Waldrock 2007

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
MMayo

Bericht door MMayo » ma feb 19, 2007 10:03 pm

metalmachine schreef:Tuurlijk blijft Waldrock bestaan. Waldrock heeft toch een andere doelgroep als FOR. waldrock is naar mijn mening harder, progressiever, alternatiever en orgineler als FOR. Bands als BLS, Ozzy en Korn stelt gewoon niets meer voor. Waldrock moet gewoon met orginele namen komen en dat hoeft echt geen Metallica, Maiden of Ozzy te zijn.
Andere doelgroep? Dat valt reuze mee, het overlapt elkaar behoorlijk.. net zoals graspop/waldrock. Met originaliteit trek je ook niet altijd meer bezoekers naar je festival toe. Daarbij is een festival als Waldrock voor veel bezoekers steeds minder en minder.. te zien aan de bezoekersaantallen. Voor de bands ga ik ook niet meer, wel voor de sfeer.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » ma feb 19, 2007 10:08 pm

Bovendien is het leuk dat waldrock zo trots op op friesland enzo, maar het ligt ook absoluut niet op een strategische plek. Ik ga nu een goede vriend van mij beledigen, maar Bergum (of Burgum) is gewoon een klein kutgat.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

MMayo

Bericht door MMayo » ma feb 19, 2007 10:09 pm

Ik ben nog nooit verder dan die pre party locatie en het Waldrock terrein geweest, geen idee hoe dat dorp verder is hehehe.

Rene

Bericht door Rene » ma feb 19, 2007 10:15 pm

Het probleem is blijkbaar niet dat het festival zelf eventueel geen bezoekers zou kunnen trekken. Er willen dit jaar gewoon geen bands naar toe.

Als je die line-up van Fields Of Rock bekijkt, dan lijkt het inderdaad zo dat er verder nog weinig namen overblijven voor een echte headliner-act. Ik had Waldrock bijvoorbeeld wel Heaven & Hell gegunt.

Maar op zich zouden ze nog wel een band als Blind Guardian kunnen proberen te regelen. En die line-up zou dan verder best nog wel vol kunnen raken. Ik denk dat de bezoekers het festival heus nog wel kunnen vinden. Dat was toen in de hoogtijdagen van Dynamo toch ook altijd gelukt?
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » ma feb 19, 2007 10:48 pm

Ik ben er 1 keer geweest (in 2005) en vond het toen een zeer sfeervol en keigezellig festival. Als ze een sterke line-up hebben, vind ik het zeker de moeite waard om dat stuk te reizen.
Ik zou het erg jammer vinden als het op zou houden te bestaan, het is namelijk een festival met een unieke sfeer. Totaal anders dan b.v. FOR of GMM.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Amstel

Bericht door Amstel » ma feb 19, 2007 10:59 pm

innuendo schreef:Bovendien is het leuk dat waldrock zo trots op op friesland enzo, maar het ligt ook absoluut niet op een strategische plek. Ik ga nu een goede vriend van mij beledigen, maar Bergum (of Burgum) is gewoon een klein kutgat.
Sterker nog het is zowat 1 straat en je ben er zo door heen..
En ja het zou zonde zijn als dit 1 daags festival en betaalbaar festival zou verdwijnen..

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma feb 19, 2007 11:00 pm

2006 was een geweldig jaar. Ik heb me uitermate vermaakt. Zowel met de mensen, als met de gevarieerde line-up.

Ik moet wel eerlijk zijn, dat ik de geruchten van de FOR line-up erg interessant vind. Vorig jaar was er geen FOR, en dus had ik wel wat geld over voor Waldrock. Nu FOR er wel is, en Wacken op de planning staat, weet ik nog niet of ik wel de financien heb om nogmaals Waldrock te bezoeken.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

dako

Bericht door dako » ma feb 19, 2007 11:10 pm

Elessar schreef:2006 was een geweldig jaar. Ik heb me uitermate vermaakt. Zowel met de mensen, als met de gevarieerde line-up.
Het is dat ik te lui ben om een plaatje van een duikboot op te zoeken, anders had ik er hier eentje neergepleurd.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Krimhild
Altijd welkom

Bericht door Krimhild » ma feb 19, 2007 11:13 pm

dako schreef:Het is dat ik te lui ben om een plaatje van een duikboot op te zoeken, anders had ik er hier eentje neergepleurd.
Nu ben ik het beu, wat's met de duikboot?
Mediteren kun je leren!

