Hij bedoelt op cd en daar ben ik het wel mee eens.yowannuzz schreef:[..]
Nee, hoor.
Maar Tool was waanzinnig.
Tool in AHOY
- toffe_ellende
Er mocht blijkbaar niet gerookt worden in Ahoy. Op zich is dat natuurlijk wel zo prettig vind ik als niet-roker. Je kleren gaan niet stinken etc.Amibor schreef:[..]
Wat was er kut aan de security dan?
Dan moet je het wel goed aangeven, en als mijn vriendin me bij binnenkomst niet had gewezen op dat erg-hoog-hangend bordje had ik het niet geweten. Das nog tot daar aan toe maar de security trad daar zeer inconsequent tegen op. Ze liepen de hele tijd met een zaklampje te seinen naar een aantal rokers om hen duidelijk te maken dat dat dus niet mocht, terwijl ze vele andere rokende mensen met rust lieten. Dat stoorde me erg; dat geklooi met die lampjes. Leidde me een beetje af van de band....
Het ergste wat betreft de security vond ik echter hetgene dat ik net nadat Tool was afgelopen zag. Een jonge gozer (ik schat een jaar of 17) kroop onder de hekjes door om sneller naar de uitgang te komen en vroeg op rustige toon aan de security : "Mag ik asjeblieft even zo lopen?"
De security sprong hierop met drie man op zijn nek. En eentje pakte hem echt kei- en keihard beet. Een volkomen absurde reactie dus.
Door deze dingen kreeg ik de indruk dat de security eerder aggressie opwekte ipv het tegen te gaan en dat vond ik erg jammer.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Dat is idd een beetje jammer ja. En bij Tool concerten mag idd nooit gerookt worden, en bij A Perfect Circle ook niet, dus drie keer raden wiens eis dat is, hehe.
Maargoed, verder wel vage acties van die knapen ja.
Ik stond overigens lekker vooraan te blowen als een pannekoek, maarja, dat ben ik.
Maargoed, verder wel vage acties van die knapen ja.
Ik stond overigens lekker vooraan te blowen als een pannekoek, maarja, dat ben ik.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- puking luke
- puking luke