Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
-
Dimas
-
Contacteer:
Bericht
door Dimas » di dec 18, 2007 4:16 pm
Volgens mij stond het bij Gorefest al iets zachter, maar TMDC was weer echt snoeihard. Hopelijk heb ik a.s. zondag mn nieuwe semi-professionele oordoppen ipv die simpele watjes. Hoor ik het geluid wel iets beter.
-
KoenM
-
Contacteer:
Bericht
door KoenM » di dec 18, 2007 4:18 pm
Ik was er niet bij, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Echt die mongolen die denken hoe harder hoe beter mogen wel een hogere ziektekostenpremie gaan betalen. Laatst ook weer, had de sterkste filters in m'n Alpines zitten. En met die oordoppen ín had ik achteraf nóg suizingen.
-
Dimas
-
Contacteer:
Bericht
door Dimas » di dec 18, 2007 4:55 pm
Dat is wel extreem ja, hoewel ik laatst in Waterfront bij Gorgoroth ook het idee had dat ik toch echt naar achteren moest met oordoppen in. En dat was al 5 meter of verder van het podium.
-
MetalJan
Bericht
door MetalJan » di dec 18, 2007 7:11 pm
Ik vond het helemaal niet te hard bij TMDC en ik stond toch wel op zo'n 3 meter links van het podium. Bij Gorefest stond ik wat verder naar achteren, en daar vond ik het geluid eigenlijk heel de show behoorlijk hard.
Vond TMDC behoorlijk goed spelen eigenlijk. Het mag dan wel een aso-band zijn, spelen kunnen ze wel. Gorefest was ook weer lekker bezig.
Enige minpunt van de avond was dat de airco veel te hoog stond, vond het behoorlijk fris in de zaal.