Dream Theater-Systematic Chaos

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » zo mei 13, 2007 10:29 pm

Ik heb hem zojuist gewoon besteld. Het downloden ging mij te traag.
Online betaald, dus overmorgen wel binnen vermoed ik. 8) .

9 eurix.

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » zo mei 13, 2007 10:33 pm

Pleister schreef:Ik heb hem zojuist gewoon besteld. Het downloden ging mij te traag.
Online betaald, dus overmorgen wel binnen vermoed ik. 8) .

9 eurix.
goeie keuze.


lage prijs ook.


Ik hoop dat je hem net zo geweldig vind als ikzelf :D
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » zo mei 13, 2007 10:36 pm

Ik laat het horen zodra ik hem een x-aantal luisterbeurten heb gegevn.
Er staat een lang weekend voor de deur, dus dan zal ik hem waarschijnlijk wel eens goed beluisteren.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22256
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma mei 14, 2007 1:29 am

Pleister schreef:Kan iemand mij even helpen?

Ik hoorde gisteren een nummer van Dream Theater in het café, ik weet alleen niet hoe het nummer heet.
Ik weet wel dat het aan het begin van dit medly geval zit:
http://www.youtube.com/watch?v=0Bdw9dQ5h4E

Iemand die de titel ervan weet, en het album?

(Het was me vrij snel duidelijk waar een band als Theory in Practice zijn inspiratie vandaan haalt :lol: .)
Dit album heb ik vanmiddag al rijdende vanaf Knokke samen met de heer Tippels nog beluisterd. Man. Veel beter zal het echt nooit meer worden, de muziek. Bevestiging nr. zoveel van hoe geniaal dit album is.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

toxic
Berichten: 293
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 10:50 pm
Locatie: voorhout
Contacteer:

Bericht door toxic » ma mei 14, 2007 3:52 pm

Pleister schreef:Ik heb hem zojuist gewoon besteld. Het downloden ging mij te traag.
Online betaald, dus overmorgen wel binnen vermoed ik. 8) .

9 eurix.
Had maar gelijk de hele discography besteld had je voorlopig wat te doen .......

Trouwens ook de hele nieuwe cd gehoord.....hulde hulde en nog maals hulde wat een topper, die gasten blijven verbazen.....
Voor mij al bijna DE cd van het jaar, al wordt het een close race met Scarsick van Pain of Salvation die mij na veel te luisteren veel en veel meer gaat bevallen.

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » ma mei 14, 2007 4:08 pm

Pleister schreef:(Het was me vrij snel duidelijk waar een band als Theory in Practice zijn inspiratie vandaan haalt :lol: .)
Niet van Dream Theater, jongeman. :lol:
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » ma mei 14, 2007 6:57 pm

Hieronimus schreef: Niet van Dream Theater, jongeman. :lol:
Colonizing the Sun was het eerste wat te binnen schoot toen ik het nummer waar ik het over had hoorde.
Laatst gewijzigd door Alwin op di mei 15, 2007 5:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » ma mei 14, 2007 9:09 pm

KoenM schreef:Dit album heb ik vanmiddag al rijdende vanaf Knokke samen met de heer Tippels nog beluisterd. Man. Veel beter zal het echt nooit meer worden, de muziek. Bevestiging nr. zoveel van hoe geniaal dit album is.
^^Gaaf.


pt 2 heet ie trouwens, is er een deel 1? en zo ja, noodzakelijk om te hebben voro het verhaal?

Gebruikersavatar
Anskar
Berichten: 305
Lid geworden op: di jan 02, 2007 4:54 pm
Locatie: Temse

Bericht door Anskar » ma mei 14, 2007 9:26 pm

Pleister schreef:[..]


