Behemoth tour 2008
- Ekibyougami
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Ekibyougami
- Contacteer:
- Destructor
Van de site:
Wegens beperkte ruimte in onze garderobe wordt zaterdag 2 februari aangeraden jassen en tassen -indien mogelijk- in de auto achter te laten!
Om de doorstroom te bevorderen is zaterdag 2 februari de muntverkoop aan het begin van de avond verplaatst naar het "oude garderobehok" naast de merchandise!
Wegens beperkte ruimte in onze garderobe wordt zaterdag 2 februari aangeraden jassen en tassen -indien mogelijk- in de auto achter te laten!
Om de doorstroom te bevorderen is zaterdag 2 februari de muntverkoop aan het begin van de avond verplaatst naar het "oude garderobehok" naast de merchandise!
- grafdelver
Er zullen waarschijnlijk nog een beperkt aantal kaarten te koop zijn aan de deur morgen. Als je er 100 procent zeker van wilt zijn dat je binnenkomt, dan kun je het beste even online een kaartje scoren: http://www.baroeg.nl/voorverkoop.htm
- zwarte krijser
- ComaNation
- Contacteer:
- Destructor
Was echt een gave show van Behemoth, geluid was niet heel goed maar ook zeker niet slecht voor Baroeg begrippen. Ik ergerde me alleen wel vreselijk aan die neanderthalers die zo nodig de hele tijd "Een busje, een busje vol met Polen" moesten roepen.
Die zanger van die tweede band was trouwens ook wel een mongool, riep de hele tijd: "Its our first time here in Germany".
Die zanger van die tweede band was trouwens ook wel een mongool, riep de hele tijd: "Its our first time here in Germany".

- the true Thorko
Eén keer maar volgens mij.....zowel dat "bussie vol met polen" en dat "germany bla bla".Destructor schreef:Was echt een gave show van Behemoth, geluid was niet heel goed maar ook zeker niet slecht voor Baroeg begrippen. Ik ergerde me alleen wel vreselijk aan die neanderthalers die zo nodig de hele tijd "Een busje, een busje vol met Polen" moesten roepen.
Maar goed lekker belangrijk!! Feit was dat Behemoth een dijk van een optreden weg gaf !!! Zwaar uit mijn dak gegaan !!!
Ook die tweede band (Suicide Silence) was zeker niet slecht, rare combinatie met Behemoth maar erg toffe deathgrind.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Jep, heb me prima vermaakt die avond.
"Busje vol met polen" stond bij mij onder slag bereik. Ook vind ik kramp in me kuit krijgen tijdens het pitten wel hip
Geluid was inderdaad matig, ik had ook meer verwacht van suicide silence, dat klinkt echt heeeel anders op cd.
Mja toch vermaakt ^^
"Busje vol met polen" stond bij mij onder slag bereik. Ook vind ik kramp in me kuit krijgen tijdens het pitten wel hip

Geluid was inderdaad matig, ik had ook meer verwacht van suicide silence, dat klinkt echt heeeel anders op cd.
Mja toch vermaakt ^^
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x2/redgothic.jpeg[/img]
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Ik vond dat juist wel humor, dat 'Bussie vol met Pooooooolen'. Heb me rot staan lachen. Evenals het HOLLAND, HOLLAND, HOLLAND toen de zanger van Suicide Silence tot tweemaal toe de fout in ging door te zeggen dat'ie in Duitsland was. En net toen ik dacht dat het wat dat betreft niet genanter kon meende ik een keer het woord 'Amsterdam' langs te horen komen. Tja. Typische Amerikaan.
Behemoth stond zoals altijd als een huis. Geluid stond wat te hard vond ik, maar ok, de rest maakte een hoop goed. M'n mobiel nog kwijtgeraakt in de pit (en weer teruggevonden), gebanged en alles meegeblert. En nog een aantal MF'ers gespot
Setlist Behemoth:
Rome 64 C.E.
Slaying The Prophets Ov Isa
Antichristian Phenomenon
Demigod
From The Pagan Vastlands
Prometherion
Conquer All
At the Left Hand ov God
Christgrinding Avenue
Slaves Shall Serve
As Above So Below
Summoning (Of The Ancient Ones)
Christians To The Lions
Decade Of Therion
Chant For Eschaton 2000
Sculpting The Throne Ov Seth
I Got Erection (Turbonegro cover)
Als er een nummer mist, gelieve dan aan te vullen
Behemoth stond zoals altijd als een huis. Geluid stond wat te hard vond ik, maar ok, de rest maakte een hoop goed. M'n mobiel nog kwijtgeraakt in de pit (en weer teruggevonden), gebanged en alles meegeblert. En nog een aantal MF'ers gespot

