Cannibal Corpse
-
zeker weten, ik heb in de aardschok een verslag gelezen van hun concert, die verslaggever had het echt alleen maar over de pit!Dominion schreef:K heb welles gehoord dat de pit van Cannibal Corpse,de hardste is van allemaal,is dat zo?(heb ze zelf nog nooit live gezien)
"Die bloedvlek op mijn broek was niet van mij" Zo eindigde het verslag

- Ktulu
- Contacteer:
Ik heb nog niet alle pits meegemaakt, maar afgelopen graspop hebk drie kwartier in de pit gestaan van CC, en ik kan je zeggen dat het er niet zacht aan toe ging. Ik ben zelf niet klein (1m92 bij 76 kilo) maar daar moest ik toch echt goed uitkijken waar ik belandde want ik had het zelf niet meer in de hand. De beuken in m'n ribben waren dan ook niet van de lucht. Verbaast me dat ik nix gebroken had. Ik was wel bekaf na afloop.Dominion schreef:K heb welles gehoord dat de pit van Cannibal Corpse,de hardste is van allemaal,is dat zo?(heb ze zelf nog nooit live gezien)
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[/quote]
-
"Death metal legends Cannibal Corpse will be releasing a remarkable box set in November 2003. This box set, sorry no title yet, will contain 3 CD's and 1 DVD. One of the CD's will be Cannibal Corpse's original demo that the band made before signing to Metal Blade Records in 1990. The rest of the CD's
will contain three new cover songs, Created To Kill which is the VILE studio sessions with Chris Barnes original vocals, and will contain a "best of" collection that Brian Slagel and the band will pick out that will span the length of their illustrious career. The DVD will have the frequently bootlegged Moscow concert originally recorded on May 25, 1993, the bands first show ever opening for Dark Angel, and their entire set at the Metal Blade Records 20th Anniversary Party excluding two songs which will go on Metal Blade's 20th Anniversary DVD. There will also be 10-15 minutes of behind the scenes material shot from when the band was recording Eaten Back to Life and Butchered at Birth. The box set will also include a poster, 2000 of which will be signed by the band, a comic book drawn by non other than Vincent Locke, a huge booklet that will contain many pics and a history of the band, and last but not least a Cannibal Corpse guitar pick. This is not only going to be a must for any Cannibal Corpse fan but any fan of death
metal at all! More information soon to come!!!"
heersch
will contain three new cover songs, Created To Kill which is the VILE studio sessions with Chris Barnes original vocals, and will contain a "best of" collection that Brian Slagel and the band will pick out that will span the length of their illustrious career. The DVD will have the frequently bootlegged Moscow concert originally recorded on May 25, 1993, the bands first show ever opening for Dark Angel, and their entire set at the Metal Blade Records 20th Anniversary Party excluding two songs which will go on Metal Blade's 20th Anniversary DVD. There will also be 10-15 minutes of behind the scenes material shot from when the band was recording Eaten Back to Life and Butchered at Birth. The box set will also include a poster, 2000 of which will be signed by the band, a comic book drawn by non other than Vincent Locke, a huge booklet that will contain many pics and a history of the band, and last but not least a Cannibal Corpse guitar pick. This is not only going to be a must for any Cannibal Corpse fan but any fan of death
metal at all! More information soon to come!!!"
heersch
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
-
-
- Contacteer:
- MetalTroll
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- toffe_ellende
- Ktulu
- Contacteer:
Lijkt me idd geen goed idee met jouw fysiek...Kristof schreef:pit is hard en kom ik dus nooit
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[/quote]
[/quote]
-
Ja precies. Heb je er even genoeg van dan probeer je jezelf eruit te springen, maar er is altijd wel een grapjas die je even hard weer terug pleurt in de pitDarkRobgoroth schreef:Het lastige van een pit is dat je er niet meer uit komt, ik bekijk een concert liever van achteraen zoals iemand anders ook al zei.
-
Nou je hoeft toch niet helemaal vooraan te staan en meestal zie je het toch niet goed genoeg omdat je bezig bent met de pit en de crowdsurfers dus kun je beter net achter de pit gaan staan of je bezatten en gewoon gaan pitten(feesten) en crowdsurfen!!!!!

Thrash till you bleed and the hering will you!!!
- inageandsadness
- Contacteer:
nieuwste cd volgens mij ja, of Worm Infested EP, dat kan ook de nieuwste zijn. Heb er nog niet echt naar geluisterd. Het nummer Hammer Smashed Face vind ik altijd nog het best. De live-versie dan van Live Cannibalism.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
-
- cataclysm child
Cannibal Corpse stort nieuwe plaag over de mensheid
Het nieuwe album van Cannibal Corpse heet Evisceration Plague. De plaat is opgenomen in de Mana Recording Studios in St. Petersburg (Florida) met producent Erik Rutan. De band heeft geprobeerd om een ultraheavy en precies album te maken. Op 3 februari moet de cd in de winkel liggen en kunnen we horen of dat gelukt is.
Tracklist:
1. Priests Of Sodom
2. Scalding Hail
3. To Decompose
4. A Cauldron Of Hate
5. Beheading And Burning
6. Evidence In The Furnace
7. Carnivorous Swarm
8. Evisceration Plague
9. Shatter Their Bones
10. Carrion Sculpted Entity
11. Unnatural
12. Skewered From Ear To Eye
Laat maar komen, vond Kill een meer dan geslaagde plaat.
Faustian Spirit of the Earth
zit er tussenin. CC wordt inderdaad overgewaardeerd. maar de oude platen zijn wel strak met chris barnes.
en six feet under zullen we maar niet over beginnen; groovy death metal of wat voor een benaming hadden ze ervoor. en dan de fans die beweren dat dat echte death metal is.
laat ze maar lekker hun ding doen
en six feet under zullen we maar niet over beginnen; groovy death metal of wat voor een benaming hadden ze ervoor. en dan de fans die beweren dat dat echte death metal is.
laat ze maar lekker hun ding doen
ik snap echt niet wat mensen zo boeiend vinden aan CC live.
ik vind de optredens niet echt spannend, als je ze 1x hebt gezien, zit je de volgende keren gewoon naar een herhaling te kijken.
de teksten en clips kunnen mij wel bekoren, en de muziek op zich is ook wel vet, maar ik vind het niet de beste death metal band ooit ofzo.
ik vind de optredens niet echt spannend, als je ze 1x hebt gezien, zit je de volgende keren gewoon naar een herhaling te kijken.
de teksten en clips kunnen mij wel bekoren, en de muziek op zich is ook wel vet, maar ik vind het niet de beste death metal band ooit ofzo.
Remember me as you pass by
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Nog niet gestemd in de poll, zag ik.
maargoed, ik vind CC een kutband van jewelste. Jaren geleden een keer live gezien en toen ben ik van verveling maar weggelopen. Op plaat mag het dan ietsje beter zijn, maar herrie maken om het herrie maken doet me geen fluit.
maargoed, ik vind CC een kutband van jewelste. Jaren geleden een keer live gezien en toen ben ik van verveling maar weggelopen. Op plaat mag het dan ietsje beter zijn, maar herrie maken om het herrie maken doet me geen fluit.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Ik ben niet eens zo'n grote Cannibal Corpse fan, maar live valt mijn bek iedere keer weer open van verbazing over de mensonterend verpletterende bruutheid. En dan met name George Corpsegrinder, hoe houdt die gast het vol om op een tour, avond na avond zijn longen uit z'n lijf te brullen en ook iedere seconde dat 'ie geen zanglijn heeft, als een hondsdolle te blijven propelleren. Daar kun je toch alleen maar bewondering voor hebben.
Goed voorbeeld was Wacken 2007, het HELE fokking veld was een kolkende moshende massa. Zelfs in de Biergarten gingen mensen nog uit hun plaat. Een 'kutband van jewelste' zou dat toch niet voor elkaar krijgen..
Goed voorbeeld was Wacken 2007, het HELE fokking veld was een kolkende moshende massa. Zelfs in de Biergarten gingen mensen nog uit hun plaat. Een 'kutband van jewelste' zou dat toch niet voor elkaar krijgen..
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
het is voor mij gewoon toeval dat ik de eerste albums over het algemeen beter vind dan het latere werk. zij het de nieuwe producties die niet meer die harde rauwe klanken met zich meedragen of dat de bandleden opgebrand zijn met keiharde riffs verzinnenSander schreef:Bestaat er uberhaubt wel een band waar je meer dan de eerste paar platen goed van vind?!
Ik zie nu al steeds hetzelfde gezeik terugkomen over Metallica, Slayer en nu dus ook Cannibal Corpse.