HOUTEN DEATHFEST:Despondency, Defeated sanity, Toxocara e.a.
Ok dan, vanaf nu zijn er shirts te krijgen. kijk op www.houtendeathfest.com voor het ontwerp en via daar kan je m ook reserveren voor maar 15 euro. Wees snel want de shirts zijn zeer gelimiteerd
Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013
Vandaag is de laatste dag dat je kaarten kan reserveren, heb je nog niet beslist? dat maakt niet uit want er zijn nog voldoende kaarten aan de deur te koop.
Ik ben benieuwd wie er van hier allemaal van plan zijn af te reizen. lijstje dan maar:
- Arnoud
- Pantalaimon
- Slurp
Ik ben benieuwd wie er van hier allemaal van plan zijn af te reizen. lijstje dan maar:
- Arnoud
- Pantalaimon
- Slurp
Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013
- Pantalaimon
Ik vond het heel tof.
Vanaf het begin zat de sfeer er al goed in.
Minpuntje voor mij was het feit dat Extreme Violence maar 1 gitarist had (die zich voor mij ook nog verstopte achter een box) en na elk nummer een vergadering organiseerde over wat ze nu zouden gaan doen. Maar ach, dat was ook niet zo heel erg.
Ik ben in ieder geval zeker van plan er een volgende keer weer bij te zijn.
Vanaf het begin zat de sfeer er al goed in.
Minpuntje voor mij was het feit dat Extreme Violence maar 1 gitarist had (die zich voor mij ook nog verstopte achter een box) en na elk nummer een vergadering organiseerde over wat ze nu zouden gaan doen. Maar ach, dat was ook niet zo heel erg.
Ik ben in ieder geval zeker van plan er een volgende keer weer bij te zijn.
- Marcel Hubregtse
- Contacteer:
Sorry, kwas op het laatste moment verhinderd door werk (zieke collega's e.d.)arnoud schreef:fuck wat een teringvette eerste editie. 12 APRIL de volgende maar dan de hele dag dus zet maar in je agenda
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.
Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996
Dawn Crosby (R.I.P.)
- Marcel Hubregtse
- Contacteer:
Klopt, hahahaha, dus voor 12 april graag een Houten Thrashfest of een Houten Doomfest of een Houten Old School Deathfest voor mij persoonlijk.arnoud schreef:jammer, je hebt echt een vet fest gemist, maar ja echt helemaal jou muziek is het toch ook niet he

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.
Dawn Crosby (R.I.P.)
Dawn Crosby (R.I.P.)