Standaard!! Doet ie vaak aan het eind van een concert...innuendo schreef:die gast klokte in die uur en kwartier anderhalve fles wijn naar achteren alsof het niks was, en op het eind rukt hij ladderzat de snaren van zijn bas. Ik vond het wel mooi om te zien
Type o Negative!!!!!!
Ah ok, ja 2 meter bezopen Steele met zijn bas is wel geweldig. Toch vond ik het jammer dat hij er overduidelijk geen zin in had.innuendo schreef:die gast klokte in die uur en kwartier anderhalve fles wijn naar achteren alsof het niks was, en op het eind rukt hij ladderzat de snaren van zijn bas. Ik vond het wel mooi om te zien
Ik ben eigenlijk altijd wel in de stemming voor Type O alleen in sommige periodes draai ik het vaker dan in andere.Femaze schreef:[..]
Ik vind ook niet alle nummers goed en Type O Negative is echt een band waar ik voor in de stemming moet zijn.
My girlfriends girlfriend vind ik echter wel een lekker nummertje. (Niet bijzonder, maar het luistert makkelijk weg.)
Hoe dan ook vind ik Type O Negative een van de beste bands die bestaan.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb het nog niet eens over de muziek. Het lijkt gewoon wel alsof elke tekst over sex gaat. Daar heb ik gewoon niet zoveel mee.Femaze schreef:[..]
Ik vind ook niet alle nummers goed en Type O Negative is echt een band waar ik voor in de stemming moet zijn.
My girlfriends girlfriend vind ik echter wel een lekker nummertje. (Niet bijzonder, maar het luistert makkelijk weg.)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Oh, ik ook hoor. Maar teksten kunnen de muziek versterken en ook verzwakken. En in het geval van Type o negative is het decadente imago zo sterk aanwezig dat het me irriteert.Femaze schreef:[..]
Tja dat kan. Ik luister de band voornamelijk voor......de muziek. Teksten komen bij mij op een tweede plaats (maar dat is heel persoonlijk).
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Ach ik moet af en toe lachen om zijn "ik ben zo depri-act" maar het stoort me niet tijdens het luisteren van de muziek.XnegativeX schreef:[..]
Oh, ik ook hoor. Maar teksten kunnen de muziek versterken en ook verzwakken. En in het geval van Type o negative is het decadente imago zo sterk aanwezig dat het me irriteert.
Overigens begrijp ik wel wat je bedoeld hoor. Ik kon een tijd bijvoorbeeld niet naar Cradle luisteren omdat ik, toen ik ze voor het eerst zag op Dynamo 1999, zo ontzettend om zijn act moest lachen. (Nou krijg ik vast alle excuus-blekkies over me heen