MMayo

Bericht door MMayo » ma feb 19, 2007 11:25 pm

dako schreef:Afbeelding
Deze Daak?

dako

Bericht door dako » ma feb 19, 2007 11:29 pm

Hehe, danke!
En Krimmes; dat was iets met Ellesar, een hoop bier, en wat vunzige handelingen.
En nee, ik was er niet bij betrokken.

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma feb 19, 2007 11:31 pm

Krimhild schreef:[..]

Nu ben ik het beu, wat's met de duikboot?
Oke. Meisje. Bier. Tent.
Dit zeg ik vrijwel nooit over iemand, maar geloof me: HOOGST onaantrekkelijk meisje it was..

De rest mag je zelf invullen.

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma feb 19, 2007 11:32 pm

dako schreef:Hehe, danke!
En Krimmes; dat was iets met Ellesar, een hoop bier, en wat vunzige handelingen.
En nee, ik was er niet bij betrokken.
Neen. Je had me tegen moeten houden, klootzak.
Ik kan me echt niet herinneren hoelang ik in die tent heb doorgebracht. Hoelaat was het toen ik dat hol betrad? Ik weet alleen nog dat het licht was toen ik eruitkwam.

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

dako

Bericht door dako » ma feb 19, 2007 11:34 pm

Elessar schreef:[..]

Ik kan me echt niet herinneren hoelang ik in die tent heb doorgebracht. Hoelaat was het toen ik dat hol betrad? Ik weet alleen nog dat het licht was toen ik eruitkwam.
Tegenhouden?
Gást!

Ik lag toen allang in coma (in m'n eigen tent, in m'n eentje), dus ja, ik doe stoer met dingen die ik alleen VAN HOREN ZEGGEN heb.
Maar áls ik erbij was geweest, had ik je natuurlijk niet tegengehouden. Wat denk je nou joh, bijgoochem.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » ma feb 19, 2007 11:35 pm

Elessar schreef:[..]

...maar toen had je wel je toegangskaartje terugverdiend? :' )
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Krimhild
Altijd welkom

Bericht door Krimhild » ma feb 19, 2007 11:38 pm

Elessar schreef:Oke. Meisje. Bier. Tent.
Dit zeg ik vrijwel nooit over iemand, maar geloof me: HOOGST onaantrekkelijk meisje it was..

De rest mag je zelf invullen.
:mrgreen: That explains.
Ik probeerde alweer veel verder door te denken, blij toe dat jullie het zo kuis hebben gehouden.
Mediteren kun je leren!

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma feb 19, 2007 11:39 pm

dako schreef:[..]

Tegenhouden?
Gást!

Ik lag toen allang in coma (in m'n eigen tent, in m'n eentje), dus ja, ik doe stoer met dingen die ik alleen VAN HOREN ZEGGEN heb.
Maar áls ik erbij was geweest, had ik je natuurlijk niet tegengehouden. Wat denk je nou joh, bijgoochem.
Huh?! Hoe kant dat nou? Jij stond nog naast me. Stonden we samen scherpe opmerkingen te maken tegen die grietjes. Naast die koelkast vol met bier die ze nog hadden staan. Leuk was dat, en die boot zich maar verdedigen heel de tijd :lol:

the true Thorko schreef:[..]

...maar toen had je wel je toegangskaartje terugverdiend? :' )
Opeens heb je t. Je wordt HOER!

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

dako

Bericht door dako » ma feb 19, 2007 11:42 pm

Jaja, dat is. We hebben ze nog even staan afkatten ja.
Maar ik ben al afgetaaid toen jij met Altar nog die grietjes stond te pimpen, en toen stond je nog buiten.

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma feb 19, 2007 11:44 pm

Toen hingen d'r ballasttanks nog niet in m'n snufferd :lol:

Hoe banaal weer.

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

The Chosen

Bericht door The Chosen » di feb 20, 2007 6:47 pm

Amstel schreef:[..]

Sterker nog het is zowat 1 straat en je ben er zo door heen..
En ja het zou zonde zijn als dit 1 daags festival en betaalbaar festival zou verdwijnen..
Euhm, het festival is ong. 2 km buiten Burgum. Dus wat jij bedoeld is alleen de zomerweg en niet het dorp Burgum.

En het zou idd erg jammer zijn als het verdwijnt, aangezien het na 7 jaren bezoeken wel traditie geworden is.
En als het doorgaat ben ik zeker aanwezig, ongeacht welke bands er spelen.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » do feb 22, 2007 3:17 pm

Volgens iemand op de FP stond er dit op Omroep Friesland:
Het Wâldrockfestival in Bergum heeft dit jaar geen grote bands op het programma. De Organisatie kiest deze keer voor een breder programma. Daarin is er ruimte voor bands van naam maar ook voor beginnende bands.

