Metalcamp 2010
- Dennisrammstein
- Contacteer:
Re: Metalcamp 2010
Nieuwe bevestigingen:
While Heaven Wept
Exodus
While Heaven Wept
Exodus
- Dennisrammstein
- Contacteer:
Ook Exodus en While Heaven Wept zijn toegevoegd aan de line-up
http://www.last.fm/user/Dennizrammstein/
Wordt 'm weer niet dit jaar. Dacht lekker mijn verjaardag te vieren daar, heb ik examen op mijn verjaardag. Whiej 

Dat is flauw zeg van de academie...
Kunnen ze niet een beetje rekening houden met jou?
Kunnen ze niet een beetje rekening houden met jou?

Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Ook Arkona, Enforcer en Eluveitie zijn bevestigd.
Op Magic Circle zou Arch Enemy een optreden geven. Maar ik ben niet zo goed in Sloveens.
Op Magic Circle zou Arch Enemy een optreden geven. Maar ik ben niet zo goed in Sloveens.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- Dennisrammstein
- Contacteer:
Arch Enemy treedt inderdaad op op Magic Circle, jammer want had ze graag gezien. Eluveitie en Arkona zijn daarentegen ook erg leuk. En als ik me niet vergis kwam Finntroll ook, wat zou betekenen dat heel Paganfest langskomt.
Je vergist je niet, heel Paganfest staat op Metalcamp... Grappig hoor die packages.
Na hoofdact Manowar, het vaste voorprogramma HolyHell, het mij onbekende Crosswind en het overbekende Arch Enemy zijn wederom twee acts bevestigd voor het Magic Circle festival, dat dit jaar aan Metalcamp is vastgeplakt. De nieuwe toevoegingen zijn Virgin Steele en Kamelot.... Nu begin ik het zowaar jammer te vinden dat het Magic Circle festival dit jaar niet meer op rijafstand in Duitsland plaatsvindt.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Waarom komen die gasten van Virgin Steele nu niet gewoon weer eens terug naar Nederland, ik heb het er niet voor over om alleen daarvoor af te reizen.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Dennisrammstein
- Contacteer:
Sadist komt ook. Nog nooit van gehoord, maar vanmiddag ff uitgechecked. Erg apart maar klinkt goed, ben benieuwd hoe het live overkomt.
- Tuska
- Eén hoofdletter is genoeg
- Contacteer:
Verrek, vrees dat ik er niet bij zal zijn dit jaar. De baas besteedt de markt uit. Zal wel raar zijn, geen Metalcamp!
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!
~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje
~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje
Dat zou erg jammer zijn. Hij had zeker geen zin om 1250 km te rijden.
- Dennisrammstein
- Contacteer:
Inmiddels is ook DevilDriver bevestigd. Kan ik de show nu wel afkijken, aangezien ik laatste keer in Atak eerder naar huis moest ivm de tijd. Ook gaan er geruchten rond (zoals altijd) dat Watain zou komen.
Watain daar op het tweede podium in het bos om half 1 's nachts zou wel mooi zijn.
Devildriver kan ik dan weer helemaal niks mee.
Devildriver kan ik dan weer helemaal niks mee.
Die geruchten over Watain winnen wel aan kracht als er het volgende plaatje op de site staat:

Rechts van het midden, onder Rotting Christ.
Rechts van het midden, onder Rotting Christ.
- Dennisrammstein
- Contacteer:
While Heaven Wept heeft moeten afzeggen.
Watain staat op erg losse schroeven schijnt.
Aan de andere kant: Deströyer 666 is bevestigd. Tenminste volgens de Duitse versie van Metalcamp.com. De Engelse en Sloveense versie hebben het er nog niet over...
Aan de andere kant: Deströyer 666 is bevestigd. Tenminste volgens de Duitse versie van Metalcamp.com. De Engelse en Sloveense versie hebben het er nog niet over...
-
- Dennisrammstein
- Contacteer:
Nog maar een paar weekjes! Heb er enorm zin in. Ondertussen is ook Dark Tranquility aan de line-up toegevoegd, en staat het tijdschema grotendeels online.
- Dennisrammstein
- Contacteer:
Was me toch een potje vet
Superrelaxte sfeer, prachtig weer (lees: heet!) en leuke optredens. Volgend jaar zeker weer

- Draconian
- Lult over cdtjes
Nou zeg, heeft er ook nog iemand een uitgebreidere review dan "het was gaaf"? 

We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Eh ja:
Zon... Heel veel zon, heel hoge temperaturen. Onweer met de bijbehorende windkracht sloop tenten en co. Gave bands waarbij de volgende me nog het meest aanspraken:
Six Feet Under (niks subtiel, maar een raggend stuk jeugdsentiment),
The Exploited (boven verwachting leuk zelfs),
Paradise Lost (na de show in Tivoli in oktober vorig jaar, revangeerden de heren zich op fenomenale wijze),
Behemoth (nog nooit echt live aanschouwd, maar wat een imposante show),
Deströyer 666 (verre van geheel gezien door Behemoth en Ex Deo, maar wat ik heb gezien stond als een huis),
Cannibal Corpse (Ook jeugdsentiment en een geweldige belevenis)
en als knaller (al kwam dat ook voor een groot gedeelte door de Israëli's met wie ik die show heb staan beleven) Sabaton (hoe ontzettend jammer dat die niet meer speeltijd hadden gekregen).
Ik heb genoten.
Zon... Heel veel zon, heel hoge temperaturen. Onweer met de bijbehorende windkracht sloop tenten en co. Gave bands waarbij de volgende me nog het meest aanspraken:
Six Feet Under (niks subtiel, maar een raggend stuk jeugdsentiment),
The Exploited (boven verwachting leuk zelfs),
Paradise Lost (na de show in Tivoli in oktober vorig jaar, revangeerden de heren zich op fenomenale wijze),
Behemoth (nog nooit echt live aanschouwd, maar wat een imposante show),
Deströyer 666 (verre van geheel gezien door Behemoth en Ex Deo, maar wat ik heb gezien stond als een huis),
Cannibal Corpse (Ook jeugdsentiment en een geweldige belevenis)
en als knaller (al kwam dat ook voor een groot gedeelte door de Israëli's met wie ik die show heb staan beleven) Sabaton (hoe ontzettend jammer dat die niet meer speeltijd hadden gekregen).
Ik heb genoten.