Behemoth + Devildriver + more Euro tour

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Ekibyougami
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » vr okt 09, 2009 1:07 am

Ekibyougami schreef:He verdoemme. Wil graag heen, maar dan kom ik nooit meer naar huis. Jamm0rr de bamm0rr
Whoot! Dankzij een erg aardige persoon hopelijk toch aanwezig! :D
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

SatanicA
Contacteer:

Bericht door SatanicA » vr okt 09, 2009 3:13 am

Atak gaat dat worden
Godver.. Behemoth en Arsis
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!

Deathwish

Bericht door Deathwish » do okt 15, 2009 11:49 am

Voor Leeuwarden (04-11):

Devildriver zal toch (na management overleg) als laatste op de Nederlandse shows spelen, en het gebeuren zal zo rond 23.30 afgelopen zijn.

Deuren gaan open om 19.00, eerste band (Arsis) 19.15.

r1Co
Contacteer:

Bericht door r1Co » do okt 15, 2009 9:10 pm

jammer dat devildriver headlined over behemoth, maar ik neem aan dat ze ongeveer wel +/- even lang spelen toch?

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma nov 02, 2009 6:46 pm

Is het nu helemaal zeker dat Devildriver als laatste moet, ook in Enschede? Ik hoopte eigenlijk op Behemoth, die arrogante kwasten hoef ik voorlopig niet meer te zien. Mijn laatste trein gaat om half 11 al richting A'foort en Devildriver wil ik wel graag zien verdomme!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma nov 02, 2009 6:48 pm

Hoezo arrogante kwasten?

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma nov 02, 2009 6:50 pm

Dat waren ze de laatste jaren al, maar laatst op Neurotic was het echt te erg... Mensen die willen stagediven van het podium afschoppen e.d. Daarnaast de hele show een beetje stoer lopen doen enzo. Nee, het is een fantastische band, maar op het podium vind ik het vreselijk.

Last.fm

ea teasse

Bericht door ea teasse » ma nov 02, 2009 6:56 pm

Devil Driver is niet veel beter. Die denken dat ze de grootste band ter wereld zijn. Gisteren stond ik in Hof ter Lo, moest er werken. Hoe die mannen en vooral hun management doen, lijkt het alsof ze het warme water hebben uitgevonden.

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » ma nov 02, 2009 7:04 pm

fetuskiller schreef:Dat waren ze de laatste jaren al, maar laatst op Neurotic was het echt te erg... Mensen die willen stagediven van het podium afschoppen e.d. Daarnaast de hele show een beetje stoer lopen doen enzo. Nee, het is een fantastische band, maar op het podium vind ik het vreselijk.
Ik ben zelf evenminst fan van dat over-de-top gedoe wat er in de Behemoth shows is ingeslopen de laatste paar jaar (zoals dat bijbelverscheuren bijvoorbeeld) maar enerzijds was dat wel te verwachten met hun verhoogde populariteit, en andersijds hoorde dat er toch al een beetje bij.

Echter is de keuze voor mij wel snel gemaakt, gezien ik 1 van de weinigen naast cataclysm child lijkt te zijn die de nieuwe plaat niks vind ;) ik sla een keertje over.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

GimmeGore

Bericht door GimmeGore » ma nov 02, 2009 10:31 pm

Devildriver sluit in Enschede ook af.
Remember me as you pass by
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.

Deathwish

Bericht door Deathwish » ma nov 02, 2009 11:09 pm

A.s. woensdag alweer, er zullen nog genoeg kaarten aan de kassa van Romein beschikbaar zijn.
Natuurlijk kan je ook nog tot 18.00 woensdagmiddag via de website van Romein kaarten bestellen, via ticketscript (selfprint tickets).

King of Beer
Contacteer:

Bericht door King of Beer » ma nov 02, 2009 11:46 pm

Vandaag Atak gebeld en ze spelen beide een uur.

Mooi dat Devil Driver als laatste speelt dan, ben ik ook eens vroeg thuis.
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

Orphe

Bericht door Orphe » ma nov 02, 2009 11:48 pm

Morgen alweer. Ik heb er wel zin in. Begint ook mooi optijd, kan ik tenminste nog normaal thuis komen.
"What is it with you and banging monsters"

Tox

Bericht door Tox » ma nov 02, 2009 11:51 pm

Ik kan er helaas niet bij zijn. Ik wil Arsis eindelijk eens zien!
NOT MY FUCKING TEMPO

gloomy88

Bericht door gloomy88 » ma nov 02, 2009 11:54 pm

Wordt zeker weer een mooi feessie [headbang]
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

Dennisrammstein
Contacteer:

Bericht door Dennisrammstein » di nov 03, 2009 1:17 am

Heb er ook sin an. Ben benieuwd hoe de 2 zangers van Scar Symmetry het er van af gaan brengen.

Behemoth gaat denk ik wel de show stelen
http://www.last.fm/user/Dennizrammstein/

SatanicA
Contacteer:

Bericht door SatanicA » di nov 03, 2009 9:15 am

[edit]

Dubbelpost
Laatst gewijzigd door SatanicA op di nov 03, 2009 9:17 am, 1 keer totaal gewijzigd.

SatanicA
Contacteer:

Bericht door SatanicA » di nov 03, 2009 9:15 am

Nog steeds grieperig, maar als ik me enigsinds beter voel ben ik er vanavond bij :)

Dennisrammstein
Contacteer:

Bericht door Dennisrammstein » wo nov 04, 2009 9:16 am

Redelijk geslaagd avondje. Helaas door drukte op de weg (gelukkig begonnen we vroeg zodat iedereen zowat te laat kwam) nog maar 1 nummer van Arsis kunnen horen. Scar Symmetry speelde degelijk, helaas nog steeds erg weinig publiek. Behemoth speelde prima. Bij DevilDriver ben ik richting huis gegaan na I Could Care Less vanwege het slechte geluid en vanwege de terugreis van dik anderhalf uur. Al met al toch goed vermaakt.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo nov 04, 2009 11:58 am

Ja, dat was toch wel weer leuk.
Arsis viel helaas zwaar tegen, het geluid was zo enorm slecht dat de nummers nauwelijks te herkennen waren. Daarnaast was er ook nog geen hond in de zaal te vinden omdat het zo belachelijk vroeg begon, wat wel weer te begrijpen is omdat de treinen zo vroeg vertrekken uit Enschede, en het was natuurlijk ook op een dinsdag.
Scar Symmetry heb ik nooit leuk gevonden, en daar komt na gisteravond ook geen verandering in. Zo simpel en standaard hoor je het zelden en dan ook nog eens twee zangers die mij beide niet konden overtuigen.
Behemoth was redelijk. Het geluid was hier eindelijk eens om aan te horen, maar de setlist viel me zwaar tegen. Veel mid-tempo songs en weinig oude klassiekers. Zo werd er van Thelema.6 volgens mij niets gespeeld en kregen we From The Pagan Vastlands niet eens te horen. Conquer All, Chant For Eschaton 2000, As Above So Below en LAM waren echter wel erg gaaf!
Devildriver was voor mij de band van de avond. Ook hier kon het geluid weer beter, maar het enthousiasme waarmee de band haar songs de zaal inknalt is geweldig! Ook het publiek kwam eindelijk een beetje los. De nummers van de nieuwe plaat kwamen goed uit de verf, waardoor ik heb staan genieten.

Al met al een gezellig avondje met wisselende optredens en Devildriver als hoogtepunt.

Last.fm

SatanicA
Contacteer:

Bericht door SatanicA » wo nov 04, 2009 1:23 pm

Op tijd gaan rijden (vanwege 1,5 uur in file tijd weg moeten)
Binnen komen en een plaatselijk bandje denken te horen.. opwarmer?? Lege zaal, raar licht, oefenruimte geluid.. en dat bleek dan Arsis te zijn!!
Sorry, maar wat was dit een tegenvaller (waar volgens mij de band niks aan kan doen). Ze kunnen me op cd door de kamer blazen..

Scar Symmetry vind ik wel leuk en ondanks het voorspelbare heb ik er toch van genoten. Opeens bleek er wel geluid te zijn in de zaal wat ik bij Arsis gemist had. Leuke band wat live geniet van hetgeen ze doen..

Behemoth stond daarentegen als een huis!!
Maar dat komt ook meer door de show en de lichtshow die neergezet werd.
Setlist viel me ook enorm tegen, maar toch was het vreselijk gaaf!!! Mixed feelings dus

Devildriver doet dan gewoon wat er verwacht wordt. Geen poeha eromheen..
Gewoon een dikke set spelen en het publiek vermaken met hun bere gave nummers. Enthousiast en het publiek opzwepen en meekrijgen!
Erg gaaf!

Hele gezellige en gave avond met hier en daar ook wat tegenvallers.. Maar ik ben blij dat ik WEL gegaan ben!

r1Co
Contacteer:

Bericht door r1Co » wo nov 04, 2009 3:22 pm

kwam Orion en Nergal net al tegen bij King Kong (Nergal kocht de nieuwe slayer op ltd CD & op Vinyl en hij was op zoek naar de nieuwe Kiss, die ze bij King Kong niet meer hadden) Ze hadden er in ieder geval zin an vanavond, hopelijk meenden ze dat ook, we zullen zien straks :D

Orphe

Bericht door Orphe » wo nov 04, 2009 3:37 pm

Leuke avond gehad gister. Arsis vond ik toch wel een leuke verrassing moet ik zeggen. Het geluid was niet super maar toch, ze probeerden het wel.

Scar Symmetry was muzikaal gezien wel ok, maar die twee nieuwe zangers vind ik toch geen succes. De cleane zang met name viel me erg tegen. Erg jammer.

Behemoth vond ik toch een beetje misplaatst. De muziek was goed maar what the hell met die attitude. Van mij hadden ze een andere band neer mogen zetten.

DevilDriver was gewoon zonder twijfel dé band van de avond. Prima ook dat ze afsloten. Ze speelden fatsoenlijk door, heerlijk dat tempo, geen dom gezanik tussendoor, gewoon spelen! Tof optreden.
"What is it with you and banging monsters"

SatanicA
Contacteer:

Bericht door SatanicA » wo nov 04, 2009 5:56 pm

Behemoth heeft helaas idd een behoorlijk attitude gekregen..

Weet nog jaren terug stond ik naar een bere gave shows van ze te kijken en na het optreden gewoon bij d'r eigen merch staan..
Beetje lulle en fotootje maken enzo..

Nu is het bijna een toneel stuk met 12 man die een podium op- (lees: ver) bouwen, ze komen op, doen hun ding en weg..

maargoed.. blijf erbij dat ik het wel gaaf vond

r1Co
Contacteer:

Bericht door r1Co » do nov 05, 2009 11:54 am

gister in leeuwarden:

weinig van de attitude gemerkt gister in romein, ja tuurlijk komen ze wat stoer-doenerig over zo nu en dan, maar het was vooral bedankjes en verder retestrak spelen, ik ken zo 3 mindere bands wat dat betreft noemen (kuch, children of bodom, kuch). Ook in de stad maakte Nergal gewoon een praatje over zijn nieuwe aankopen en vroeg me wat ik had aangeschaft.

Arsis was verder wel aardig, maar ik mis toch net wat bij die band, een memorabel nummer bijvoorbeeld. Scar symmetry viel me wat tegen, vooral na ze met hun vorige zanger op Elsrock te hebben gezien een paar jaar terug. Geluid was snoeihard, vooraan in ieder geval, waardoor mijn oren vandaag nog half suizen. Bij Behemoth was ik op 1 of andere manier aan het geluid gewend, of het stond gewoon in z'n algeheel zachter, maar had er toen geen last meer van. Strak optreden verder, alhoewel ik het idee had dat ze het volle uur niet hebben volgemaakt. DevilDriver deed dit volgens mij wel, maar ik en mijn maat hebben weinig interesse in deze band, dus we hebben het optreden vanaf het balkon bekeken zodat de rest de pit in kon. Het klonk niet verkeerd verder. Al met al een zeer vermakelijke avond. Op naar Paradise Lost in Atak :)

Deathwish

Bericht door Deathwish » ma nov 09, 2009 6:06 am

Ook ik kan Behemoth niet betrappen op een dergelijke attitude, aardige lui die gewoon erg goed hun ding doen. En heb ze nu al meerdere keren in Leeuwarden gedaan.
Dan is eerder Devildriver aan de beurt wat dat betreft, band denkt HUGE te zijn, maar werd gewoon snoeihard weggespeelt door Behemoth.

Ach, zal een kwestie van smaak zijn denk ik.

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » ma nov 09, 2009 9:53 am

fetuskiller schreef:Behemoth was redelijk. Het geluid was hier eindelijk eens om aan te horen, maar de setlist viel me zwaar tegen. Veel mid-tempo songs en weinig oude klassiekers. Zo werd er van Thelema.6 volgens mij niets gespeeld en kregen we From The Pagan Vastlands niet eens te horen. Conquer All, Chant For Eschaton 2000, As Above So Below en LAM waren echter wel erg gaaf!
Volledige setlist iemand?

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma nov 09, 2009 10:15 am

1. Ov Fire and the Void
2. Demigod
3. Shemhamforash
4. Conquer All
5. LAM
6. As Above So Below
7. Slaves Shall Serve
8. At the Left Hand ov God
9. Alas, Lord Is Upon Me
10. Decade of Therion
11. Chant for Eschaton 2000
12. Lucifer

Deze was het in Antwerpen op 1 november. Ik denk niet dat ze daar in NL veel van afgeweken zullen hebben?
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

Dennisrammstein
Contacteer:

Bericht door Dennisrammstein » ma nov 09, 2009 12:01 pm

In Enschede hebben ze helaas het meesterlijke Shemhamforash niet gespeeld. Voor de rest klopt het wel ongeveer. Wel zat er nog een drumsolo tussen.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma nov 09, 2009 12:25 pm

Verdomme!
Het meesterlijke Decade Of Therion hebben we Enschede ook niet gehoord...
Maar ook in Antwerpen niks van Thelema.6 hé? Dat vind ik toch vreemd hoor.

Last.fm

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » ma nov 09, 2009 1:40 pm

Niks gemist dus. Een hoop van de nieuwe, en dan LAM van Satanica als onbegrijpelijke toevoeging. Dan hoor ik 1000x liever een nummer als Antichristian Phenomenon.

Ben blij dat ik eens heb overgeslagen.

Plaats reactie