Wacken 2007 (Teil Zwei)

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Radium
Berichten: 681
Lid geworden op: ma feb 05, 2007 5:03 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Radium » do jul 19, 2007 5:39 pm

Bestial Lust schreef:
MetalTuupLimburg schreef:OverKill speelt dus tegelijk met Saxon volgens de nieuwe running order. Jammer, zo weinig interessante bands op die dag en dan ook nog twee tegelijk.
Mooi, ik vreesde even dat Sodom en Overkill tegelijk zou vallen. Nu is de keuze makkelijk; Saxon is voor homo's!
En voor mensen die de begindagen van metal nog hebben meegemaakt.
Be careful about reading health books. You may die of a misprint.

Gebruikersavatar
Stillborn
Berichten: 758
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 12:44 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Stillborn » do jul 19, 2007 5:44 pm

Zou wel erg gek zijn als ze 2 thrash bands van dat kaliber tegelijkertijd programmeren, gezien de overlap qua publiek.

Maargoed, mijn buskaartgeval viel hier net op de deurmat, dus ik ben er ook zeker weten bij.
Ik ruik de knobi al. :)
"Maya subjects you..."

Gebruikersavatar
Bestial Lust
Berichten: 1991
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 7:49 pm
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Bestial Lust » do jul 19, 2007 5:50 pm

Stillborn schreef:Zou wel erg gek zijn als ze 2 thrash bands van dat kaliber tegelijkertijd programmeren, gezien de overlap qua publiek.

Maargoed, mijn buskaartgeval viel hier net op de deurmat, dus ik ben er ook zeker weten bij.
Ik ruik de knobi al. :)
Heb je ook gelijk in.

Ga je ook via Backstage? Ik heb de bruine envelop namelijk ook net binnen. Wel zuur dat we nu al om 8 uur weg moeten zondag, nóg een uur eerder opstaan.

Ik kan trouwens nergens de meest recente Running Order vinden, die op de website is schijnbaar niet recent, want Vader staat er nog tussen.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » do jul 19, 2007 5:54 pm

Zeg Henko's, ligt het aan mij, hoe laat speelt Overkill nou?
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Stillborn
Berichten: 758
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 12:44 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Stillborn » do jul 19, 2007 6:01 pm

Bestial Lust schreef:[..]


Heb je ook gelijk in.

Ga je ook via Backstage? Ik heb de bruine envelop namelijk ook net binnen. Wel zuur dat we nu al om 8 uur weg moeten zondag, nóg een uur eerder opstaan.

Ik kan trouwens nergens de meest recente Running Order vinden, die op de website is schijnbaar niet recent, want Vader staat er nog tussen.
Jeps, ja de zondagochtend is altijd jammer, haha. Deze keer ook pas om half 2 's nachts vertrekken, niet echt praktisch.

De meest recente running order staat hier: http://www.wacken.com/uploads/media/RUN ... 007_1_.pdf

Overkill speelt dus om 11 uur op de donderdag.
"Maya subjects you..."

Gebruikersavatar
Bestial Lust
Berichten: 1991
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 7:49 pm
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Bestial Lust » do jul 19, 2007 6:07 pm

Stillborn schreef:[..]

Jeps, ja de zondagochtend is altijd jammer, haha. Deze keer ook pas om half 2 's nachts vertrekken, niet echt praktisch.

De meest recente running order staat hier: http://www.wacken.com/uploads/media/RUN ... 007_1_.pdf

Overkill speelt dus om 11 uur op de donderdag.
Naja, half 2... Ik kan mij herinneren dat we vorig jaar om 12 uur weg gingen, en toen waren we dus echt tyfus vroeg op die camping, alsin: 6 uur 's ochtends, geloof me, dat wil je ook niet. Wat dat betreft is half 2 dus prima.
Ennn bedankt voor die link.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.

Gebruikersavatar
Stillborn
Berichten: 758
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 12:44 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Stillborn » do jul 19, 2007 6:14 pm

Achja, rond die tijd is er ten minste nog plek zat om een beetje een grote campingplatz af te bakenen. Wat ik heb begrepen is het festival een stuk drukker dan een paar jaar geleden (was er vorig jaar niet bij), dus ik weet niet hoe snel het al vol staat.
"Maya subjects you..."

