Dillinger Escape Plan + Messhuggah @ Effenaar, 12 nov
- Hieronimus
Eerder andersom, TDEP is de tweede band van de drummer van Stolen Babies. 
Niet echt in dezelfde stijl als de hoofdact, maar wel net zo freaky.

Niet echt in dezelfde stijl als de hoofdact, maar wel net zo freaky.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
Enkel wat clips op YouTube, waar de zangeres echt compleet uit haar dak ging met haar afwisseling van geschreeuw en gezang.
Lekker ding ook, dus teleurstellen gaat 't niet.

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Aha..op tijd aanwezig zijn is het devies..Hieronimus schreef:Enkel wat clips op YouTube, waar de zangeres echt compleet uit haar dak ging met haar afwisseling van geschreeuw en gezang.Lekker ding ook, dus teleurstellen gaat 't niet.
Maar eh, gezien jouw profielnaam ben jij een dagje later zeker ook wel aanwezig in de Effenaar bij Mayhem.. of nie??
hmmm huh huhuh
- Hieronimus
Haha, die gevolgtrekking moet ik vaker doorstaan; Hieronimus is echter niet afgeleid van die Euronymous, maar het is simpelweg mijn nickname omdat Jeroen in het Latijn vertaalt naar Hieronimus. En Mayhem hoef ik nou eigenlijk niet per se te zien. 

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Het was gruwelijk gaaf. Dit is zonder twijfel hun meest brute en strakke show die ik ooit gezien heb, en knaller na knaller passeerde de revu, Mn oren piepen nog na van molochen als Panasonic Youth, Baby´s First Coffin, Fix Your Face, Lurch, 43% burnt, Milk Lizard, etc etc. Een dijk van een concert.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn