Devourment,Monstrosity + 4, 22-08 in Baroeg
- fetuskiller
- Contacteer:
Re: Devourment,Monstrosity + 4, 22-08 in Baroeg
Kijk! Dat is een goede zaak! Altijd goed, die band.
Mijn kaart is inmiddels binnen.
Mijn kaart is inmiddels binnen.
- Seventh King of Edom
Dat is leuk. 

- fetuskiller
- Contacteer:
Is dat leuk, ja?
no shit!!!! supercool!fetuskiller schreef:Die komen met Immolation en Napalm Death naar Europa later dit jaar...Zombi schreef:waking the cadaver!
Ja welke drol zet dat nou in een beschrijving van z'n band, dat slaat toch nergens op? Alsof het dan net even wat meer voorstelt of zofetuskiller schreef:Is dat leuk, ja?
euh dat wordt toch vaak genoeg gedaan...zo hopen ze meer fans te krijgen...
- fetuskiller
- Contacteer:
Precies. Dat doet elke band die leden van andere bands in de gelederen heeft. Is heel normaal, want zo spreek je de fans van die andere bands ook weer aan.
Ja in je bio doe je dat. Wat zou je er van vinden: "KhaoZ - with ex-sinister, houwitser, ex-Embodiment members"
Ik vind het lame en zou het nooit doen op een flyer.
Ik ga trouwens niet! haha
Ik vind het lame en zou het nooit doen op een flyer.
Ik ga trouwens niet! haha
tja, waar je je al druk om kan maken.
maakt me geen reet verder uit wie er bij de line-up komen. Devourment is al reden genoeg voor mij.
maakt me geen reet verder uit wie er bij de line-up komen. Devourment is al reden genoeg voor mij.
Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013
Oh wees gerust, ik lig er niet wakker van. Ik vind het gewoon raar
Trouwens, ik wil Monstrosiy eigenlijk wel heel erg graag zien... misschien ga ik toch
Trouwens, ik wil Monstrosiy eigenlijk wel heel erg graag zien... misschien ga ik toch
Die komen dan weer net niet.Tho schreef: Trouwens, ik wil Monstrosiy eigenlijk wel heel erg graag zien... misschien ga ik toch
Zit ik nou weer scheel te kijken dan? Het staat toch in de topictitel. Afgezegd of zo?CTTS schreef:
Die komen dan weer net niet.
Staat stukje terug in het topic:Tho schreef:Zit ik nou weer scheel te kijken dan? Het staat toch in de topictitel. Afgezegd of zo?CTTS schreef:
Die komen dan weer net niet.
Baroeg R'dam schreef:
arnoud schreef:tja, waar je je al druk om kan maken.
nou, houwitser en supreme pain zijn toch anders ook erg fijn, ik snap jouw ook wel als je met een devourment tattoo rondloopt dan telt alleen die band, maar de rest van de bands is toch ook wel supervet. kijk er naar uit om houwitser en supreme pain weer eens te zien, coole bands. Cerebral bore ken ik niet, heb ik nog niet gechecked. maar moet haast wel bruut zijn als je met devourment op tour mag, kan iemand me hier wat meer over vertellen? bedankt alvast.
ook complimenten aan baroeg om er zo'n line up uit te slepen. die eerste line up was toch minder, met die vage bands erbij, heb er zin in!
Toch een coole post voor de 666ste hierzo...
-
- Contacteer:
Yowannuzz, kun je deze eerste post + titel even aanpassen aub? Dit werkt nogal verwarrend!yowannuzz schreef:Van site van Baroeg
En daar zijn een aantal mensen op dit forum volgens mij erg blij mee.zondag
22 augustus Devourment (US brutal death)
Cerebral Bore (UK brutal death)
Entree 13.00 uur. VVK 11 euro. Open 15.00 uur.
Dus ik meld het maar even.
Dank u