Type O-!!! Goede band, een van de beste zangers uit de heavy metal! En ondanks dat ik eigenlijk via Carnivore (Pete's vorige band, veel en veel harder) in Type O- ben beland, vind ik toch t relatief rustige "October Rust" t beste. Das nou n goed voorbeeld dat simpel echt fakkin mooi kan zijn! Een van mn favo albums ooit!
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
Slow Deep and Hard is mijn favoriet. Liefhebbers van deze plaat zouden ook eens Carnivore en Retaliation van Carnivore, de vorige band van Peter Steele, eens moeten uitcontroleren. Dat zijn ook favorietjes van mij. Het latere werk van Type O Negative vind ik ook wel goed, maar niet alle nummers kunnen mij evenveel bekoren.
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?
Carnivore??? Check!Edwynn schreef:Slow Deep and Hard is mijn favoriet. Liefhebbers van deze plaat zouden ook eens Carnivore en Retaliation van Carnivore, de vorige band van Peter Steele, eens moeten uitcontroleren. Dat zijn ook favorietjes van mij. Het latere werk van Type O Negative vind ik ook wel goed, maar niet alle nummers kunnen mij evenveel bekoren.
Vroeger in de discotheek (Afscheidsfeest 4e klassers) al staan heerschen op de Carinivore LP.
Lekker als opener JackDaniels en Pizza over de dancevloer laten brullen..
Tyfus toen zat ik in de 3e van de mavo denk ik, 15 jaar geleden!!!!!!!
Hmm waarom heb ik toch een voorliefde voor JackDaniels????
@Kristof
Nooit meer zien vind ik wat overdreven, maar ze mogen hun podiumpresentaties in Europa wel verbeteren ja. Maar aangezien ze Europa maar een achterlijk deel van Amerika vinden, zal dat niet meer gebeuren. Mischien maar eens een ticket kopen voor een VS-tour-concert en kijken hoe ze daar hun act opvoeren. Maar dan moet er wel beter materiaal komen.
Nooit meer zien vind ik wat overdreven, maar ze mogen hun podiumpresentaties in Europa wel verbeteren ja. Maar aangezien ze Europa maar een achterlijk deel van Amerika vinden, zal dat niet meer gebeuren. Mischien maar eens een ticket kopen voor een VS-tour-concert en kijken hoe ze daar hun act opvoeren. Maar dan moet er wel beter materiaal komen.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik hoef ze niet meer zien, als ze op fesitval staan ga ik wel ff kijken, maar ik betaal geen kaartje. Live zijn ze erg saai en storend.HMaster schreef:@Kristof
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Type O Negative heerscht, mijn favoriet is Bloody Kisses gevolgd door Slow, Deep and Hard.FOR IMMEDIATE RELEASE:
TYPE O NEGATIVE SIGN TO SPV
SPV is extremely proud to announce the signing of the legendary TYPE O NEGATIVE to a worldwide deal. "It is a true privilege to welcome TYPE O NEGATIVE into the ever-growing SPV family," says Manfred Schutz, Chairman of SPV worldwide. "They are a trailblazing band and we couldn't be happier to have them call SPV home."
For the past 15 years, TYPE O NEGATIVE have been dredging the dark depths of the human condition, becoming the planet's most prolific doom/metal band in the process. With a body of work that rivals any artist working in the heavy music arena, their consistent delivery of glorious misery has lead to a pair of gold records, a canon of classic material, and an influential finger in the dirty pie of every goth-infused metaller since 1990.
"It is an honor to have the opportunity to work with one of my all-time favorite bands " says Gunter Ford, president of SPV's American division.
"We at SPV America are looking forward to a prosperous relationship, filled with a lot of great music."
Details on TYPE O NEGATIVE's seventh studio album are coming soon. The "least best" has yet to be rendered. Stay tuned.
(source: SPV International)
The Origin Of The Feces heerscht ook !!!!

- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ja, wat is een "goed live optreden" als je in Type O Negative maten gaat meten ( en nee, ik heb het niet over DIE matenFemaze schreef:Uit de reacties in het ouwerhoer topic (waar ik dus deze link vroeg) begrijp ik dat meer mensen deze band kunnen waarderen.
Heeft iemand ooit wel eens een goed live optreden van ze gezien?

Type staat bekend om hun omstreden liveprestaties en het is maar net waar je genoegen mee wilt nemen.
Ik heb ze 2 keer live gezien. 1 keer in 1999 en vorig jaar op Graspop. Het optreden in 99 was gewijd aan hun "World Comming Down" en dat was goed merkbaar. De nummers die van dat album gespeeld werden kregen alle tijd terwijl de rest er met een werverwild doorheen gejaagd werd. Dat was jammer, maar afgezien daarvan vond ik het een goede liveshow ja. Prachtig decoor en de band was goed gehumeurd.
Vorig jaar Graspop pakten de heren het anders aan: slechts 1 nummer van hun nieuwe plaat werd gespeeld ( wat overigens wel jammer was) en de rest lag in een beter evenwicht. Ook het geluid was goed, Steele was goed bij stem dus ook toen heb ik me uitstekend vermaakt. Overigens stond ik toen wel helemaal vooraan tegen het hek, daar was het geluid het optimaalst. Achteraan scheen het slecht verteerbaar te worden.
Over de band in kwestie: ik vind Type werkelijk een ge-ni-ale band. Een band die regelmatig van geluid en imago wisselt, een band die je 9 van de 10 keer met een dikke knipoog moet luisteren maar ook een band die een prachtige noot neer kan zetten.
Mijn stem hebben ze absoluut!
Carnivore vind ik trouwens ook erg de moeite waard!
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
Erg goede optredens vond ik Vereeniging - Nijmegen 1996 en Graspop 2003
Net After Dark DVD ook maar weer eens gekeken.
Net After Dark DVD ook maar weer eens gekeken.
Laatst gewijzigd door Alaska op zo jul 11, 2004 11:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The Last Frontier
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
tja, en van anderen heb ik weer gehoord dat ook DAT optreden best oke was. Was er zelf niet bij voor de rest, dus laat een oordeel in het midden.
After Dark is het vermelden inderdaad waard!
"Kenny, Kenny, it is time to play the show..."
After Dark is het vermelden inderdaad waard!
O ja? Dat is best grappig inderdaad. Ik ben er niet echt positief over en ik heb er ook nog geen andere positieve reacties over gehoord.Gr. Dracula schreef:tja, en van anderen heb ik weer gehoord dat ook DAT optreden best oke was. Was er zelf niet bij voor de rest, dus laat een oordeel in het midden.
..."
Ze hebben de set heel snel afgerost (ze waren voor zover ik mij kan herinneren zelfs ruimschoots te vroeg klaar) en ze waren heel erg chagrijnig omdat ze in de file hadden gestaan ofzoiets.
Jammer jammer jammer.
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Een goede artiest of band....laat zich niet afschrikken of chagrijnig maken door een file!Femaze schreef:[..]
O ja? Dat is best grappig inderdaad. Ik ben er niet echt positief over en ik heb er ook nog geen andere positieve reacties over gehoord.
Ze hebben de set heel snel afgerost (ze waren voor zover ik mij kan herinneren zelfs ruimschoots te vroeg klaar) en ze waren heel erg chagrijnig omdat ze in de file hadden gestaan ofzoiets.
Jammer jammer jammer.
Effe stoken...kijken of het lukt!