Sobiur
Berichten: 1150
Lid geworden op: wo nov 01, 2006 6:06 pm
Locatie: Huizen

Bericht door Sobiur » do jul 19, 2007 6:22 pm

OVERKILL!!! Supervet! Prachtige laatste toevoeging.
RAISER -- Thrash Metal from Amsterdam
http://www.raiserband.nl
http://www.facebook.com/raiserband

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Bericht door Aradia » do jul 19, 2007 6:24 pm

damn wat gaat iedereen vroeg weg zeg! Onze groep vertrekt woensdag half 7 van huis en niet vroeger.
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do jul 19, 2007 6:33 pm

Bestial Lust schreef:[..]


Naja, half 2... Ik kan mij herinneren dat we vorig jaar om 12 uur weg gingen, en toen waren we dus echt tyfus vroeg op die camping, alsin: 6 uur 's ochtends, geloof me, dat wil je ook niet. Wat dat betreft is half 2 dus prima.
Ennn bedankt voor die link.
mijn god dat is inderdaad wel erg extreem, ben je gelijk de eerste dag al brak LOL!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Stillborn
Berichten: 758
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 12:44 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Stillborn » do jul 19, 2007 6:40 pm

enforcer schreef:[..]


mijn god dat is inderdaad wel erg extreem, ben je gelijk de eerste dag al brak LOL!
Haha klopt ja, je kan 's ochtends nog wel een paar uurtjes slaap inhalen, maar leuk is anders. Misschien dit jaar toch maar eens mijn rijbewijs gaan halen.
"Maya subjects you..."

Gebruikersavatar
sugar daddy
Berichten: 1236
Lid geworden op: vr nov 19, 2004 10:47 pm
Locatie: Crystal Dijk

Bericht door sugar daddy » do jul 19, 2007 7:29 pm

Wij vertrekken gewoon weer dinsdags, vorig jaar ook gedaan en hadden toen plek genoeg.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » vr jul 20, 2007 12:08 pm

Metalheank schreef:Zeg Henko's, ligt het aan mij, hoe laat speelt Overkill nou?
Ja het ligt aan jou, je bent te lui om het zelf even op te zoeken.

Donderdag van 23.00 tot 0.00 dus

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr jul 20, 2007 1:18 pm

Stillborn schreef:[..]

Haha klopt ja, je kan 's ochtends nog wel een paar uurtjes slaap inhalen, maar leuk is anders. Misschien dit jaar toch maar eens mijn rijbewijs gaan halen.
Ik heb vroger vaak een busje gehuurd en dan met een hele goep gaan, maar teveel slechte ervaringen van mensen die zeggen mee te gaan en uiteindelijk cancellen of het te duur vinden.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Crow
Berichten: 502
Lid geworden op: do jan 05, 2006 6:20 pm
Locatie: Veenendaal

Bericht door Crow » vr jul 20, 2007 2:06 pm

Ja op dinsdag kreeg je nog een redelijke plek vorig jaar ja, maar heb toch besloten om dit jaar op de maandag maar richting Wacken te karren.
Death is just the beginning

Gebruikersavatar
Bestial Lust
Berichten: 1991
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 7:49 pm
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Bestial Lust » vr jul 20, 2007 2:07 pm

Dinsdag? Wij waren er donderdag ochtend, en er was nog plek zat, we zaten uiteindelijk op misschien een kleine 10 minuten loopafstand van het festivalterrein.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr jul 20, 2007 2:36 pm

Ja meestal proppen ze de eerste bezoekers op een krap eindje omdat ze bang zijn anders niet genoeg ruimte over te houden en staan de laatste juist heel ruim. Althans dat is mijn ervaring. Voorheen kon je trouwens gewoon gaan staan waar je wilde, maar ja toen was het festival nog een stuk kleiner.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » vr jul 20, 2007 5:47 pm

