach Arena.
Teglas will join PENNYWISE on its upcoming European tour which kicks off this April. That trek will be preceded by a few warm-up West Coast dates that start on March 17 in San Diego, CA.
PENNYWISE is currently at work on a new record, its first featuring the new lineup.
Ignite is constant aan het touren, Pennywise tourde volgens mij ook best wel wat...
- Beastie Meijer
Dit staat ook nog op de Ignite-website :
Ik hoop maar dat Ignite hier niet te veel onder gaat lijden.
En dat zou mijn ongerustheid moeten wegnemen, maar doet het toch nog niet helemaal.Dont worry IGNITE fans, Zoli is not quitting IGNITE and we are not breaking up either, we will continue to write, record and tour with IGNITE as long as our fans want us to continue!
Ik hoop maar dat Ignite hier niet te veel onder gaat lijden.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ben benieuwd naar de nieuwe CD van Ignite. Vind het altijd wel een aardig bandje. Beetje saai, maar zeker niet verkeerd. Voor als je even geen behoefte hebt aan dood metalen hakwerk zegmaar.
Ook grappig dat Pennywise nog bestaat zeg. 12 jaar geleden op het vwo nog veel naar geluisterd in mn skaterstijd.
Ook grappig dat Pennywise nog bestaat zeg. 12 jaar geleden op het vwo nog veel naar geluisterd in mn skaterstijd.