- fetuskiller
- Contacteer:
Vette band! Brute slam uit de UK. Tijd geleden gezien op NDF toen hadden ze shawn van Putrid Pile aan de mic, was een leuk optreden. tik tik tik beuken! Ze hebben overgens wel een eigen zanger inmiddels, maar geen idee wie.Zombi schreef:Cerebral bore ken ik niet, heb ik nog niet gechecked. maar moet haast wel bruut zijn als je met devourment op tour mag, kan iemand me hier wat meer over vertellen? bedankt alvast.
-
- Contacteer:
Serial Butcher (BE brutal death) ook toegevoegd!
- fetuskiller
- Contacteer:
Goed!
Nog een vette band erbij... Wordt een leuk middagje!
Nog een vette band erbij... Wordt een leuk middagje!
-
net wat recente youtube filmpjes gechecked ze hebben nu twee zangersfetuskiller schreef:Vette band! Brute slam uit de UK. Tijd geleden gezien op NDF toen hadden ze shawn van Putrid Pile aan de mic, was een leuk optreden. tik tik tik beuken! Ze hebben overgens wel een eigen zanger inmiddels, maar geen idee wie.Zombi schreef:Cerebral bore ken ik niet, heb ik nog niet gechecked. maar moet haast wel bruut zijn als je met devourment op tour mag, kan iemand me hier wat meer over vertellen? bedankt alvast.
Zal je zien dat dit niet in baroeg komt natuurlijk...Zombi schreef:no shit!!!! supercool!fetuskiller schreef:Die komen met Immolation en Napalm Death naar Europa later dit jaar...Zombi schreef:waking the cadaver!
Och reizen in Nederland is zeker moeilijk?
Ik ben inderdaad geen type wat het halve land doorkruist om een band te zien, nee. Vind je dat heel erg?
ik weet niet of ik ga. ik zie wel hoe ik me voel na 3 weken kamperen in duitsland. 22 augustus kom ik weer in nederland namelijk
siked als een malle voor dit concert. eerste keer dat ik devo live ga zien, fucking vet!
-
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Laatst gewijzigd door NotYourBitch op di aug 17, 2010 5:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- fetuskiller
- Contacteer:
Tijdenschema?
yo leon zijn er kaarten aan den deur verkrijgbaar als je op tijd bent?
Ja hoor, die zijn er nog wel.Zombi schreef:yo leon zijn er kaarten aan den deur verkrijgbaar als je op tijd bent?
Hier de opzet van het tijdschema:
15.30 - 16.00 Serial Butcher
16.20 - 17.00 Supreme Pain
17.20 - 18.00 Houwitser
18.30 - 19.10 Cerebral Bore
19.30 - 20.30 Devourment
-
- Contacteer:
-
Woehee. 13 cent voordeel op een voorverkoopkaartje en bij Primera zelfs duurder uit dan aan de deur.stelletje afzetters.
Maar ja zin in morgen,ondanks kiespijn en antibiotica-kuurtje.*bier*
Maar ja zin in morgen,ondanks kiespijn en antibiotica-kuurtje.*bier*
Bah, ik ga het missen 
veel plezier allemaal!

veel plezier allemaal!
-
Hoezo?Maar jammer.Orklord schreef:Bah, ik ga het missen
veel plezier allemaal!
Devourment was fucking vet, schandalig veel shirts gekocht, mega coole show, allen bands waren top uitschieters cerebral bore en devo, CB deed het echt cool !!
alleen arnout en fetuskillah niet gesproken, enige minpunt van de middag.maken we volgende keer wel weer goed!
alleen arnout en fetuskillah niet gesproken, enige minpunt van de middag.maken we volgende keer wel weer goed!
Eerste 5 bands niet mijn ding en sommige zelfs ronduit slecht.
Devourment heerste en stond echt op eenzame hoogte. Wat een teringstrakke band is het toch. Verwachtingen waren hooggespannen maar het viel in geen enkel opzicht tegen.
Zombi! We waren niet te missen man. Heb de hele avond met die roze kutflyer rondgelopen en was de enige met een overhemd en spierwitte cap op. En wij maar zoeken....
Devourment heerste en stond echt op eenzame hoogte. Wat een teringstrakke band is het toch. Verwachtingen waren hooggespannen maar het viel in geen enkel opzicht tegen.
Zombi! We waren niet te missen man. Heb de hele avond met die roze kutflyer rondgelopen en was de enige met een overhemd en spierwitte cap op. En wij maar zoeken....
Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013
- Geheim_502
Devourment rostte konten gister. Wat een band zeg. Overigens wel grappig, al die metalfans die de hele tijd hip hop achtige bewegingen maakten. Houwitzer was ook vet en ook leuk dat ze een niet nader te noemen Baroeg collega nog even in het zonnetje hadden gezet. Al met al een gezellige dag en dit soort kwaliteits Death metal matinees smaken naar meer. De hapjes trouwens ook.
en oh ja...Zombi heb ik wel gezien

