20 april metal matinee brogum met: The Monolith Deathcult EA

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » ma apr 21, 2008 12:29 pm

Hier ook nog maar even benadrukken hoe kut ik Houwister vond, echt geen ene reet aan.

Weakling en TMDC maakten de (mid)dag een beetje voor me, Mar De Grises was ook erg goed maar het duurde toch even voordat in de stemming was.

Gebruikersavatar
Thorvir
Berichten: 705
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:11 am
Locatie: Krabbendijke

Bericht door Thorvir » ma apr 21, 2008 3:45 pm

TMDC was weer geniaal!!!! al was het geluid niet helemaal 100% (maar ja dat viel ook niet te verwachten met Fix), maar de sfeer zat er lekker in volgens mij, en ondanks dat de zaal niet echt stampes vol was gooiden de heren er toch flink de beuk er in. Ik vond dat de nieuwe nummers erg goed uit de verf kwamen en de twijfels die sommigen hadden of Carsten de volle synth en orkest arrengementen er live net zo goed uit zou kunnen krijgen bleken toch wel ongegrond. Echt puik werk heren.

Houwister heb ik dan weer gemist net als sal, dus daar zal ik dan ook niet over oordelen.

Mar de grises heb ik persoonlijk erg van kunnen genieten, de zaal ging niet echt los, maar ja dat kan ook haast niet bij zulke gevoelige ambient doom. wel jammer voor de heren dat ze helemaal uit chilli komen om voor een behoorlijk lege zaal te staan spelen.

Chainsaw krijgt echt plus 10 voor de show, maar de muziek vond ik eigenlijk ongeinspireerde heavy metal van de bovenste plank, een tweede gitarist zou ook zeker geen overdreven luxe zijn.

en tja Weakling was gewoon erg genieten, ik heb een beetje een zwak voor live grindcore, het blijft gewoon vermakelijk om een stel droogkloten op het podium een grote muur aan kanker herrie te zien opbouwen en vervolgens weer afbreken met hun eigen cynische komentaar :D. geweldig!!! Haaaaaaaaat!!!!

Gebruikersavatar
sal
Berichten: 3535
Lid geworden op: di feb 19, 2008 1:18 pm
Locatie: Goes, da's in Zeeland.
Contacteer:

Bericht door sal » ma apr 21, 2008 5:14 pm

kut schreef:Leuke middag/avond ja. Vond eigenlijk iedere band wel iets leuks hebben hier en daar . Bart-jan die onder het nepbloed zat was het hoogtepunt voor mij !
Haha, ik vond het hoogtepunt toch wel het moment dat Martijn stoned tegen de muur zat, met zijn mond vol kruidkoek. Dat moment, niet het moment er na, waar ik maar beter mijn mond over kan houden.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]


[size=67]Buma in me zak.[/size]

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » ma apr 21, 2008 5:25 pm

Zijn er nog pics/filmpjes gemaakt?
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

kut
Berichten: 78
Lid geworden op: wo dec 12, 2007 7:05 pm
Locatie: Goes

Bericht door kut » ma apr 21, 2008 5:48 pm

Ja die zijn er zeker

Filmpies: http://www.youtube.com/njkooiman
Laatst gewijzigd door kut op di apr 22, 2008 4:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.seizurerecords.nl][img]http://www.seizurerecords.nl/jimmysmetalwinkel//images/banner.jpg[/img][/url]

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » di apr 22, 2008 12:43 pm

't was een leuke middag, positief verrast door weakling. chainsaw was klótuuh. houwitser niets van gezien. Mar de Grises was erg goed, de band van de dag, jammer dat het er qua muziek niet helemaal tussenpaste. En TMDC was ook lekker. Nog een erg geslaagde afterparty gehad met Mar De Grises in Tilburg, mooi dagje.

Plaats reactie