^^Gaaf.


pt 2 heet ie trouwens, is er een deel 1? en zo ja, noodzakelijk om te hebben voro het verhaal?
Er is een nummer op "Images and Words" dat Metropolis pt.1 heet, ik zou dat eens opzoeken. Je zult veel dingen herkennen :wink:

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11743
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » ma mei 14, 2007 9:35 pm

DT op hun hoogtepunt is wat mij betreft Change Of Seasons, wat een nr, 23 minuten euforie! Neerladen, of liever kopen die hap. Kost geen drol meer tegenwoordig, dat ding.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » di mei 15, 2007 10:15 am

Nou, Scenes from a Memory is wat mij betreft toch hun absolute meesterwerk. A Change of Seasons is inderdaad ook briljant, maar als geheel is Scenes from a Memory onovertroffen en mischien wel het beste album in mijn collectie.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » di mei 15, 2007 5:46 pm

Pleister schreef:Ik heb hem zojuist gewoon besteld. Het downloden ging mij te traag.
Online betaald, dus overmorgen wel binnen vermoed ik. 8) .

9 eurix.
Hebben die Henken toch wel "Once in a livetime"opgestuurd.
Wat een hoeren.

En wie heeft die zanger in de band gelaten?

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » di mei 15, 2007 7:59 pm

Pleister schreef:[..]

Hebben die Henken toch wel "Once in a livetime"opgestuurd.
Wat een hoeren.

En wie heeft die zanger in de band gelaten?
geen genoegen mee nemen ;)

Anyway, de zang kan soms redelijk belabberd klinken ja(vooral op livealbums). Maar op (en vanaf) Scenes From a Memory klinkt ie perfect.
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Gebruikersavatar
king_pin
Berichten: 736
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door king_pin » wo mei 16, 2007 11:35 am

op 'Live at the Marquee' zingt hij anders retegoeden die cd is toch echt uit '93, luister maar is naar het nummer 'the Killing Hand'
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Bericht door metalmachine » wo mei 16, 2007 2:57 pm

ben benieuwd naar het nieuwe album. Hij is al te downloaden op enkele sites, kreeg hem net aangeboden net als de nieuwe van symphony X. denk echter dat ik van een band als DT waar ik een grote fan van ben wel de orginele versie koop.

heeft iemand enig idee wanneer het album in NL uitkomt???

Gebruikersavatar
Sargatanas
Berichten: 5257
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 4:26 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Sargatanas » wo mei 16, 2007 4:16 pm

Pleister schreef:Kan iemand mij even helpen?

Ik hoorde gisteren een nummer van Dream Theater in het café, ik weet alleen niet hoe het nummer heet.
Ik weet wel dat het aan het begin van dit medly geval zit:
http://www.youtube.com/watch?v=0Bdw9dQ5h4E

Iemand die de titel ervan weet, en het album?

(Het was me vrij snel duidelijk waar een band als Theory in Practice zijn inspiratie vandaan haalt :lol: .)
Volgens mij is het gewoon een medley van alle instrumentals die ze ooit gedaan hebben, althans dat staat in de comments. Ik heb nu niet de tijd om het te checken.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Bericht door Blutengel » wo mei 16, 2007 4:26 pm

Pleister schreef:Kan iemand mij even helpen?

Ik hoorde gisteren een nummer van Dream Theater in het café, ik weet alleen niet hoe het nummer heet.
Ik weet wel dat het aan het begin van dit medly geval zit:
http://www.youtube.com/watch?v=0Bdw9dQ5h4E

Iemand die de titel ervan weet, en het album?

(Het was me vrij snel duidelijk waar een band als Theory in Practice zijn inspiratie vandaan haalt :lol: .)
Nummer heet Dance of Eternity en komt van Metropolis pt. 2 Scenes from a Memory (nummer 9 op de cd) Geweldig album trouwens.

Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » wo mei 16, 2007 4:52 pm

Pleister schreef:En wie heeft die zanger in de band gelaten?
LaBrie heeft inderdaad een wat mindere periode gehad, wat je op Once In A Livetime goed hoort. Tot en met Awake was-ie live én op plaat supergoed; daarna kreeg hij volgens mij een reeks van operaties aan z'n stembanden. Eigenlijk vind ik Falling Into Infinity de enige studioplaat waarop de zang beduidend minder is, en dat-ie het vanaf de Train Of Thought tour ook live weer prima doet.
[b]DAUDR!![/b]

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Bericht door metalmachine » do mei 17, 2007 10:43 am

Ja idd, zonder Labrie geen DT. Hij is misschien wel de minste artiest van de club maar wel het geluid van DT. Hij heeft tijdens SFAM en SDOIT wel echt mindere concerten gegeven. Er is toen ook wel eens gedacht aan een nieuwe zanger, geloof die zanger van audioslave, stond ooit zoiets in rocktribune. Ik denk echter dat hij sinds Train Of Thougt weer helemaal terug is.

