2 Maart: Pain Of Salvation @ Paradiso
- Pantalaimon
Betere sfeer, Disco Queen deed het inderdaad goed, maar was iedereen "We will be back after this short break" vergeten? De lichtshow was een beetje eentonig en het podium was totaal niet aangekleed(wat ook wel zn charmes heeft).
Maargoed, ik had dus te hoge verwachtingen. Be was ook moeilijk te overtreffen, ook qua show. Daniel die zich omkleed als Mister Money, Cindy(Sandra!) ook op het podium en een fles champagne erbij.
Een lichte teleurstelling voor mij dus, maar het concert was zeker niet slecht!
En stoor je verder niet aan mij.
Maargoed, ik had dus te hoge verwachtingen. Be was ook moeilijk te overtreffen, ook qua show. Daniel die zich omkleed als Mister Money, Cindy(Sandra!) ook op het podium en een fles champagne erbij.
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik word dat gemier over BE ook een beetje zat. BE was hun 5e(!!!) album maar mensen doen net alsof die het album is waarop Pain of salvation zich definieerd. Terwijl BE (hoe geweldig ook) toch echt een afwijkend album is. De eerste 4 albums (en ook Scarsick) klinken totaal anders.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
-
BE was een concept album, dus moet je volgens mij de hele show er rond ook enkel opvoeren wanneer je het hele verhaal verteld, maw de hele CD live brengt. Ik vind dat het dringend tijd wordt dat mensen genieten van de muziek ipv altijd maar show en spektakel te willen.Pantalaimon schreef: De lichtshow was een beetje eentonig en het podium was totaal niet aangekleed(wat ook wel zn charmes heeft).
En inderdaad, de stilte yijdens Undertow was indrukwekkend... Een pakkende stilte...
Pantalaimon schreef:Betere sfeer, Disco Queen deed het inderdaad goed, maar was iedereen "We will be back after this short break" vergeten? De lichtshow was een beetje eentonig en het podium was totaal niet aangekleed(wat ook wel zn charmes heeft).

ik had zelf niet zoiets als "be live" verwacht (heb ze ook al 3x eerder gezien, misschien dat dat ermee te maken heeft)...
... als je dat niet verwacht dan stelt dit optreden je zeker niet teleur, het was iig het beste wat ik van ze gezien heb
(had alleen glitterjasjes verwacht, maar ach, je kunt niet alle hebben

...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal
-
ja idd, ik had ook wel glitterjasjes verwacht ja. Ik vond het trouwens ook wel jammer dat ze spitfall niet speelde, vind ik echt een vette track.
The aurora project vond ik trouwens erg sterk, ik heb die gasten zien spelen in eht voorprogramma van Vandeplas en riverside, het lijkt erop dat ze steeds beter worden, ik hoop dat ze nog veel mogen optreden.
The aurora project vond ik trouwens erg sterk, ik heb die gasten zien spelen in eht voorprogramma van Vandeplas en riverside, het lijkt erop dat ze steeds beter worden, ik hoop dat ze nog veel mogen optreden.
The Aurora Project vond ik nou typisch zon 13 in een dozijn progband. Lekker om naar te luisteren, en instrumentaal zat er hier en daar best wel wat in waar ik van dacht 'he, vet', maar de zang had niets bijzonders, en het leek te veel op bepaalde bands. Maargoed, een leuk opwarmertje.
Ik had na de BE dvd ook zoiets van 'weer zon show?', maar ik ben juist blij dat het niet zoiets is geworden. Poespas is leuk bij zo'n conceptalbum, maar een allegaartje van al het beste waarbij het lekker simpel qua uiterlijk wordt gehouden en puur om de muziek gaat bevalt mij nog altijd het best.
Die zelfgenoegzame maar toch bescheiden blik van de semi-ontblote gitarist na zijn solo was ook mooi om te zien.
Ik had na de BE dvd ook zoiets van 'weer zon show?', maar ik ben juist blij dat het niet zoiets is geworden. Poespas is leuk bij zo'n conceptalbum, maar een allegaartje van al het beste waarbij het lekker simpel qua uiterlijk wordt gehouden en puur om de muziek gaat bevalt mij nog altijd het best.
Die zelfgenoegzame maar toch bescheiden blik van de semi-ontblote gitarist na zijn solo was ook mooi om te zien.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
-
@Pantalaimondemetalband schreef:Ik vind dat het dringend tijd wordt dat mensen genieten van de muziek ipv altijd maar show en spektakel te willen.
Inderdaad, ga dan lekker naar Rammstein. Misschien heb je gedeeltelijk gelijk dat als je alleen "BE" kent, je misschien iets spectaculairders had verwacht. Ik vind echter wel dat als je concerten bent gewend van bands die een vergelijkbare populariteit genieten als PoS, je niet veel te klagen hebt. Volgens mij begeef ik me niet op gevaarlijk terrein als ik beweer dat de beste livebands geen show en spektakel nodig hebben om een goed optreden neer te zetten.
[b]DAUDR!![/b]