Er moeten dit jaar 15 bands komen. Die zouden 6000 of 7000 bezoekers moeten trekken. Afhankelijk van het aantal bezoekers word bekeken of er volgend jaar wel weer een grote naam op het programma moet. Wâldrock is dit jaar op 7 juli.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Metalheank

Bericht door Metalheank » do feb 22, 2007 3:24 pm

Een soort van 2e Dokk'em dus. Nou, kan nog best leuk worden.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

MMayo

Bericht door MMayo » do feb 22, 2007 3:25 pm

hmm afwachten dus

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » do feb 22, 2007 3:36 pm

Metalheank schreef:Een soort van 2e Dokk'em dus. Nou, kan nog best leuk worden.

maar dan nog steeds tien keer groter. Maar het zou gaaf zijn als ze net als dokk'em bands kunnen boeken die weinig hier naar toe komen, iets als hirax bijvoorbeeld. Al zou zoiets weer geen 6-7000 mand trekken.

Ik ben erg benieuwd. Ik was bang dat ik waldrock dit jaar weer niet zou bezoeken, maar wellicht dat er verandering in gaat komen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do feb 22, 2007 4:15 pm

Zou toch een leuke line-up kunnen worden. Ik hoop dan dat ze wat van Hellfest overnemen... Denk aan Vader, Lamb Of God, Coldworker, Misery Index, Dew-Scented, Cynic, Brutal Truth, Behemoth, Walls Of Jericho, 1349 en als headliner Kreator. *droomt*
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

alicecooper

Bericht door alicecooper » do feb 22, 2007 4:35 pm

laten ze iets neer zetten zoals op keep it true zal zeker wel aardig wat mensen trekken.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do feb 22, 2007 5:24 pm

Wat zijn eigenlijk geen grote namen die 7000 mensen trekken? In een druk en vooral duur festival seizoen. Ín Friesland?

Last.fm

AltarOfSacrifice
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » do feb 22, 2007 5:42 pm

AltarOfSacrifice schreef:Ik wil namen weten. :P
Vigilance is, the order of the day.

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » do feb 22, 2007 6:33 pm

fetuskiller schreef:Zou toch een leuke line-up kunnen worden. Ik hoop dan dat ze wat van Hellfest overnemen... Denk aan Vader, Lamb Of God, Coldworker, Misery Index, Dew-Scented, Cynic, Brutal Truth, Behemoth, Walls Of Jericho, 1349 en als headliner Kreator. *droomt*
En Immortal? Zou dat er ook niet gewoon bij kunnen ?

puking luke

Bericht door puking luke » do feb 22, 2007 6:44 pm

fetuskiller schreef:Zou toch een leuke line-up kunnen worden. Ik hoop dan dat ze wat van Hellfest overnemen... Denk aan Vader, Lamb Of God, Coldworker, Misery Index, Dew-Scented, Cynic, Brutal Truth, Behemoth, Walls Of Jericho, 1349 en als headliner Kreator. *droomt*
ja kwa bands die ook op Hellfest komen:
IMMORTAL
KREATOR
MAYHEM
HATEBREED
CANNIBAL CORPSE
NAPALM DEATH
CONVERGE
COMEBACK KID
BEHEMOTH
WALLS OF JERICHO
ABORTED
KICKBACK
SWORN ENEMY
1349
SECRETS OF THE MOON
PARKWAY DRIVE
EPHEL DUATH

als ze een paar van deze bands kunnen regelen ben ik echt wel op Waldrock te vinden!
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » do feb 22, 2007 6:49 pm

Hellfest heeft natuurlijk sowieso de meest fukking geniale line-up van de hele festivalzomer.

Enige minpunt is dat het zo'n tyfusend weg is...
En dat ze er frans spreken, ook dat natuurlijk.

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » do feb 22, 2007 10:54 pm

Omelet du fromage!

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

fey-metallica

Bericht door fey-metallica » vr feb 23, 2007 12:43 am

EMPEROR gekken!!!
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica

r1Co
Contacteer:

Bericht door r1Co » vr feb 23, 2007 12:04 pm

als Machine head nou es zou komen :P

EmptySkies
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » vr feb 23, 2007 1:08 pm

van festivalinfo:

Wâldrock gaat door, maar wel op een kleinere schaal. Het metalfestival wordt op 7 juli 2007 gehouden op het vertrouwde terrein bij Burgum. Het voortbestaan van het festival stond enkele weken geleden op het spel, omdat men grote moeite had met het vinden van geschikte bands.