Nou, prachtig kut, Veenstra Reizen - waarmee we naar Wacken zouden gaan - had te weinig aanmeldingen voor hun busreis, dus gaat die niet door... Dus nu zitten we mooi hartstikke hard zonder vervoer met z'n drieën. Iemand nog plaats over in de auto of andere suggesties?
Front voor/der Matigheid
last.fm

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr jul 20, 2007 6:20 pm

Hieronimus schreef:Nou, prachtig kut, Veenstra Reizen - waarmee we naar Wacken zouden gaan - had te weinig aanmeldingen voor hun busreis, dus gaat die niet door... Dus nu zitten we mooi hartstikke hard zonder vervoer met z'n drieën. Iemand nog plaats over in de auto of andere suggesties?
pak je gewoon de trein, of als iemand rijbewijs heeft, huur je een auto
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » vr jul 20, 2007 7:08 pm

Hieronimus schreef:Nou, prachtig kut, Veenstra Reizen - waarmee we naar Wacken zouden gaan - had te weinig aanmeldingen voor hun busreis, dus gaat die niet door... Dus nu zitten we mooi hartstikke hard zonder vervoer met z'n drieën. Iemand nog plaats over in de auto of andere suggesties?
http://www.therockonline.nl/ ?
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » vr jul 20, 2007 8:27 pm

Treinen is heel goedkoop, je kunt al met maximaal 5 personen met één Niedersachsenticket en één Schleswig-Holsteinticket (beide rond de 30 euro) van de DB door Duitsland naar Wacken afreizen - in één dag natuurlijk.
De terugweg doe je zondag met maximaal vijf personen met één Schones Wochendeticket van 30 euro.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » vr jul 20, 2007 8:47 pm

Moeten die kaarten nog wel beschikbaar zijn en je bent eeuwig onderweg met heel veel tussenstops, ivm niet aansluitende treinverbindingen.

Gebruikersavatar
Orphe
Berichten: 4610
Lid geworden op: do nov 11, 2004 4:01 pm
Locatie: Sittard

Bericht door Orphe » vr jul 20, 2007 9:08 pm

Over de reistijd moet je niet miepen. Je bent sowieso lang onderweg, die paar uur extra doet t m ook niet. Wij gaan dit jaar ook weer met de trein. Goedkoper dan een busreis of wat dan ook.
"What is it with you and banging monsters"

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » vr jul 20, 2007 10:15 pm

Landertickets zijn altijd beschikbaar, maar je kunt ze tevens van te voren bestellen, dan krijg je ze thuisgestuurd.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » vr jul 20, 2007 10:32 pm

Orphe schreef:Over de reistijd moet je niet miepen. Je bent sowieso lang onderweg, die paar uur extra doet t m ook niet. Wij gaan dit jaar ook weer met de trein. Goedkoper dan een busreis of wat dan ook.
Ghehe ik ga pas in 2008, met de ootoo.. vind ik veel prettiger. 8)

Gebruikersavatar
Orphe
Berichten: 4610
Lid geworden op: do nov 11, 2004 4:01 pm
Locatie: Sittard

Bericht door Orphe » vr jul 20, 2007 10:38 pm

Dat is nóg beter. Helaasch werd dat dit jaar door onze neus geboord. Dus wij hebben geen keuze.
"What is it with you and banging monsters"

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » za jul 21, 2007 11:47 am

Heidewolf schreef:http://www.therockonline.nl/ ?
Hartstikke vol.
Dan maar kijken naar treinen als jullie er zo optimistisch over doen.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
goddethroned
Berichten: 1483
Lid geworden op: za jul 16, 2005 2:50 pm
Locatie: Heino

Bericht door goddethroned » za jul 21, 2007 12:13 pm

Voor zo'n 20 euro ben je in duitsland heen en terug naar/van Wacken.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » zo jul 22, 2007 8:06 pm

Om maar even af te stappen met al het geouwehoer over 'wie wel gaat, wie niet' en 'hoe komt ik er' is het misschien interessanter om te discussieren over de bands waarna je het meeste uitkijkt om Wacken.