Setlist Behemoth:
Rome 64 C.E.
Slaying The Prophets Ov Isa
Antichristian Phenomenon
Demigod
From The Pagan Vastlands
Prometherion
Conquer All
At the Left Hand ov God
Christgrinding Avenue
Slaves Shall Serve
As Above So Below
Summoning (Of The Ancient Ones)
Christians To The Lions
Decade Of Therion
Chant For Eschaton 2000
Sculpting The Throne Ov Seth
I Got Erection (Turbonegro cover)
Als er een nummer mist, gelieve dan aan te vullen

Ik vond het heel gaaf. Behemoth was geweldig, maar de andere bands waren ook zeker niet slecht.
Suicide Silence paste er alleen niet echt tussen.
Overigens denk ik dat die gast voor de grap "Germany" zei, want toen iedereen "Holland" begon te roepen ging een van de gitaristen dat gelijk filmen. Bovendien zou het zo dom zijn (zeker omdat het de eerste dag van de tour was), dat ik het gewoon niet kan geloven.
Het was wel wat druk (ongeveer een half uur in de rij gestaan) en ik irriteerde me aan mensen die heel de tijd heen en weer aan het lopen waren tijdens de optredens. Na een tijdje maar ergens anders gaan staan (oeps, toen deed ik het dus zelf ook), dat scheelde wel gelukkig.
Overigens denk ik dat die gast voor de grap "Germany" zei, want toen iedereen "Holland" begon te roepen ging een van de gitaristen dat gelijk filmen. Bovendien zou het zo dom zijn (zeker omdat het de eerste dag van de tour was), dat ik het gewoon niet kan geloven.
Het was wel wat druk (ongeveer een half uur in de rij gestaan) en ik irriteerde me aan mensen die heel de tijd heen en weer aan het lopen waren tijdens de optredens. Na een tijdje maar ergens anders gaan staan (oeps, toen deed ik het dus zelf ook), dat scheelde wel gelukkig.
- Destructor
Volgens mij was het echt geen grap, die Amerikanen zijn gewoon fucking dom.CO2 schreef:Ik vond het heel gaaf. Behemoth was geweldig, maar de andere bands waren ook zeker niet slecht.
Zo, nu ik wat fitter ben als vannacht ook maar ff een iets langer verslagje van gisterenavond:
Om 19:30 kwamen we aanrijden bij Baroeg. "Mooi op tijd!" dachten we. Waren we verdomme pas om 20:25 binnen, wat ging die rij tergend langzaam, sloeg echt helemaal nergens op !!!
Maar goed, gelukkig begon de eerste band, Devilish Impressions, pas om 20:40. Dit bleek een leuke band te zijn, het enige wat me stoorde was het geluid van de toetsen. Ik vond het te veel op de voorgrond en niet goed bij de muziek passen. Zonder toetsen zou het een stuk bruter zijn, lijkt mij. Maar zeker geen onaardige opener verder.
Daarna was het de beurt aan Suicide Silence, een vreemde eend in de bijt, maar wel een hele vette liveband. Lekker bruut doorbeukende death/grindband met een goede zanger die zowel erg diep kon grunten als schel kon krijsen. Leuke eerste kennismaking.
Tenslotte Behemoth, en die hebben me live nog nooit teleurgesteld. Zo ook gisteren niet, ze speelden de tent vakkundig plat !! Wat minder show dan de laatste keer dat ik ze zag; ze hadden o.a de vuurspuugact thuis gelaten. Maar juist door die wat kalere presentatie kwam de kracht van de muziek en de kwaliteit van de muzikanten nog beter naar voren !!
Behemoth is gewoon één van de beste livebands van het moment.
Na aanschaf van een shirtje en een vest ging ik voldaan naar huis.
Om 19:30 kwamen we aanrijden bij Baroeg. "Mooi op tijd!" dachten we. Waren we verdomme pas om 20:25 binnen, wat ging die rij tergend langzaam, sloeg echt helemaal nergens op !!!
Maar goed, gelukkig begon de eerste band, Devilish Impressions, pas om 20:40. Dit bleek een leuke band te zijn, het enige wat me stoorde was het geluid van de toetsen. Ik vond het te veel op de voorgrond en niet goed bij de muziek passen. Zonder toetsen zou het een stuk bruter zijn, lijkt mij. Maar zeker geen onaardige opener verder.
Daarna was het de beurt aan Suicide Silence, een vreemde eend in de bijt, maar wel een hele vette liveband. Lekker bruut doorbeukende death/grindband met een goede zanger die zowel erg diep kon grunten als schel kon krijsen. Leuke eerste kennismaking.
Tenslotte Behemoth, en die hebben me live nog nooit teleurgesteld. Zo ook gisteren niet, ze speelden de tent vakkundig plat !! Wat minder show dan de laatste keer dat ik ze zag; ze hadden o.a de vuurspuugact thuis gelaten. Maar juist door die wat kalere presentatie kwam de kracht van de muziek en de kwaliteit van de muzikanten nog beter naar voren !!
Behemoth is gewoon één van de beste livebands van het moment.
Na aanschaf van een shirtje en een vest ging ik voldaan naar huis.
- geitenbaard
Vond het ook erg gaaf!
Nog wel zo'n half uur in de rij gestaan, maar gelukkig kon ik m'n jas nog kwijt, dit in tegenstelling bij het optreden van Korpiklaani.
Devilish Impressions vond ik een zeer prettig bandje, naderhand nog een cd van gekocht. Suicide Silence was ook vrij aardig, alleen wel een behoorlijke 13 in dozijn band, maarja. Behemoth had in het begin een te zacht geluid, vond ik. Gaandeweg werd het gelukkig wat opgeschroefd. Priam band en zag ze deze avond pas voor de 2e keer, geloof ik.
Ook nog een cd van Devilish Impressions en een vest van Behemoth gekocht. Ook wel grappig; ging m'n jas halen, kwam dat 'jassenmeisje' terug met een andere jas
Gelukkig dat ik mijn jas zag hangen en dus zonder moeite aan mij kon geven.
Nog wel zo'n half uur in de rij gestaan, maar gelukkig kon ik m'n jas nog kwijt, dit in tegenstelling bij het optreden van Korpiklaani.
Devilish Impressions vond ik een zeer prettig bandje, naderhand nog een cd van gekocht. Suicide Silence was ook vrij aardig, alleen wel een behoorlijke 13 in dozijn band, maarja. Behemoth had in het begin een te zacht geluid, vond ik. Gaandeweg werd het gelukkig wat opgeschroefd. Priam band en zag ze deze avond pas voor de 2e keer, geloof ik.
Ook nog een cd van Devilish Impressions en een vest van Behemoth gekocht. Ook wel grappig; ging m'n jas halen, kwam dat 'jassenmeisje' terug met een andere jas

- Draconian
- Lult over cdtjes
Het was gisteravond gezellig! Mijn eerste keer Baroeg, omdat ik sinds kort op een kwartiertje ervan af woon. Samen met AmnesJan dus mooi op tijd vertrokken en na 10 minuten stonden we al bij de Baroeg, waar we een klein uur later nog steeds stonden, buiten 
Eenmaal binnen bleek het een gezellige tent te zijn. De eerste band was saai en ook de tweede deed me niet veel, maar het optreden van Behemoth was zeker sterk! Hoewel ik de band wel al beter live heb gezien, klonk het ook gisteravond weer buitengewoon strak. Alleen erg jammer dat Kataklysm er niet bij was, maar ik heb me uiteindelijk prima geamuseerd.

Eenmaal binnen bleek het een gezellige tent te zijn. De eerste band was saai en ook de tweede deed me niet veel, maar het optreden van Behemoth was zeker sterk! Hoewel ik de band wel al beter live heb gezien, klonk het ook gisteravond weer buitengewoon strak. Alleen erg jammer dat Kataklysm er niet bij was, maar ik heb me uiteindelijk prima geamuseerd.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Ekibyougami
- Contacteer:
Zo, nu k weer achter mn pc zit ook maar even melden dat ik me zeer vermaakt heb.
Het wachten buiten was inderdaad belabberd. Maarja, niks aan te doen. Was wel zo ongeveer een ijsklomp toen ik binnen was.
Devilish Impressions was wel aardig. Ik had alleen het idee dat de zang erg zacht afgesteld stond. Voor de rest klonk het wel leuk, hoewel niet erg origineel
Suicide Silence vond ik verschrikkelijk. Nu vind ik een boel muziek leuk, maar dit wil er blijkbaar gewoon niet in, heb het hele optreden stil gestaan. En me vermaakt met twee random Rotterdammers, dat was dan wel weer leuk
Behemoth stond als een huis. T was de eerste keer dat ik ze zag, en het heeft diepe indruk gemaakt. Zoooo. Beetje staan bangen aan de rand van de pitt, Yowannuzz gedag gezegt en toen maar eens bij de merch gaan kijken. Ben nu in het bezit van ene camo girly en een patch.
En ik was érg blij dat we de laatste tram haalden. Hotel bleek een aardig stukje lopen.
Het wachten buiten was inderdaad belabberd. Maarja, niks aan te doen. Was wel zo ongeveer een ijsklomp toen ik binnen was.
Devilish Impressions was wel aardig. Ik had alleen het idee dat de zang erg zacht afgesteld stond. Voor de rest klonk het wel leuk, hoewel niet erg origineel
Suicide Silence vond ik verschrikkelijk. Nu vind ik een boel muziek leuk, maar dit wil er blijkbaar gewoon niet in, heb het hele optreden stil gestaan. En me vermaakt met twee random Rotterdammers, dat was dan wel weer leuk

Behemoth stond als een huis. T was de eerste keer dat ik ze zag, en het heeft diepe indruk gemaakt. Zoooo. Beetje staan bangen aan de rand van de pitt, Yowannuzz gedag gezegt en toen maar eens bij de merch gaan kijken. Ben nu in het bezit van ene camo girly en een patch.
En ik was érg blij dat we de laatste tram haalden. Hotel bleek een aardig stukje lopen.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!
- XnegativeX
- Contacteer:
Zaterdag was een vet avondje!
Het was drukking fuck (eigenlijk een beetje te...) maar ook erg gezellig.
Devilish impressions opende de avond en dat deden ze goed. Weinig speciaals en vooral de keyboards waren totaal onoverbodig maar d'r viel gewoon erg lekker op te headbangen.
Suicide silence was een vreemde eend in de bijt maar vielen toch erg goed bij mij. D'r zijn een aantal nekwervels verschoven tijden de logge beatdown stukken kan ik jullie vertellen lieve kijkbuis kindertjes.
Behemoth blies gewoon alles omver. En dat hoort ook als je Behemoth bent. Dit busje vol met Polen eist eigenlijk een iets beter geluid maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb er volop van genoten.
Dan nog even tijd voor 2 huishoudelijke mededelingen:
- Mensen moeten eens ophouden met constant de biercourier spelen als er een band aan het spelen is. Dat is namelijk FUCKING irritant.
- AmnesJan en Draconian zijn gave gasten.
Dat was het weer voor vanavond.
Het was drukking fuck (eigenlijk een beetje te...) maar ook erg gezellig.
Devilish impressions opende de avond en dat deden ze goed. Weinig speciaals en vooral de keyboards waren totaal onoverbodig maar d'r viel gewoon erg lekker op te headbangen.
Suicide silence was een vreemde eend in de bijt maar vielen toch erg goed bij mij. D'r zijn een aantal nekwervels verschoven tijden de logge beatdown stukken kan ik jullie vertellen lieve kijkbuis kindertjes.
Behemoth blies gewoon alles omver. En dat hoort ook als je Behemoth bent. Dit busje vol met Polen eist eigenlijk een iets beter geluid maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb er volop van genoten.
Dan nog even tijd voor 2 huishoudelijke mededelingen:
- Mensen moeten eens ophouden met constant de biercourier spelen als er een band aan het spelen is. Dat is namelijk FUCKING irritant.
- AmnesJan en Draconian zijn gave gasten.
Dat was het weer voor vanavond.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Jij trok trouwens nog een geniale kop toen je van de bar terug naar het podium liep en er 1 biertje uit je handen werd getiktyowannuzz schreef:[..]
Had wat moeite je te verstaan ivm de harde muziek, maar had inderdaad door dat jij het was !!

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Dat zijn geen streken ook natuurlijk, je gaat geen bier uit mijn handen lopen stoten. En als het per ongeluk gebeurt dan bied je minstens je excuses of een muntje aan. In een laatste wanhoopspoging dat dus te bereiken trok ik inderdaad een behoorlijke grimas met een pruillipje....XnegativeX schreef:[..]
Jij trok trouwens nog een geniale kop toen je van de bar terug naar het podium liep en er 1 biertje uit je handen werd getikt
- Ekibyougami
- Contacteer:
- ComaNation
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- Ekibyougami
- Contacteer:
- Destructor
yowannuzz schreef:[..]
Eén keer maar volgens mij.....zowel dat "bussie vol met polen" en dat "germany bla bla".
Maar goed lekker belangrijk!! Feit was dat Behemoth een dijk van een optreden weg gaf !!! Zwaar uit mijn dak gegaan !!!
Ook die tweede band (Suicide Silence) was zeker niet slecht, rare combinatie met Behemoth maar erg toffe deathgrind.
LOL busje vol met polen represent! That was me and some friends^^
HOW AWESOME!11!!!1
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
Quatsch natuurlijk, mensen hebben tijdens de band ook gewoon zin in bier.XnegativeX schreef: - Mensen moeten eens ophouden met constant de biercourier spelen als er een band aan het spelen is. Dat is namelijk FUCKING irritant.
Mij zal je er niet zien, ik begeef me liever achterin de zaal: bij de bar. Desalniettemin moet je niet zo janken, anders ga je maar lekker thuis bij een dvd'tje staan te headbangen.
Hoegaarden or die!
Dan mag je trots zijn op jezelf !!Errorist schreef:[..]
LOL busje vol met polen represent! That was me and some friends^^
Heb je die briljante grap helemaal zelf bedacht ??? Dan zou ik serieus een carriere als cabaretier/stand-up comedian overwegen !!! Er ligt een gouden toekomst op je te wachten !!
- Strijdkreet