Volbeat + Stuck Mojo
- Antonio Montana
- Bleek No. 1
Moeten we maar even ene biertje drinken, samen met Dako en broer.Antonio Montana schreef:Ik ben er bij!
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
- Antonio Montana
Niet gezien dus
Maar verdomd wat was het gaaf!
Was er met Dako en zijn broertje. 1e band zwaar klote. 2e band had ik in het begin zoiets van what the fuck en daarna werd het steeds beter. Volbeat was in 1 woord Gaaf!!

Maar verdomd wat was het gaaf!
Was er met Dako en zijn broertje. 1e band zwaar klote. 2e band had ik in het begin zoiets van what the fuck en daarna werd het steeds beter. Volbeat was in 1 woord Gaaf!!
- Antonio Montana
Die band wilde ik al heel lang zien. Het was goed.dako schreef:Godverdomme, wat roste dat.
Geniale liveband, ja.
Oh, en Stuck Mojo is ook érg tof.
Die Dennis toch...
Volbeat roste inderdaad de pan uit.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Zag hem later door de hal lopen met een grote lach op zijn gezicht en 2 shirts en een trui van Stuck Mojo op zijn arm.Crises schreef:[..]
Die Dennis toch...

heeft Stuck Mojo ook nog ouwe nummers gespeeld?
die nieuwe rapper klinkt nu niet bepaald als een "schorre kip" . wat voor sommige songs wel noodzakelijk is
ik ken ze alleen volgens de oude bezetting
de vorige frontman was meer een hardcore-rapper, terwijl deze juist erg mtv-rap klinkt.
Maar het kwam dus wel over live?
die nieuwe rapper klinkt nu niet bepaald als een "schorre kip" . wat voor sommige songs wel noodzakelijk is

ik ken ze alleen volgens de oude bezetting
de vorige frontman was meer een hardcore-rapper, terwijl deze juist erg mtv-rap klinkt.
Maar het kwam dus wel over live?
..it's all just a togetherwalk of circumstances...
-
- Contacteer:
Gisteren maar de gok genomen om naar Antwerpen te rijden en zoals verwacht waren er toch nog gewoon kaartjes aan de kassa te koop. Stuck Mojo was eigenlijk niet helemaal mijn ding maar op een gegeven moment begon ik 't toch nog leuk te vinden. Volbeat was zoals altijd weer super. De nieuwe nummers konden me minder boeien, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik ze pas een keer gehoord heb (behalve dat nummer dat ze al een jaar live spelen dan). Afterparty met Gorefest was ook in orde, al is die band nooit echt m'n favoriet geweest.
Eerste band, Serum 114 deed me weinig. Punk die volgens mij als niet-punk-kenner, aan alle kanten bij elkaar gejat was.
Stuck Mojo wist een zeer vermakelijke set neer te zetten. Erg illustratief hiervoor was de niets-vermoedende-stagediver die volledig bij het optreden werd betrokken en zelfs gevraagd werd lid van de band te worden.
Volbeat was ook deze avond ge-wel-dig. Blijft een waanzinnig vette live-band. De mannen hadden er absoluut zin in. Ik miste alleen best wat nummers, maar dat blijf je natuurlijk houden; zullen er altijd een aantal moeten sneuvelen ten gunste van het nieuwe spul.
Wat was het trouwens onbeschoft warm in de zaal. Sloeg echt nergens op. Kon mijn shirt letterlijk uitwringen en tijdens het headbangen zwiepten er bij mij slechts van die pekkige bezweette slierten op een plaats waar ooit haar had gezeten.
Stuck Mojo wist een zeer vermakelijke set neer te zetten. Erg illustratief hiervoor was de niets-vermoedende-stagediver die volledig bij het optreden werd betrokken en zelfs gevraagd werd lid van de band te worden.
Volbeat was ook deze avond ge-wel-dig. Blijft een waanzinnig vette live-band. De mannen hadden er absoluut zin in. Ik miste alleen best wat nummers, maar dat blijf je natuurlijk houden; zullen er altijd een aantal moeten sneuvelen ten gunste van het nieuwe spul.
Wat was het trouwens onbeschoft warm in de zaal. Sloeg echt nergens op. Kon mijn shirt letterlijk uitwringen en tijdens het headbangen zwiepten er bij mij slechts van die pekkige bezweette slierten op een plaats waar ooit haar had gezeten.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- the true Thorko
Sloof je dan ook niet zo uit...yowannuzz schreef:Wat was het trouwens onbeschoft warm in de zaal. Sloeg echt nergens op. Kon mijn shirt letterlijk uitwringen en tijdens het headbangen zwiepten er bij mij slechts van die pekkige bezweette slierten op een plaats waar ooit haar had gezeten.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
- XnegativeX
- Contacteer: