27/12/2008 Neckocalypse-fest II Tankard,VIOLATOR@ LIDO

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
IROn

Bericht door IROn » di dec 23, 2008 11:27 pm

Ga mee dan!
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

cataclysm child

Bericht door cataclysm child » za dec 27, 2008 2:11 am

Vanavond 8)
Faustian Spirit of the Earth

cataclysm child

Bericht door cataclysm child » ma dec 29, 2008 2:02 am

Leuke avond gehad, achteraf bekeken het meest genoten van Tankard.

Jammer dat er 1 of andere dwaas 6sic6 van ZM al dan niet per ongeluk moest neersteken :?

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma dec 29, 2008 9:11 am

was vermakelijk, ik hoorde ook iets over neersteken maar heb er verder niets van gemerkt gelukkig. TANKARD was super beter dan ik verwacht had. Violator was echte Braziliaanse ragthrash, nogal een zooitje dus maar wel lekker energiek, gelukkig was de sound bij Tankard een stuk beter. De andere bands heb ik allemaal moeten missen.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

cataclysm child

Bericht door cataclysm child » di dec 30, 2008 1:46 am

Het geluid bij Tankard was idd in orde, bij alle andere bands was het echt slecht.

IROn

Bericht door IROn » do jan 01, 2009 7:10 pm

Whoohoo, wat een vet feest was dit zeg! Heel toffe dag gehad. Hotel was goed, eis verliep spoedig.

De eerste band, Indemnity, wist me niet erg te boeien wegens de matige zanger. Meest opvallend wat dat maffe mens dat al compleet lam op het podium stond te dansen, wat een figuur...

Viggen wist op de zanger na ook niet erg te boeien, dus toen werd het tijd voor een groot broodje kebab, waarmee we weer mooi op tijd terug waren voor Rezet, en dat was gaaf. Toffe nummers, maar eens meer van checken.

Hierna begon het echte werk met Hyades, een voor de bands waarvoor ik gekomen was. Gaaf optreden, aan de vele shirts te zien hadden ze ook behoorlijk wat fans, en terecht. Ze maakten er een tof optreden van, dus die mogen best ook eens naar Nederland komen.

En toen was het tijd voor Violator, een van de hoogtepunten van de dag. Al bij het eerste nummer veranderde de halve zaal in een grote mosh, dus de sfeer zat er lekker in. Jammer van het zwakke geluid aan het begin waardoor de gitaar praktisch onhoorbaar was, maar gaandeweg werd dit opgelost. Wat een energie, wat een nummers en wat een chaos, geniaal optreden. Heb naderhand hun EP nog gescoord, eindelijk gerereleased.

En vervolgens de hoofdband Tankard, de feestband bij uitstek. Met dit sterke optreden bewezen ze eens te meer een van de gaafste livebands op aarde te zijn, dus dat was volop headbangen een meezingen met oude en nieuwe klassiekers.

Alleen jammer van dat steekincident inderdaad, maar ik heb er daar niets van meegekregen eigenlijk... dat hebben ze dus mooi stil weten te houden. Ik vroeg me al af wat Gerre bedoelde met "No more violence, or we will stop playing". Ik dacht al dat ze de pit te hard vonden ofzo, of dat het kwam door de stagedivers van twee meter hoog bij Violator... maar het was erger helaas.

IROn

Bericht door IROn » do jan 01, 2009 7:10 pm

Hehe, bekijk de foto's, Gerre had een shirt van de Arnhem Metal Meeting aan tijdens het concert, gaaf.

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » do jan 01, 2009 8:34 pm

Link?
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

IROn

Bericht door IROn » do jan 01, 2009 8:40 pm

Ja, ik probeerde de foto's te linken, maar de site faalt. Zal de link even opzoeken.

Hier: http://www.coppenshans.be/Concertshoots ... _0218.html

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » do jan 01, 2009 8:53 pm

Dank u.

Ik spot simon stagedivend met een geniale blik op zn kop.
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » do jan 01, 2009 8:55 pm

IROn

Bericht door IROn » do jan 01, 2009 11:10 pm

Hehe, gezien ja, prachtig inderdaad, hij is vaak voorbij komen zeilen. Nog bijna gewond geraakt ook, hij liep daarna niet zo lekker meer. Mooie acties.

Plaats reactie