Hij wordt wat ouder en uithalen van images and words zijn niet altijd meer mogelijk. dit dekken ze ook mooi in op de laatste twee albums, door niet te hoge zanlijnen meer te schrijven.

Het nieuwe album heb ik trouwens al geheel gehoord.
denk dat fans niet worden teleurgesteld. De twee nummers die zijn uitgelekt zijn ook de twee minste van het album.

Gebruikersavatar
king_pin
Berichten: 736
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door king_pin » do mei 17, 2007 2:57 pm

^^ gelukkig hebben ze dat niet gedaan! zie je het al voor je? Chris Cornell in Dream Theater??? alsjeblieft zeg!

en wat die hoge zanglijnen betreft, luister is naar het eind van Octavarium (nummer):"trapped inside this OCTAVARIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMM" dat is een van de hoogste uithalen in de DT geschiedenis!
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di mei 22, 2007 9:13 pm

Systematic Chaos is in de nieuwe Aardschok weer eens Cd van de maand. De cd krijgt zelfs 100 punten! Er kan ook werkelijk waar geen greintje kritiek af van dat blad tegenover Dream Theater.

Of is dit album echt het allerbeste dat de band ooit gemaakt heeft?
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
king_pin
Berichten: 736
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door king_pin » di mei 22, 2007 9:18 pm

natuurlijk :wink:
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11743
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » di mei 22, 2007 9:24 pm

Nee, de beoordelingen van Aardschok slaan sowieso 9 van de 10 keer kant noch wal. Dan kijk ik liever naar Rock Tribune.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di mei 22, 2007 9:46 pm

Rock Tribune is helemaal een kritiekloos blad wat recensies en interviews betreft.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » di mei 22, 2007 11:31 pm

Rene schreef:Systematic Chaos is in de nieuwe Aardschok weer eens Cd van de maand. De cd krijgt zelfs 100 punten! Er kan ook werkelijk waar geen greintje kritiek af van dat blad tegenover Dream Theater.

Of is dit album echt het allerbeste dat de band ooit gemaakt heeft?
Dan moet ie wel erg goed zijn(of Scenes From A Memory 150 hebben gekregen)
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Bericht door metalmachine » wo mei 23, 2007 10:29 am

mee eens. Images and Words en Scenes from a memory zijn 100 punten waard.

Systematic chaos hooguit 90 net als awake ofzo

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » wo mei 23, 2007 10:58 am

100 punten is sowieso te veel, voor elke plaat.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » wo mei 23, 2007 11:46 am

Ik luister nu op de myspace van de heren toch maar eens dat nieuwe nummer Constant Motion. Klinkt verrassend modern eigenlijk, wat meer richting Train of Thought weer. Ik ben benieuwd naar de rest van het album, maar ik hoop ook op wat meer ouderwetse elementen.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » wo mei 23, 2007 7:09 pm

Djaser schreef:100 punten is sowieso te veel, voor elke plaat.
Dan zou het maximum wel minder zijn, Henk.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » wo mei 23, 2007 8:37 pm

Draconian schreef:Ik luister nu op de myspace van de heren toch maar eens dat nieuwe nummer Constant Motion. Klinkt verrassend modern eigenlijk, wat meer richting Train of Thought weer. Ik ben benieuwd naar de rest van het album, maar ik hoop ook op wat meer ouderwetse elementen.
Een stukje van het couplet van Constant Motion doet me gek genoeg aan 'I Am The Law' van Anthrax denken, alleen in dit geval nogal James Hetfield-achtig gezongen.
Het refrein van Constant Emotion doet me dan weer denken aan dat side-projectje van die basist (Muyng?)

Ik heb vandaag zowel de nieuwe Symphony X als de nieuwe Dream Theater geluisterd. Beide degelijke platen, maar de nieuwe Symphony X heeft tot nu toe degelijk mijn voorkeur. Dus Prog-fans: ook 'Paradise Lost' van Symphony X verdient jullie aandacht!