The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Femaze schreef:[..]
Lees jij nou eerst de rest van het topic even door en niet alleen de laatste post!
En dan hoor ik graag je mening...
Hahahaha

En plots viel heel het topic stil....kom op, mensen ik ben niet de boeman......alhoewel

The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
- Groucho Marx
- Groucho Marx
Commentaar op de DVD aan en genieten maar. Heb Type O nu een stuk of 5 keer gezien, wacht nog steeds op de dag dat ze in 013 (moet met zo'n getal met Type O toch?) in Tilburg komen!Gr. Dracula schreef: After Dark is het vermelden inderdaad waard!
The Last Frontier
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ik heb helaas geen dvd-speler ( nog altijd het stenen tijdperk hier) dus moet ik het met een videootje stellen. Als ik eens in het bezit kom van een DVD-slikker zal ik After Dark ook zeker op schijf aanschaffen.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Harder in welk opzicht? Harder binnen hun "gothic/doom-stijl" of harder in `t algemeen?
In het eerste geval zou ik je World Comming Down aan kunnen raden. Duister, slepend, koud en stukken harder dan Bloody Kisses en October Rust. Als je simpelweg een hardere plaat wil hebben moet je Slow Deep and Hard luisteren. Die ligt als je het mij vraagt in het logische volgspoor van Carnivore!
In het eerste geval zou ik je World Comming Down aan kunnen raden. Duister, slepend, koud en stukken harder dan Bloody Kisses en October Rust. Als je simpelweg een hardere plaat wil hebben moet je Slow Deep and Hard luisteren. Die ligt als je het mij vraagt in het logische volgspoor van Carnivore!
- HellcommandeR
- metal-willem
Ja ik!HMaster schreef:[..]
Heb je belang bij live opnames/bootlegs/radioopnames???
Ik heb october rust en slow deep and hard. Verder wat losse mp3tjes, ik vind het erg gave muziek! Vooral het nummer my girlfriens girlfriend en het nummer waar die vrouw in klaarkomt (1e nummer van slow deep and hard)
Klopt.Alaska schreef:Slow, Deep & Hard/The Origin Of The Feces voor het wat 'hardere' werk.
Mijn favoriet blijft toch altijd Bloody Kisses. Geweldige sfeer en goede afwisseling in tempo's van nummers. Ik vind persoonlijk October Rust verreweg hun minste album.
Live is killing me is ook weer het betere werk.
Maar echt 'hard' werk van Steele is toch wel de band Carnivore. Stukken beter dan het vriendje-vriendinnetjes gezemel.
Carnivore is erg goed, maar zeker niet beter dan Type O-. Ik vind echter "October Rust" het beste album, juist omdat t zo rustig is, maar zo mooi!
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
Ik heb alle albums.
Ik vind ze dan ook erg goed.
Bloody kisses vind ik het beste album, het eerste nummer wat ik dan ook hoorde van TON was Blood and Fire.
Ik heb ze nog nooit live gezien maar dat wil ik zeker nog wel een keer meemaken.
Ik vind ze dan ook erg goed.
Bloody kisses vind ik het beste album, het eerste nummer wat ik dan ook hoorde van TON was Blood and Fire.
Ik heb ze nog nooit live gezien maar dat wil ik zeker nog wel een keer meemaken.
Tattered Old Lion.
Living in a cage.
Bit off his own leg in a rage.
In a rage....
Living in a cage.
Bit off his own leg in a rage.
In a rage....
- metal-willem