Persoonlijk ben ik vooral geinteresseerd naar Blind Guardian en Iced Eart. Deze twee bands waren de twee eerste metalbands die ik leerde ik kennen, zo'n vijf jaar geleden en hebben voor mij een romantische, nostalgisch-emotionele waarde. Daarnaast behoren beide bands tot de opperste laag van mijn favoriete metalbands, naar Maiden en Priest. En natuurlijk hoop iedereen op een paar Demons And Wizards-nummers.

Ten tweede wordt Wacken voor mij een thrash-fest. Sacred Reich heb ik altijd een leuke band gevonden en na het kijken van de Dynamo-DVD in de nieuwe re-release box van de band hebben de thrashers uit Arizona een diepe indruk bij mij achter gelaten. Ben zéér benieuwd naar hun optreden op Wacken.
De heidense thrashmetal van Sabbat met de legendarische tekstschrijver Martin Walkyier als frontman wordt ook iets om naar uit te kijken. De band draagt een unieke sfeer met zich mee.
OverKill behoort tot mijn favoriete thrashmetalbands. Ik leerde de band tegelijkertijd met Slayer kennen en 'Bastard Nation' had toch echt mijn voorkeur boven 'Raining Blood (of Reign In Blood - whatever).
Municipal Waste wordt zeker fantastisch. Van Duitse thrash als Destruction en Sodom ben door mijn onwetendheid niet zo'n grote fan van, maar dit kan live nog eens leuk uitpakken voor mij.

Nee, wat mij betreft heeft dit festival een topline-up, die zowel voor de hardcore als de mainstream-metalfan erg aantrekkelijk is.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » zo jul 22, 2007 8:12 pm

Blind Guardian, Iced Earth, Haggard, Overkill, Sodom,
Destruction, Municipal Waste en Grave Digger zijn de bands die ik echt wil zien. De rest is mooi meegenomen.
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Radium
Berichten: 681
Lid geworden op: ma feb 05, 2007 5:03 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Radium » zo jul 22, 2007 8:17 pm

Immortal, 1349, belphegor, kampfar, sahg, destruction en sodom.

Immortal blijft voor mij de grote reden om er heen te gaan.
En de rest van de tijd zien we wel weer wat we gaan kijken.
Be careful about reading health books. You may die of a misprint.

Gebruikersavatar
Orphe
Berichten: 4610
Lid geworden op: do nov 11, 2004 4:01 pm
Locatie: Sittard

Bericht door Orphe » zo jul 22, 2007 8:19 pm

Ik moet zeggen dat ik nog bezig ben met het uitchecken van veel bands die op Wacken sta dit jaar. Bands die ik absoluut wél wil zien zijn oa Amorphis, 1349, Hatesphere, Immortal, Iced Earth, Napalm Death, Secrets of the Moon, Vital Remains en Volbeat. Dit zijn sowieso bands waar ik het één en ander van ken en waarnaast ik erg benieuwd ben hoe ze het er live vanaf brengen. Ik heb nog niet gekeken wat wanneer speelt maar waarschijnlijk hang ik alle dagen wel het meest rond bij de podia. Ik vind bands kijken die ik niet ken ook wel een leuke bezigheid. Zo ontdek je nog eens wat nieuws. Op die manier hebben Atheist, Celtic Frost en Vreid vorig jaar mijn interesse gewekt. Ik ben al met al heel benieuwd.
"What is it with you and banging monsters"

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » zo jul 22, 2007 8:33 pm

iedereen lult dat overkill komt, waarom staat t dan niet op de wacken site?

Gebruikersavatar
Stillborn
Berichten: 758
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 12:44 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Stillborn » zo jul 22, 2007 8:36 pm

valkyrian schreef:iedereen lult dat overkill komt, waarom staat t dan niet op de wacken site?
Omdat alleen de duitse versie een beetje up to date is: http://www.wacken.com/de/woa2007/

Ze staan ook al op de running order, dus dan kan je wel aannemen dat ze komen.
"Maya subjects you..."

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » zo jul 22, 2007 10:06 pm

OverKill speelt tegelijkertijd met Saxon op donderdagavond.