,,De striid tsjin de gruttere festivals kinne wy net winne. Echte ‘headliners' kinne wy net krije, dat no geane wy foar de leuke bands út it middensegmint", zegt Immie Jonkman namens de organisatie.

Het belangrijkste struikelblok voor Wâldrock is het grote Fields Of Rock-festival dat dit jaar voor het eerst een meerdaagse editie (16 en 17 juni) kent. Grote bands als Iron Maiden, Machine Head, Dream Theater en Type O Negative, eerder op Wâldrock te zien, spelen daar nu. De prioriteit van concertorganisator Mojo ligt duidelijk daar, ook al is dat bureau voor de helft eigenaar van Wâldrock.

,,Wy ha goed sjoen nei it besteansrjocht fan it festival", zegt Jonkman, ,,mar ek om't it de tweintichste kear is, ha wy besletten om gewoan troch te gean. Dan mar sûnder grutte bands.''

Het uitgangspunt wordt ,,in gesellich feestje, mei 6000 oant 7000 man. As dat net slagget, ha wy ús bêst dien." Het bezoekersaantal zat de afgelopen jaren tussen de 7000 en 8000 bezoekers. Het hoogtepunt was 12.000 man, in het jaar dat Iron Maiden hoofdact was. ,,Wy wolle ús eigen stimpel drukke, as in gesellich, lyts festival, as alternatyf foar dy grutte, massale eveneminten. Wa't Marilyn Manson sjen wol, giet mar nei Pinkpop. Dat dogge wy ek."

De organisatie is druk in onderhandeling met verschillende bands. Jonkman hoopt snel de eerste namen bekend te kunnen maken. Het festival speelt zich in ieder geval nog dit en komend jaar af op het vertrouwde terrein aan de Simmerwei. Daarna wordt het lastig, want het nieuwe wegtracé de Centrale As is pal naast het festivalterrein en de bijbehorende camping gepland. ,,Mar dat sjogge wy dan wol wer."

dus geen Slayerts, Maidens etc etc.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

metalmachine

Bericht door metalmachine » vr feb 23, 2007 1:14 pm

ben wel benieuwd wat voor waldrock dan kleine bands zijn:

bands als: dragonforce, amon amarth, finntroll, ensiferum, dalain, blind guardian, therion etc.

als dat soort bands komen heb je nog steeds een vet festival, of zijn deze bands ook te groot/duur?

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » vr feb 23, 2007 2:17 pm

Mooi dat Waldrock wel door gaat. Dit festival zal nog best eens een interessante line-up kunnen krijgen, vergelijkbaar met Dynamo 2005.

Laten we niet vergeten dat een band als Judas Priest ook nog van plan is deze zomer te gaan toeren. Dat zou een ideale headliner voor een festival als Waldrock kunnen zijn. Dat geld net zo goed voor een band als Blind Guardian, groot genoeg voor een headliner status (Wacken, Metal Camp), een band die bovendien onder liefhebbers van verschillende metalgenre's behoorlijk populair is.

US Metal bands als Agent Steel, Vicious Rumors en Cage willen deze zomer ook nog toeren, ook geschikte kandidaten voor de WR line-up.

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » vr feb 23, 2007 2:28 pm

Ohja, de legendarische Amerikaanse progressieve speedmetalband TOXIK is ook weer bij elkaar gekomen en willen deze zomer mogelijk gaan toeren. Gezien het feit dat de band vanwege Dynamo altijd zeer positief is over Nederland, zie ik ze nog wel een festival als Waldrock aandoen als ze daadwerkelijk gaan toeren deze zomer

dako

Bericht door dako » vr feb 23, 2007 3:22 pm

EmptySkies schreef:van festivalinfo:

*knip*.
Godverdomme, kan iemand die Friese lapzwans even vertalen?
Hier begrijp ik echt geen zak van.

samson
zonder Gert

Bericht door samson » vr feb 23, 2007 3:24 pm

Haha, ik kan dat vreemde taaltje prima lezen. Ik overweeg ook om er dit jaar te zijn aangezien ik geen grote festivals ga bezoeken.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » vr feb 23, 2007 3:30 pm

EmptySkies schreef:,,De striid tsjin de gruttere festivals kinne wy net winne. Echte ‘headliners' kinne wy net krije, dat no geane wy foar de leuke bands út it middensegmint", zegt Immie Jonkman namens de organisatie.

,,Wy ha goed sjoen nei it besteansrjocht fan it festival", zegt Jonkman, ,,mar ek om't it de tweintichste kear is, ha wy besletten om gewoan troch te gean. Dan mar sûnder grutte bands.''