Gebruikersavatar
king_pin
Berichten: 736
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door king_pin » do mei 24, 2007 10:21 am

^^ dat vin ik dan weer absoluut niet, de nieuwe SX viel me erg tegen, ze hebben 5 jaar de tijd gehad om een nieuw album te schrijven en dan zit er niet eens een 20+epic bij, de nummers lijken meer op elkaar dan anders, ze zijn denk ik een beetje door hun riffs heen want erg vernieuwend is het niet (is het nooit geweest in het SX kamp, vanaf Divine wings zijn ze niet meer vooruit gegaan, met uitzondering van het nummer 'the oddysey')
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

Gebruikersavatar
king_pin
Berichten: 736
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door king_pin » do mei 24, 2007 10:23 am

:oops: 3dubbelpost
Laatst gewijzigd door king_pin op do mei 24, 2007 10:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

Gebruikersavatar
king_pin
Berichten: 736
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door king_pin » do mei 24, 2007 10:23 am

3dubbel post :oops:
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » do mei 24, 2007 12:11 pm

Pleister schreef:[..]

Dan zou het maximum wel minder zijn, Henk.
Dat zou erg onlogisch zijn maar ik moet zeggen dat ik nog nooit een Aardschok in mijn handen heb gehad. Dus wie weet.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » do mei 24, 2007 3:06 pm

Rene schreef:Systematic Chaos is in de nieuwe Aardschok weer eens Cd van de maand. De cd krijgt zelfs 100 punten! Er kan ook werkelijk waar geen greintje kritiek af van dat blad tegenover Dream Theater.

Of is dit album echt het allerbeste dat de band ooit gemaakt heeft?
Beetje het Eric v/d Hurk verhaal. Je kunt je zo verschrikkelijk blindstaren op 1 band dat een objectief stuk schrijven eigenlijk al niet meer mogelijk is. Ik denk dat de heer Methorst zelfs onder een DT-dekbed in een DT-pyjama slaapt. 100 punten kwam op mij ook een beetje overdreven over moet ik zeggen. Ik kan me beter vinden in de gemiddelde 81 uit de soundcheck.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
king_pin
Berichten: 736
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door king_pin » do mei 24, 2007 3:45 pm

DT dekbed? waar??? :wink: :roll: :lol:
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » do mei 24, 2007 9:08 pm

king_pin schreef:DT dekbed? waar??? :wink: :roll: :lol:
Die zijn alleen bestemt voor de échte die-hardfans die alleen maar 100 punten geven aan een nieuw DT-album :P
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

toxic
Berichten: 293
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 10:50 pm
Locatie: voorhout
Contacteer:

Bericht door toxic » vr mei 25, 2007 9:53 am

Ik vind de 100 punten meer dan terecht. Na een keer of twintig luisteren ben ik toch geneigd te zeggen dat dit de beste Dream Theater ooit is....
Ik vraag me ook steeds maar weer af waarom mensen maar over Images en Words blijven roepen dat dat het beste album is.....ok DIE plaat was hun doorbraak en was in die tijd verfrissend en ''nieuw" maar de wereld draait door en zo ook de Dream Theater machine...
Met dit nieuwe album doen ze weer een stap dichter naar perfectie al zal een perfecte plaat nooit door niemand worden gemaakt. ( al komt slayer met reign in blood er dichtbij maar door de slechts 27 minuten heeft ook dit juweeltje zijn minpunt te pakken).

Geen een DT plaat klinkt hetzelfde en er zitten altijd weer nieuwe dingen in, daar voor blijft het ook spannend om naar DT te luisteren, dit in tegenstelling tot de nieuwe Symphony X plaat.
Ik vind de nieuwe SX plaat echt een topper maar heb het idee alles al een keer gehoord te hebben en ze vernieuwen niet echt, elke keer dezelfe keyboard geluiden, koortjes en breaks dus kan je DT en SX niet met elkaar gaan vergelijken.

Ik zet de mediaplayer nog lekker een keer op shuffle en luister DT en SX lekker door elkaar.....wat is het leven toch fijn....