Saxon speelt van 22:00 - 00:00 uur op de Black Stage

OverKill speelt van 23:00 - 00:00 op het Hellfest Stage

Dat wordt voor mij dus eerst een uurtje Saxon en dan direkt om 23:00 uur naar OverKill. 'Na logo'.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » zo jul 22, 2007 10:09 pm

Een uurtje Saxon is dan ook beter dan 2 uurtjes :P
Lijkt me alsnog leuk hoor!
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » zo jul 22, 2007 10:45 pm

Ik kijk het meest uit naar de thrashbands Sacred Reich, Destruction en Overkill.

Verder wil ik BG, IE, Saxon, Blitzkrieg en Immortal ook graag zien.

En gewoon lekker bier drinken en campinglol hebben natuurlijk!
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » zo jul 22, 2007 11:39 pm

goddethroned schreef:Voor zo'n 20 euro ben je in duitsland heen en terug naar/van Wacken.
Hoe dat dan?
We zijn eens met 3 man dik 300 euro voor de trein kwijt geweest. Dat was dan wel vanuit Aken.

Maar goed, in de trand van 'ik ga dit jaar voor...':
Iced Earth, Immortal, Destruction, Sodom, Amorphis, Sacred Reich, Swallow the Sun, Dimmu Borgir, Vader, Blitzkrieg, Blind Guardian, Moonspell, Die Apokalyptischen Reiter, Therion, In Flames, J.B.O., Sabbat, Saxon. En nog een stuk of 15 andere bands, maar zijn zo'n beetje de voornaamste.

Gebruikersavatar
goddethroned
Berichten: 1483
Lid geworden op: za jul 16, 2005 2:50 pm
Locatie: Heino

Bericht door goddethroned » zo jul 22, 2007 11:52 pm

MetalTuupLimburg schreef:[..]

Hoe dat dan?
We zijn eens met 3 man dik 300 euro voor de trein kwijt geweest. Dat was dan wel vanuit Aken.
In Duitsland heb je voor alle regio's/deelstaten een soort van kortingskaarten doordeweeks. Zogenaamde Ländertickets. Hiermee kun je voor rond de 30 euro per kaart (waar maximaal 5 mensen op mee kunnen reizen) door een regio reizen. Het hangt er dan vanaf hoeveel regio's je door moet, daar moet je steeds weer zo'n kaart van rond de 30 euro halen. Omgerekend is dat zo'n 6 euro per persoon als je met z'n vijven gaat. Deze tickets zijn 1 dag geldig.

In de weekenden heb je het Schones Wochende ticket. Hiermee kun je in het weekend door heel Duitsland reizen (dus 1 kaart voor heel Duitsland). Deze kaart kost 35 euro en is ook geldig voor maximaal 5 personen.

Het enige nadeel hieraan is dat je alleen maar met stoptreinen mag reizen, maar het hoeft dus niet veel te kosten als je hiermee reist. Zouden ze hier in Nederland ook wel mogen invoeren 8)
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma jul 23, 2007 8:51 am

Tja, de special show van SODOM is wel een grote trekpleister voor me, Maar natuurlijk ook SACRED REICH wil ik heel graag zien. SABBAT is super natuurlijk, Verder zijn Municipal Waste, Over Kill en Destruction interessant. Maar Rose Tattoo en Saxon wil ik ookw el weer eens zien. De wat rauwere Power metal a la Grave Digger en Rage kan me ook bekoren, Type O Negative vond ik vroeger ook tof, al met al egnoeg reden omte gaan!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Slurp
Berichten: 388
Lid geworden op: wo jan 29, 2003 10:48 pm
Locatie: Houten
Contacteer:

Bericht door Slurp » ma jul 23, 2007 11:08 am

Hieronimus schreef:Nou, prachtig kut, Veenstra Reizen - waarmee we naar Wacken zouden gaan - had te weinig aanmeldingen voor hun busreis, dus gaat die niet door... Dus nu zitten we mooi hartstikke hard zonder vervoer met z'n drieën. Iemand nog plaats over in de auto of andere suggesties?
Heb nog wel plaatsen over, 70 euro voor de heen en terug reis vertrek utrecht met een bus.

Zijn ook nog plekken beschikbaar met kaarten.