Het uitgangspunt wordt ,,in gesellich feestje, mei 6000 oant 7000 man. As dat net slagget, ha wy ús bêst dien." Het bezoekersaantal zat de afgelopen jaren tussen de 7000 en 8000 bezoekers. Het hoogtepunt was 12.000 man, in het jaar dat Iron Maiden hoofdact was. ,,Wy wolle ús eigen stimpel drukke, as in gesellich, lyts festival, as alternatyf foar dy grutte, massale eveneminten. Wa't Marilyn Manson sjen wol, giet mar nei Pinkpop. Dat dogge wy ek."
,,Mar dat sjogge wy dan wol wer."
De strijd van de grotere festivals kunnen wij niet winnen. Echte 'headliners' kunnen wij niet krijgen, dus gaan we voor de middelgrote bands.
Wij hebben toch niet echt het bestaansrecht als festival (?), maar omdat het de twintigste keer is, hebben wij besloten gewoon door te gaan. Dan maar zonder grote bands.
...een gezellig feestje, tussen de zes en zevenduizend man. Als dat niet lukt, hebben we toch ons best gedaan. (..) Wij willen ons eigen stempel erop drukken, als in een gezellig festival, als alternatief voor de grote, massale evenementen. Diegenen die Marilyn Manson willen zien, gaan maar naar Pinkpop. Joh.
Front voor/der Matigheid
last.fm

dako

Bericht door dako » vr feb 23, 2007 4:08 pm

Kijk, dat is duidelijker ja.
De debiel die heeft verzonnen om die kerel fonetisch te gaan cieteren, was door mij keihard ontslagen, als ik daar de laken suitdeelde.
Zijn we net van die BrEzAh-hype af, beginnen ze hiermee.

goddethroned

Bericht door goddethroned » vr feb 23, 2007 4:41 pm

Ik hoorde gister van iemand die wat dichter bij de organisatie staat dat ze bezig zijn met o.a. dimmu borgir, guns 'n roses/rammstein (headliner), sonata artica en edguy.Maar niets is nog officieel dus ik wacht lekker af 8)
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » vr feb 23, 2007 6:08 pm

Onder middelgrote bands versta ik toch geen dingen als GnR of Rammstein, dus ik heb moeite dat gedeelte van de geruchten echt serieus te nemen ...

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr feb 23, 2007 6:20 pm

Zowel Rammstein als Guns 'n Roses zijn te groot voor een festival als waldrock denk ik, ook als het festival gewoon als voorgaande jaren zou plaats vinden.

Last.fm

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » vr feb 23, 2007 6:43 pm

goddethroned schreef:Ik hoorde gister van iemand die wat dichter bij de organisatie staat dat ze bezig zijn met o.a. dimmu borgir, guns 'n roses/rammstein (headliner), sonata artica en edguy.Maar niets is nog officieel dus ik wacht lekker af 8)
Gelul.

Tenminste, dat lijkt me wel als je kijkt naar het bovenstaande persbericht.
Dr stond ook nog een stuk over Waldrock in de krant, met een foto van Lemmy erbij. In feite stond er wat er hierboven ook vermeld staat. Geen namen of iets.

Vorig jaar hadden ze (volgens de krant) 6.500 bezoekers, en het jaar daarvoor ook zoiets. Om de kosten van een dure band terug te verdienen, hebben ze minimaal 8.000 bezoekers nodig. Aangezien dit de afgelopen 2 jaar niet het geval was, willen ze er nu meerdere "jonge" bandjes boeken.

Waarschijnlijk krijgen we dan bands als Chimaira, After Forever, Trivium etc.

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

Rene

Bericht door Rene » vr feb 23, 2007 7:15 pm

Dimmu Borgir, Edguy en Sonata Arctica kunnen er wat dat betreft dus ook wel bij. Dus dat deel van het gerucht is best geloofwaardig.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

metalmachine

Bericht door metalmachine » vr feb 23, 2007 9:51 pm

edguy en sonata arctica zou wel leuk zijn. dragonforce en bij want die moeten iets van vorig jaar nog goedmaken. Therion tourt samen met Grave digger en Sabaton. dan nog de Nederlandse band textures en Delain erbij en je hebt een mooi programma

metalmachine

Bericht door metalmachine » vr feb 23, 2007 9:52 pm

ohja en dan Dream Theater als hoofdact, dan kom je precies op 7000 toeschouwers uit

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr feb 23, 2007 10:00 pm

Als Edguy komt, ga ik naar Waldrock. Die wil ik wel eens live zien.

Maar Therion tourt tegen die tijd toch niet meer met Grave Digger en Sabaton? Grave Digger en Therion staan beide wel op Wacken, maar Sabaton niet volgens mij.

Plaats reactie