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » vr mei 25, 2007 9:59 am

Nou, 100 punten vind ik eigenlijk belachelijk, want dat zou betekenen dat iedere seconde op het album even geniaal moet zijn en dat er helemaal niets, geen enkele break, geen enkele riff, ook maar íets beter kon. Nee, dat gaat er bij mij niet in. Ik vind Scenes from a Memory bijvoorbeeld een meesterwerk, een van de beste albums die ik ooit heb gehoord, maar 100 punten zou ik het album niet geven. Een score als 98/100 lijkt me dan beter op zijn plaats.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
king_pin
Berichten: 736
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door king_pin » vr mei 25, 2007 1:21 pm

mierenneuker
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » vr mei 25, 2007 1:30 pm

Nee, reviewer.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » vr mei 25, 2007 1:46 pm

toxic schreef:Ik vind de 100 punten meer dan terecht.

Met dit nieuwe album doen ze weer een stap dichter naar perfectie al zal een perfecte plaat nooit door niemand worden gemaakt.
Ik snap je niet helemaal. Enerzijds zeg je dat alle 100 gegeven punten terecht zijn terwijl je ook zegt dat de geniale plaat nooit gemaakt zal worden. In dat geval kuinnen er bij een beoordeling ook nooit 100 punten aan een album gegeven worden! Alleen dé geniale plaat verdiend de maximum score en ook in dit geval is dat niet zo. Het kan altijd beter.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

toxic
Berichten: 293
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 10:50 pm
Locatie: voorhout
Contacteer:

Bericht door toxic » vr mei 25, 2007 2:56 pm

Rebellion666 schreef:[..]


Ik snap je niet helemaal. Enerzijds zeg je dat alle 100 gegeven punten terecht zijn terwijl je ook zegt dat de geniale plaat nooit gemaakt zal worden. In dat geval kuinnen er bij een beoordeling ook nooit 100 punten aan een album gegeven worden! Alleen dé geniale plaat verdiend de maximum score en ook in dit geval is dat niet zo. Het kan altijd beter.
Zie het als een lekker wijf dat je ziet lopen.....die geef je een 10...als zij dan ook nog geniaal weet te pijpen zijn dat alleen nog meer bonus punten...maar je hebt gelijk.....dan bij deze 99.9 punten!!!!

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo mei 27, 2007 3:09 pm

http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma mei 28, 2007 2:08 pm

en een interview met James LaBrie:

http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=531


hier probeert hij overigens Systematic Chaos uit te beelden, want eerst wilde hij nogal braafjes op de foto, maar dat vond ik dan weer niks:
Afbeelding
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Bericht door metalmachine » ma mei 28, 2007 3:53 pm

leuk interview!!!

heb het net helemaal gelezen. ik vind het leuk om te horen dat ze nog zo fanatiek met alles bezig zijn. Blijft technisch gezien toch de beste band van de wereld.

het nieuwe album is trouwens ook weer geweldig geworden. Als ik dit zo lees zijn ze er nog lang niet klaar mee. Gelukig komen ze komend jaar ook nog touren in NL, was al bang dat ik naar antwerpen zou moeten.

Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » ma mei 28, 2007 11:56 pm

Supervent & prima interview. Ik zit erover te denken om (ondanks het feit dat het vlak voor mijn tentamenperiode is) toch maar een dagkaart voor FoR te halen.
[b]DAUDR!![/b]

Gebruikersavatar
king_pin
Berichten: 736
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door king_pin » di mei 29, 2007 10:19 am

heb ik nou gelezen dat er ook een cover is opgenomen?

leuke review en interview
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » di mei 29, 2007 12:26 pm

king_pin schreef:heb ik nou gelezen dat er ook een cover is opgenomen?
Nee, cover als in 'voorkant van een cd-hoesjes.'
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
king_pin
Berichten: 736
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door king_pin » do mei 31, 2007 10:53 am

aah, dat dacht ik ja, maar het had cool geweest als ze een cover hadden opgenomen (hebben ze nog nooit gedaan, een studiocover, genoeg live covers maar geen studiocover)
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

Plaats reactie