PM me als je meer gegeven nodig hebt.
Do something useful commit suicide

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » ma jul 23, 2007 11:10 am

goddethroned schreef:*verhaal over treintickets*
Juist, deze info had ik nodig, danku! :)
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
goddethroned
Berichten: 1483
Lid geworden op: za jul 16, 2005 2:50 pm
Locatie: Heino

Bericht door goddethroned » ma jul 23, 2007 11:11 am

Hieronimus schreef:[..]

Juist, deze info had ik nodig, danku! :)
Bij deze site kun je die tickets in Nederland bestellen. Kan gewoon via een mailtje in ieder geval en ik had de tickets binnen 2 dagen in huis.

http://www.treinreiswinkel.nl/index.php
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Gebruikersavatar
r1Co
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 4:13 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Bericht door r1Co » ma jul 23, 2007 12:32 pm

nu ook full metal poker vor de liefhebbers, snap verder niet zoveel van dat duits, maar ik denk dat het vast wel iets is voor mij :P

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » ma jul 23, 2007 3:51 pm

Leuk om de donderdagmiddag mee om te krijgen :)

Gebruikersavatar
sugar daddy
Berichten: 1236
Lid geworden op: vr nov 19, 2004 10:47 pm
Locatie: Crystal Dijk

Bericht door sugar daddy » ma jul 23, 2007 7:28 pm

MetalTuupLimburg schreef:[..]
Maar goed, in de trand van 'ik ga dit jaar voor...':
Vader.
Veel plezier bij ermee :lol:

Bands die ik wil checken zijn Sodom, Saxon, The black dahlia murder, Napalm Death, Possessed, Enslaved, Blind Guardian, Dimmu Borgir misschien, Iced Earth, Sabbat, Kampfar, Moonspell, Destruction, Immortal, Type O Negative, Haggard of Cannibal Corpse, Municipal Waste, Vital Remains en dan tot slot vast ook nog wel Mambo Kurt één van de dagen.

Met name Sodom, Napalm Death, Possessed, Enslaved, Iced Earth, Sabbat, Kampfar,Moonspell, Destruction, Immortal, Type O Negative, Haggard en Cannibal Corpse wil ik graag zien.[/b]

kuki
Berichten: 6
Lid geworden op: di apr 11, 2006 10:19 pm
Locatie: Kerkrade

Bericht door kuki » ma jul 23, 2007 8:50 pm

Hi,

Please don't forget to check out :

Rock on your radio

Special show:

- Wednesday July 25th W:O:A 2007 special with loads of interviews, news and special items, all about W:O:A 2007!!!!!

Showtime from 20:00 - 24:00 CET.

live at your (internet)radio: ROCK ON YOUR RADIO

Check: http://www.radioparkstad.fm/ or for Parkstad Region: Ether: 105.7 fm - 107.0 fm | Kabel: 87.5 |

Heavy greetz

Theo & Kuki
ROYR
...all I ask of you is believe............

http://www.myspace.com/kuki23121976


Every Wednesday live at your (internet)radio: ROCK ON YOUR RADIO 22:00 to 24:00
Check: http://www.radioparkstad.fm/

Gebruikersavatar
Crow
Berichten: 502
Lid geworden op: do jan 05, 2006 6:20 pm
Locatie: Veenendaal

Bericht door Crow » di jul 24, 2007 11:08 am

onzin :twisted: pleur er wel een dvdtje in heb ik ook interviews en/of muziek.

on-topic:

Ik ga voor Saxon, Blind Guardian, Therion, Rose Tattoo (vorig jaar teveel van gemist), Iced Earth, Stratovarius (die veel te vroeg staat geprogrammeerd), Amorphis, J.B.O en de rest weet ik zo gauw niet meer. Geen zin om weer de hele lijst door te spitten, kijk ik bij aankomst in Wacken wel in het prog. boekje.

poker om de donderdag middag door te komen?? Nee dank je, ga dan wel lekker ouwehoeren op de camping, bier drinken, en mensen leren kennen, lijkt mij een beter iets
Death is just the beginning

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » di jul 24, 2007 2:35 pm

sugar daddy schreef:[..]
Veel plezier bij ermee :lol:
Oops :oops:

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » di jul 24, 2007 5:21 pm

Edit.

Plaats reactie