Destruction
Re: Destruction
Ik heb net Spiritual Genocide gehoord en hij rost weer als vanouds. De Saxon-cover mag er ook wezen.
Vlaming in hart en nieren. Tot nader order belg onder dwang.
In de Aardschok stond dat ze van plan waren om dit te doen.Jeroen schreef:
Ik ben overigens ook benieuwd of er nog reële plannen bestaan om Cracked Brain nog eens opnieuw uit te brengen met de zang van Schmier. Er zijn opnames van en Schmier zelf heeft ook al eens gezegd open te staan voor dit plan, maar goed, dat zal ook wel een geldkwestie zijn.
- KalvKlikovreter
- Contacteer:
Holy shit!alicecooper schreef: Legacy Of The Past (featuring Gerre from Tankard and Tom Angelripper from Sodom)
[url=htttp://www.addictedtomoshblog.wordpress.com]
[/url]

Dat nummer is super. Er zijn ook veel albumtitels van andere bands in de tekst verweven.
Vlaming in hart en nieren. Tot nader order belg onder dwang.
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Dat Carnivore is ook een tof nummer. Stuk trager dan we gewend zijn en meer de Headhunter kant op, maar zeker lekker. Sterke gitaarsolo trouwens. Ben ook wel benieuwd naar die bonustrack met oud-leden Ollie en Harry op drums en gitaar. Gauw aanschaffen.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- alicecooper
Dit dus!Old Mhb schreef:Ik heb net Spiritual Genocide gehoord en hij rost weer als vanouds. De Saxon-cover mag er ook wezen.
- Jeroen
- Contacteer:
Gisteren aangeschaft. Erg gave plaat weer, lekker catchy bovendien. Eigenlijk een logisch vervolg op de vorige twee platen dus. En daar was al niets mis mee.
- Jeroen
- Contacteer:
Nieuwe plaat een aantal draaibeurten gegeven. Sterke plaat, maar toch net iets minder dan de vorige.
Momenteel even The Antichrist aan het draaien (hoewel even, staat al voor de tweede keer achtereen op). Wat een beul van een plaat is dat toch. Misschien wel de beste Duitse thrashplaat van de jaren '00
Momenteel even The Antichrist aan het draaien (hoewel even, staat al voor de tweede keer achtereen op). Wat een beul van een plaat is dat toch. Misschien wel de beste Duitse thrashplaat van de jaren '00
- KoenM
- Contacteer:
Ná Violent Revolution. Maar... ja, een vette plaat.Jeroen schreef:
hehe komt hij weer met Violent Revolution 
Ik vind the Antichrist trouwens voor de helft aardig, daarna zakt de plaat in. En de nieuwe nu een paar keer op het werk gehoord, wel aardig, maar ook niet echt bijzonder.

Ik vind the Antichrist trouwens voor de helft aardig, daarna zakt de plaat in. En de nieuwe nu een paar keer op het werk gehoord, wel aardig, maar ook niet echt bijzonder.