FACTA NON VERBA
jammer genoeg kon ik er niet bij zijn. kwam savonds thuis, net op tijd voor de bbq na 3 weken weggeweest in duitsland voor wacken, party san en summer breeze.
Devourment gelukkig wel nog gezien op party san
Devourment gelukkig wel nog gezien op party san
Ook niet geweest helaas, ik was net iets te gaar van een nachtelijke busrit uit Oostenrijk.
haha, ik jouw ook, vriend! Was gezelligGeheim_502 schreef:Devourment rostte konten gister. Wat een band zeg. Overigens wel grappig, al die metalfans die de hele tijd hip hop achtige bewegingen maakten. Houwitzer was ook vet en ook leuk dat ze een niet nader te noemen Baroeg collega nog even in het zonnetje hadden gezet. Al met al een gezellige dag en dit soort kwaliteits Death metal matinees smaken naar meer. De hapjes trouwens ook.
-
De hapjes waren dus traktatie van die jarige vrijwillger van Baroeg.Geheim_502 schreef: Al met al een gezellige dag en dit soort kwaliteits Death metal matinees smaken naar meer. De hapjes trouwens ook.
En Devourment ging weer lekker ja.En respect voor Som, die net een maand bij Cerebral Bore zit.
Verder nog een gezellige after met Cerebral Bore en Devourment in Boxtel.gekkenhuis!!
Jammer dat de trip dag erna naar Amsterdam niet doorging vanwege pech met de "tour'bus.Ze wilden oa graag windowshoppen op de Wallen.

je hebt je dus weer met je dikke reet de tourbus in gekregen? fantastisch hoe je dat elke keer weer lukt, wie heb je dit keer gepakt?
- Geheim_502
Er verscheen een glimlach over mijn gezicht.
Die hapjes zijn wel meer op zondagmiddag in Baroeg. Een beetje regelmatige Baroeg bezoeker weet dit.
Die hapjes zijn wel meer op zondagmiddag in Baroeg. Een beetje regelmatige Baroeg bezoeker weet dit.
FACTA NON VERBA
Hmmm, nog nooit gezien eigenlijk...
Dat klopt. Ook wel eens hapjes gehad daar erg relaxt dat ze dat doen
Hier was ik helaas ook niet bij 

[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]
-
Dag Reinier.Hoezo gefrustreerd en bitter?Heb je jezelf wel eens bekeken.Die baggerreet van jouw had jij idd voor geen mogelijkheid de bus ingekregen.Zombi schreef:je hebt je dus weer met je dikke reet de tourbus in gekregen? fantastisch hoe je dat elke keer weer lukt, wie heb je dit keer gepakt?
Je kan je moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die me gewoon aardig vinden em me uitnodigen voor de gezelligheid en niet om me plat te krijgen.

En toch blijf je nog steeds "aandacht" aan mij verspillen met de poging grappig te zijn. Hoe sneu.
En tja nog een feit, ik ken de gasten van Devourment langer dan vandaag.Ik zie ze niet als muzikanten waar ik naar op kijk.
Nee, dat zal wel niet nee, het zullen wel weer echte vrienden van je zijn inderdaad.Hoe kan ik dat nu toch vergeten...Mijn baggerreet? Die zou ik vast de bus niet in hebben kunnen krijgen omdat jij daar al in zat...En dan nog iets, ik had good times bij devourment met mijn maten eddy en martijn, ik hoef niet zonodig bandleden op te gaan zoeken om nog eens aanspraak te hebben op een concert.
-
Zoals ik al zei ken ikze langer dan vandaag,iig de gasten van Devourment.
En ja jij misschien niet,maar waren zat mensen(fans) die graag een babbeltje met ze maakten.Zijn dat ook aandachtshoeren?
Er waren trouwens nog 2 meiden mee ,.ja ook voor de gezelligheid.Vast ook moeiliijk te geloven.
En nou ben ik er klaar mee.De mazzel.
En ja jij misschien niet,maar waren zat mensen(fans) die graag een babbeltje met ze maakten.Zijn dat ook aandachtshoeren?
Er waren trouwens nog 2 meiden mee ,.ja ook voor de gezelligheid.Vast ook moeiliijk te geloven.
En nou ben ik er klaar mee.De mazzel.